Dacht ik ook . bij "klootzak '' Dennis en bij "'klootzakken '' enkele van de groep waaronder Rienk.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het tegen Dennis had.
Ze wordt natuurlijk wel steeds ouder, haar charme zal een beetje uitgewerkt raken. Hopelijk voor haar voelen mensen nog wel medelijden, al zullen het dan wel steeds nieuwe mensen moeten zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:48 schreef Flow3r het volgende:
Het manipuleren heeft kennelijk haar hele leven voor haar gewerkt; veel knuffelen en ' liefde voelen' , mensen trapten daar in, ook in utopia.
Maar omdat het daar zo'n kleine omgeving was, viel ze al snel door de mand, ook de kijker had haar in de gaten.
Misschien wel goed, ik hoop dat ze een les geleerd heeft en zo niet , dan zal ze er mee door gaan bij diegenen die haar nog niet kennen, op Bonaire of zo
Apart dat ze in de montage van de uitzending de close van Isa weggeknipt en vervangen hebben voor een totaal op het moment dat Rienk de slaapkamer binnenkwam. Ook het moment van weglopen van Rienk en binnenkomst van Aike vond ik op de stream beter dan in de gemonteerde uitzending.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee enkelvoud. Op 3:37. Maar wie er nou een klootzak is.
Ze zegt het ook een beetje sneaky. Uiteraard.
Ah zo, goed punt. Al geloof ik niet dat het bewust zo wordt gedaan. Maar voor tv kijkers is het idd niet tof.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:07 schreef Travel. het volgende:
Vinden jullie jezelf niet kinderachtig met die titels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANDREA WACHTKOUD ONTHAALTenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ze willen allemaal beroemd worden, simpel tochquote:Op donderdag 24 april 2014 09:47 schreef Iwanius het volgende:
Ik snap niet dat mensen boos worden dat ze uit dit programma verdwijnen. Je zit in een geschreven programma in een nep omgeving met beperkingen. Nu krijg je de vrijheid terug te keren naar de normale maatschappij met al zijn vrijheden en dat wil je dan niet?![]()
Of gaat het om het ingelegde geld wat ze kwijt is toen ze zich aanmeldde voor dit programma?
Wat dat betreft had ze Anton nog flink kunnen naaien door zelf te vertrekken.quote:Op donderdag 24 april 2014 09:58 schreef Copycat het volgende:
Die borgsom raak je alleen kwijt als je er vrijwillig uitgaat.
Tja, Anton heeft natuurlijk bij de Telegraaf gewerkt.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:31 schreef Hunter het volgende:
Zo: nog een trap na van de Telegrof. Veel geherkauwd of verkeerd weergegeven. Wat een slecht artikel! Kennelijk wilde ze zelf niet praten.
Het enige opvallende: dat Andrea blij en opgelucht was.
Ik hoor het haar 2 x zeggen: op 4:25 ('klootzak") en op 4:36 ("...is een klootzak").quote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee enkelvoud. Op 3:37. Maar wie er nou een klootzak is.
Ze zegt het ook een beetje sneaky. Uiteraard.
Of je schrijft het niet in de titel? Ik zie deze topics toch bij actieve topics voorbij komen?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:18 schreef johnnyvang het volgende:
[..]
Dan moet je de SV en filmtopic overslaan.
Weet je ook niks voor het op tv komt.
Ik en vele met mij genieten van zowel de filmpjes als de dagelijkse SV.
Die "klootzak" was voor Dennis bedoeld.quote:Op donderdag 24 april 2014 13:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hoor het haar 2 x zeggen: op 4:25 ('klootzak") en op 4:36 ("...is een klootzak").
Ik denk dat ze heel eenzaam was (al dan niet door haarzelf) en dat ze had gehoopt die eenzaamheid te verliezen in Utopia. Helaas. Bepaalde dingen neem je altijd mee, waar je ook naar toe gaat.quote:Op woensdag 23 april 2014 23:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel begrepen. Maar ik heb haar nooit over vrienden en kennissen gehoord.
Dat is ook zo: de oorzaak schud je niet zomaar af. En Andrea's gedrag was niet zo dat ze mensen blijvend aan zich kon binden.quote:Op donderdag 24 april 2014 16:53 schreef dolcefarniente het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel eenzaam was (al dan niet door haarzelf) en dat ze had gehoopt die eenzaamheid te verliezen in Utopia. Helaas. Bepaalde dingen neem je altijd mee, waar je ook naar toe gaat.
Daarom heb ik zo met haar te doen, ondanks haar eigen aandeel.
Volgens mij heeft ze werkelijk niemand behalve.
Nee ze noemt duidelijk een naam maar ik kom er niet uit.Het is niet Dennis..volgens mij niemand uit de groepquote:Op donderdag 24 april 2014 14:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die "klootzak" was voor Dennis bedoeld.
Ik ook niet , en sneu is het zekerquote:Op donderdag 24 april 2014 16:54 schreef Disana het volgende:
Ik heb geen medelijden omdat ze zo onaardig is, maar sneu is het wel natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |