SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hadden 'm zelfs al vastgelegd geloof ik.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Barca had interesse in hem voor dat transferverbod.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat die Pinto een jaar daar in de goal stond. Altijd lachen, gieren en brullen... die kan er echt helemaal niks van en strijkt gewoon 5 keer mijn jaar salaris op.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hadden 'm zelfs al vastgelegd geloof ik.
Ik heb wel gehoord dat hij goed in de groep lag.![]()
lekker voor dat kut barca, hoop dat messi ook bij ze weg loopt.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hadden 'm zelfs al vastgelegd geloof ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
5 keer jouw jaarsalaris per week bedoel je ?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat die Pinto een jaar daar in de goal stond. Altijd lachen, gieren en brullen... die kan er echt helemaal niks van en strijkt gewoon 5 keer mijn jaar salaris op.
Ik heb wel gehoord dat hij goed in de groep lag.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo veel zal die niet verdienen als 2e keeper zijnde. Ik denk dat ie een lucratief contract heeft.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
5 keer jouw jaarsalaris per week bedoel je ?![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo veel zal die niet verdienen als 2e keeper zijnde. Ik denk dat ie een lucratief contract heeft.?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo veel zal die niet verdienen als 2e keeper zijnde. Ik denk dat ie een lucratief contract heeft.![]()
Minimaal tegen het miljoen aan als het niet meer is. En jij verdient geen 2 ton per jaar.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dudequote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo veel zal die niet verdienen als 2e keeper zijnde. Ik denk dat ie een lucratief contract heeft.
Als Pinto 2 mil verdient (schijntje voor Barca), dan verdient hij 40k per week
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
of je sla de plank gigantisch mis of je verdien significant meer dan ik inschat.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo veel zal die niet verdienen als 2e keeper zijnde. Ik denk dat ie een lucratief contract heeft.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan lach je misschien, maar als Barca zijnde betaal je toch niet zo heel veel voor een keeper van die kwaliteit... Kun je beter Diederik Boer of Jeroen Verhoeven daar neer zetten.quote:![]()
Er is een verschil tussen een salaris verdienen en een salaris krijgenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
of je sla de plank gigantisch mis of je verdien significant meer dan ik inschat.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dan lach je misschien, maar als Barca zijnde betaal je toch niet zo heel veel voor een keeper van die kwaliteit... Kun je beter Diederik Boer of Jeroen Verhoeven daar neer zetten.
Gewoon een dikke 2 miljoen euro per jaar.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Grandesco verdient kei veel geld jonge. 2 ton per week!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dat laat ik nog even buiten beschouwing.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een salaris verdienen en een salaris krijgen
5keer zijn salaris in de week is wat veel.
denk wel dat pinto 5 keer het jaarsalaris in de maand krijgtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh het gaat niet over futcoinsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zat ik er toch niet zo ver naastquote:Op woensdag 23 april 2014 11:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een dikke 2 miljoen euro per jaar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cliché opmerkingen van de werkvloer.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een salaris verdienen en een salaris krijgen![]()
Zelfde als: '' Er zou een dag tussen de zaterdag en zondag moeten zitten'' Of ''Zolang de baas doet alsof ik veel verdien doe ik alsof ik hard werk'' et cetera🍆![]()
als je toch 6.5K pound in de week verdien, koop je toch gewoon wat FIFA pointsquote:Op woensdag 23 april 2014 11:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]Ik kauw op een houtje met betrekking tot Futcoins
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die hoor ik nou nooit.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:59 schreef Johnbon het volgende:
Zelfde als: '' Er zou een dag tussen de zaterdag en zondag moeten zitten'' Of ''Zolang de baas doet alsof ik veel verdien doe ik alsof ik hard werk'' et cetera
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wow. Die zijn allemaal nieuw voor mijquote:Op woensdag 23 april 2014 11:59 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Cliché opmerkingen van de werkvloer.![]()
Zelfde als: '' Er zou een dag tussen de zaterdag en zondag moeten zitten'' Of ''Zolang de baas doet alsof ik veel verdien doe ik alsof ik hard werk'' et cetera
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In dat geval ben ik blij dat ik getuige mocht zijn van deze ontmaagding.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wow. Die zijn allemaal nieuw voor mij🍆![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Was het trouwens maar zo..quote:Op woensdag 23 april 2014 11:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Grandesco verdient kei veel geld jonge. 2 ton per week!
Ik had echt niet het idee dat die Pinto trouwens zo 50k per week opstrijkt.... Kun je dat geld toch veel beter in iemand investeren...
Maar ze mogen weer kopen... daar kwam het eigenlijk op neer![]()
![]()
EA forum Most consistedquote:Op woensdag 23 april 2014 12:07 schreef ThadCastle het volgende:
Reemi ouwe hacker doe eens wat die Matt altijd doet en vind voor ons de komende TOTS-squads eens.
staan ze keurig afgebeeld.
#FreeTrapz![]()
Oh verhip. Je hebt gelijk. Mag ik voor vandaag jouw triangel lenen? Ik verdien hem meerquote:Op woensdag 23 april 2014 12:08 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EA forum Most consisted
staan ze keurig afgebeeld.![]()
![]()
![]()
Niet overdrijven, ThadDoge.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh verhip. Je hebt gelijk. Mag ik voor vandaag jouw triangel lenen? Ik verdien hem meer
Wist ik maar hoe.. Dan stond het TOTW elke week al 's nachts op WeFUT.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:07 schreef ThadCastle het volgende:
Reemi ouwe hacker doe eens wat die Matt altijd doet en vind voor ons de komende TOTS-squads eens.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Beslissingswedstrijd dan maar, DePresident?
En kap eens met je maniertjes man.Je speelt tegen een mede FOK!'er man.
Wat voor maniertjes?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:17 schreef Lindgren. het volgende:
Ik sweate die ene niet.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:17 schreef Lindgren. het volgende:
PSN: DePresident_![]()
Dat maakt me nog geen bal uit, maar na elke goal shhh'end rondrennen en de kick off glitch proberen.. Tsja.quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat maakt me nog geen bal uit, maar na elke goal shhh'end rondrennen en de kick off glitch proberen.. Tsja.Mensen doen die "Kick off" onzin nog steeds? Dat werkt niet... je geeft gewoon de bal weg.
![]()
je blijf gvd van mijn triangel af jonguhhhquote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh verhip. Je hebt gelijk. Mag ik voor vandaag jouw triangel lenen? Ik verdien hem meer
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je blijf gvd van mijn triangel af jonguhhh![]()
![]()
Als je het goed doet werkt het primaquote:Op woensdag 23 april 2014 12:20 schreef Grandesco het volgende:
[..]Mensen doen die "Kick off" onzin nog steeds? Dat werkt niet... je geeft gewoon de bal weg.
Alleen 98% van de mensen doet het niet goed.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nee, is goed. Dat werkt nooit als je gewoon verdedigd en je keeper niet pulled als een of andere down patient.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je het goed doet werkt het primaAlleen 98% van de mensen doet het niet goed.
![]()
Ik doe iets veel beters om de bal meteen kwijt te zijn. 3 spelers voorbij gaan met ticks om vervolgens tegen 2 cbs aan te lopen.
Dit meen je nietquote:Op woensdag 23 april 2014 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat maakt me nog geen bal uit, maar na elke goal shhh'end rondrennen en de kick off glitch proberen.. Tsja.![]()
![]()
Mensen die de kickoff glitch niet goed onder de knie hebben.
SP -> CAM -> LB/RB -> LW/RW -> goal -> ragequit -> berichtje via PSN "noob"Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Meestal speel je dan nog 1 van die cb's uit, maar in de actie loop je tegen de tweede cb aanquote:Op woensdag 23 april 2014 12:24 schreef over_hedge het volgende:
Ik doe iets veel beters om de bal meteen kwijt te zijn. 3 spelers voorbij gaan met ticks om vervolgens tegen 2 cbs aan te lopen.![]()
![]()
Of gewoon SP -> SP -> Skills -> Longshot -> Kruising -> Goalquote:Op woensdag 23 april 2014 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mensen die de kickoff glitch niet goed onder de knie hebben.
SP -> CAM -> LB/RB -> LW/RW -> goal -> ragequit -> berichtje via PSN "noob"![]()
jij bent vandaag al je geloofwaardigheid kwijt.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:27 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Of gewoon SP -> SP -> Skills -> Longshot -> Kruising -> GoalPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat klopt, stiekem doe ik de kickoff glitch ook..quote:Op woensdag 23 april 2014 12:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij bent vandaag al je geloofwaardigheid kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat triestquote:Op woensdag 23 april 2014 12:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat maakt me nog geen bal uit, maar na elke goal shhh'end rondrennen en de kick off glitch proberen.. Tsja.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik geloof dat ik vaker scoor door vanaf de aftrap te skillen/combineren dan wanneer ik die kick-off glitch zou doen. Volgens mij heb ik zelfs tegen iemand in het toernooi gescoord voor hij de bal aanraakte
Was dat niet tegen jou Lindje?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
niet tegen mijquote:Op woensdag 23 april 2014 12:35 schreef el-blanchito het volgende:
Ik geloof dat ik vaker scoor door vanaf de aftrap te skillen/combineren dan wanneer ik die kick-off glitch zou doen. Volgens mij heb ik zelfs tegen iemand in het toernooi gescoord voor hij de bal aanraakte
Was dat niet tegen jou Lindje?die skills heeft engelaar niet
engelaar
#FreeTrapz![]()
Engelaarquote:Op woensdag 23 april 2014 12:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet tegen mijdie skills heeft engelaar niet
engelaar
Topscoorder van mijn team
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Was ik dat?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit
Ik had dat ook tegen iemand voor de Karpercup
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jullie bedoelen natuurlijk: " Mensen die de kick-off glitch doen"
Que?!quote:Op woensdag 23 april 2014 12:39 schreef Lindgren. het volgende:
DePresidentHoop dat je ervan genoten hebt. Leuk gespeeld.
Wie is door?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:39 schreef Lindgren. het volgende:
DePresidentHoop dat je ervan genoten hebt. Leuk gespeeld.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alles voor de winst.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Fijn dat je het zelf direct toegeeftSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik heb welgeteld 1 van de 6 helften zonder lag gespeeld en hem uitgerekend in die helft volledig weggespeeld en drie goals gemaakt. De andere 5 helften heb ik hem ssshhhshend zien rondrennen op mijn helftquote:
Maar alsnog gefeliciteerd.Ik hoop dat Omni wint.
Je won niet.quote:
En dat je het meent te moeten doen in een normale online pot vind ik al verwerpelijk, maar voor een toernooitje op dit forum...
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik maakte de lange bal steeds onmogelijk voor je door druk te zetten op 1 keer na toen je hem wel kon gevenquote:![]()
Gelukkig ving mijn keeper hem nog.![]()
bohhh had ik dit maar eerder geweten, lindje kan niet tegen lagsquote:Op woensdag 23 april 2014 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 van de 6 helften zonder lag gespeeld en hem uitgerekend in die helft volledig weggespeeld en drie goals gemaakt. De andere 5 helften heb ik hem ssshhhshend zien rondrennen op mijn helft
#FreeTrapz![]()
Ik moet tegen omni toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb welgeteld 1 van de 6 helften zonder lag gespeeld en hem uitgerekend in die helft volledig weggespeeld en drie goals gemaakt. De andere 5 helften heb ik hem ssshhhshend zien rondrennen op mijn helft
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Volledig kansloos inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bohhh had ik dit maar eerder geweten, lindje kan niet tegen lagshallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Laatste potje was geen lag toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En dat was verdiend gewonnen.PSN: DePresident_![]()
Ik ook. Alleen met een Belgenteam had ik kans gemaakt.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.Ik verwacht Omni sowieso in de finale.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Precies hetzelfde als het eerste potje, ik heb geen bal normaal rond kunnen spelen. Ik denk dat je zelf ook het verschil wel zag met de eerste helft van het tweede potje.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:42 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Laatste potje was geen lag toch?
En dat was verdiend gewonnen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Als ik dit allemaal zo eens lees, is Omni vanavond nu ook mijn favoriet.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat wist ik niet.Ik verwacht Omni sowieso in de finale.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dude, je speelt met Brazilianen. Keus te overquote:Op woensdag 23 april 2014 12:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ook. Alleen met een Belgenteam had ik kans gemaakt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik had op de plek van Omni kunnen spelen als m'n playstation niet ging zwemmen
Succes Omni
Mocht ik dit toernooi winnen, valt er toch geen eer meer te behalen. Maar kan het ook wel begrijpen, het juichen was misschien niet zo fair.![]()
Al is Omni sowieso een veel betere speler.
PSN: DePresident_![]()
Ik kan helemaal niks met dat team.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dude, je speelt met Brazilianen. Keus te overGeen goede spits, weinig spelers met strength. Niks voor mij.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Diego- OH WACHT EA MOET WEER BIJDEHAND DOEN.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niks met dat team.Geen goede spits, weinig spelers met strength. Niks voor mij.
![]()
Het was gewoon een slimme tactiek, Lindgren was duidelijk van zijn aproposquote:Op woensdag 23 april 2014 12:45 schreef DePresident. het volgende:
Mocht ik dit toernooi winnen, valt er toch geen eer meer te behalen. Maar kan het ook wel begrijpen, het juichen was misschien niet zo fair.![]()
Al is Omni sowieso een veel betere speler.![]()
Kickoff glitchen en dan vervolgens ook nog ssshh-end rond gaan lopenquote:Op woensdag 23 april 2014 12:45 schreef DePresident. het volgende:
Al is Omni sowieso een veel betere speler.____!
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit jaquote:Op woensdag 23 april 2014 12:47 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Diego- OH WACHT EA MOET WEER BIJDEHAND DOEN.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Al moet ik zeggen dat ik vaak ook wel gelijk een viering doe als ik gescoord heb, maar dat is dan niet rennend. Ik druk random op wat knoppen
True, true. Al had ik meer last van mijn CB's die Noren hadden ondergebonden in plaats van voetbalschoenen.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het was gewoon een slimme tactiek, Lindgren was duidelijk van zijn aproposhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nou ja. Het is veel te mooi weer om binnen te klagen over schaatsende spelers. Ik ga bier drinken doei.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kom clubs0n.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
Nou ja. Het is veel te mooi weer om binnen te klagen over schaatsende spelers. Ik ga bier drinken doei.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/6594777/187b46e8/biertje_.html succesquote:Op woensdag 23 april 2014 12:54 schreef Lindgren. het volgende:
Nou ja. Het is veel te mooi weer om binnen te klagen over schaatsende spelers. Ik ga bier drinken doei.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zijn er ergens voorspellingen voor TOTS Serie A te vinden? Krijg ze zo snel niet gevonden op EA forum.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
![]()
Wel een goeie voor bij de Prednisons.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik heb gewoon een hekel aan je nu, ondanks dat je die smerige lindgren verslagen hebt.quote:Op woensdag 23 april 2014 12:45 schreef DePresident. het volgende:
Al is Omni sowieso een veel betere speler.
maar kick-off glitchen en shhh'en kan echt niet in een fok toernooitje.
geen woorden voor...Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: