SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Hadden 'm zelfs al vastgelegd geloof ik.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Barca had interesse in hem voor dat transferverbod.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat die Pinto een jaar daar in de goal stond. Altijd lachen, gieren en brullen... die kan er echt helemaal niks van en strijkt gewoon 5 keer mijn jaar salaris op.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hadden 'm zelfs al vastgelegd geloof ik.
Ik heb wel gehoord dat hij goed in de groep lag.![]()
lekker voor dat kut barca, hoop dat messi ook bij ze weg loopt.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hadden 'm zelfs al vastgelegd geloof ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
5 keer jouw jaarsalaris per week bedoel je ?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk stiekem gehoopt dat die Pinto een jaar daar in de goal stond. Altijd lachen, gieren en brullen... die kan er echt helemaal niks van en strijkt gewoon 5 keer mijn jaar salaris op.
Ik heb wel gehoord dat hij goed in de groep lag.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zo veel zal die niet verdienen als 2e keeper zijnde. Ik denk dat ie een lucratief contract heeft.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:52 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
5 keer jouw jaarsalaris per week bedoel je ?![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo veel zal die niet verdienen als 2e keeper zijnde. Ik denk dat ie een lucratief contract heeft.?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo veel zal die niet verdienen als 2e keeper zijnde. Ik denk dat ie een lucratief contract heeft.![]()
Minimaal tegen het miljoen aan als het niet meer is. En jij verdient geen 2 ton per jaar.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Dudequote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo veel zal die niet verdienen als 2e keeper zijnde. Ik denk dat ie een lucratief contract heeft.
Als Pinto 2 mil verdient (schijntje voor Barca), dan verdient hij 40k per week
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
of je sla de plank gigantisch mis of je verdien significant meer dan ik inschat.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo veel zal die niet verdienen als 2e keeper zijnde. Ik denk dat ie een lucratief contract heeft.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dan lach je misschien, maar als Barca zijnde betaal je toch niet zo heel veel voor een keeper van die kwaliteit... Kun je beter Diederik Boer of Jeroen Verhoeven daar neer zetten.quote:![]()
Er is een verschil tussen een salaris verdienen en een salaris krijgenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
of je sla de plank gigantisch mis of je verdien significant meer dan ik inschat.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dan lach je misschien, maar als Barca zijnde betaal je toch niet zo heel veel voor een keeper van die kwaliteit... Kun je beter Diederik Boer of Jeroen Verhoeven daar neer zetten.
Gewoon een dikke 2 miljoen euro per jaar.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Grandesco verdient kei veel geld jonge. 2 ton per week!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dat laat ik nog even buiten beschouwing.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een salaris verdienen en een salaris krijgen
5keer zijn salaris in de week is wat veel.
denk wel dat pinto 5 keer het jaarsalaris in de maand krijgtPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oh het gaat niet over futcoinsDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Zat ik er toch niet zo ver naastquote:Op woensdag 23 april 2014 11:57 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een dikke 2 miljoen euro per jaar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Cliché opmerkingen van de werkvloer.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een salaris verdienen en een salaris krijgen![]()
Zelfde als: '' Er zou een dag tussen de zaterdag en zondag moeten zitten'' Of ''Zolang de baas doet alsof ik veel verdien doe ik alsof ik hard werk'' et cetera🍆![]()
als je toch 6.5K pound in de week verdien, koop je toch gewoon wat FIFA pointsquote:Op woensdag 23 april 2014 11:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]Ik kauw op een houtje met betrekking tot Futcoins
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die hoor ik nou nooit.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:59 schreef Johnbon het volgende:
Zelfde als: '' Er zou een dag tussen de zaterdag en zondag moeten zitten'' Of ''Zolang de baas doet alsof ik veel verdien doe ik alsof ik hard werk'' et cetera
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |