Heel verstandig!quote:Op woensdag 23 april 2014 10:35 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
als wappen troep gebruiken is.. nee.. ammenooitnie
degene die het mij irl aanbued kan zelfs een dreun verwachten. .quote:Op woensdag 23 april 2014 10:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heel verstandig!Anders eindig je straks net als Baron in de goot...
* rulerofdeath opschrijftquote:Op woensdag 23 april 2014 10:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
degene die het mij irl aanbued kan zelfs een dreun verwachten. .
heey, pssst, kopuh?quote:
neuh..quote:Op woensdag 23 april 2014 10:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heey, pssst, kopuh?
ekte kwaliteit jeweet
Ben je er zoéén ja?quote:Op woensdag 23 april 2014 10:38 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
degene die het mij irl aanbued kan zelfs een dreun verwachten. .
ja.. Iedereen moet zelf weten of hij gebruikt of niet.. maar val mij er niet mee lastig..quote:
Maar om dan te gaan slaan...quote:Op woensdag 23 april 2014 11:53 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja.. Iedereen moet zelf weten of hij gebruikt of niet.. maar val mij er niet mee lastig..
quote:Op woensdag 23 april 2014 10:50 schreef Daywalk3r het volgende:
Wil je mij ook even een kilo langsbrengen? Ik dig die shit weetje!
Gewoon Mquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wil ik ook nog eens proberen
Dit dusquote:Op woensdag 23 april 2014 09:49 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Onmeunig kort alsin: Er wad niets bijzonders te zien, tot ziens
moet ik 'm d'r even uitsnijden?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit dusHeb er hooguit 10 min gezeten. Geen verschil te zien, dus de cyste in de kleine hersenen hoort daar gewoon omdat ik coeliakie heb
En terwijl je weg liep een halve liter Saxon open getrokken?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dit dusHeb er hooguit 10 min gezeten. Geen verschil te zien, dus de cyste in de kleine hersenen hoort daar gewoon omdat ik coeliakie heb
Collega van Marloes nu dusquote:Op woensdag 23 april 2014 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Baan: check
Kamer: gaan we nu proberen
mooi manquote:Op woensdag 23 april 2014 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mooi man, nu hopen dat een kamer net zo snel geregeld isquote:Op woensdag 23 april 2014 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
O-Dog: You got some money or not?quote:
tja doen mannen toch ook altijd... dus kan ik t ook proberen..quote:
Een vrouw die mij echt slaat krijgt echt meteen een vuist terug.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja doen mannen toch ook altijd... dus kan ik t ook proberen..
Minimumloon + een paar procent hč.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben al aan het kijken: http://www.mcdonalds.nl/werken-bij
Wat doet een 36-jarige crew- of restaurant manager in de maand?
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja doen mannen toch ook altijd...
ja, appelweek afhouwenquote:Op woensdag 23 april 2014 15:26 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
tja doen mannen toch ook altijd... dus kan ik t ook proberen..
goed man al op de helft..quote:Op woensdag 23 april 2014 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mag... k sla je appelweek in de hoekquote:Op woensdag 23 april 2014 15:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Een vrouw die mij echt slaat krijgt echt meteen een vuist terug..
Mjah, in ieder geval geen Gordon Gekko als leidinggevende... denk ik...quote:Op woensdag 23 april 2014 15:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Minimumloon + een paar procent hč..
als je denkt dat ik zo ben.. schat je me totaal verkeerd in.. hihiquote:
Ik hoorde dat men het vertrouwen in de directie ook weer had opgezegd.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mjah, in ieder geval geen Gordon Gekko als leidinggevende... denk ik...
[ afbeelding ]
"Projectmanagement..."
iedereen loopt toch met een grote boog om je heen?quote:Op woensdag 23 april 2014 15:33 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
als je denkt dat ik zo ben.. schat je me totaal verkeerd in.. hihi
Dat ligt nog altijd aan de persoon.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar staat X wel om bekend, dat je er ernstig agressief van wordt.
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoorde dat men het vertrouwen in de directie ook weer had opgezegd..
quote:Op woensdag 23 april 2014 15:41 schreef Kreator het volgende:
Maar ik ben het wel met je eens. Als ik bruto in de buurt kwam van mijn salaris door als vuilnisman te gaan werken, zou ik morgen nog tekenen. Fuck kantoorwerk..
ja echt wel..quote:Op woensdag 23 april 2014 15:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
iedereen loopt toch met een grote boog om je heen?
raar volkquote:
Amen.. Die gedachten zit ook in mijn hoofd. Wil graag iets heel anders doen waarbij ik buiten ben of iets met sport ofzo. 8 uur lang op een stoel sucks!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:41 schreef Kreator het volgende:
Maar ik ben het wel met je eens. Als ik bruto in de buurt kwam van mijn salaris door als vuilnisman te gaan werken, zou ik morgen nog tekenen. Fuck kantoorwerk..
we shall see..quote:Op woensdag 23 april 2014 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
raar volk![]()
ik zou het niet doen
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Had hetzelfde. Werkte in callcenter, nu in de fabriek. Meer geld en meer te doen met de handjes en voetjes. Kan perfect naast de studie.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:41 schreef Kreator het volgende:
Whoop whoopquote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kamer lijkt ook geregeld
Whoaaaaaaa
Netjesquote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kamer lijkt ook geregeld
Whoaaaaaaa
Je werkt echt in een tacofabriek waar je erop stampt?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Had hetzelfde. Werkte in callcenter, nu in de fabriek. Meer geld en meer te doen met de handjes en voetjes. Kan perfect naast de studie.
Alleen stinkt het belachelijk erg.![]()
Nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Je werkt echt in een tacofabriek waar je erop stampt?![]()
Snap ikquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens; 25 juni gaat de Mc aan de Zuiderval openEindelijk
Na anderhalf jaar wachten op weer een 'eigen' Mc
Mcquote:
Ik werk erquote:Op woensdag 23 april 2014 17:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mc
Duur en frituur bij de snackbar is altijd beter naar mijn mening. In ieder geval niet lauw en slap.
mooi manquote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kamer lijkt ook geregeld
Whoaaaaaaa
Het zou wat zijn als hij nu compleet zijn mening aanpastquote:
lekker! Goed bezig!quote:Op woensdag 23 april 2014 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Kamer lijkt ook geregeld
Whoaaaaaaa
Dan heb ik je waarschijnlijk nog nooit gezien.quote:
Vanavond CL.quote:
WAT BEN JIJ SYMPATHIEKquote:Op woensdag 23 april 2014 18:55 schreef YesYou het volgende:
Veel plezier met jullie cokeverslaving!![]()
Ik zie jullie vast wel over een paar jaar bedelen op straat, krijg je 10 cent van me.
Elke week een fissa, right?quote:Op woensdag 23 april 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
D. komt op een steenworp afstand van mij te wonen, waarschijnlijk
oeh, eventjes sparen en dan weer een lijntjequote:Op woensdag 23 april 2014 18:55 schreef YesYou het volgende:
Veel plezier met jullie cokeverslaving!![]()
Ik zie jullie vast wel over een paar jaar bedelen op straat, krijg je 10 cent van me.
Waarom kan een joint niet genoeg voor je zijn?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oeh, eventjes sparen en dan weer een lijntje
Psssst, autoradiootje kopuh?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oeh, eventjes sparen en dan weer een lijntje
Toppertje!quote:Op woensdag 23 april 2014 18:54 schreef Redbaron het volgende:
Zo naar eens trainen voor de verandering
Een steen gaat zeker nog wel door een ruit bij die PSV'er.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
D. komt op een steenworp afstand van mij te wonen, waarschijnlijk
Als je weet hoe tgnd eruit ziet ga je er mac wel waarderen.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dan heb ik je waarschijnlijk nog nooit gezien.
[..]
Vanavond CL.
Smoothquote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je weet hoe tgnd eruit ziet ga je er mac wel waarderen.
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een steen gaat zeker nog wel door een ruit bij die PSV'er.
jointjes zijn voor posersquote:Op woensdag 23 april 2014 19:55 schreef YesYou het volgende:
[..]
Waarom kan een joint niet genoeg voor je zijn?
heb geen autoquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 20:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een steen gaat zeker nog wel door een ruit bij die PSV'er.
Zo is dat. Een echte vent spuit heroďne.quote:
Trainspottingquote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo is dat. Een echte vent spuit heroďne.
I chose not to choose life: I chose something else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got heroin?
quote:Op woensdag 23 april 2014 21:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo is dat. Een echte vent spuit heroďne.
I chose not to choose life: I chose something else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got heroin?
Die leuke capjes staan ze vaak wel leuk ja.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als je weet hoe tgnd eruit ziet ga je er mac wel waarderen.
Oh. Is dat nieuw? In dezelfde categorie als 'tatta' zeker?!quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 22:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh. Is dat nieuw? In dezelfde categorie als 'tatta' zeker?!
Ik kan helaas via mn mobiel het bijpassende plaatje niet vinden maar..quote:
Je moet toch wat om de bierpens in vorm te houdenquote:Op woensdag 23 april 2014 20:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Toppertje!Ik ga zo de 'wei' in! Wij zijn goed bezig, Baron!
ow.... nou een bepaald feestje wil k wel bijwonen...quote:Op donderdag 24 april 2014 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen ideeik verzon maar wat
Hehehequote:Op donderdag 24 april 2014 00:02 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ow.... nou een bepaald feestje wil k wel bijwonen...
ik gok dat het de afkorting is van street langaugequote:Op woensdag 23 april 2014 22:26 schreef Daywalk3r het volgende:
Stomme straattaal (oftewel slang)
Slangeen straattaal verwoording voor het woord straattaal..
quote:Op donderdag 24 april 2014 09:44 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ik gok dat het de afkorting is van street langauge
en goede morgen tukkerts
dat was althans mijn eerste ingeving toen ik slang en straat taal naast elkaar plaatste.quote:
Dat is het voordeel van die straattaal, je hoeft niet na te denkenquote:Op donderdag 24 april 2014 10:16 schreef sjoemie1985 het volgende:
dat
[..]
dat was althans mijn eerste ingeving toen ik slang en straat taal naast elkaar plaatste.
had er zelf eigenlijk ook nooit zo over gedacht tot vandaag
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van die straattaal, je hoeft niet na te denken
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:35 schreef Redbaron het volgende:
En de werkdag er weer opzitten, maar eens richting de fitness om te kijken of ik mijn spierballen nog een beetje op kan pompen voor de chickies
ohhhhhhquote:Op donderdag 24 april 2014 10:37 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja daarin wel maar niet in werken..
dan is het ook nog geen bieruurquote:
www.ishetalbieruur.nlquote:Op donderdag 24 april 2014 11:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan is het ook nog geen bieruur
ahhh morgen nog vroege dienst savonds vrij zaterdag vrij en zondag werkenquote:Op donderdag 24 april 2014 11:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog tot en met zondag werken
is je spierpijn al over?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:22 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ahhh morgen nog vroege dienst savonds vrij zaterdag vrij en zondag werken
van dat hardlopen zal 't toch wel meevallen?quote:Op donderdag 24 april 2014 11:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nee heb gisteren ook nog hardgelopen.. hihi
nou gisteravond ging t heel slecht kon bijna niet lopen en zitten deed pijn hahahaquote:Op donderdag 24 april 2014 11:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
van dat hardlopen zal 't toch wel meevallen?
moet zeggen dat als ik het goed heb, dat ik er wel mooi wat dagen last van kan hebben
hahaquote:Op donderdag 24 april 2014 11:48 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nou gisteravond ging t heel slecht kon bijna niet lopen en zitten deed pijn hahaha
zit beetje op 't werk. vind d'r geen klote aan wat ik nu moet doenquote:
wel redelijkquote:Op donderdag 24 april 2014 11:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit beetje op 't werk. vind d'r geen klote aan wat ik nu moet doen
hoe is het met jou dan?
Doe mij maar een bobber.quote:Op donderdag 24 april 2014 11:51 schreef rulerofdeath het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m801461377
wel leuke fiets opzich
ah, dus we hebben allebei evenveel zin?quote:Op donderdag 24 april 2014 12:16 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
wel redelijkgeen zin om te werken maar ja moet toch gebeuren..
idd.. heb meer zin in een borrel..quote:Op donderdag 24 april 2014 12:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dus we hebben allebei evenveel zin?
dan mag je mij wel een pilsje bestellenquote:Op donderdag 24 april 2014 12:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
idd.. heb meer zin in een borrel..
kon dat maar..quote:Op donderdag 24 april 2014 12:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan mag je mij wel een pilsje bestellen
ja, zo'n lekker fris biertje, bij dit lekkere weerquote:
een heerlijke boswandelingquote:Op donderdag 24 april 2014 13:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, zo'n lekker fris biertje, bij dit lekkere weer
ja, leuk. dromen...quote:Op donderdag 24 april 2014 13:30 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
een heerlijke boswandelingjammie..
Dat is ook net ranjaquote:Op donderdag 24 april 2014 14:00 schreef Redbaron het volgende:
Gisteravond een Grolsch Radler gehad, smaakt beter dan Amstel (logisch) maar dronk het weg als ranja
Heb je eindelijk wat voor jezelf mooie flierefluiter?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Vannacht weer karig geslapen, vanochtend tot daarnet bij Roessingh geweest, ik ben kapot! Máár, mijn vogelhuisje is klaar
Maar wel lekker fris, nog iets meer biersmaak en je hebt een heerlijk zomers biertjequote:
Mag je samen met de downies lekker knutselen?quote:Op donderdag 24 april 2014 14:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leu
Vannacht weer karig geslapen, vanochtend tot daarnet bij Roessingh geweest, ik ben kapot! Máár, mijn vogelhuisje is klaar
Het is geen sociale werkplaats hequote:Op donderdag 24 april 2014 14:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mag je samen met de downies lekker knutselen?
Is dat iets wat ze nog op willen bouwen qua drukte? Dus per week een persoon erbij zetten om te kijken hoe dat gaat? Ik neem aan dat als je alleen met die chef en assistent bent dat er niet veel rumoer is en je dus gewoon je ding kunt doen.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het is geen sociale werkplaats he![]()
Revalidatie in een ruimte met meerdere mensen beetje met hout werken enzo. Beetje bezig zijn en kijken of ik me voldoende van de anderen af kan sluiten om me op m'n eigen werk te concentreren. Dat gaat tot nu toe goed, maar dat komt vooral omdat er vaak maar 2 andere personen zijn (de chef en een assistente), en soms een andere revalidant.
Alleen rond half 12 is het even kut omdat er dan een groep binnen komt zetten, die natuurlijk lekker tegen mekaar aan zitten te tetterenGelukkig ben ik daar altijd om half 12 klaar, dus is het even tanden op mekaar, prul wegzetten en wegwezen.
Dat idee was er wel, maar er zijn extreem rustige uren en extreem drukke uren, er is geen gulden middenweg. Ja ok, ik kan naar zo'n extreem druk uur en mag dan weglopen als het me teveel wordt, maar daar heb ik ook geen flikker aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:39 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Is dat iets wat ze nog op willen bouwen qua drukte? Dus per week een persoon erbij zetten om te kijken hoe dat gaat? Ik neem aan dat als je alleen met die chef en assistent bent dat er niet veel rumoer is en je dus gewoon je ding kunt doen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 14:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Mag je samen met de downies lekker knutselen?
hmm altijd gehad of iets gebeurd waardoor dit is ontstaan??quote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat idee was er wel, maar er zijn extreem rustige uren en extreem drukke uren, er is geen gulden middenweg. Ja ok, ik kan naar zo'n extreem druk uur en mag dan weglopen als het me teveel wordt, maar daar heb ik ook geen flikker aan.
Uhuh, maar hier heb je toch ook niets aan? Extreem rustig zoals nu kun je aan, extreem druk kun je niet aan.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat idee was er wel, maar er zijn extreem rustige uren en extreem drukke uren, er is geen gulden middenweg. Ja ok, ik kan naar zo'n extreem druk uur en mag dan weglopen als het me teveel wordt, maar daar heb ik ook geen flikker aan.
Vreemde klachten sinds Graspop 2008 (laatste weekend van juni), daarna ups en downs tot ik ergens rond april 2011 crashte en sindsdien niet meer heb kunnen werken.quote:Op donderdag 24 april 2014 14:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hmm altijd gehad of iets gebeurd waardoor dit is ontstaan??
En zolang wacht ik al tot je me er een keer aan rijgtquote:Op donderdag 24 april 2014 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vreemde klachten sinds Graspop 2008 (laatste weekend van juni), daarna ups en downs tot ik ergens rond april 2011 crashte en sindsdien niet meer heb kunnen werken.
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En zolang wacht ik al tot je me er een keer aan rijgt![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 17:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En zolang wacht ik al tot je me er een keer aan rijgt![]()
Ja nu wel. . had D nog zo gezegd om t daar te houden maar die Josti luistert weer nietquote:
Iddquote:Op donderdag 24 april 2014 18:44 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja nu wel. . had D nog zo gezegd om t daar te houden maar die Josti luistert weer niet
quote:
jeetje das kut... en ze kunnen geen oorzaak vinden of een diagnose vaststellen? ?quote:Op donderdag 24 april 2014 17:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vreemde klachten sinds Graspop 2008 (laatste weekend van juni), daarna ups en downs tot ik ergens rond april 2011 crashte en sindsdien niet meer heb kunnen werken.
valt mee... half 7 tot half 3 werken en vanavond heb ik een datequote:
Oehhh spannend... Is het een Fok! ker?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
valt mee... half 7 tot half 3 werken en vanavond heb ik een dateen jij???
uhh niet dat ik weet hihi... ahh lekker Nederland en België doorcrossen... best laat thuis voor vrijdag... of valt het mee?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:06 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Oehhh spannend... Is het een Fok! ker?
Valt mee, nu onderweg naar Antwerpen en daarna naar Amsterdam. Uurtje of zeven thuis vanavond
uhh nee hoor en thnx...quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:45 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Succes met je date, Nikkie. Niet op de bek slaan als hij je een drankje aanbiedt hč.
Veel plezier vanavondquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:13 schreef Kreator het volgende:
Ik heb vanavond ook een date trouwens. Waar ga jij heen, Nikkie?
aight. Veel plezier iig!quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:01 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
uhh niet dat ik weet hihi... ahh lekker Nederland en België doorcrossen... best laat thuis voor vrijdag... of valt het mee?
almeloooquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:13 schreef Kreator het volgende:
Ik heb vanavond ook een date trouwens. Waar ga jij heen, Nikkie?
ohhh dat scheelt weer..quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
aight. Veel plezier iig!
Het kan altijd later en vanavond toch geen plannen
thnxxquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:58 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
Nikkie veel plezier vanavond
dankje sjoemiequote:Op vrijdag 25 april 2014 13:15 schreef sjoemie1985 het volgende:
goede middag
en succes met daten nikkie
uhh centrum geloof ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
ik ook! da's toevallig. Waar in Almelo?
hahaquote:
Almelo centrum, da place to bequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ook! da's toevallig. Waar in het centrum?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie twee?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Almelo centrum, da place to be
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
waar je kunt poolen.. weet niet preciesquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat zou echt geniaal zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
was krea niet hoor... mijn date kwam uit almelo en heet bryan... ben terug was leuke avond maar geen vervolg waarschijnlijk.quote:
je bent er ook vroeg weer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:07 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
was krea niet hoor... mijn date kwam uit almelo en heet bryan... ben terug was leuke avond maar geen vervolg waarschijnlijk.
ja had hoofdpijn en mn broertje had geen huissleutel...quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
je bent er ook vroeg weer.
mooi dat het een leuke avond was.
ow, das wel klotequote:Op zaterdag 26 april 2014 00:17 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja had hoofdpijn en mn broertje had geen huissleutel...
je kon er niet darten?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
k was ook wel klaar met t poolen...
slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:24 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
nope... niet gezien iig..
Nu slapen... Weltrusten
Tijd vliegt sowieso hard. Ik woon volgende maand al weer 3 jaar in Hengeloquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goh, ik woon nu alweer een jaar in Borne, de tijd vliegt!
quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik woon alweer bijna een jaar samenvoelt als 5 jaar.
Nog altijd beter dan iOS.. die doen het gewoon zonder te vragenquote:Op zaterdag 26 april 2014 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sowieso natuurlijk "wijgeren" maar wtf hoezo eisen ze dat ze je mogen afluisteren?
Ik 4 jaarquote:Op zaterdag 26 april 2014 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
ik woon ook alweer 3 jaar op mezelf, de tijd vliegt echt!
Hehequote:Op zaterdag 26 april 2014 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Kijk, dat is het betere werk! Tenminste een werkgever t snapt t!quote:Op zaterdag 26 april 2014 18:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ze hadden trouwens op mijn werk een bierpakket voor mij geregeld omdat ik vandaag wou werkenHet betere werk
Why?quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ook hoor
Beetje gespannen, dat wel.
Komt vast goed!quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik dit weekend definitief hoor of ik die kamer heb
Ja, ik niet denk ikquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt vast goed!![]()
Ik heb btw komende week wel doordeweeks een keertje tijd
Oh, stomquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik niet denk ik
Werk komende week veel overdag
Als we straks min of meer naast elkaar wonen kunnen we wel vaak meetenquote:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als we straks min of meer naast elkaar wonen kunnen we wel vaak meeten
quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:20 schreef Redbaron het volgende:
Ik ben dronken
Wad weer veel te gezellig in Hengelo
quote:Op zaterdag 26 april 2014 19:20 schreef Redbaron het volgende:
Ik ben dronken
Wad weer veel te gezellig in Hengelo
Ik ga vanavond nergens meer heen.. ja dromenland misschienquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:38 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]![]()
![]()
Als het goed is ga ik vanavond ook nog ff de stad in
Bazennummer indeedquote:Op zaterdag 26 april 2014 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goden, wat een heerlijk nummer is dit ook:
Jawelquote:
MJ is gereďncarneerd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |