Nee die slaapt.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, die is weg.
Is Michael Schumacher?
niksquote:Op woensdag 23 april 2014 10:05 schreef SilentChaos het volgende:
Jezus Wolfwat heb jij met Guus Meeuwis
?
Ah zoquote:
Is Michael Schoenmaker?quote:Op woensdag 23 april 2014 10:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee, die is weg.
Is Michael Schumacher?
M'n eerste vriendinnetjequote:
Gedraag je eens niet zo onwetend danquote:Op woensdag 23 april 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat weet ik.Ik lees de topics in 42 ook wel eens door hoor.
JAAA JAA, dat weten we zo langzamerhand welquote:
Toch wel? Wat fijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat weet ik.Ik lees de topics in 42 ook wel eens door hoor.
heb jij Bobientje van Samson afgepakt???quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 10:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
JAAA JAA, dat weten we zo langzamerhand wel
quote:
Nee Madeleine van Gertquote:Op woensdag 23 april 2014 10:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb jij Bobientje van Samson afgepakt???
godsamme, die zou ik samen met Octaaf wel ff vol willen blaffen!quote:Op woensdag 23 april 2014 10:33 schreef Pandaplint het volgende:
Mevrouw de Bolle was ook wel een lekkertje![]()
[ afbeelding ]
Langnesequote:
ALLO!quote:
Komt vanzelf Muis, komt vanzelfquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk komende week MH. War on Drugs
Ik weetquote:Op woensdag 23 april 2014 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Komt vanzelf Muis, komt vanzelf
Is dat "speelgoed"?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik weet
Toch heb ik voor de zekerheid the crazy old dog lady starter kit in de reservering staan.
quote:
Nee. Het is een doos met minimaal 3 schattige puppiesquote:
Maar zonder blaffen toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Iets met een kwispelende staart
quote:
In de sig niet meer nee.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino wordt niet meer geëerd door mij overigens.
Hoi meidquote:
Terechtquote:Op woensdag 23 april 2014 12:09 schreef Pandaplint het volgende:
Ik moest aan SC denken[ afbeelding ]
Hoi Muis!quote:
Bossie!quote:
Gerard, ben jij het?quote:Op woensdag 23 april 2014 12:20 schreef Bronson het volgende:
SPOILERALERT!!!11
Er komt zo een hinnikjingle .
Zware sterren vergaan tot zwarte gaten... Als ik voorover buk kan je ook staren naar een zwart gatquote:
Eensquote:
quote:
Ik ben het volledig met je eensquote:
Godverdommequote:Op woensdag 23 april 2014 13:16 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Under The Bridge - Red Hot Chili Peppers
Multiply - Jamie Lidell
Lunchbox 2
Pompeii - Bastille
Ring Of Fire - Johnny Cash
LB2.
Groetjes.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bedankt voor het uitleggen waarom het zo'n kutplaat is.
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ring of Fire doet mij aan PP11 denken.![]()
Toen ik 'Nederlandse versie van Eminem' hoorde, wist ik het al.quote:Op woensdag 23 april 2014 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens MOET dit Dr. Request zijn. Wel een goede Request
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insert hier een opmerking van henkdej over Syb
Oude oppas?quote:
Yep. Heeft wel eens opgepastquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insert hier een opmerking van henkdej over Syb
stuur de restjes maar mijn kant op......;)quote:Op woensdag 23 april 2014 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Too many people take second best
But I won't take anything less
It's got to be perfect
Mijn lijfspreuk
Vandaar bijna 30 en nog steeds single
Ik zou't niet doenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stuur de restjes maar mijn kant op......;)
Wat kut Rock, sterkte. Hopelijk kun je toch nog blijven.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
het lijkt erop dat ik vrijdag te horen ga krijgen dat ik per 1 juli mijn baan kwijt ben en dus werkloos ben. tenzij er voor die tijd wijzigingen op mijn project worden doorgevoerd waarin mijn functie vervangen wordt. als dat zo is kan ik daarop solliciteren en wellicht mijn baan in een soortgelijke functie houden. daar hoop ik op want ik wil hier helemaal niet weg.
mijn voorlopig deadline om een straatverbod bij "haar" op te lopen is dus 30 juni
Gewoon afwachten Rock. Niet nu al sippenquote:Op woensdag 23 april 2014 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
het lijkt erop dat ik vrijdag te horen ga krijgen dat ik per 1 juli mijn baan kwijt ben en dus werkloos ben. tenzij er voor die tijd wijzigingen op mijn project worden doorgevoerd waarin mijn functie vervangen wordt. als dat zo is kan ik daarop solliciteren en wellicht mijn baan in een soortgelijke functie houden. daar hoop ik op want ik wil hier helemaal niet weg.
mijn voorlopig deadline om een straatverbod bij "haar" op te lopen is dus 30 juni
Heavy atlijdquote:Op woensdag 23 april 2014 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
Ik ga voor je duimen!quote:Op woensdag 23 april 2014 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
Alsof het zin heeft dat jij erbij gaat zitten als een baby met een duim in je mondquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsof het zin heeft dat jij erbij gaat zitten als een baby met een duim in je mond
Ze heeft twee linker handen?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:48 schreef 3rdRock het volgende:
oh, over mn werk maak ik me niet zo druk hoor. komt het goed dan komt het goed. komt het niet goed zijn er genoeg callcenter in lwd waar ik met mijn ervaring vast een goede kans maak. en ik krijg werkzoekbegeleiding van m'n huidige werkgever.
en m'n collega....ach.....veel beter dan mn rechterhand is ze vast niet
Sterkte.quote:Op woensdag 23 april 2014 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
Sowieso, je weet zelf het beste wat je lekker vindt natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 14:48 schreef 3rdRock het volgende:
en m'n collega....ach.....veel beter dan mn rechterhand is ze vast niet
Da's balen (als je idd weg zou moeten). Tip: houd iig nu je ogen open voor wat anders en begin daar niet pas mee als het mis zou gaan... Succes!quote:Op woensdag 23 april 2014 14:43 schreef 3rdRock het volgende:
Je verwacht het niet!quote:
Hier schijnt de zonquote:
Godver.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:19 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdomme, het blijft zo geniaal.![]()
![]()
Wat is dit in godsnaamquote:Op woensdag 23 april 2014 16:19 schreef Bronson het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdomme, het blijft zo geniaal.![]()
![]()
Sorry Jimi!quote:Op woensdag 23 april 2014 16:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Mijn hemel. Wolf heb jij dit nooit gezien???? Dit is episch!
Ik moest laatst in zijn buurt postbezorgen. Keesie niet gezien,quote:
Ja het broekje kan uit. Helemaal zeiknat geregendquote:
Pics.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja het broekje kan uit. Helemaal zeiknat geregendEn nu ga ik douchen.
Godverquote:Op woensdag 23 april 2014 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:31 schreef alors het volgende:
[..]
Hoe stel jij je dat voor dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver
Mijn visueel ingestelde brein kan dit niet aan
Ja hoi, ik ga hier geen fapmateriaal zitten verkopenquote:
Uhm het is gratis als je het hier verteld.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja hoi, ik ga hier geen fapmateriaal zitten verkopen
Ja dat bedoel ik, ik ga dat niet delen met jan en allemanquote:Op woensdag 23 april 2014 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm het is gratis als je het hier verteld.
ik hou mijn ogen wel open, maar wil ook niet teveel haast maken. blijf sowieso tot 30juni werken en wil daarna wel ff vakantie. komt allemaal wel goedquote:Op woensdag 23 april 2014 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's balen (als je idd weg zou moeten). Tip: houd iig nu je ogen open voor wat anders en begin daar niet pas mee als het mis zou gaan... Succes!
niet herkenbaar, wel heerlijk meebrullen met Snikkelvlek!quote:Op woensdag 23 april 2014 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
"And I've been wrong
I've been down
Into the bottom of every bottle"
Wel herkenbaar
Het regende zo hard dat ik werd verblind doordat mijn ogen volliepen met water. Mooie panda ogen, alles. Leef je uit, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2014 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Godver
Mijn visueel ingestelde brein kan dit niet aan
quote:Op woensdag 23 april 2014 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Het regende zo hard dat ik werd verblind doordat mijn ogen volliepen met water. Mooie panda ogen, alles. Leef je uit, zou ik zeggen.
Ik vind het best een leuk liedjequote:
Home van Dotan.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
wat is deze doorgedraaide ultra gekke plaat dan?
Ik luister weer eens niet, internetradio valt steeds weg.
Je bent zelf slaapmuziek.quote:Op woensdag 23 april 2014 17:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
slaap muziek als ik dat zo hoor
Pandaogen!?quote:Op woensdag 23 april 2014 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Het regende zo hard dat ik werd verblind doordat mijn ogen volliepen met water. Mooie panda ogen, alles. Leef je uit, zou ik zeggen.
Echt hé.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:44 schreef alors het volgende:
Coen, ga lekker naar 538 of Q man, met je kutplaatjes
Inderdaad. En na Grieg zeggen "nu tijd voor echte muziek"quote:Op woensdag 23 april 2014 18:44 schreef alors het volgende:
Heerlijk nummerquote:
De crematorium classic in mijn familiequote:
Had ie nog gewonnen ook? Sjonge jonge jonge, Wilberts missie is geslaagd.quote:
Of Dotan luisteren. Op z'n zolder. Met z'n pot Nutella.quote:Op woensdag 23 april 2014 18:44 schreef alors het volgende:
Verdommequote:Op woensdag 23 april 2014 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Of Dotan luisteren. Op z'n zolder. Met z'n pot Nutella.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
quote:Op woensdag 23 april 2014 23:39 schreef ChatGirl het volgende:
Epische punch lineSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lekker faxen heel de dag echt genot
Bon Joviquote:Op donderdag 24 april 2014 06:38 schreef Pino112 het volgende:
JAHAAAA MISS MONTREAL KOMT LANGS.
Ben benieuwd wat Sky voor me in petto heeft.
Volgens mij kan je kaartjes winnen voor Katy Perry. Als je ze wint moet je ze naar Ekdom sturen, zal ie best raaaaaaaar vinden.quote:Op donderdag 24 april 2014 06:38 schreef Pino112 het volgende:
JAHAAAA MISS MONTREAL KOMT LANGS.
Ben benieuwd wat Sky voor me in petto heeft.
Ik vind dat nog weinig eigenlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 08:19 schreef SilentChaos het volgende:
Gemiddeld willen vrouwen 5 dates voordat er seks plaatsvindt![]()
Het langste was ooit 2 dates (en 3 ontmoetingen)... wat een hoeren ontmoet ik
ja of 12 lange whatsappjes, 7 passionele zoenen, een x aantal lange telefoongesprekken en nog een aantal andere dingenquote:
Ja maar als er dan mensen zijn die na 30 dates nog geen seks hebben gehad, hoeveel zijn er dan wel niet die er gelijk in duikenquote:Op donderdag 24 april 2014 08:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja of 12 lange whatsappjes, 7 passionele zoenen, een x aantal lange telefoongesprekken en nog een aantal andere dingen
maar ja, het zijn niet voor niks gemiddelden he
Ik ben enigszins geshockeerdquote:Op donderdag 24 april 2014 08:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Donders ja, zo snel heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Ik dacht juist dat in 2014 dat allemaal wel konquote:Op donderdag 24 april 2014 08:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar als er dan mensen zijn die na 30 dates nog geen seks hebben gehad, hoeveel zijn er dan wel niet die er gelijk in duiken![]()
Ik doe er niet aan mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat in 2014 dat allemaal wel konmeteen het bed induiken... dat dat veel meer voorkwam enzo
Het is iig wel meer sociaal geaccepteerd geloof ik
Dat zal zo zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben enigszins geshockeerd
Het kan 3 dingen betekenen:
- Fok is een slechte referentie/doorsnee van de bevolking
- Ik trek een bepaald soort vrouwen aan (soort zoekt soort zeg maar)
- Beide
Dit. Hoewel ik wel merk dat het verschilt tussen iemand die het voor de eerste keer doet en iemand met ervaring (en dan niet alleen in prestatie)quote:Op donderdag 24 april 2014 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben enigszins geshockeerd
Het kan 3 dingen betekenen:
- Fok is een slechte referentie/doorsnee van de bevolking
- Ik trek een bepaald soort vrouwen aan (soort zoekt soort zeg maar)
- Beide
Waarheid als een koe!quote:
seks is dus een soort witlof?quote:
Eerder champignonsquote:
ach, heeft ze wat te eten. lekker, worst met champignonsquote:Op donderdag 24 april 2014 09:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerder champignons
Maar dat kan ook wat over mijn geslachtsdeel zeggen
nee, die is met Bryan May....quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |