Bedankt voor je relevante reactiequote:
PSV kon ik best wel van genieten met dat countervoetbal, zeker in de tijden van Ronaldo maar ook Gullit, verder moet Chelski zelf weten hoe ze het doen maar het is wel armoedig als je naar het budget kijkt en de spelers die ze tot hun beschikking hebben.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan is het dus een kutclub, qed.
Snap ook dat veel mensen PSV haatten 5-10 jaar geleden.Al was dat op de slechtste dagen nog minder erg dan dit.
Nja in de meest recente periode met Alex en Farfan was het soms ook niet om aan te zien. Atletico speelt zelf ook countervoetbal maar doet dat op een respectabele manier. Dit deed me denken aan Nederland - Italië in 2000 zonder 5 gemiste pingels.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV kon ik best wel van genieten met dat countervoetbal, zeker in de tijden van Ronaldo maar ook Gullit, verder moet Chelski zelf weten hoe ze het doen maar het is wel armoedig als je naar het budget kijkt en de spelers die ze tot hun beschikking hebben.
De EC1/CL die PSV won was ook op een hele lelijke manier maar dat maakt achteraf niet uit, hij staat wel in de prijzenkast.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja in de meest recente periode met Alex en Farfan was het soms ook niet om aan te zien. Atletico speelt zelf ook countervoetbal maar doet dat op een respectabele manier. Dit deed me denken aan Nederland - Italië in 2000 zonder 5 gemiste pingels.
Het is dat je het zelf zegt, op deze manier heeft PSV zijn meeste successen behaald.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan is het dus een kutclub, qed.
Snap ook dat veel mensen PSV haatten 5-10 jaar geleden.Al was dat op de slechtste dagen nog minder erg dan dit.
Supporter ben normaliter voor het leven tenzij voor Twente, van je eigen club pik je altijd meer zolang er resultaten zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:44 schreef Doublepain het volgende:
Je bent voor PSV en toch haat je op het voetbal van Chelsea..
Maar om zo opzichtig te haten op Chelsea gaat ook wel te ver.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Supporter ben normaliter voor het leven tenzij voor Twente, van je eigen club pik je altijd meer zolang er resultaten zijn.
Het verschil is dat Chelsea genoeg geld heeft om aanvallende spelers te kopen. PSV had toen een aardige investering maar Europees gezien kwamen ze qua geld echt tekort. Maar Mourinho stelt Luiz als middenvelder op en daardoor kan Oscar lekker banken.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar om zo opzichtig te haten op Chelsea gaat ook wel te ver.
PSV speelt ook zo tegen hoofdklasse teams dus ik snap niet waarom het bij Chelsea anders zou moeten zijn.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het verschil is dat Chelsea genoeg geld heeft om aanvallende spelers te kopen. PSV had toen een aardige investering maar Europees gezien kwamen ze qua geld echt tekort. Maar Mourinho stelt Luiz als middenvelder op en daardoor kan Oscar lekker banken.
Dat is echt fucking bullshit als je zoveel monies hebt. Het is die combinatie.
Jaren geleden misschienquote:Op woensdag 23 april 2014 11:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
PSV speelt ook zo tegen hoofdklasse teams dus ik snap niet waarom het bij Chelsea anders zou moeten zijn.
En dit.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:32 schreef Vermecelli het volgende:
TS
Mourinho heeft gewoon de wedstrijd Alteti - Barca gekeken, en weet ook dat als je aanvallend speelt je de goals om je oren krijgt.
Aanvallend faalt Chelsea met Torres voorin, dus ik geef ze nog niet eens ongeluk om de nul te houden en voorin maar wat te prutsen. Volgende week voor eigen publiek moeten ze wel, net als tegen PSG.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |