abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 09:59:30 #1
274204 crew  Mexicanobakker
pi_139173313
Gisteren was een van de grootste hypes van het noordelijk halfrond, ratatatatata Atleti, ook wel Atletico Madrid, een poging aan het wagen om goals te maken tegen Chelsea. Dit zodat ze de finale van de Champions League zouden bereiken. Natuurlijk wil de tegenstander dit voorkomen, en dan is het vaak nuttig om een uitdoelpunt te scoren, want dan heb je een enorm voordeel.

Chelsea, echter, had een bus meegenomen naar het stadion en parkeerde deze voor het doel. Zo was het geen KOEKOEK GOOOOOL ATLETI maar scoorde de thuisclub niet. Echter, Chelsea kwam zelf ook niet tot scoren. Dit omdat iedere keer als ze de bal hadden, ze hem in het wilde weg schopten waardoor Atleti weer kon proberen te aanvallen. Vanwege de uitdoelpuntenregel ga je als thuisploeg niet vol aanvallen, dus ze kwamen niet door de muur van Londen heen.

Nu werd Chelsea geloofd om deze slimme tactiek, en tegelijkertijd spreekt iedereen er (terecht) schande van. Maar iedereen roept dat het extreem gunstig is, maar als Atleti volgende week er toevallig wel eentje in prikt heeft Chelsea gewoon een probleem. Dus ik ben nog niet zo zeker dat Chelsea wint.

Maar terug naar de wedstrijd van gisteren. Het was saai. Echt heel saai. Wedstrijden van Chelsea zijn nooit leuk. Wat een laffe, walgelijke kutclub. En dan die schijnheilige Mourinho die drie maanden geleden nog boos was op de coach van West Ham die ook een bus voor de goal parkeerde. Laffe herder.

Klacht: Chelsea is een zielig clubje
Subklacht: 90 minuten van mijn leven verspild
Subklacht II: Spelers als Oscar hebben en dan park the bus doen :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_139173351
Mexicanobakker :')
PSV :')
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 10:02:59 #3
pi_139173401
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:00 schreef TUFKAL het volgende:
Bedankt voor je relevante reactie :)
  woensdag 23 april 2014 @ 10:03:33 #4
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_139173417
Niet gelezen, maar terechte klacht.

Chelsea is een Aids-team met een Aids-coach
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
  woensdag 23 april 2014 @ 10:07:28 #5
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_139173495
bij chelsea gaat het om de eindscore en de prijzen, niet de manier waarop.
get over it
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 10:09:22 #6
pi_139173532
Dan is het dus een kutclub, qed.

Snap ook dat veel mensen PSV haatten 5-10 jaar geleden. :) Al was dat op de slechtste dagen nog minder erg dan dit.
  woensdag 23 april 2014 @ 10:15:34 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139173645
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

Snap ook dat veel mensen PSV haatten 5-10 jaar geleden. :) Al was dat op de slechtste dagen nog minder erg dan dit.
PSV kon ik best wel van genieten met dat countervoetbal, zeker in de tijden van Ronaldo maar ook Gullit, verder moet Chelski zelf weten hoe ze het doen maar het is wel armoedig als je naar het budget kijkt en de spelers die ze tot hun beschikking hebben.
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 10:17:00 #8
pi_139173673
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

PSV kon ik best wel van genieten met dat countervoetbal, zeker in de tijden van Ronaldo maar ook Gullit, verder moet Chelski zelf weten hoe ze het doen maar het is wel armoedig als je naar het budget kijkt en de spelers die ze tot hun beschikking hebben.
Nja in de meest recente periode met Alex en Farfan was het soms ook niet om aan te zien. Atletico speelt zelf ook countervoetbal maar doet dat op een respectabele manier. Dit deed me denken aan Nederland - Italië in 2000 zonder 5 gemiste pingels.
  woensdag 23 april 2014 @ 10:20:18 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139173742
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Nja in de meest recente periode met Alex en Farfan was het soms ook niet om aan te zien. Atletico speelt zelf ook countervoetbal maar doet dat op een respectabele manier. Dit deed me denken aan Nederland - Italië in 2000 zonder 5 gemiste pingels.
De EC1/CL die PSV won was ook op een hele lelijke manier maar dat maakt achteraf niet uit, hij staat wel in de prijzenkast.

Als Chelsea hem weer zo lelijk wint kan je er weinig van zeggen, als ze hem niet winnen blijft alleen het laffe voetbal over.
pi_139173788
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:00 schreef TUFKAL het volgende:
-XOXO-
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 10:23:54 #11
pi_139173816
9x gelijk is ook geen schoonheidsprijs waard :')
  woensdag 23 april 2014 @ 10:24:32 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_139173823
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:

Het is dat je het zelf zegt, op deze manier heeft PSV zijn meeste successen behaald. :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 april 2014 @ 10:40:39 #13
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139174163
pi_139174249
Terechte klacht! ^O^

Dankzij Chelsea was deze topwedstrijd saaier dan pak en beet Cambuur - RKC op een vrijdagavond eredivisievoetbal.
pi_139174250
Je bent voor PSV en toch haat je op het voetbal van Chelsea..
  woensdag 23 april 2014 @ 10:45:42 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139174282
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:44 schreef Doublepain het volgende:
Je bent voor PSV en toch haat je op het voetbal van Chelsea..
Supporter ben normaliter voor het leven tenzij voor Twente, van je eigen club pik je altijd meer zolang er resultaten zijn.
pi_139174310
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

Supporter ben normaliter voor het leven tenzij voor Twente, van je eigen club pik je altijd meer zolang er resultaten zijn.
Maar om zo opzichtig te haten op Chelsea gaat ook wel te ver.
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 10:52:12 #18
pi_139174431
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:46 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maar om zo opzichtig te haten op Chelsea gaat ook wel te ver.
Het verschil is dat Chelsea genoeg geld heeft om aanvallende spelers te kopen. PSV had toen een aardige investering maar Europees gezien kwamen ze qua geld echt tekort. Maar Mourinho stelt Luiz als middenvelder op en daardoor kan Oscar lekker banken.

Dat is echt fucking bullshit als je zoveel monies hebt. Het is die combinatie.
pi_139174761
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Het verschil is dat Chelsea genoeg geld heeft om aanvallende spelers te kopen. PSV had toen een aardige investering maar Europees gezien kwamen ze qua geld echt tekort. Maar Mourinho stelt Luiz als middenvelder op en daardoor kan Oscar lekker banken.

Dat is echt fucking bullshit als je zoveel monies hebt. Het is die combinatie.
PSV speelt ook zo tegen hoofdklasse teams dus ik snap niet waarom het bij Chelsea anders zou moeten zijn.
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 11:08:46 #20
pi_139174784
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

PSV speelt ook zo tegen hoofdklasse teams dus ik snap niet waarom het bij Chelsea anders zou moeten zijn.
Jaren geleden misschien
pi_139175399
TS :')

Mourinho heeft gewoon de wedstrijd Alteti - Barca gekeken, en weet ook dat als je aanvallend speelt je de goals om je oren krijgt. :')

Aanvallend faalt Chelsea met Torres voorin, dus ik geef ze nog niet eens ongeluk om de nul te houden en voorin maar wat te prutsen. Volgende week voor eigen publiek moeten ze wel, net als tegen PSG.
  woensdag 23 april 2014 @ 11:38:52 #22
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_139175584
En dan volgende week in de 89ste minuut nog effe een goaltje stelen.

Zo rolt Mourinho.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_139176664
Voetbal kijken en dan klagen dat je geen doelpunten hebt gezien. :P

Het leven kan hard zijn.
Copthorne 2.0
pi_139176669
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:32 schreef Vermecelli het volgende:
TS :')

Mourinho heeft gewoon de wedstrijd Alteti - Barca gekeken, en weet ook dat als je aanvallend speelt je de goals om je oren krijgt. :')

Aanvallend faalt Chelsea met Torres voorin, dus ik geef ze nog niet eens ongeluk om de nul te houden en voorin maar wat te prutsen. Volgende week voor eigen publiek moeten ze wel, net als tegen PSG.
En dit.
Copthorne 2.0
pi_139176746
Wat een zaadpartij zeg. :')

Dat Atletico er maar 5 in mag schieten in Londen, kan Mourinho weer een keer klagen over de arbitrage die het niet goed gezien heeft.
pi_139176803
Topvoetbal :')
pi_139176921
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
TS wilde duidelijk geen haxball doen.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_139176991
totaal mee eens TS
pi_139177346
Haten op Mourinho :')
Alleen van voetbal kunnen genieten als er doelpunten vallen :') , ga dan korfbal kijken.
  woensdag 23 april 2014 @ 12:41:35 #31
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_139177384
Hoewel het absoluut niet leuk is om naar te kijken dat spel van Chelsea, is het toch een kwaliteit van Mourinho hoe hij toch telkens weer goede clubs volledig weet uit te schakelen.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
  woensdag 23 april 2014 @ 12:42:00 #32
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_139177395
OP niet gelezen, maar sowieso terechte klacht.
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
  woensdag 23 april 2014 @ 12:42:03 #33
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_139177397
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoewel het absoluut niet leuk is om naar te kijken dat spel van Chelsea, is het toch een kwaliteit van Mourinho hoe hij toch telkens weer goede clubs volledig weet uit te schakelen.
Helaas wel ja :').
Get woke, go broke!
  woensdag 23 april 2014 @ 12:44:04 #34
417081 SimplyAlex
I agree to disagree
pi_139177460
Ach als Chelsea uiteindelijk die Cup vindt zal het haar supporters echt een ruk wezen hoe slecht deze wedstrijd was .... gaat uiteindelijk om de euro's. Mooi voetbal heeft ook mijn voorkeur, maar daar win je niet altijd de wedstrijd mee.
  woensdag 23 april 2014 @ 12:46:10 #35
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_139177517
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Helaas wel ja :').
Hij speelt puur op het resultaat. Dat is niet leuk om naar te kijken, maar uiteindelijk zullen alleen de prijzen herinnerd blijven, dus ja, op zich valt er wel wat voor te zeggen.
pi_139177547
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat is dus een mythe. Men doet alsof Chelsea een derderangs elftal heeft. Het is gewoon de duurste selectie ter wereld zon beetje, na City. Ondanks miljarden aan investeringen heeft hij nog steeds geen CL kunnen winnen met Chelsea. Met Inter had hij gewoon alle geluk van de wereld, tegen Chelsea en Barcelona zat het gewoon heel, heel erg mee.

Met Real Madrid keihard gefaald.

In zes halve finale wedstrijden met Chelsea heeft zijn armzalig kutvoetbal hem welgeteld 2 goals opgeleverd. Hoe hij van die Willian een soort Dirk Kuyt heeft gemaakt.. :') !

Dit levert hem helemaal niet het best mogelijke resultaat op. Door het reactievoetbal hebben ze de Premier League verspeeld omdat ze simpelweg geen raad weten met de verdedigende ploegen in de Premier League.

Ik kan niet wachten tot ze volgende week eruit liggen.
  woensdag 23 april 2014 @ 12:47:58 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_139177565
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:46 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Hij speelt puur op het resultaat. Dat is niet leuk om naar te kijken, maar uiteindelijk zullen alleen de prijzen herinnerd blijven, dus ja, op zich valt er wel wat voor te zeggen.
Tuurlijk, het is hetzelfde bij Ajax, daar klagen mensen ook al jaren over dat het saai etc is, maar ja, wel 4 keer kampioen ermee.

De beker is net ff niet gelukt :').
Get woke, go broke!
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 12:51:13 #38
pi_139177632
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tuurlijk, het is hetzelfde bij Ajax, daar klagen mensen ook al jaren over dat het saai etc is, maar ja, wel 4 keer kampioen ermee.

Ajax is matig maar allesbehalve defensief.
  woensdag 23 april 2014 @ 12:51:55 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_139177646
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ajax is matig maar allesbehalve defensief.
Ze tikken wmb veels te veel de bal rond achterin, maar goed, ze hebben idd de kwaliteiten niet om constant pressie naar voren te spelen.
Get woke, go broke!
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 12:52:59 #40
pi_139177672
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ze tikken wmb veels te veel de bal rond achterin, maar goed, ze hebben idd de kwaliteiten niet om constant pressie naar voren te spelen.
Dat inderdaad. Ajax is een goed collectief en de passing is degelijk, maar zeker dit jaar is het toch een uitermate zwak team voor een kampioen van Nederland.

De rest is dus blijkbaar nog beroerder.
  woensdag 23 april 2014 @ 12:53:41 #41
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_139177690
quote:
7s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:47 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dat is dus een mythe. Men doet alsof Chelsea een derderangs elftal heeft. Het is gewoon de duurste selectie ter wereld zon beetje, na City. Ondanks miljarden aan investeringen heeft hij nog steeds geen CL kunnen winnen met Chelsea. Met Inter had hij gewoon alle geluk van de wereld, tegen Chelsea en Barcelona zat het gewoon heel, heel erg mee.

Met Real Madrid keihard gefaald.

In zes halve finale wedstrijden met Chelsea heeft zijn armzalig kutvoetbal hem welgeteld 2 goals opgeleverd. Hoe hij van die Willian een soort Dirk Kuyt heeft gemaakt.. :') !

Dit levert hem helemaal niet het best mogelijke resultaat op. Door het reactievoetbal hebben ze de Premier League verspeeld omdat ze simpelweg geen raad weten met de verdedigende ploegen in de Premier League.

Ik kan niet wachten tot ze volgende week eruit liggen.
Ik weet niet hoe duur het elftal is, maar ik vind Chelsea in vergelijking met City, Atletico, Real, Barcelona, Bayern toch vrij beperkt.
Die mening kan misschien inderdaad aan de mythe liggen, maar ik blijf erbij dat Mourinho een bijzonder effectieve coach is. Dat spel dat hij speelt past natuurlijk vooral niet bij Real en de selectie, vandaar dat je daar zag dat het hem de das om deed. Maar een club als Chelsea of Inter destijds, daar kan hij bijzonder effectief mee zijn.
In de premier league heeft hij het inderdaad nog niet waar gemaakt, maar dat kan nog natuurlijk. Atletico zie ik ze in eigen huis best wel uitschakelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat was ook wel een abominabel Ajax zeg :'). Was niet om aan te gluren, spelers die het bos in gepeeld werden door een Bram van Polen en die ene met die Turkse naam of niet voorbij Broerse kwamen :'). Wat een ellende.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:11:53 #42
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_139178079
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 12:46 schreef Frank_Drebin het volgende:

[..]

Dat is niet waar, natuurlijk. Voetbal dient als vermaak, en wanneer jij iedere wedstrijd vermaakt wordt aan de hand van mooi voetbal, dan zal je dat ook bij blijven.

Uiteindelijk zijn prijzen het belangrijkste, maar als je die prijzen altijd met lelijk voetbal behaalt, zal men de behaalde prijzen ook koppelen aan het lelijke spel wat daar mee gepaard ging.

Als je denkt aan de CL van Inter, denk je aan defensief voetbal. Denk je aan de CL van Bayern of Barca, dan denk je aan aanvallend voetbal.

Nu heeft iedereen weer een andere kijk op hetgeen wat men aantrekkelijk vind, zo vind ik het voetbal dat Guardiola laat spelen ontzettend saai, maar wordt aanvallend voetbal over het algemeen natuurlijk wel meer gewaardeerd.

Ik moet er zelf niet aan denken dat Arsenal met zo'n insteek zou voetballen. Ik wil namelijk vermaakt worden, en ja, dat heeft ons vaak genoeg niets opgeleverd, maar je kijkt wel iedere wedstrijd weer uit naar 90 min vermaak. Het is wat lastiger om prijzen te pakken, aangezien alles dient te kloppen, maar dit jaar staan we wel in de FA Cup finale, en die mogelijke overwinning zal dan een stuk meer waard zijn, voor mijn gevoel.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:13:25 #43
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139178106
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:11 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Dat is niet waar, natuurlijk. Voetbal dient als vermaak, en wanneer jij iedere wedstrijd vermaakt wordt aan de hand van mooi voetbal, dan zal je dat ook bij blijven.

Uiteindelijk zijn prijzen het belangrijkste, maar als je die prijzen altijd met lelijk voetbal behaalt, zal men de behaalde prijzen ook koppelen aan het lelijke spel wat daar mee gepaard ging.

Als je denkt aan de CL van Inter, denk je aan defensief voetbal. Denk je aan de CL van Bayern of Barca, dan denk je aan aanvallend voetbal.

Nu is niet voor iedereen weer een andere kijk op hetgeen wat men aantrekkelijk vind, zo vind ik het voetbal dat Guardiola laat spelen ontzettend saai, maar wordt aanvallend voetbal over het algemeen natuurlijk wel meer gewaardeerd.

Ik moet er zelf niet aan denken dat Arsenal met zo'n insteek zou voetballen. Ik wil namelijk vermaakt worden, en ja, dat heeft ons vaak genoeg niets opgeleverd, maar je kijkt wel iedere wedstrijd weer uit naar 90 min vermaak. Het is wat lastiger om prijzen te pakken, aangezien alles dient te kloppen, maar dit jaar staan we wel in de FA Cup finale, en die mogelijke overwinning zal dan een stuk meer waard zijn, voor mijn gevoel.
Arsenal en vermaken, dat is ook al een tijdje geleden
  woensdag 23 april 2014 @ 13:20:29 #44
406136 Le_Professeur
pi_139178303
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

Arsenal en vermaken, dat is ook al een tijdje geleden
Sinds de uitval van Rambo ja, nu begint het weer te draaien. De intentie is wel altijd gewoon hetzelfde, wanneer er balbezit is, is de goal het enige doel.

Wenger zal in de zomer de laatste posities versterken, dan kan het feest weer losbarsten. ( een topspits en een defensieve middenvelder) Dit jaar moet gewoon die prijs gepakt worden.
pi_139178348
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:11 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nu heeft iedereen weer een andere kijk op hetgeen wat men aantrekkelijk vind, zo vind ik het voetbal dat Guardiola laat spelen ontzettend saai, maar wordt aanvallend voetbal over het algemeen natuurlijk wel meer gewaardeerd.

Het is ook zo dat dit soort afbraakvoetbal niet lang geaccepteerd wordt als er geen prijzen worden gewonnen. Daarom mocht hij ook bij Real opkrassen. Wenger was ook allang de laan uit gestuurd als hij zoals Chelsea zou spelen.

Dus het is inderdaad niet helemaal waar dat er puur naar het resultaat wordt gekeken in het topvoetbal.

Overigens is het niet zo dat afbraakvoetbal superieur is aan mooi voetbal. De afgelopen jaren hebben ploegen die ons wél vermaken de prijzen binnengesleept.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:30:29 #46
406136 Le_Professeur
pi_139178513
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:22 schreef Confetti het volgende:

[..]

Het is ook zo dat dit soort afbraakvoetbal niet lang geaccepteerd wordt als er geen prijzen worden gewonnen. Daarom mocht hij ook bij Real opkrassen. Wenger was ook allang de laan uit gestuurd als hij zoals Chelsea zou spelen.

Dus het is inderdaad niet helemaal waar dat er puur naar het resultaat wordt gekeken in het topvoetbal.

Overigens is het niet zo dat afbraakvoetbal superieur is aan mooi voetbal. De afgelopen jaren hebben ploegen die ons wél vermaken de prijzen binnengesleept.
Ja, omdat het bij die teams tot in de puntjes is uitgewerkt.

Verder weet ik niet of Abrahmovic daar zo veel waarde aan hecht, maar bij een club als Real Madrid kom je daar niet mee weg, daar dien je gewoon beide zaken te bewerkstelligen.

Mourinho beschadigt in principe iedere club waar hij komt, die werkt puur voor zijn eigen cv en daar mag alles voor wijken. Die cynische felicitaties naar de scheidsrechters, het schijnheilige acteerwerk en zijn hypocriete uitspraken zijn slechts enkele voorbeelden.

Het is bizar om te zien dat clubs zo'n man met open armen ontvangen. Ancelotti daarentegen is een echte heer, gedraagt zich netjes, laat mooi voetbal zien, toont respect en behaalt resultaten.
pi_139178585
Het enige wat Atletico deed was ook de bal voorzetten en schieten van heel ver waardoor Chelsea het niet moeilijk kreeg. Atletico had een eigen goal moeten maken, zodat Chelsea meer zou gaan weggeven.
pi_139178623
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:30 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Ja, omdat het bij die teams tot in de puntjes is uitgewerkt.

Verder weet ik niet of Abrahmovic daar zo veel waarde aan hecht, maar bij een club als Real Madrid kom je daar niet mee weg, daar dien je gewoon beide zaken te bewerkstelligen.

Mourinho beschadigt in principe iedere club waar hij komt, die werkt puur voor zijn eigen cv en daar mag alles voor wijken. Die cynische felicitaties naar de scheidsrechters, het schijnheilige acteerwerk en zijn hypocriete uitspraken zijn slechts enkele voorbeelden.

Het is bizar om te zien dat clubs zo'n man met open armen ontvangen. Ancelotti daarentegen is een echte heer, gedraagt zich netjes, laat mooi voetbal zien, toont respect en behaalt resultaten.
Mourinho behaalt geen resultaten wil je zeggen?

Hij heeft een prijzenkast waar je u tegen zegt.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:34:43 #49
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139178625
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:22 schreef Confetti het volgende:

[..]

is toch een beetje 50/50 heb ik het idee
pi_139178688
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het doel heiligt de middelen?
pi_139178802
Atletico is ook een counterploegje dus je klacht wordt bij deze onterecht bevonden.
pi_139178825
zeer terechte klacht
  woensdag 23 april 2014 @ 13:47:15 #53
406136 Le_Professeur
pi_139178989
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:34 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Je komt er alleen mee weg als je de juiste resultaten behaalt, en dan is men nog niet geheel tevreden. Op den duur zijn mensen het beu, en flikkeren ze je eruit.

Voor de korte termijn is Mourinho de juiste keuze, als je het tenminste weinig waarde hecht aan imago, maar hij zou nooit zoiets als Wenger voor elkaar kunnen krijgen, daar heeft hij het karakter niet voor.
pi_139179077
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Nee, dat zeg ik niet. Je komt er alleen mee weg als je de juiste resultaten behaalt, en dan is men nog niet geheel tevreden. Op den duur zijn mensen het beu, en flikkeren ze je eruit.

Voor de korte termijn is Mourinho de juiste keuze, als je het tenminste weinig waarde hecht aan imago, maar hij zou nooit zoiets als Wenger voor elkaar kunnen krijgen, daar heeft hij het karakter niet voor.
Dat is beter ook, Wenger heeft alleen maar een paar FA en landstitels gewonnen, dat is en blijft een eeuwige loser in het voetbal.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:53:57 #55
406136 Le_Professeur
pi_139179186
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:50 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat is beter ook, Wenger heeft alleen maar een paar FA en landstitels gewonnen, dat is en blijft een eeuwige loser in het voetbal.
Je praat gewoon die clown na, prima, maar zo kortzichtig werkt het voetbal gelukkig niet overal.

Oja, 49 unbeaten, succes José!
pi_139179205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Je praat gewoon die clown na, prima, maar zo kortzichtig werkt het voetbal gelukkig niet overal.

De CL winnen, succes hé :)
  woensdag 23 april 2014 @ 13:55:13 #57
67174 Dos37
Come on Twente
pi_139179222
Beste wedstrijd sinds ooit :Y
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  woensdag 23 april 2014 @ 13:55:20 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139179226
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:53 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Dat laatste meen je niet :)
  woensdag 23 april 2014 @ 13:55:21 #59
406136 Le_Professeur
pi_139179227
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:54 schreef Doublepain het volgende:

[..]

De CL winnen, succes hé :)
Komt goed. ;)
pi_139179232
oh en ik vergeet al bijna 10 jaar droog staan. :D
  woensdag 23 april 2014 @ 13:55:48 #61
406136 Le_Professeur
pi_139179243
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:55 schreef Doublepain het volgende:
oh en ik vergeet al bijna 10 jaar droog staan. :D
Gaat dit jaar hopelijk een einde aan komen. :D
  woensdag 23 april 2014 @ 13:56:31 #62
406136 Le_Professeur
pi_139179261
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:55 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat laatste meen je niet :)
Het slaat nergens op, maar dat doen zijn uitspraken ook niet. Toch is het een ontzettend knappe prestatie geweest.
pi_139179268
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:55 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Gaat dit jaar hopelijk een einde aan komen. :D
Zo niet dan moet die man eens gaan denken aan stoppen. Hij verpest Arsenal nu al met zijn voortrekkerij aan Franse spelers.
  woensdag 23 april 2014 @ 13:58:43 #64
406136 Le_Professeur
pi_139179326
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zo niet dan moet die man eens gaan denken aan stoppen. Hij verpest Arsenal nu al met zijn voortrekkerij aan Franse spelers.
Onjuist, louter Duitsers aangetrokken de laatste tijd. Fransozen zijn niet zo interessant meer, misschien Benzema nog als die vrijkomt. Verder heb je met Ramsey, Wilshere, Gibbs en Chamberlain ook leuke Britten.
pi_139179333
Zo rolt Chelsea, en zo pakken ze prijzen.
lol?
pi_139179343
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Onjuist, louter Duitsers aangetrokken de laatste tijd. Fransozen zijn niet zo interessant meer, misschien Benzema nog als die vrijkomt. Verder heb je met Ramsey, Wilshere, Gibbs en Chamberlain ook leuke Britten.
Heb zijn keuze voor Giroud en die Sanago nooit begrepen.
  woensdag 23 april 2014 @ 14:00:11 #67
406136 Le_Professeur
pi_139179380
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:58 schreef Nass het volgende:
Zo rolt Chelsea, en zo pakken ze prijzen.

Hij is wel het toonbeeld van Chelsea, op dit moment.
  woensdag 23 april 2014 @ 14:00:52 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_139179403
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:56 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Het slaat nergens op, maar dat doen zijn uitspraken ook niet. Toch is het een ontzettend knappe prestatie geweest.
Wat hij bij Inter presteerde vond ik echt knap maar dat was vanuit een underdog positie, bij Chelsea liggen de zaken anders maar als ze daar zijn werk en speelwijze accepteren, het zij zo, ik vind het wel jammer als smaakmakers zoals Willian, Hazard, Oscar misbruikt worden of helemaal niet gebruikt worden, hij zou ook leuk kunnen winnen.
  woensdag 23 april 2014 @ 14:01:43 #69
406136 Le_Professeur
pi_139179430
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 13:59 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heb zijn keuze voor Giroud en die Sanago nooit begrepen.
Sanogo is een behoorlijk talent, misschien heeft Arsène ook veel FM gespeeld, daar was hij beest.

Giroud is niet helemaal een Arsenal-spits, nee, maar zijn statistieken tonen aan dat hij het ook niet slecht doet. Hij is wel één van de redenen dat we ondersneeuwen tegen de grote ploegen.
pi_139179438
Sjelsea :r
pi_139179464
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:00 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Hij is wel het toonbeeld van Chelsea, op dit moment.

Cazorla ook
  woensdag 23 april 2014 @ 14:03:17 #72
406136 Le_Professeur
pi_139179480
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:00 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat hij bij Inter presteerde vond ik echt knap maar dat was vanuit een underdog positie, bij Chelsea liggen de zaken anders maar als ze daar zijn werk en speelwijze accepteren, het zij zo, ik vind het wel jammer als smaakmakers zoals Willian, Hazard, Oscar misbruikt worden of helemaal niet gebruikt worden, hij zou ook leuk kunnen winnen.
Klopt, maar ik betwijfel of Mourinho daar toe in staat is. Hazard zou bij Arsenal beste voetballer van het jaar kunnen worden, maar dat geldt ook voor Nasri, die het dit jaar wel weer aardig doet, maar nooit het niveau van Arsenal gehaald heeft.
  woensdag 23 april 2014 @ 14:03:50 #73
406136 Le_Professeur
pi_139179494
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Cazorla ook
Santi is een prima speler, Arteta daarentegen komt nu tekort.
pi_139179534
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:03 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

Santi is een prima speler, Arteta daarentegen komt nu tekort.
Maar die kan er ook wat van qua schwalbes.
  Redactie Sport woensdag 23 april 2014 @ 14:06:16 #75
pi_139179553
Doublepain is voor Sjelsie denk ik
  woensdag 23 april 2014 @ 14:07:43 #76
406136 Le_Professeur
pi_139179603
quote:
14s.gif Op woensdag 23 april 2014 14:05 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maar die kan er ook wat van qua schwalbes.
Valt wel mee toch?
pi_139191260
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wedstrijden van Chelsea zijn nooit leuk. Wat een laffe, walgelijke kutclub.
Haha meest waardeloze bullshit van de dag. Dat Chelsea niet altijd even aanvallend voetbal speelt ben ik met je eens. Maar dat ze nooit leuke wedstrijden hebben. Misschien moet je eens de premier league gaan kijken. Genoeg wedstrijden dat Chelsea vol op de aanval speelt en er een mooie wedstrijd van maakt.
Maar zeg eens eerlijk, je kijkt niet meer dan vier wedstrijden per jaar van Chelsea.
  woensdag 23 april 2014 @ 20:11:20 #78
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_139191472
Mexicanobakker _O_
Davy _O_
graag op anoniem
pi_139191602
Mijn dochter heet zo, ik dacht dat het over haar ging.
  woensdag 23 april 2014 @ 20:15:44 #80
351780 Piye
King of Kush
pi_139191651
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
Kan je haar vertellen mij met rust te laten? Uit is uit. :{w
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
  woensdag 23 april 2014 @ 20:15:45 #81
395200 deadprez
One more rail
pi_139191652
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:14 schreef Sapstengel het volgende:
mag ik haar neuken
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_139191700
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 20:15 schreef deadprez het volgende:

[..]

mag ik haar neuken
:') :D
pi_139191767
Atleti valt trouwens ook niet echt aan.
pi_139195376
jij bent zeker zo'n bezem die chelsea alleen ziet spelen in de cl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties