Kom je strijken?quote:Op woensdag 23 april 2014 23:23 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Niet zo schreeuwen, krijg ik hoofdpijn van
Altijd prettigquote:Op woensdag 23 april 2014 23:40 schreef einschtein het volgende:
Alweer automatisch brandalarm bij het centrum...
Toch wel een kleine overwinning behaald.quote:Ze willen me dus in ieder geval tot cass. B verder gaan opleiden, haha en daarna kijken we verder. Misschien kan ik uit-ein-de-lijk wel bij ons TL in opl. gaan doen en dan uiteindelijk echt aan de bak in een ander filiaal.
OH en we hebben voor elkaar, dat we tot 22.15 uitbetaald krijgen![]()
. Op een doorsnee rustige avond, werken we dan maar een kwartiertje onbetaald
.
Toffe worst.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:37 schreef OudeBok het volgende:
Ik heb weer een enorme motivatieboost erbij.
Anderhalf uur geleden, toen we buiten stonden, kwam SM nog even naar me toe: "Zeg, jij had aangegeven dat je TL bij een ander filiaal wilde gaan worden als je bij ons klaar was. Ik heb met je TL gesproken, en je bent nog lang niet van ons af. We gaan kijken wat er voor je mogelijk is en tot hoever wij je hier kunnen opleiden en houden. Zij is daartoe bereid, en ik ook. We gaan het rustig aan doen, er is geen haast bij, maar je kan het wel verwachten."
Er komt een zakkenroller voorbij, en die jat 60 euro van je. En dan zegt ie: ik weet het goed gemaakt. Ik geef je 20 euro van jouw eigen geld terug.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:50 schreef OudeBok het volgende:
Ja, nog steeds een kwartier teveel. Het is in ieder geval een kleine, onverwachte overwinning. Ik ben hier al blij zat mee. Het tikt met mijn werktijden toch al gauw 20-30 euro extra per maand aan.
Nee, zo gaat het niet. De zakkenroller komt elke week langs bij de Bok en elke week steelt die 60 eur. Bok houdt daar rekening mee. Maar op een gegeven moment komt de zakkenroller en zegt ie: weet je, ik ben blij dat ik jou elke week kan bestelen, om jouw inzet te belonen, zal ik voortaan 30 eur van je gaan vragen.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:51 schreef Janneke141 het volgende:
Er komt een zakkenroller voorbij, en die jat 60 euro van je. En dan zegt ie: ik weet het goed gemaakt. Ik geef je 20 euro van jouw eigen geld terug.
OudeBok blij.
Ik zie het dan zo: Als ik die 60 euro toch niet meer terug zou zien, is een compromis nog altijd beter dan niks.quote:Op donderdag 24 april 2014 00:51 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Er komt een zakkenroller voorbij, en die jat 60 euro van je. En dan zegt ie: ik weet het goed gemaakt. Ik geef je 20 euro van jouw eigen geld terug.
OudeBok blij.
Klopt.. Het is aan één kant ook niet goed, dat we het pikken. Maar wat anders? Tenzij je met een enorme groep een statement gaat maken en, bij wijze van spreken, massaal ontslag neemt, verandert er misschien iets. Daarnaast zo veel 16-jarigen, die hier amper van weten.. Het is vrijwel onbegonnen werk.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:00 schreef Janneke141 het volgende:
Tja, sommige mensen vinden het schijnbaar lekker om genaaid te worden.
Ik snap je wel hoor Bok. Maar ik heb het je eerder gezegd: de enige reden waarom je werkgever met deze zwendel wegkomt is dat jij en al je collega's het toelaten.
Banden voor de Q?quote:Op donderdag 24 april 2014 01:00 schreef mujentas het volgende:
Heeft Bun weer nieuwe banden nodig voor zijn Q?
Oehquote:Op donderdag 24 april 2014 01:03 schreef exelletor het volgende:
Tijd voor het wekelijkse autogeilmomentje.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deze man weetquote:Op donderdag 24 april 2014 01:03 schreef exelletor het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Compensatie.quote:Op donderdag 24 april 2014 01:03 schreef exelletor het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |