Zo zie je maar wat houding en uitstraling betekent... Ik zou 100x liever een date hebben met Dion dan met kijk-eens-aan-Marc, terwijl ze qua uiterlijk tweeling hadden kunnen zijn.quote:
Dat kan ik (als man) begrijpen ja. Marc is gewoon een ontzettend lompe en onsympathieke gast. Maar het kan ook zijn dat ie toch wel iets van een milde vorm van autisme of wat dan ook heeft, ook die 'gedwongen' manier van hardop praten idd van hem...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat houding en uitstraling betekent... Ik zou 100x liever een date hebben met Dion dan met kijk-eens-aan-Marc, terwijl ze qua uiterlijk tweeling hadden kunnen zijn.
Maak een petitie op facebook aan, werkt altijd.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:23 schreef erik013 het volgende:
Is er eigenlijk al een een actie opgezet tegen RTL5 dat ze heul snel terugkomen met een nieuw seizoen? (ipv over een jaar) Belachelijk hoe ze dit seizoen afkapten.
he bah..quote:
Vrouwen die me kennen van tv denken dat ik nog steeds maagd ben maar zodra ze me in het echt zien denken ze juist het tegenover gestelde en denken ze dat ik het allang heb gedaan..quote:Op vrijdag 2 mei 2014 08:28 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
SureMaar uiteindelijk ben je nog steeds net zo wereldvreemd, vrouwonvriendelijk en nog steeds maagd
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 2 mei 2014 09:37 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, dat is een nieuw frituurdieet
Haha precies.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin zei hij eerder.
Ach, zo wereldvreemd is Alex helemaal niet. Kwestie van het betere knip en plakwerk. Marc, die is pas wereldvreemd
Je komt vreemd over dat is alles...quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
he bah..
[..]
Vrouwen die me kennen van tv denken dat ik nog steeds maagd ben maar zodra ze me in het echt zien denken ze juist het tegenover gestelde en denken ze dat ik het allang heb gedaan..
[..]
HAHAHAHAHAHAoet traantje weg pinken*
[..]
Haha precies.
Eeh ja, daar kunnen ze áltijd iets aan doen, namelijk door niet mee te doen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 23:28 schreef SuperFokker het volgende:
Al die deelnemers worden trouwens wel echt fucking makkelijk belachelijk gemaakt in het programma terwijl ze daar zelf niet altijd iets aan kunnen doen.
Ik geloof er geen zak van dat jij nog maagd was tijdens het programma.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 18:16 schreef WireleZz1337 het volgende:
[..]
he bah..
[..]
Vrouwen die me kennen van tv denken dat ik nog steeds maagd ben maar zodra ze me in het echt zien denken ze juist het tegenover gestelde en denken ze dat ik het allang heb gedaan..
[..]
HAHAHAHAHAHAoet traantje weg pinken*
[..]
Haha precies.
Dat geloof ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat jij nog maagd was tijdens het programma.
ik ook nietquote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik wel want hij is gewoon een lompe boer en hij lijkt op Willem Alexander.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 23:44 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Moneyyyyyyy...quote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Waarom zou je vrijwillig meedoen aan een programma dat je neerzet als een kansloze maagd, terwijl dat niet het geval is? Die logica om heel Nederland het idee te geven dat je zelf niet aan de vrouw kan komen, en daar hulp voor nodig hebt van een rtl-programma ontgaat me even.
[ afbeelding ]
En jij kan het weten, nietwaar?!quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:21 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Ik wel want hij is gewoon een lompe boer en hij lijkt op Willem Alexander.
Of vrouwen vinden hem te lomp of grof, of ze willen hem alleen als vriend.
Hij heeft geen aantrekkingskracht en pist steeds naast de pot.
aandachtquote:Op zaterdag 3 mei 2014 09:24 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Waarom zou je vrijwillig meedoen aan een programma dat je neerzet als een kansloze maagd, terwijl dat niet het geval is? Die logica om heel Nederland het idee te geven dat je zelf niet aan de vrouw kan komen, en daar hulp voor nodig hebt van een rtl-programma ontgaat me even.
[ afbeelding ]
Hebben mensen dat echt over voor een paar centen of wat aandacht? Ik kan het me nauwelijks voorstellen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 11:35 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Moneyyyyyyy...
En alstie dat niet krijgt istie wel echt een beetje.. Dom
Heb je al die seizoenen Oh oh Cherso gemist?quote:Op zaterdag 3 mei 2014 13:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Hebben mensen dat echt over voor een paar centen of wat aandacht? Ik kan het me nauwelijks voorstellen eerlijk gezegd.
Hey M!quote:Op zondag 27 april 2014 19:51 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Dit, alleen zonder het meisje gedeelte.
Vanaf 1:00 moet Marcel even goed opletten en dan weet hij wat hem te doen staat om Karin's hart te veroverenquote:
Hij gaf eerder al aan dit niet te hoeven volgens mij. Hij ziet Karin meer als gewoon een vriendin.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vanaf 1:00 moet Marcel even goed opletten en dan weet hij wat hem te doen staat om Karin's hart te veroveren [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |