Ik probeer hem even te zoeken voor je, maar ondertussen kan je dezse 2 pareltjes kijkenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:16 schreef Lindgren. het volgende:
Oud topic, maar toch.Ik heb deze week via Facebook dat fragment van Marc bij die buffettafel langs zien komen, maar ik kan 'm niet meer vinden.
Iemand die 'm zo heeft?
Dat stukje dat hij 10x weigert en dan uiteindelijk toch maar een broodje aanneemt.Ik moest er hardop om lachen.
dat was een toneelstukjequote:Op zondag 1 februari 2015 18:28 schreef Travel. het volgende:
[..]
En deze, nog nooit zo een waardeloze sixpack gezien
Dat maakt het alleen maar erger. Je staat toch compleet voor lul om te doen alsof je denkt dat je een sixpack hebt terwijl je fucking skinny bent en er een bocheltje zit.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:34 schreef Cynix ® het volgende:
Oh, dooie mus-alert. Ik hoopte op een scoop dat er een nieuw seizoen aan komt!
Dat godzijdank niet. Maar ik moet wel nog steeds lachen als ik een auto van BoRent zie.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:40 schreef CaptainCab het volgende:
Ik wacht geduldig. Ben ondertussen wel Marc al eens tegengekomen terwijl ik door Eindhoven fietste
Ik hoop dat iemand dit kan pmen naar hem, omdat ik net geregistreerd ben. Ik kan pas pmen na 10 reacties en 7 dagen.quote:
Sorry maar ik was vandaag niet in Nijmegen, geen idee wat ik daar moet zoeken.quote:Op donderdag 5 februari 2015 13:49 schreef MocroBorsato het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand dit kan pmen naar hem, omdat ik net geregistreerd ben. Ik kan pas pmen na 10 reacties en 7 dagen.
Maar goed, Marcel ik vind je een zieke baas. Ik zag je vandaag hardlopen in Nijmegen en ik had geen tijd om ff te praten met je.. Ik vroeg me af of ik ooit jou in het echt kan ontmoeten en een foto mag maken met je.
Mvg een fan
Een vriendin?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Sorry maar ik was vandaag niet in Nijmegen, geen idee wat ik daar moet zoeken.
ik heb echt geen idee, ze hadden mij nog vorig jaar gebeld. had aan gegeven dat ik wel interesse zou hebben om nog een keer mee te doen. Maar sindsdien niks meer gehoord.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 00:15 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Een vriendin?![]()
Zou grappig zijn geweest als MocroBorsato "jouw" had aangesproken. Maarre, heb je inmiddels iets vernomen over een derde seizoen?
Wat de neuk.. Hij zag er 100 procent uit als jij, bijna uit de stad Nijmegenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:31 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Sorry maar ik was vandaag niet in Nijmegen, geen idee wat ik daar moet zoeken.
Marcel
alsof Marcel hardlooptquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:28 schreef MocroBorsato het volgende:
[..]
Wat de neuk.. Hij zag er 100 procent uit als jij, bijna uit de stad Nijmegen
In welke stad was je dan
Mvg een droeftoeter
De beste stad in Nederland natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2015 10:28 schreef MocroBorsato het volgende:
[..]
Wat de neuk.. Hij zag er 100 procent uit als jij, bijna uit de stad Nijmegen
In welke stad was je dan
Mvg een droeftoeter
goed bezig dan als je van Zwolle naar Nijmegen doet hardlopenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
De beste stad in Nederland natuurlijk. Zwolle.
quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
jouw kloon is in nijmegenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Ben je voor PEC?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:02 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |