SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja jongen zo moet het. Kan City nog wat van leren![]()
![]()
Uit 0-0, nu moeten ze thuis per sé winnen... Ik noem dat geen goed resultaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja jongen zo moet het. Kan City nog wat van leren![]()
Ja want Chelsea heeft onder Mourinho moeite thuis te winnen...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uit 0-0, nu moeten ze thuis per sé winnen... Ik noem dat geen goed resultaat.
Je weet dat ze afgelopen weekend voor het eerst thuis onder Mourinho verloren?![]()
Als je toch supporter van Chelsea bent schaam je je toch diep....quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja jongen zo moet het. Kan City nog wat van lerenDat lijkt niet eens op voetbal.
![]()
Je hebt mogelijkheid 3 nog niet benoemd, een gelijkspel...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja want Chelsea heeft onder Mourinho moeite thuis te winnen...
Je weet dat ze afgelopen weekend voor het eerst thuis onder Mourinho verloren?![]()
Ik bewonder het, discipline en de wil om te winnen is erg groot. Vind ik belangrijker dan naar een zaalvoetbal team te kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je toch supporter van Chelsea bent schaam je je toch diep....Dat lijkt niet eens op voetbal.
Ja weet ik maar ik schat de kans hoger in dat ze winnen. Heb er wel vertrouwen in mits Hazard terugkomt en Cech eigenlijk ook maar dat zie ik somber in.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hebt mogelijkheid 3 nog niet benoemd, een gelijkspel...![]()
"De wil om te winnen"quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik bewonder het, discipline en de wil om te winnen is erg groot. Vind ik belangrijker dan naar een zaalvoetbal team te kijken
Als je met 10 man achter de bal speelt is dat een wil om te winnen....![]()
![]()
Er worden 2 wedstrijden gespeeld he slimpie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
"De wil om te winnen"
Als je met 10 man achter de bal speelt is dat een wil om te winnen....
@Wieisboos
Die gaan ze verliezen. Uit + geen Cech + geen Hazard.![]()
Wanneer is Hazard weer oké?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er worden 2 wedstrijden gespeeld he slimpie.
@Wieisboos
Die gaan ze verliezen. Uit + geen Cech + geen Hazard.![]()
Johquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Revontulet het volgende:
Wat een verschrikkelijk kutspel is het toch ook
Maar erover zeiken blijft mooi
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hugo 1 - 1 Freire
Kreeg na 13 minuten al rooden hij schoot de vrije trap er nog in ook (domme overtreding)
![]()
Tsjah, ze kunnen iemand een MotM geven voor 2 passes die aankwamen ofzo...?quote:![]()
twitter:InfonadaSports twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 23:05:33Opvallend: Het gehele Britse scheidsrechterskorps heeft zojuist José Mourinho gecomplimenteerd voor zijn attractieve speelstijl met Chelsea. reageer retweet
![]()
![]()
Ja veel slechte aannames. Die bal op de paal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:40 schreef Freire het volgende:
En 3-0 verloren. Gefeliciteerd
Echt alles wat fout kon gaan ging fout bij mij dit potje![]()
In mijn vorige potjes was het vaak Altidore als aanspeelpunt, nu schoot inderdaad alles van zijn voeten afquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja veel slechte aannames. Die bal op de paal.Gelijk na die bal op de paal viel de 2-0 en toen was het over.
De finalisten zijn beide afkomstig uit poule B![]()
![]()
Jammer, had graag tegen ds2 gespeeld.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:42 schreef Freire het volgende:
[..]
In mijn vorige potjes was het vaak Altidore als aanspeelpunt, nu schoot inderdaad alles van zijn voeten afGelijk na die bal op de paal viel de 2-0 en toen was het over.
De finalisten zijn beide afkomstig uit poule B![]()
Die heeft zijn team al verkocht na die pot tegen mijquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jammer, had graag tegen ds2 gespeeld.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ds2 - tim86 0-6
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Meh tegen jou heb ik vrij weinig kans denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heeft zijn team al verkocht na die pot tegen mij
Je hebt bijna 500k match coins meer![]()
![]()
Het grootste gedeelte heb ik nog.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heeft zijn team al verkocht na die pot tegen mij![]()
Zelfs ik heb van tim gewonnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Meh tegen jou heb ik vrij weinig kans denk ik.
Je hebt bijna 500k match coins meer![]()
Op basis van die deductie zou ik bijna alles moeten winnenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Meh tegen jou heb ik vrij weinig kans denk ik.
Je hebt bijna 500k match coins meer
In de poule was die 2-1 erg close in ieder geval. Ben benieuwd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
2x zelfsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand een leuk teampje voor ongeveer 100k ofzo. Ik heb nu geen team en geen idee wat ik moet maken. Wil wel alvast iets hebben waar ik morgen wat TOTS spelers in kan zetten maar dan nog weet ik niet welke. Leven is moeilijk![]()
![]()
Bedenk zelf is wat. Je kunt vast wel iets bedenken ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een leuk teampje voor ongeveer 100k ofzo. Ik heb nu geen team en geen idee wat ik moet maken. Wil wel alvast iets hebben waar ik morgen wat TOTS spelers in kan zetten maar dan nog weet ik niet welke. Leven is moeilijk![]()
Eens*quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedenk zelf is wat. Je kunt vast wel iets bedenken ...![]()
Ik zat zelf iets te bedenken waar TOTS Jackson Martinez in kan en TOTS Cerciquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedenk zelf is wat. Je kunt vast wel iets bedenken ...![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een leuk teampje voor ongeveer 100k ofzo. Ik heb nu geen team en geen idee wat ik moet maken. Wil wel alvast iets hebben waar ik morgen wat TOTS spelers in kan zetten maar dan nog weet ik niet welke. Leven is moeilijk
Dit is een plausibel team
edit: o las het TOTS gedeelte niet![]()
![]()
Mijn toernooiteampje even opzoeken, een aantal topics terugquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een leuk teampje voor ongeveer 100k ofzo. Ik heb nu geen team en geen idee wat ik moet maken. Wil wel alvast iets hebben waar ik morgen wat TOTS spelers in kan zetten maar dan nog weet ik niet welke. Leven is moeilijk
Ongeslagen nog
Edit: zag het tots-deel ook nieti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Pacehoertje dat je bent.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zat zelf iets te bedenken waar TOTS Jackson Martinez in kan en TOTS Cerci![]()
Nog een TR gemaakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
TR gemaakt voor het maken van een onjuiste tr![]()
Ook maar eens aan de Eggcellent cup begonnen, 1e ronde tegen een team met veel IF Ligue 1 negers en Falcao in de spits. Toen ik op voorsprong kwam haalde hij Falcao er uit en bracht hij Ibarbo er in
Leuk volk in die cup![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zat zelf iets te bedenken waar TOTS Jackson Martinez in kan en TOTS Cerci
Ander Serie A spitsie even erin. Balo, Muriel, Ibarbo, Di Natale ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
The worst is yet to comequote:Op woensdag 23 april 2014 00:00 schreef Freire het volgende:
Ook maar eens aan de Eggcellent cup begonnen, 1e ronde tegen een team met veel IF Ligue 1 negers en Falcao in de spits. Toen ik op voorsprong kwam haalde hij Falcao er uit en bracht hij Ibarbo er in
Leuk volk in die cupAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die is wel nice, of het ook leuk speelt is nog maar een tweedequote:Op woensdag 23 april 2014 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ander Serie A spitsie even erin. Balo, Muriel, Ibarbo, Di Natale ofzo![]()
Waarom zou hij niet leuk spelen? Ik zie weinig zwaktes eigenlijk..heb al deze spelers gebruikt op Candreva na.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die is wel nice, of het ook leuk speelt is nog maar een tweedeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ook ja. Was geniaal goed. Ik had toen een La Liga 4222 met SIF(?) Vd Vaart (Real) op wide cam..toen kon dat nogquote:Op woensdag 23 april 2014 00:02 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas was dezeIk heb deze nog gehad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je kijkt naar sommige spelers van Fifa 10 en Fifa 11 dan en die dan nu nog in FUT zitten dan lijkt het wel of ze een been missen, zoveel pace downgrades![]()
Toen hadden CB's ook veul meer p'sAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2826499.page
Interessante Topic, mogelijk FUT15 kaartjes, rating en stats gebaseerd op H2H![]()
Klaar met die cup, weer een Ibarbo tegenstander die er alles aan doet om het spel naar de klote te helpen. Toen hij ragequitte kreeg ik niet eens een win (maakte de 4-3 in de verlenging)![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 00:23 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2826499.page
Interessante Topic, mogelijk FUT15 kaartjes, rating en stats gebaseerd op H2H
Even fappen brbAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eindelijk die kk cup gewonnen. Eerste wedstrijd moeizaam 1-0 gewonnen, 2e en 3e allebei moeizaam 5-4 na verlenging,om vervolgens lachend de finale met 8-2 te winnen
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
![]()
Ik was Ronaldo en Lindgren was Nani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
praat ff normaal jijquote:Op woensdag 23 april 2014 00:41 schreef Revontulet het volgende:
Eindelijk die kk cup gewonnen. Eerste wedstrijd moeizaam 1-0 gewonnen, 2e en 3e allebei moeizaam 5-4 na verlenging,om vervolgens lachend de finale met 8-2 te winnen![]()
bahbabah wat een kk cup. 3de keer dat ik in de 90ste minuut de gelijkmaker tegen krijg door een corner. Of ik verlies met penalties of ik krijg er een tegen in de 107de minuut en die teringlijer van een tegenstander gaat tijdrekken aan de zijlijn. In de fucking finale natuurlijk.![]()
hahaquote:Op woensdag 23 april 2014 00:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
bahbabah wat een kk cup. 3de keer dat ik in de 90ste minuut de gelijkmaker tegen krijg door een corner. Of ik verlies met penalties of ik krijg er een tegen in de 107de minuut en die teringlijer van een tegenstander gaat tijdrekken aan de zijlijn. In de fucking finale natuurlijk.![]()
JE BENT GEWOON SLECHT HAHAHAHAquote:Op woensdag 23 april 2014 00:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2014 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
#SlechterDanDS2isNietMogelijkWantDS2=KKSlecht
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Morgen jongens
Vraagje: als een spelers in TOTS MC zit, maakt hij dan ook nog kans om in de TOTS van zijn league te zitten? En zo ja, wat wordt dan de rating in de 2e TOTS-release? Blijft die dezelfde, of krijgt hij dan weer een upgrade?
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 23-04-2014 07:59:58 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee. Gewoon nee. Domme lul.quote:Op woensdag 23 april 2014 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen jongens
Vraagje: als een spelers in TOTS MC zit, maakt hij dan ook nog kans om in de TOTS van zijn league te zitten? En zo ja, wat wordt dan de rating in de 2e TOTS-release. Blijft die dezelfde, of krijgt hij dan weer een upgrade?![]()
Ook goedemorgen schatquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pak jij nog maar even een bakkie koffie PotSquote:Op woensdag 23 april 2014 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen jongens
Vraagje: als een spelers in TOTS MC zit, maakt hij dan ook nog kans om in de TOTS van zijn league te zitten? En zo ja, wat wordt dan de rating in de 2e TOTS-release? Blijft die dezelfde, of krijgt hij dan weer een upgrade?![]()
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 23 april 2014 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen jongens
Vraagje: als een spelers in TOTS MC zit, maakt hij dan ook nog kans om in de TOTS van zijn league te zitten? En zo ja, wat wordt dan de rating in de 2e TOTS-release? Blijft die dezelfde, of krijgt hij dan weer een upgrade?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 08:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Pak jij nog maar even een bakkie koffie PotS
Ik kan me die TOTS MC van vorig jaar helemaal niet herinneren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met hoeveel landen compleet?quote:Op woensdag 23 april 2014 08:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lach maar stakker, ik zit al op 36%Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
LOLMEME.GIFquote:Op woensdag 23 april 2014 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1.
Tenzij jij nu een dubbele Oboabonna hebt voor mijRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie is er nou de stakkerquote:Op woensdag 23 april 2014 08:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lach maar stakker, ik zit al op 36%
Ik heb Hazard dubbel voor je.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima, dan plak ik CR7 wel gewoon in
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ruilen voor Benz?quote:Op woensdag 23 april 2014 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bohhh
Mijn dubbele: Balo en de BenzRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb hem er op gezet.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zeker en vast
Swap request staat uit binnen de CG.
Tenminste als ik het goed doe...
Vreemd, ik heb het omgedraaide staan, maar er gebeurt nietsquote:Op woensdag 23 april 2014 08:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb hem er op gezet.
Tenminste als ik het goed doe...
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat had ik gister ook met Thad.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vreemd, ik heb het omgedraaide staan, maar niets gebeurt![]()
Uit en inloggen werkt.![]()
![]()
Hebbes. Dit is dan wel weer erg bijzonderquote:Op woensdag 23 april 2014 08:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat had ik gister ook met Thad.![]()
Uit en inloggen werkt.![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu is het voor jouw tijd voor bak koffiequote:Op woensdag 23 april 2014 08:37 schreef Jorwol het volgende:
Kun je binnen zo'n collectors group wel vaker dan één keer per dag ruilen?
Dat kan buiten die CG ook hoor
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Panini liegt tegen mijquote:Op woensdag 23 april 2014 08:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu is het voor jouw tijd voor bak koffie
Dat kan buiten die CG ook hoor![]()
![]()
Ik dacht dat IF Balo al bijna 100k gedaald was, puur en alleen door TOTS. Maar ik zie nu dat er wellicht een SIF op komst is.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bijzonder, ik heb gister alle 6 mijn dubbele geruild.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Panini liegt tegen mij
[ afbeelding ]quote:
Kreeg je nu wel een pack?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee hoorquote:Op woensdag 23 april 2014 08:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik dacht dat IF Balo al bijna 100k gedaald was, puur en alleen door TOTS. Maar ik zie nu dat er wellicht een SIF op komst is.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb alle packs gehad.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bijzonder, ik heb gister alle 6 mijn dubbele geruild.
[..]
Kreeg je nu wel een pack?
Die zullen wel lekker goedkoop worden met de TOTS.quote:
quote:
Weinig bijzonders. SIF Pogba, maar ik denk dat ik liever voor TOTS De Rossi ga
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Dit moet hem gaan worden, met Tots Martinez en Tots Perez
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
NIF Perez is best een baasje, ik wil zijn TOTS ook. Maar ik vind hem wel een beetje lichtgewicht als CDMquote:Op woensdag 23 april 2014 08:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet hem gaan worden, met Tots Martinez en Tots Perez
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wie wil je hebben danquote:Op woensdag 23 april 2014 08:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die zullen wel lekker goedkoop worden met de TOTS.?
Sterling en Pogba krijgen nog een tots, al is de positiechange van sterling wss wel aanleiding tot een hoop kutjongetjes van 12 om hun team nog een paceniveautje omhoog te flikkerenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja daar ben ik ook wel bang voorquote:Op woensdag 23 april 2014 08:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
NIF Perez is best een baasje, ik wil zijn TOTS ook. Maar ik vind hem wel een beetje lichtgewicht als CDM
Maar een team met Jackson vraagt bijna al om Gaitan, en dus Perez, aangezien er voor Colombianen ook niet echt een geschikte cdm is
Elke dag![]()
Piszcek wil ik wel hebbenquote:Op woensdag 23 april 2014 08:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wie wil je hebben dan?
Sterling en Pogba krijgen nog een tots, al is de positiechange van sterling wss wel aanleiding tot een hoop kutjongetjes van 12 om hun team nog een paceniveautje omhoog te flikkeren
Waarom niet 41212(2) spelen, met Perez als linker CM? Dat doe ik ook...quote:Op woensdag 23 april 2014 08:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja daar ben ik ook wel bang voor
Maar een team met Jackson vraagt bijna al om Gaitan, en dus Perez, aangezien er voor Colombianen ook niet echt een geschikte cdm isNAC Breda
Rèsbaarge![]()
CF Sterling. Lekker sweatfest is dat met hem in de spitsquote:
Die probeer ik juist net compleet te maken.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kreeg er geen voor Ghana. Kutland ook![]()
Je bent gewaarschuwdquote:Op woensdag 23 april 2014 08:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die probeer ik juist net compleet te maken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is dat niet veel te centraal dan? Heb je nog wel diepgang over je vleugels?quote:Op woensdag 23 april 2014 08:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom niet 41212(2) spelen, met Perez als linker CM? Dat doe ik ook...
Dan moet ik eigk wel dani alves pakken iig om nog wat voorzetten te krijgen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik speel eigenlijk niet vaak met voorzetten. Probeer wel diepgang te houden over de vleugels (dat lukt redelijk met Perez op links en Lucho op rechts), maar in 80% van de gevallen kap ik terug, en probeer ik te combineren door het centrumquote:Op woensdag 23 april 2014 08:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat niet veel te centraal dan? Heb je nog wel diepgang over je vleugels?
Dan moet ik eigk wel dani alves pakken iig om nog wat voorzetten te krijgen.
Je zou ook (IF) Moutinho op de andere CM positie kunnen proberen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Sturridge heeft hier echt zo'n jaren 80-kapsel. Doet me denken aan MC Hammerquote:Op woensdag 23 april 2014 09:08 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
je IF benteke hou je liever ook voor deze prijs![]()
tevens
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ga vandaag voor de Braziliaantjes volquote:Op woensdag 23 april 2014 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Sturridge heeft hier echt zo'n jaren 80-kapsel. Doet me denken aan MC Hammer![]()
hopelijk nog de Duitsertjes er bij
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vorig jaar gebeurd met Pelle, 2x dezelfde kaartquote:Op woensdag 23 april 2014 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen jongens
Vraagje: als een spelers in TOTS MC zit, maakt hij dan ook nog kans om in de TOTS van zijn league te zitten? En zo ja, wat wordt dan de rating in de 2e TOTS-release? Blijft die dezelfde, of krijgt hij dan weer een upgrade?![]()
Aan jou heb ik nog eens wat DSLquote:Op woensdag 23 april 2014 09:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vorig jaar gebeurd met Pelle, 2x dezelfde kaart
Lijkt me wel dat dat gevolg gaat hebben voor de prijs, 2x zelfde release zorgt voor veel meer aanbod, en drukt dus de marktprijs.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
wow heb jij iets met economie gestudeerd ofzo?quote:Op woensdag 23 april 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aan jou heb ik nog eens wat DSL
Lijkt me wel dat dat gevolg gaat hebben voor de prijs, 2x zelfde release zorgt voor veel meer aanbod, en drukt dus de marktprijs.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, dat weet iedere boerenlul.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
wow heb jij iets met economie gestudeerd ofzo?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 00:42 schreef DutchSL het volgende:
Ik was Ronaldo en Lindgren was Nani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mmm, ik wil eigenlijk wel vleugels houden. Denk dat ik dit maar op een andere manier moet oplossenquote:Op woensdag 23 april 2014 08:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk niet vaak met voorzetten. Probeer wel diepgang te houden over de vleugels (dat lukt redelijk met Perez op links en Lucho op rechts), maar in 80% van de gevallen kap ik terug, en probeer ik te combineren door het centrum
Je zou ook (IF) Moutinho op de andere CM positie kunnen proberen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ach, het is een poging waard natuurlijk. Een voetballende CDM is wel lekker, maar met Lucas en Gaitan ernaast, is je middenveld wel erg lichtquote:Op woensdag 23 april 2014 09:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mmm, ik wil eigenlijk wel vleugels houden. Denk dat ik dit maar op een andere manier moet oplossen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja heb je ook gelijk inquote:Op woensdag 23 april 2014 09:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach, het is een poging waard natuurlijk. Een voetballende CDM is wel lekker, maar met Lucas en Gaitan ernaast, is je middenveld wel erg lichtTis alleen nog best moeilijk om een mooi team ervan te maken, weinig opties voor Jackson
Elke dag![]()
Quintero (CAM)quote:Op woensdag 23 april 2014 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja heb je ook gelijk inTis alleen nog best moeilijk om een mooi team ervan te maken, weinig opties voor Jackson
![]()
Dan zou dit wel een leuke optie zijnNee soberso Jamesquote:
Elke dag![]()
En als je liever met een LM speelt kan IF Cuadrado ook.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zou dit wel een leuke optie zijn
[..]
Nee soberso James![]()
Te duur voor die plek. Ben een armoedzaaier, heb ongeveer 280k te bestedenquote:Op woensdag 23 april 2014 09:39 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En als je liever met een LM speelt kan IF Cuadrado ook.
Elke dag![]()
Mooie aankoop. Ik verwacht weer een kleine prijsstijging, nu bekend is dat hij niet in TOTW zit...quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoeveel heb jij al compleet dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 09:08 schreef FCsuarez het volgende:
[ afbeelding ]
je IF benteke hou je liever ook voor deze prijs![]()
tevens
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 09:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zou dit wel een leuke optie zijn
[..]
Nee soberso James
Gewoon zoiets maken.
Dat is best een leuke, wel wat overlap met mijn serie A team maar dat is wel op te vangenquote:Op woensdag 23 april 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zoiets maken.
Zou denk ik wel voor Vidal gaan op CDM maar dat kan prima
Elke dag![]()
Great minds take alike... ik was dit NET aan het makenquote:Op woensdag 23 april 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon zoiets maken.![]()
![]()
Natuurlijk upgrade kansen voor TOTS Rossi en Benatia (die wel zal komen denk ik).quote:Op woensdag 23 april 2014 09:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is best een leuke, wel wat overlap met mijn serie A team maar dat is wel op te vangen
Zou denk ik wel voor Vidal gaan op CDM maar dat kan primaRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Geen moneykansen helaasquote:Op woensdag 23 april 2014 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Natuurlijk upgrade kansen voor TOTS Rossi en Benatia (die wel zal komen denk ik).
Elke dag![]()
Beide zijn zekerheidjes.quote:Op woensdag 23 april 2014 09:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Natuurlijk upgrade kansen voor TOTS Rossi en Benatia (die wel zal komen denk ik).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Dit wordt hem thanks boiiizzDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nederlandquote:Op woensdag 23 april 2014 09:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al compleet dan?
Spanje
Portugal
Argentinië
Frankrijk
Belgie
Engeland
UruguayPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En hoeveel % van het totaal?quote:Op woensdag 23 april 2014 09:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nederland
Spanje
Portugal
Argentinië
Frankrijk
Belgie
Engeland
Uruguay![]()
Persoonlijk zou ik eerder Chiellini of Ogbonna gebruiken ipv IF Bonucci en die coins die je daarmee bespaard steken in IF Asamoahquote:Op woensdag 23 april 2014 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt hem thanks boiiizz
Ok, dat ben je overall wel 15k duurder uit ofzo.
edit. verder vind ik Marchetti en Konko beter dan Handanovic en Maicon.![]()
Heb IF Bonucci al en Marchetti en Konko zitten al in een ander teamquote:Op woensdag 23 april 2014 09:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik eerder Chiellini of Ogbonna gebruiken ipv IF Bonucci en die coins die je daarmee bespaard steken in IF Asamoah
edit. verder vind ik Marchetti en Konko beter dan Handanovic en Maicon.
Elke dag![]()
Maicon is een baasquote:Op woensdag 23 april 2014 09:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik eerder Chiellini of Ogbonna gebruiken ipv IF Bonucci en die coins die je daarmee bespaard steken in IF Asamoah
edit. verder vind ik Marchetti en Konko beter dan Handanovic en Maicon.
#FreeTrapz![]()
POTSIE ?
half uur later, 3 open bids 150KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die 2 naast elkaar lijkt mij wel heerlijk.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weinig bijzonders. SIF Pogba, maar ik denk dat ik liever voor TOTS De Rossi ga
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Once you go Hernanes...quote:Op woensdag 23 april 2014 10:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die 2 naast elkaar lijkt mij wel heerlijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Het 1e pakket ooit op die EA Sports Football Club app en ik krijg Hedges (die bronze die deze week IF is maar nu dus nog niet)![]()
Inderdaad en speelt geweldig, gebruik 'm als veredelde RM in 352.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:10 schreef Grandesco het volgende:
[..]
En de SIF kost geen ruk en dat passing en crossing
Campagnaro als middelste CB is trouwens ook geniaal, doet het in mijn team beter als Benatia.
[ Bericht 11% gewijzigd door Lastpost op 23-04-2014 10:28:23 ]![]()
Iemand een teampje met Benzema, IF Vela en SIF Dos Santos met Dos Santos in de as op het veld achter de spitsen?![]()
Ik vind Campagnaro echt lengte tekort komen ofzo. Had zijn IF, maar die viel echt tegen. IF Rojo beviel me 10x beter.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:22 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Inderdaad en speelt geweldig, gebruik 'm als veredelde RM in 352.
Campagnaro als middelste CB is trouwens ook geniaal, doet het in mijn team beter als Benatia.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:29 schreef Grandesco het volgende:
Iemand een teampje met Benzema, IF Vela Diego Costa en SIF Dos Santos met Dos Santos in de as op het veld achter de spitsen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb Chiellini en Benatia nog naast die 2 staan, gebruik 'm in het midden en hoe vaak ie al ingrijpt voor de spits überhaupt aan de bal komt is echt geweldig. Van die lengte merk ik in verdedigende situaties niet zoveel trouwens, wordt vrij weinig geklopt in de lucht.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vind Campagnaro echt lengte tekort komen ofzo. Had zijn IF, maar die viel echt tegen. IF Rojo beviel me 10x beter.
Zal denk ik wel een beetje aan de speelstijl liggen, met 2 verdedigers had ik 'm nooit gekozen trouwens vanwege z'n WR.![]()
IF Vela dus op CM? Lijkt me niet ideaalquote:Op woensdag 23 april 2014 10:29 schreef Grandesco het volgende:
Iemand een teampje met Benzema, IF Vela en SIF Dos Santos met Dos Santos in de as op het veld achter de spitsen?![]()
![]()
Anders een keer IF Ranocchia proberen. DAT is pas een beest.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb Chiellini en Benatia nog naast die 2 staan, gebruik 'm in het midden en hoe vaak ie al ingrijpt voor de spits überhaupt aan de bal komt is echt geweldig. Van die lengte merk ik in verdedigende situaties niet zoveel trouwens, wordt vrij weinig geklopt in de lucht.
Zal denk ik wel een beetje aan de speelstijl liggen, met 2 verdedigers had ik 'm nooit gekozen trouwens vanwege z'n WR.![]()
Ik neem aan dat je 2 centrale verdedigers bedoelt? Zou kunnen, ik gebruikte hem inderdaad in een 4-mans verdediging.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:30 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik heb Chiellini en Benatia nog naast die 2 staan, gebruik 'm in het midden en hoe vaak ie al ingrijpt voor de spits überhaupt aan de bal komt is echt geweldig. Van die lengte merk ik in verdedigende situaties niet zoveel trouwens, wordt vrij weinig geklopt in de lucht.
Zal denk ik wel een beetje aan de speelstijl liggen, met 2 verdedigers had ik 'm nooit gekozen trouwens vanwege z'n WR.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Vela naast Benzema en Dos Santos er achter.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:32 schreef Freire het volgende:
[..]
IF Vela dus op CM? Lijkt me niet ideaal![]()
Nogmaals, ik heb Costa en Benzema voorin, SIF Dos Santos erachter. Verder gewoon La Liga-team.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
IF Vela naast Benzema en Dos Santos er achter.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik dacht Diego Costa er ook bij moest door de post van POTSquote:Op woensdag 23 april 2014 10:33 schreef Grandesco het volgende:
[..]
IF Vela naast Benzema en Dos Santos er achter.![]()
![]()
![]()
Wat of wie heb je op CDM en LM?quote:Op woensdag 23 april 2014 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb Costa en Benzema voorin, SIF Dos Santos erachter. Verder gewoon La Liga-team.![]()
jammer Toefjes, goed geprobeerd.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
41212(2), dus zonder LM/RM, maar met 2 CM's. Had tot op heden SIF Rakitic en IF Modric daar, maar die heb ik voor TOTS even verkocht. Straks koop ik IF Modric terug, en ik denk Iniesta. Xabi Alonso op CDM, speelt prima.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
moest 2 keer denken, maar heb mquote:
#FreeTrapz![]()
151Kquote:Op woensdag 23 april 2014 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
41212(2), dus zonder LM/RM, maar met 2 CM's. Had tot op heden SIF Rakitic en IF Modric daar, maar die heb ik voor TOTS even verkocht. Straks koop ik IF Modric terug, en ik denk Iniesta. Xabi Alonso op CDM, speelt prima.
#FreeTrapz![]()
Waar Fab/Modric dan?quote:Op woensdag 23 april 2014 10:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Guardado LM, Xabi Alonso + Fabregas/Modric zou ik doen
CAM?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Open bid IF balo,quote:Op woensdag 23 april 2014 10:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie?
NIF Modric speelt ook al prima.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 10:29 schreef Grandesco het volgende:
Iemand een teampje met Benzema, IF Vela en SIF Dos Santos met Dos Santos in de as op het veld achter de spitsen?
Op de plek van Diakite kan evt nog Mexes/ (IF) Rami![]()
![]()
Dos Santos op 10 natuurlijk en Vela spitsquote:Op woensdag 23 april 2014 10:42 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de plek van Diakite kan evt nog Mexes/ (IF) Rami![]()
![]()
Godverquote:Op woensdag 23 april 2014 10:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dos Santos op 10 natuurlijk en Vela spits
Nog niet helemaal wakker![]()
![]()
Ik zou trouwens liever een linkspoot op rechts hebben.quote:Op woensdag 23 april 2014 10:42 schreef Freire het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de plek van Diakite kan evt nog Mexes/ (IF) RamiRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Barfa is toch links?quote:Op woensdag 23 april 2014 10:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zou trouwens liever een linkspoot op rechts hebben.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben zelf ook links. Misschien dat ik daarom linkspoten best fijn vind spelenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
In de spits vind ik een linkspoot op rechts wat makkelijkerquote:Op woensdag 23 april 2014 10:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook links. Misschien dat ik daarom linkspoten best fijn vind spelen
he ik ben deze dos santos vela discussie wel een beetje zatsnel weer off-topic hoor
nee maar even serieus hoe laat worden TOTSen ook alweer bekend gemaakt een uur later toch ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom zou je nu packs gaan openen?quote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb je een beetje goed geslapen Paul?
punani packs natuurlijkquote:Op woensdag 23 april 2014 11:13 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom zou je nu packs gaan openen?![]()
![]()
De eerste
Ribery voor Ronaldo geruild om vervolgens Ribery weer in een pack te krijgen.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ik dacht dat je refereerde naar Maverquote:Op woensdag 23 april 2014 11:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het resultaat mocht er wezen, maar de kritiek was niet mals gisteravond![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je refereerde naar Maver![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zijn er ergens voorspellingen voor TOTS Serie A te vinden? Krijg ze zo snel niet gevonden op EA forum.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 23-04-2014 om 11:13:40Pretty sure 87 IF's in packs at the same time is a record reageer retweet
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
HUUUUUUUUUU dat kan nietquote:Op woensdag 23 april 2014 11:19 schreef Reemi het volgende:
twitter:RobHodson_ twitterde op woensdag 23-04-2014 om 11:13:40Pretty sure 87 IF's in packs at the same time is a record reageer retweet
![]()
Hij zegt er toch verder niets mee? Ik kan ook zeggen dat 100 IF's tegelijkertijd in packs een record is.quote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Gaan we met dit topic nog een wk poule invullen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
3 x 23 plus 1x 18 is 87quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb kapot veel last van me onderrug. Denk verkeerd gelegen vannacht. Wel TOTS dag. Huuuuuuuuuuuu !!!![]()
Die gaan dus lekker goedkoop worden.Nice.
Ziek gemeld voor werk? o wacht..quote:Op woensdag 23 april 2014 11:25 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb kapot veel last van me onderrug. Denk verkeerd gelegen vannacht. Wel TOTS dag. Huuuuuuuuuuuu !!!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ziek gemeld voor werk? o wacht..![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ziek gemeld voor werk? o wacht..
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Snel nog even mijn laatste contracten verkopen.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dus bronze/silver/gold most consistent TOTS tegelijk. U hoorde het hier als eerst.
Gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
zitten er 23 in een TOTS MC dan ?
dacht zelf aan 3x20 (TOTS) 1x18(TOTW)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja man. Maar ik heb andere taken te doen vandaag. Huis stofzuigen. De afwas. Wasmachine aanzetten voor de kleding. Dat zijn mijn taken voor hier thuisquote:Op woensdag 23 april 2014 11:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ziek gemeld voor werk? o wacht..![]()
Geen vaatwasser?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja man. Maar ik heb andere taken te doen vandaag. Huis stofzuigen. De afwas. Wasmachine aanzetten voor de kleding. Dat zijn mijn taken voor hier thuis
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Inclusief bank en reserves wel toch?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef FCsuarez het volgende:
zitten er 23 in een TOTS MC dan ?
dacht zelf aan 3x20 (TOTS) 1x18(TOTW)![]()
Ik dacht dat je een vent was.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja man. Maar ik heb andere taken te doen vandaag. Huis stofzuigen. De afwas. Wasmachine aanzetten voor de kleding. Dat zijn mijn taken voor hier thuisOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
dat doe ik altijd na mij werk voordat ik ga koken en daarna weer afruimen.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja man. Maar ik heb andere taken te doen vandaag. Huis stofzuigen. De afwas. Wasmachine aanzetten voor de kleding. Dat zijn mijn taken voor hier thuis
#FreeTrapz![]()
Zo is het. Goeie werkinstellingquote:Op woensdag 23 april 2014 11:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neuh geen vaatwasser. Beetje afwas kan je ook met de hand doen![]()
![]()
Deze manquote:Op woensdag 23 april 2014 11:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neuh geen vaatwasser. Beetje afwas kan je ook met de hand doen
Geen vaatwasser, wel 3 spelcomputers. Die prioriteitstelling
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Baas.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
neuh geen vaatwasser. Beetje afwas kan je ook met de hand doenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beter. Ik ga 5 x per weekquote:Op woensdag 23 april 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
Straks ook nog de wekelijkse boodschappen doen.![]()
![]()
Op de fiets?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
Straks ook nog de wekelijkse boodschappen doen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nou nou meid het is wat hequote:Op woensdag 23 april 2014 11:31 schreef Maver24 het volgende:
Straks ook nog de wekelijkse boodschappen doen.
#FreeTrapz![]()
Vinden jullie het geen goed idee om een wk poule te starten? Kan je nog per console doen met een inleg.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:31 schreef over_hedge het volgende:
Vinden jullie het geen goed idee om een wk poule te starten? Kan je nog per console doen met een inleg.![]()
![]()
Leuk idee, als jij daar nou eens werk van maaktquote:Op woensdag 23 april 2014 11:31 schreef over_hedge het volgende:
Vinden jullie het geen goed idee om een wk poule te starten? Kan je nog per console doen met een inleg.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sorry, verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:31 schreef over_hedge het volgende:
Vinden jullie het geen goed idee om een wk poule te starten? Kan je nog per console doen met een inleg.
Ja wil ik best doen. Maar ga zondag op vakantie. en krijg deze week sleutel van mijn huis. Dus voordat ik daar tijd voor heb begint het wk al zo ongeveer.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Leuk idee, als jij daar nou eens werk van maakt
Ik snapte hem al niet helemaalquote:
quote:Op woensdag 23 april 2014 11:34 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
dusss wie is tim?
Ik denk rechtsonder met dat bekertje
Ik ben nu toch een soort van huisman. Vriendin die werkt dus doe ik al die taakjes wel. Zo gaat dat eenmaal![]()
Henny?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:36 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben nu toch een soort van huisman. Vriendin die werkt dus doe ik al die taakjes wel. Zo gaat dat eenmaalRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mooi man. Ga je haar ook ophalen van het vliegveld?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:35 schreef Reemi het volgende:
Vrijdag komt m'n telefoon weer thuisSneller dan verwacht.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
grats nog dan over_hedge
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jep. Neem ook een tolk mee.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi man. Ga je haar ook ophalen van het vliegveld?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Met zo'n briljant idee komen, om vervolgens weer direct je keutel in te trekkenquote:Op woensdag 23 april 2014 11:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja wil ik best doen. Maar ga zondag op vakantie. en krijg deze week sleutel van mijn huis. Dus voordat ik daar tijd voor heb begint het wk al zo ongeveer.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
sorry maar voor een wk poule heb ik te veel verstand van voetbal, ik kan helaas niet meedoen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik wil het best doen. Maar dan over een week of 3.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met zo'n briljant idee komen, om vervolgens weer direct je keutel in te trekkenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Lekker potje, President.Met deze verbinding kan ik achterin alleen maar kruisje ingedrukt houden en hopen dat er niet teveel ingaan.
Ik denk dat het mijn internet is, vind je het goed als we de rematch niet direct doen?
Verder prima gespeeld trouwens.Rebounds
jbgsquote:Op woensdag 23 april 2014 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
Lekker potje, President.Met deze verbinding kan ik achterin alleen maar kruisje ingedrukt houden en hopen dat er niet teveel ingaan.
Ik denk dat het mijn internet is, vind je het goed als we de rematch niet direct doen?![]()
Ik denk ook dat het jouw internet is, lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat het mijn internet is, vind je het goed als we de rematch niet direct doen?
DePresident 3 - 1 Lindgren.PSN: DePresident_![]()
Dan is er toch nog tijd genoeg?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik wil het best doen. Maar dan over een week of 3.
Waar ga je eigenlijk heen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
15 dagen naar ijslandquote:Op woensdag 23 april 2014 11:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan is er toch nog tijd genoeg?
Waar ga je eigenlijk heen?
Relaxed, die staat bij mij ook nog op het lijstje. Moet echt een mooi land zijnquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb m'n router gereset, kom maar op trouwens.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:42 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het jouw internet is, lijkt me een goed plan.
DePresident 3 - 1 Lindgren.Ben ik er vanaf.
Heb je geïnvite.
Vanaf 1 mei is het mogelijk om op scorito.com een eigen WK poule te organiseren. Ging bij het WK2010 best gemakkelijk![]()
![]()
Ik ben net een nieuw potje online gestart. Over een kwartiertje kom ik er aan.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb m'n router gereset, kom maar op trouwens.Ben ik ervan af.
Heb je geïnvite
PSN: DePresident_![]()
Boh, ik ga over anderhalve week daar naar toequote:
Nice, Ook een rondreis?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh, ik ga over anderhalve week daar naar toeDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Prima.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:45 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik ben net een nieuw potje online gestart. Over een kwartiertje kom ik er aan.
Ohquote:Dat is dan weer minder.
Al zou ik ook best wel in ijsland willen werken.
Ik werk voor een IJslands bedrijfquote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OhDat is dan weer minder.
Al zou ik ook best wel in ijsland willen werken.
Net of ik daar geen webapp kan openen.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jeetje. Dat is me wat, zo tijdens TOTS
Juist handig. Als je terug komt kan je opeens veel meer met je coins dan daarvoor.quote:Op woensdag 23 april 2014 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jeetje. Dat is me wat, zo tijdens TOTS
Het was ook vooral cynischquote:Op woensdag 23 april 2014 11:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Net of ik daar geen webapp kan openen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Que?quote:Op woensdag 23 april 2014 11:48 schreef Lindgren. het volgende:
Marc-André ter Stegen op dit moment:
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: