SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja jongen zo moet het. Kan City nog wat van leren![]()
![]()
Uit 0-0, nu moeten ze thuis per sé winnen... Ik noem dat geen goed resultaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja jongen zo moet het. Kan City nog wat van leren![]()
Ja want Chelsea heeft onder Mourinho moeite thuis te winnen...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Uit 0-0, nu moeten ze thuis per sé winnen... Ik noem dat geen goed resultaat.
Je weet dat ze afgelopen weekend voor het eerst thuis onder Mourinho verloren?![]()
Als je toch supporter van Chelsea bent schaam je je toch diep....quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja jongen zo moet het. Kan City nog wat van lerenDat lijkt niet eens op voetbal.
![]()
Je hebt mogelijkheid 3 nog niet benoemd, een gelijkspel...quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja want Chelsea heeft onder Mourinho moeite thuis te winnen...
Je weet dat ze afgelopen weekend voor het eerst thuis onder Mourinho verloren?![]()
Ik bewonder het, discipline en de wil om te winnen is erg groot. Vind ik belangrijker dan naar een zaalvoetbal team te kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:49 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als je toch supporter van Chelsea bent schaam je je toch diep....Dat lijkt niet eens op voetbal.
Ja weet ik maar ik schat de kans hoger in dat ze winnen. Heb er wel vertrouwen in mits Hazard terugkomt en Cech eigenlijk ook maar dat zie ik somber in.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je hebt mogelijkheid 3 nog niet benoemd, een gelijkspel...![]()
"De wil om te winnen"quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik bewonder het, discipline en de wil om te winnen is erg groot. Vind ik belangrijker dan naar een zaalvoetbal team te kijken
Als je met 10 man achter de bal speelt is dat een wil om te winnen....![]()
![]()
Er worden 2 wedstrijden gespeeld he slimpie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
"De wil om te winnen"
Als je met 10 man achter de bal speelt is dat een wil om te winnen....
@Wieisboos
Die gaan ze verliezen. Uit + geen Cech + geen Hazard.![]()
Wanneer is Hazard weer oké?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Er worden 2 wedstrijden gespeeld he slimpie.
@Wieisboos
Die gaan ze verliezen. Uit + geen Cech + geen Hazard.![]()
Johquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:54 schreef Revontulet het volgende:
Wat een verschrikkelijk kutspel is het toch ook
Maar erover zeiken blijft mooi
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hugo 1 - 1 Freire
Kreeg na 13 minuten al rooden hij schoot de vrije trap er nog in ook (domme overtreding)
![]()
Tsjah, ze kunnen iemand een MotM geven voor 2 passes die aankwamen ofzo...?quote:![]()
twitter:InfonadaSports twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 23:05:33Opvallend: Het gehele Britse scheidsrechterskorps heeft zojuist José Mourinho gecomplimenteerd voor zijn attractieve speelstijl met Chelsea. reageer retweet
![]()
![]()
Ja veel slechte aannames. Die bal op de paal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:40 schreef Freire het volgende:
En 3-0 verloren. Gefeliciteerd
Echt alles wat fout kon gaan ging fout bij mij dit potje![]()
In mijn vorige potjes was het vaak Altidore als aanspeelpunt, nu schoot inderdaad alles van zijn voeten afquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja veel slechte aannames. Die bal op de paal.Gelijk na die bal op de paal viel de 2-0 en toen was het over.
De finalisten zijn beide afkomstig uit poule B![]()
![]()
Jammer, had graag tegen ds2 gespeeld.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:42 schreef Freire het volgende:
[..]
In mijn vorige potjes was het vaak Altidore als aanspeelpunt, nu schoot inderdaad alles van zijn voeten afGelijk na die bal op de paal viel de 2-0 en toen was het over.
De finalisten zijn beide afkomstig uit poule B![]()
Die heeft zijn team al verkocht na die pot tegen mijquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:42 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jammer, had graag tegen ds2 gespeeld.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ds2 - tim86 0-6
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Meh tegen jou heb ik vrij weinig kans denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heeft zijn team al verkocht na die pot tegen mij
Je hebt bijna 500k match coins meer![]()
![]()
Het grootste gedeelte heb ik nog.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die heeft zijn team al verkocht na die pot tegen mij![]()
Zelfs ik heb van tim gewonnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Meh tegen jou heb ik vrij weinig kans denk ik.
Je hebt bijna 500k match coins meer![]()
Op basis van die deductie zou ik bijna alles moeten winnenquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:45 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Meh tegen jou heb ik vrij weinig kans denk ik.
Je hebt bijna 500k match coins meer
In de poule was die 2-1 erg close in ieder geval. Ben benieuwd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
2x zelfsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand een leuk teampje voor ongeveer 100k ofzo. Ik heb nu geen team en geen idee wat ik moet maken. Wil wel alvast iets hebben waar ik morgen wat TOTS spelers in kan zetten maar dan nog weet ik niet welke. Leven is moeilijk![]()
![]()
Bedenk zelf is wat. Je kunt vast wel iets bedenken ...quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een leuk teampje voor ongeveer 100k ofzo. Ik heb nu geen team en geen idee wat ik moet maken. Wil wel alvast iets hebben waar ik morgen wat TOTS spelers in kan zetten maar dan nog weet ik niet welke. Leven is moeilijk![]()
Eens*quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedenk zelf is wat. Je kunt vast wel iets bedenken ...![]()
Ik zat zelf iets te bedenken waar TOTS Jackson Martinez in kan en TOTS Cerciquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedenk zelf is wat. Je kunt vast wel iets bedenken ...![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een leuk teampje voor ongeveer 100k ofzo. Ik heb nu geen team en geen idee wat ik moet maken. Wil wel alvast iets hebben waar ik morgen wat TOTS spelers in kan zetten maar dan nog weet ik niet welke. Leven is moeilijk
Dit is een plausibel team
edit: o las het TOTS gedeelte niet![]()
![]()
Mijn toernooiteampje even opzoeken, een aantal topics terugquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:51 schreef Maver24 het volgende:
Iemand een leuk teampje voor ongeveer 100k ofzo. Ik heb nu geen team en geen idee wat ik moet maken. Wil wel alvast iets hebben waar ik morgen wat TOTS spelers in kan zetten maar dan nog weet ik niet welke. Leven is moeilijk
Ongeslagen nog
Edit: zag het tots-deel ook nieti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Pacehoertje dat je bent.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zat zelf iets te bedenken waar TOTS Jackson Martinez in kan en TOTS Cerci![]()
Nog een TR gemaakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
TR gemaakt voor het maken van een onjuiste tr![]()
Ook maar eens aan de Eggcellent cup begonnen, 1e ronde tegen een team met veel IF Ligue 1 negers en Falcao in de spits. Toen ik op voorsprong kwam haalde hij Falcao er uit en bracht hij Ibarbo er in
Leuk volk in die cup![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zat zelf iets te bedenken waar TOTS Jackson Martinez in kan en TOTS Cerci
Ander Serie A spitsie even erin. Balo, Muriel, Ibarbo, Di Natale ofzoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
The worst is yet to comequote:Op woensdag 23 april 2014 00:00 schreef Freire het volgende:
Ook maar eens aan de Eggcellent cup begonnen, 1e ronde tegen een team met veel IF Ligue 1 negers en Falcao in de spits. Toen ik op voorsprong kwam haalde hij Falcao er uit en bracht hij Ibarbo er in
Leuk volk in die cupAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die is wel nice, of het ook leuk speelt is nog maar een tweedequote:Op woensdag 23 april 2014 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ander Serie A spitsie even erin. Balo, Muriel, Ibarbo, Di Natale ofzo![]()
Waarom zou hij niet leuk spelen? Ik zie weinig zwaktes eigenlijk..heb al deze spelers gebruikt op Candreva na.quote:Op woensdag 23 april 2014 00:01 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die is wel nice, of het ook leuk speelt is nog maar een tweedeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ook ja. Was geniaal goed. Ik had toen een La Liga 4222 met SIF(?) Vd Vaart (Real) op wide cam..toen kon dat nogquote:Op woensdag 23 april 2014 00:02 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas was dezeIk heb deze nog gehad
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je kijkt naar sommige spelers van Fifa 10 en Fifa 11 dan en die dan nu nog in FUT zitten dan lijkt het wel of ze een been missen, zoveel pace downgrades![]()
Toen hadden CB's ook veul meer p'sAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2826499.page
Interessante Topic, mogelijk FUT15 kaartjes, rating en stats gebaseerd op H2H![]()
Klaar met die cup, weer een Ibarbo tegenstander die er alles aan doet om het spel naar de klote te helpen. Toen hij ragequitte kreeg ik niet eens een win (maakte de 4-3 in de verlenging)![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 00:23 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2826499.page
Interessante Topic, mogelijk FUT15 kaartjes, rating en stats gebaseerd op H2H
Even fappen brbAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eindelijk die kk cup gewonnen. Eerste wedstrijd moeizaam 1-0 gewonnen, 2e en 3e allebei moeizaam 5-4 na verlenging,om vervolgens lachend de finale met 8-2 te winnen
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
![]()
Ik was Ronaldo en Lindgren was Nani
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
praat ff normaal jijquote:Op woensdag 23 april 2014 00:41 schreef Revontulet het volgende:
Eindelijk die kk cup gewonnen. Eerste wedstrijd moeizaam 1-0 gewonnen, 2e en 3e allebei moeizaam 5-4 na verlenging,om vervolgens lachend de finale met 8-2 te winnen![]()
bahbabah wat een kk cup. 3de keer dat ik in de 90ste minuut de gelijkmaker tegen krijg door een corner. Of ik verlies met penalties of ik krijg er een tegen in de 107de minuut en die teringlijer van een tegenstander gaat tijdrekken aan de zijlijn. In de fucking finale natuurlijk.![]()
hahaquote:Op woensdag 23 april 2014 00:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
bahbabah wat een kk cup. 3de keer dat ik in de 90ste minuut de gelijkmaker tegen krijg door een corner. Of ik verlies met penalties of ik krijg er een tegen in de 107de minuut en die teringlijer van een tegenstander gaat tijdrekken aan de zijlijn. In de fucking finale natuurlijk.![]()
JE BENT GEWOON SLECHT HAHAHAHAquote:Op woensdag 23 april 2014 00:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2014 00:53 schreef Kamikazie het volgende:
#SlechterDanDS2isNietMogelijkWantDS2=KKSlecht
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Morgen jongens
Vraagje: als een spelers in TOTS MC zit, maakt hij dan ook nog kans om in de TOTS van zijn league te zitten? En zo ja, wat wordt dan de rating in de 2e TOTS-release? Blijft die dezelfde, of krijgt hij dan weer een upgrade?
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 23-04-2014 07:59:58 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee. Gewoon nee. Domme lul.quote:Op woensdag 23 april 2014 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen jongens
Vraagje: als een spelers in TOTS MC zit, maakt hij dan ook nog kans om in de TOTS van zijn league te zitten? En zo ja, wat wordt dan de rating in de 2e TOTS-release. Blijft die dezelfde, of krijgt hij dan weer een upgrade?![]()
Ook goedemorgen schatquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Pak jij nog maar even een bakkie koffie PotSquote:Op woensdag 23 april 2014 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen jongens
Vraagje: als een spelers in TOTS MC zit, maakt hij dan ook nog kans om in de TOTS van zijn league te zitten? En zo ja, wat wordt dan de rating in de 2e TOTS-release? Blijft die dezelfde, of krijgt hij dan weer een upgrade?![]()
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 23 april 2014 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Morgen jongens
Vraagje: als een spelers in TOTS MC zit, maakt hij dan ook nog kans om in de TOTS van zijn league te zitten? En zo ja, wat wordt dan de rating in de 2e TOTS-release? Blijft die dezelfde, of krijgt hij dan weer een upgrade?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op woensdag 23 april 2014 08:00 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Pak jij nog maar even een bakkie koffie PotS
Ik kan me die TOTS MC van vorig jaar helemaal niet herinneren
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Met hoeveel landen compleet?quote:Op woensdag 23 april 2014 08:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lach maar stakker, ik zit al op 36%Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
LOLMEME.GIFquote:Op woensdag 23 april 2014 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
1.
Tenzij jij nu een dubbele Oboabonna hebt voor mijRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: