Die kwam ik laatst tegen. Gisteren kwam ik ook al Willem van Hanegem tegen. Ja ja, ik kom vaak bekende mensen tegen zeg, boh!quote:
Waar kwam je ze tegen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst tegen. Gisteren kwam ik ook al Willem van Hanegem tegen. Ja ja, ik kom vaak bekende mensen tegen zeg, boh!
Mr. Bigstar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die kwam ik laatst tegen. Gisteren kwam ik ook al Willem van Hanegem tegen. Ja ja, ik kom vaak bekende mensen tegen zeg, boh!
Ik ben Zivkovic een paar keer tegengekomenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Het enige goede aan deze wedstrijd.quote:
Grapjasquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hé, daar hebben we de man die het leven haat.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef TheGeneral het volgende:
En morgen Howard Webb dus ook dat wordt weer veel ergeren..
Leugens.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga lekker wat anders doen johquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef HPLC het volgende:
Goedenavond dames en heren. Is het de moeite waard om mijn tv op ned3 te zetten of is het een gare wedstrijd?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef ChuckTaylor. het volgende:
hahaha, hij zegt; het is chelsea onwaardig, chelsea is nooit waardig geweest bitch
Zelden zo'n spannende wedstrijd gezienquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef HPLC het volgende:
Goedenavond dames en heren. Is het de moeite waard om mijn tv op ned3 te zetten of is het een gare wedstrijd?
Doe het jezelf niet aan. Tenzij je met spullen wilt gooien.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef HPLC het volgende:
doe vooral geen moeitequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef HPLC het volgende:
Ik zou lekker Meiden van Holland Hard kijken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:00 schreef HPLC het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |