Van de originele serie kwamen het 4e en 5e seizoen nooit op tv in Nederland, maar toen ik op mijn 10e het internet aan het ontdekken was kwam ik websites tegen waar ik die afleveringen wel kon kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:32 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Nope. Keek toen ik wat jonger was altijd op tv, maar miste onwijs vaak eps omdat ik school had
Medabots ook zoiets, maar werd na tijdje wel wat minder.
Al die nieuwere versies van Yugioh nooit meegepikt, maar de serie zelf vond ik wel top
Originals blijven toch de beste. Heb weleens wel stukjes meegepikt zoals yugi met slifer the skydragon etc..quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:36 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Van de originele serie kwamen het 4e en 5e seizoen nooit op tv in Nederland, maar toen ik op mijn 10e het internet aan het ontdekken was kwam ik websites tegen waar ik die afleveringen wel kon kijken. Seizoen 4 en het eindduel in seizoen 5 tussen Yami en Yugi zijn echt een must
.
Ohja, en digimon
Yugioh Gx is nog wel de enige goede spin-off, daarna wordt het alsmaar slechter. Ik heb gisteren nog de eerste aflevering van de vijfde serie (net begonnen) bekeken, maar toch maar na een paar minuten afgezet.
B-damanquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:46 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Originals blijven toch de beste. Heb weleens wel stukjes meegepikt zoals yugi met slifer the skydragon etc..
Digimon staat voor mij toch wel boven yugioh. Hoe vet was dat als ze gingen evolueren.
Beyblade en Megaman ook wel vet, maar Bdaman
Vond de serie niet zo, maar had zelf ook een Bdamanquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
B-daman. Vroeger met vrienden pakten we dan zoveel mogelijk knikkers en dan lekker op elkaar schieten net zolang tot je gewonnen had
.
Nostalgie...
Op de basisschool waren er jongens die dan ook echt stoer gingen doen door op de meest originele manier een Beybladetol te lanceren, tegen de ruiten bijv.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:52 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Vond de serie niet zo, maar had zelf ook een Bdaman
Net zo gay als die tollen bij Beyblade
Of mensen die stoer gingen doen met de kaartenarmband van yugiohquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:57 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Op de basisschool waren er jongens die dan ook echt stoer gingen doen door op de meest originele manier een Beybladetol te lanceren, tegen de ruiten bijv..
Een vriend van mij had die ook, gingen je kaarten lekker kapot vanquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Of mensen die stoer gingen doen met de kaartenarmband van yugioh
[ afbeelding ]
Die kaartenquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Een vriend van mij had die ook, gingen je kaarten lekker kapot van.
Zitten allemaal in een doosje op zolder bij mijn oudersquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:07 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Die kaarten.
Er werden gewoon kaarten gejat vooral de glimmende
de mijne hadden ze weggegooidquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zitten allemaal in een doosje op zolder bij mijn ouders.
Het ene jaar waren pokemonkaarten populair, het andere jaar weer yu-gi-ohkaarten.quote:
5 euro per pakje werd gewoon arm hierdoorquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het ene jaar waren pokemonkaarten populair, het andere jaar weer yu-gi-ohkaarten.
Daardoor dacht mijn moeder dat pokemon 'afgelopen' was en toen heeft ze ze ook allemaal weggegooid. Daarna gewoon weer verder gegaan met sparen, maar toch...
Als een Japanner tijdens die periode een concept bedacht dat als anime, trading card game, knuffels en videogame verkocht kon worden, kon die als iig lekker cashenquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:21 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
5 euro per pakje werd gewoon arm hierdoor
Afgaande op de discussie zou je Beast Saga kunnen proberen. Het is als Bdamon, Beyblade en Yu-Gi-Oh een beetje een kinderserie. De afleveringen zijn 12 minuten dus half zo lang als de gebruikelijke tijd. Ik heb er een willekeurige aflevering van gezien en vond wel dat het redelijk goed deed wat het deed qua spanningsboog en thema's.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:21 schreef Jiang153 het volgende:
Guys, Ik wil over de top actie met superkrachten en monsters ala Bleach/Naruto/Yugioh, waar moet ik wezen
Je hebt mij nog geen aanbevelingen gegevenquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:05 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Afgaande op de discussie zou je Beast Saga kunnen proberen. Het is als Bdamon, Beyblade en Yu-Gi-Oh een beetje een kinderserie. De afleveringen zijn 12 minuten dus half zo lang als de gebruikelijke tijd. Ik heb er een willekeurige aflevering van gezien en vond wel dat het redelijk goed deed wat het deed qua spanningsboog en thema's.
Boku no ANN, MAL, AniDB enzovoort en zo verder.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je hebt mij nog geen aanbevelingen gegeven.
Zo diep gaat de anime van Akira niet. De manga is echt stukken epischer en dieper.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Een hoogtepunt van anime welke je aan het denken zet is toch wel Akira.
Mja de film slaat wel de helft van de manga over ja. Maar ach, voor de beperkte tijd van een film, ben ik blij dat ze niet 6 volumes er in hebben geprobeerd te proppen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo diep gaat de anime van Akira niet. De manga is echt stukken epischer en dieper.
He die heb ik nog thuisquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Of mensen die stoer gingen doen met de kaartenarmband van yugioh
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |