Had ik gedaan, ik zag nietsquote:
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 23-04-2014 om 15:38:20Twee Nederlanders bij de eerste 5 van de Waalse Pijl. Hoe lang is dat geleden? Steentijd? Oertijd? Vóór de Oerknal? reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 23-04-2014 om 15:40:19Ah. 1999. Den Bakker en Boogerd. Steentijd dus. :-) reageer retweet
Zonnebloem is wel van de feitjes idd.twitter:thijszonneveld twitterde op woensdag 23-04-2014 om 15:42:57O, 2008 ook nog. Dekker en Gesink. Niks Steentijd. Eergisteren. reageer retweet
De finish was na 3-enquote:Op woensdag 23 april 2014 15:45 schreef Mykonos het volgende:
Kut, ga ik van 12 tot 3 zelf fietsen, in de verwachting dan wel op tijd voor de finish te zijn, is het al voorbij
Geen idee, maar als er ergens een record is ligt het altijd aan de wind.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waaide het daar dan, hier was het zo goed als windstil.
Zet dan ook eerst even de TV aan voordat je onder de douche gaat.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Ja, nog even douchen enzo, zit je half vier klaar. Niet dus.
Precies.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zet dan ook eerst even de TV aan voordat je onder de douche gaat.
Ja, want vroeger waaide het nooit of hadden ze altijd wind tegen.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, maar als er ergens een record is ligt het altijd aan de wind.
+ beter materiaal.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, maar als er ergens een record is ligt het altijd aan de wind.
Trainen met Servais Knaven of Steven de Jongh.quote:
Okay, ik ben een sukkel. Mijn punt was meer dat ik het opvallend vond dat een grote race als dit zo veel vroeger dan gebruikelijk afgelopen is. Ben niet de enige die daardoor de finish gemist heeft.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zet dan ook eerst even de TV aan voordat je onder de douche gaat.
denk niet dat het materiaal de afgelopen 10-15 nog wezenlijk beter is geworden (op een dusdanige manier dat het ook daadwerkelijke winst oplevert).quote:
Ja, de finish is opvallend vroeg, maar je was nog wel op tijd thuis om de finish te kunnen zien.quote:Op woensdag 23 april 2014 15:54 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Okay, ik ben een sukkel. Mijn punt was meer dat ik het opvallend vond dat een grote race als dit zo veel vroeger dan gebruikelijk afgelopen is. Ben niet de enige die daardoor de finish gemist heeft.
Vergeet niet dat het water ook lichter is geworden. Een vol bidon weegt tegenwoordig nog maar 200 gram ipv 500.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |