SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Geoje spitsquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds eens keer uitproberen.![]()
Een luiaard met een zonnebril op?quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb vandaag iets gestolen bij de AH
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Blijkbaar had er een of ander kutkind een 15cl flesje Desperados (ja die bestaan blijkbaar) onder de kartonnen plaat van een kratje Heineken verstopt en dat kratje heb ik gekocht.
Free 15cl Desperados![]()
Straight up gangster
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yeah right,quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Blijkbaar had er een of ander kutkind een 15cl flesje Desperados (ja die bestaan blijkbaar) onder de kartonnen plaat van een kratje Heineken verstopt en dat kratje heb ik gekocht.
Straight up gangster
Je was zeker ook zo'n kutkind wat zijn snoep eerst ging wegen + prijzen en er daarna wat extras bij deed.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die krijg je gratis bij een kratje Heineken sinds een paar weken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Straight up gangster
Feyenoord Rotterdam![]()
huh wat serieus? Haha, daar gaat mijn streetcredquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die krijg je gratis bij een kratje Heineken sinds een paar weken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een keer kauwgom geprobeerd te stelen maar toen werd ik opgepakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Straight up gangsterDat pink slips is gewoon een excuus om zo sweaty mogelijk te spelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:09 schreef over_hedge het volgende:
Leuk ditDat die verliest
Krijg je er van als je zo saai speelt en alleen maar crosses geeft 90 min lang.
![]()
Nee, ik was heel braaf. 1x ging ik met een vriend van mij Spacix kaarten jatten bij de Nettorama en toen heb ik strontnerveus een uur voor dat schap gestaan en ben ik uiteindelijk met lege handen en de staart tussen mijn benen maar naar huis gegaanquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yeah right,
Je was zeker ook zo'n kutkind wat zijn snoep eerst ging wegen + prijzen en er daarna wat extras bij deed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij speelt sowieso sweaty. Al zou hij tegen zijn zusje van 5 jaar spelen zou die nog sweaty spelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een keer kauwgom geprobeerd te stelen maar toen werd ik opgepakt.
[..]
Dat pink slips is gewoon een excuus om zo sweaty mogelijk te spelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een keer kauwgom geprobeerd te stelen maar toen werd ik opgepakt.![]()
![]()
wait whutquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je blijft me verbazenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Niet echt opgepakt maar ik werd betrapt en ik mocht een jaar lang niet meer bij de C1000 komen (alleen, wel als mijn ouders erbij waren)![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet echt opgepakt maar ik werd betrapt en ik mocht een jaar lang niet meer bij de C1000 komen.![]()
![]()
Wat een baas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als dat kassameisje wist dat je zo gevaarlijk en badass was dan ging ze sowieso met je daten. Zijn vrouwen gek op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet echt opgepakt maar ik werd betrapt en ik mocht een jaar lang niet meer bij de C1000 komen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is al 10 jaar geleden dus toen werkte ze er nog niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als dat kassameisje wist dat je zo gevaarlijk en badass was dan ging ze sowieso met je daten. Zijn vrouwen gek op.![]()
snap ook niet waarom ik het vroeger wel eens deed. rennen voor je leven met bewakers achter je aan voor een flesje AA terwijl ik minimaal 20 euro bij me had.
makes sense.tijd voor herhaling dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is al 10 jaar geleden dus toen werkte ze er nog niet.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Toen was ze pas net geboren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is al 10 jaar geleden dus toen werkte ze er nog niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je Mo heet moet je wel he.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:35 schreef poker4lifee het volgende:
snap ook niet waarom ik het vroeger wel eens deed. rennen voor je leven met bewakers achter je aan voor een flesje AA terwijl ik minimaal 20 euro bij me had.
makes sense.
[..]
tijd voor herhaling duswat is een lach als je van binnen huilt![]()
Een jaar maar? Ik heb levenslang voor het jatten van slechts 3 tamponsmisschien dat het nog van belang was dat de dames ze droegen op dat moment..
![]()
en bij het wegrennen nog m'n 'dure' karl kani pet verloren toen ik tussen zo'n hekje door ging naast de kassa en pet bleef hangen![]()
/csb
dat zal het wel geweest zijn jaquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
alles valt ineens op zijn plek.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mannen, waar is het fout gegaan met ons geslacht?
http://www.flabber.nl/lin(...)rouwen-in-1938-18596Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
en bij het wegrennen nog m'n 'dure' karl kani pet verloren toen ik tussen zo'n hekje door ging naast de kassa en pet bleef hangen![]()
/csb
[..]
dat zal het wel geweest zijn ja
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ben nu wel verstandig, ik doe geen gekke dingen meer in de winkel.
O ja, ik heb nu eindelijk FUT op mijn mobiel maar ik kan de beveiligingsvraag niet beantwoorden.![]()
durfde er jaren niet meer heen na die achtervolgingquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh wat serieus? Haha, daar gaat mijn streetcred![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan zal ik ook maar eens biechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
netjesquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:43 schreef Reemi het volgende:
Dan zal ik ook maar eens biechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:43 schreef Reemi het volgende:
Dan zal ik ook maar eens biechten.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb nog nooit iets gejat. Op de hartjes van al jullie zusjes na dan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog nooit iets gejat. Op de hartjes van al jullie zusjes na dan.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan nergens iets vinden over gratis Desperados bij Heineken. Ik ben gangster until proven otherwise.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit een klein flesje in een krat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan nergens iets vinden over gratis Desperados bij Heineken. Ik ben gangster until proven otherwise.![]()
Ik heb als jong-puberende Toefjes van alles gejat. Stripbladen, snoep, stroopwafels, waarmee we uiteindelijk gingen frisbeeën, omdat we stroopwafels eigenlijk helemaal niet lekker vonden.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan nergens iets vinden over gratis Desperados bij Heineken. Ik ben gangster until proven otherwise.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ben je in Oss geboren? Dan ben je per definitie crimineelquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan nergens iets vinden over gratis Desperados bij Heineken. Ik ben gangster until proven otherwise.![]()
jammer Tim, bijna.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb een atlas gestolen van school en woordenboeken![]()
en in de winkel alleen flippo's uit zakken chips gehaald (van die pakken waar 10 kleine zakjes in zaten)![]()
Of zwakbegaafd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je in Oss geboren? Dan ben je per definitie crimineel![]()
Open maken en de flippo's eruit halen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:47 schreef DutchSL het volgende:
en in de winkel alleen flippo's uit zakken chips gehaald (van die pakken waar 10 kleine zakjes in zaten)![]()
![]()
![]()
Dan valt het nog meequote:Op dinsdag 22 april 2014 18:47 schreef DutchSL het volgende:
(van die pakken waar 10 kleine zakjes in zaten)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ben wel een keer naar bureau Halt! gestuurd.![]()
Had op 30 december of zo een rookbommetje afgestoken in het centrum, en toen kwam er net een pliesie auto om de hoek.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:47 schreef DutchSL het volgende:
en in de winkel alleen flippo's uit zakken chips gehaald (van die pakken waar 10 kleine zakjes in zaten)
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja, die waren te makkelijk (hoefde je niet door de chips zelf te zoeken, die zaten er los bij in)quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Open maken en de flippo's eruit halen?![]()
![]()
Alexquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zit een klein flesje in een krat.stervendehoerenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ewa matties.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Jou chick is slecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
PauPelle.quote:
In de winkel steam codes opschrijven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:52 schreef OmniRocket het volgende:
In de winkel de codes overschrijven van de Amstel flesjes
Paupeyenoord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Had laatst een kerel uit Amsterdam aan de lijn om een hotel te reserveren en die begon ook alleen maar over messentrekkers en Jan Marijnissenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je in Oss geboren? Dan ben je per definitie crimineel
Stigmatisering van de Ossenaar
We hebben ook nog vervuild vlees namelijk. En Bart van Hintum. En deze man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hey, ik ook!quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik ben ICT-er, ben je dronken of zo?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
HAHA! verkeerd getypt!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
JBGS gr grquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Net zoals bij clubs bak je er nu ook niets van, jij kan echt niets hè.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:10 schreef DutchSL het volgende:
DSL 0-3 Reemi
Wat een aids heb ik zeg
Gefeli ReemiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Kaduukquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef OmniRocket het volgende:
weet iemand hoe het is met de PS3 van el-blanchito?
Reanimatie moet nog plaatsvinden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:08 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik moet afwachten of m'n Playstation het nog doet
Omni is dus al door naar de volgende ronde als hij wilt
[ Bericht 18% gewijzigd door PrideoftheSouth op 22-04-2014 19:19:59 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
3-3?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:28 schreef Reemi het volgende:
Told youIk kan echt helemaal niks met dit team.
Wat nu?![]()
Ik zit alleen in de coupé met een chimeid. Even m'n miniatuurmoskee in haar field of view proppen.
Groetjes,
Ozz.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Beter lig ik er gewoon uit, ik wil niet meer met dit team spelen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je hebt ook zo weinig keuze met Brazil teamsquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Reemi het volgende:
Beter lig ik er gewoon uit, ik wil niet meer met dit team spelen![]()
![]()
Met Alex scoorde ik een zieke finesse tegen DSL.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Reemi het volgende:
Beter lig ik er gewoon uit, ik wil niet meer met dit team spelen
Waarom geen Neuer?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt echt zo lekker.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou altijd Neuer nemen, maar dat is persoonlijk. Verder prima teampjequote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kan ook maar ik vind Hart persoonlijk beter.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou altijd Neuer nemen, maar dat is personlijk. Verder prima teampje![]()
![]()
Hebben sigaretten een houdbaarheidsdatum?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat niet. Na verloop van tijd worden ze wel kurkdroog en hoest je je helemaal de tyfes als je er één opsteekt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:51 schreef over_hedge het volgende:
Hebben sigaretten een houdbaarheidsdatum?![]()
Dit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat niet. Na verloop van tijd worden ze wel kurkdroog en hoest je je helemaal de tyfes als je er één opsteekt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ohquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat niet. Na verloop van tijd worden ze wel kurkdroog en hoest je je helemaal de tyfes als je er één opsteekt.Ik ga verhuizen dus ben aan het opruimen. En vind de meest vreemde dingen. Waar onder dus een vol pakje sigaretten
Ik rook niet eens
Maar zijn 2 jaar oud of zo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Pots alle bussen zijn vol
Heb er zin in
Reed naar mijn werk deze ochtend trouwens, wat een bende in Tilburg. 1 collega had gisterenavond maar even gemeld dat hij een vrije dag op nam voor vandaag
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wordt hopelijk een mooi potje, spannend wordt het zekerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
Pots alle bussen zijn vol
Heb er zin in
Reed naar mijn werk deze ochtend trouwens, wat een bende in Tilburg. 1 collega had gisterenavond maar even gemeld dat hij een vrije dag op nam voor vandaag
Volgend jaar sowieso weer 4 punten tegen de Stillempies
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Probeer ze te verkopen op koningsdagquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OhIk ga verhuizen dus ben aan het opruimen. En vind de meest vreemde dingen. Waar onder dus een vol pakje sigaretten
Ik rook niet eens
Maar zijn 2 jaar oud of zo
![]()
![]()
Als jullie in dezelfde divisie spelenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt hopelijk een mooi potje, spannend wordt het zeker
Volgend jaar sowieso weer 4 punten tegen de Stillempies![]()
![]()
Daar gaan we voor het gemak maar van uit. Dingen niet onnodig ingewikkeld makenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als jullie in dezelfde divisie spelen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
GGquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:57 schreef DutchSL het volgende:
Beslissingswedstrijd
DSL 2-2 Reemi
3-4 na penalties
GefeliciteerdWat een ellende.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
10 gulden gevonden
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
inb4 antivoetbal / verdedigende opstellingtwitter:chelseafc twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 19:48:14Chelsea team v Atletico: Cech; Azpilicueta, Cahill, Terry (c), Cole; David Luiz, Mikel, Lampard; Ramires, Torres, Willian. #CFC reageer retweet
![]()
kutclubquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:58 schreef ThadCastle het volgende:
inb4 antivoetbal / verdedigende opstellingtwitter:chelseafc twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 19:48:14Chelsea team v Atletico: Cech; Azpilicueta, Cahill, Terry (c), Cole; David Luiz, Mikel, Lampard; Ramires, Torres, Willian. #CFC reageer retweet
Kut mourinho![]()
2 1/2 speler die aanvallend denktquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:58 schreef ThadCastle het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Luiz, Torres en?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2 1/2 speler die aanvallend denkt
heb je zulke geweldige spelers ga je van dat afbraakvoetbal spelenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:58 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
![]()
Torresquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:58 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie bedoel je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
heb je zulke geweldige spelers ga je van dat afbraakvoetbal spelen
Oscar?![]()
2 vallen er idd al af. Ba geweldig?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hazard, Schurrle, Etoo, Ba.
Inb4: schorsingen en blessures.![]()
![]()
Ja. Ik vind Ba wel een geweldenaar jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
2 vallen er idd al af. Ba geweldig?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die scoort weer als invallerquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Ik vind Ba wel een geweldenaar jaSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Grappig, ik vind hem niet zo goed. Wel fijn dat hij tegen Swansea en PSG scoorde maar hij blijft maar 'so so'quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja. Ik vind Ba wel een geweldenaar ja![]()
Feit blijft dat ze nu met 5 verdedigers en 2 CDM's spelen. Een spits erbij is geen overbodige luxe.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen MotM Fernandez in een pack. Wel een paar niet onaardige packs maar niks bijzonders tijdens mijn silver pack opening.![]()
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:40 schreef Toefjes het volgende:
Wordt een schoppartij in Madrid. 10 euro op de rode kaart.Beide kanten hebben doorgaans een wel solide verdediging. Dan zou het dom zijn om rode kaarten te gaan pakken
Maar ja, dat is altijd dom natuurlijk.
![]()
Kijk naar die kop van Terry. Ziet hij er slim uit? En Atletico ken ik niet anders als een schop ploeg. Maar de quotering was 3.75, dus je zult wel gelijk hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?Beide kanten hebben doorgaans een wel solide verdediging. Dan zou het dom zijn om rode kaarten te gaan pakken
Maar ja, dat is altijd dom natuurlijk.
![]()
![]()
Nee Guyon zit er nog steeds diep in. gr grquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee Guyon zit er nog steeds diep in. gr gr
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee Guyon zit er nog steeds diep in. gr gr
Haha staat je keeper bij de tegenstander in het doel en dan moet je eigen keeper eraf.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:03 schreef Patje1987 het volgende:
Haha staat je keeper bij de tegenstander in het doel en dan moet je eigen keeper eraf.
Die Raul García lijkt wel een bowlingbal in die actie.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Misschien is ie wel een rollende steen in de nacht?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die Raul García lijkt wel een bowlingbal in die actie.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien is ie wel een rollende steen in de nacht?
Die Aussie leek ook even motorisch gestoord, hoe hij het veld in liep
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb ineens zin om even te schieten en heb vandaag al vier keer gefapt. Heeft iemand op PS3 hier MW3?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
Ik hoop dat dit de gemoederen verder verhit.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
unfriendquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ineens zin om even te schieten en heb vandaag al vier keer gefapt. Heeft iemand op PS3 hier MW3?![]()
Jep.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb ineens zin om even te schieten en heb vandaag al vier keer gefapt. Heeft iemand op PS3 hier MW3?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kunnen we dadelijk wel even doen.quote:
Alleen al meer dan anderhalf jaar niet meer gedaan.
Ja, daarom.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kunnen we dadelijk wel even doen.
Alleen al meer dan anderhalf jaar niet meer gedaan.Wil ik zo ook wel ekke.quote:
Ik wil ook wel dan, heb het ook al dik 2 jaar niet gespeeld denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kunnen we dadelijk wel even doen.
Alleen al meer dan anderhalf jaar niet meer gedaan.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel dan, heb het ook al dik 2 jaar niet gespeeld denk ik.![]()
wel met de tag [PRED] en dit als logo:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
wel met de tag [PRED] en dit als logo:
[ afbeelding ]
Kon dat in MW3? Ik ben wel prestige 4 of 5 geloof ik.
Ik heb al mijn shotguns goldquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:18 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Kon dat in MW3? Ik ben wel prestige 4 of 5 geloof ik.en volgens mij ook al mijn submachine guns.
Dubieuze post dit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb al mijn shotguns golden volgens mij ook al mijn submachine guns.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb al mijn shotguns golden volgens mij ook al mijn submachine guns.
Shotguns was ik ook fucking goed mee, de Striker was echt fucking OP toen.Hoekje om en dan 1 shot 1 kill.
Al zo lang niet meer gespeeld.. hopelijk kan ik mijn bunnyhop to crawl move nog.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben pauperslecht dus dit wordt leuk.
Chelsea zet gewoon standaard 2 man bij Courtois bij corners, zodat hij geen kant op kan
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik mag inderdaad niet hopen dat ik ook nog naar deze luizenploeg moet gaan kijken in de finalequote:Op dinsdag 22 april 2014 21:26 schreef StijnDa het volgende:
Waarom zit Schurrle op de bankMourinho
Chelsea kan niks
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
From Russia whis Love was erg matig deze weekquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef Toefjes het volgende:
Ik vond From Russia with love en ik heb het nog nooit gedaan leuker dan deze wedstrijd.![]()
Moet je nagaanquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
From Russia whis Love was erg matig deze weekSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ben het met je eens in deze. Het was ook de laatste aflevering helaas. toch is dit kutter.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
From Russia whis Love was erg matig deze week![]()
Geen "one way wind"?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
From Russia whis Love was erg matig deze weekNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wan weej wint bedoel je?quote:Echt?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens in deze. Het was ook de laatste aflevering helaas. toch is dit kutter.Jij vindt spijtig?
![]()
Dat kapsel van Mikel is misschien mode in Nairobi en omstreken, maar ik kan me toch niet voorstellen dat je daarmee in Londen de blits maakt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vorige keer met het zappen een stukje van zitten kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef Toefjes het volgende:
Ik vond From Russia with love en ik heb het nog nooit gedaan leuker dan deze wedstrijd.Zo`n gast die een date had met een lelijk wijf en twister ging spelen. Ondertussen had die nog een date die een uur te vroeg was. Stond die daar met 2 dates in de kamer.
En hij heeft een rare moeder
Maar was wel vermakelijk.
Mwauh, waarom zou je als voetballer van chelsea de blits willen maken? Heb je dat wijf van peter crouch gezien?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dat kapsel van Mikel is misschien mode in Nairobi en omstreken, maar ik kan me toch niet voorstellen dat je daarmee in Londen de blits maaktHoe je er ook uit ziet je scoort toch wel... figuurlijk
![]()
![]()
Die uitspraak toen die vrouw zei: Ik ben al anderhalf jaar weduwe. En die kerel daarop zei: Kijk eens aan!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vorige keer met het zappen een stukje van zitten kijkenZo`n gast die een date had met een lelijk wijf en twister ging spelen. Ondertussen had die nog een date die een uur te vroeg was. Stond die daar met 2 dates in de kamer.
En hij heeft een rare moeder
Maar was wel vermakelijk.
![]()
![]()
![]()
Point taken. Maar waarom dan zoveel moeite doen voor zo'n afzichtelijk ding op je kop?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, waarom zou je als voetballer van chelsea de blits willen maken? Heb je dat wijf van peter crouch gezien?Hoe je er ook uit ziet je scoort toch wel... figuurlijk
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Oh ja die gast er na was datquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die uitspraak toen die vrouw zei: Ik ben al anderhalf jaar weduwe. En die kerel daarop zei: Kijk eens aan!![]()
Die is nog erger.
Best grappig programma.
Ik had een slok cola in mijn mond op dat momentquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh ja die gast er na was datDie is nog erger.
Best grappig programma.
![]()
![]()
Goed punt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Point taken. Maar waarom dan zoveel moeite doen voor zo'n afzichtelijk ding op je kop?
Kijk die David Luiz pakt het goed aan.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goed punt.
Kijk die David Luiz pakt het goed aan.
Net als WillianBrazilianen hebben swek
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die hele CL is een gedrocht vind ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat is dat Chelsea toch een tering club.![]()
Op die gekke neymar na dan....clownquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Net als WillianBrazilianen hebben swek
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Op die gekke neymar na dan....clown
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die Lampard moet toch ook bij zichzelf denken: wat doe ik hier nog? Zou die gast niet gewoon lekker willen voetballen?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat dacht lurling idd wel maar Lampard houdt van Chelsea/ zijn clubquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Lampard moet toch ook bij zichzelf denken: wat doe ik hier nog? Zou die gast niet gewoon lekker willen voetballen?![]()
![]()
Meteen naar een ander wijzenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat dacht lurling idd wel maar Lampard houdt van Chelsea![]()
![]()
Oké. Blijkbaar snap je geen reet van het punt dat ik maakquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat dacht lurling idd wel maar Lampard houdt van Chelsea/ zijn club
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leg eens uit dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oké. Blijkbaar snap je geen reet van het punt dat ik maak
Bij NAC kan je ook niet lekker voetballen![]()
![]()
spelen over het algemeen iets mindere goden dan lampardquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leg eens uit dan?
Bij NAC kan je ook niet lekker voetballen
no offense POTSPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
In mijn ogen is Lampard een complete voetballer. Een allround middenvelder die meeverdedigt, maar ook aanvallend zijn mannetje staat. Aanvallen initiëren, combinaties opzetten, onverwacht in de 16 van de tegenstander opduiken. Ik snap best dat Chelsea zijn club is, maar ik snap niet dat een grote speler als hij zich zomaar schikt in zijn rol als steentje in een levende muur. Ik snap niet dat hij niet tegen Mourinho zegt dat het ook anders kan.quote:
Dat heeft niks met Lurling te maken, die zich te groot voelde om op de bank/tribune te zitten. En daarom maar vertrok.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je zou carriere moeten gaan maken met debatteren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Leg eens uit dan?
Bij NAC kan je ook niet lekker voetballen![]()
Dit is voor Thad teveel tekst om te lezen en te begrijpen...quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In mijn ogen is Lampard een complete voetballer. Een allround middenvelder die meeverdedigt, maar ook aanvallend zijn mannetje staat. Aanvallen initiëren, combinaties opzetten, onverwacht in de 16 van de tegenstander opduiken. Ik snap best dat Chelsea zijn club is, maar ik snap niet dat een grote speler als hij zich zomaar schikt in zijn rol als steentje in een levende muur. Ik snap niet dat hij niet tegen Mourinho zegt dat het ook anders kan.
Dat heeft niks met Lurling te maken, die zich te groot voelde om op de bank/tribune te zitten. En daarom maar vertrok.![]()
In een notendop: als ik Lampard was had ik schijt aan Mourinho, en ging ik lekker voorin naast Torres staan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is voor Thad teveel tekst om te lezen en te begrijpen...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Leuk filmpje op NOS over wedden op wie de volgende man utd coach wordt
18% van de mensen wed op van Gaal, maar in totaal is wel bijna 50% van het geld dat in totaal is ingezet op van gaal ingezet.![]()
In de PL speelt Chelsea niet zo maar dat weet je toch? En uit tegen Atleti zo spelen zou imo niet slim zijn. Ongeslagen nog thuis in CL..quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In mijn ogen is Lampard een complete voetballer. Een allround middenvelder die meeverdedigt, maar ook aanvallend zijn mannetje staat. Aanvallen initiëren, combinaties opzetten, onverwacht in de 16 van de tegenstander opduiken. Ik snap best dat Chelsea zijn club is, maar ik snap niet dat een grote speler als hij zich zomaar schikt in zijn rol als steentje in een levende muur. Ik snap niet dat hij niet tegen Mourinho zegt dat het ook anders kan.
Dat heeft niks met Lurling te maken, die zich te groot voelde om op de bank/tribune te zitten. En daarom maar vertrok.
Bovendien missen ze best wat basisspelers nu
Tevens heeft Mourinho Lampard aan prijzen geholpen. Zijn vrienden ook nog eens![]()
Dan heeft die 18% van de mensen veel geld ingezet zeg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef Kamikazie het volgende:
18% van de mensen wed op van Gaal, maar in totaal is wel bijna 50% van het geld dat in totaal is ingezet op van gaal ingezet.![]()
rijk groepje danquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef Kamikazie het volgende:
18% van de mensen wed op van Gaal, maar in totaal is wel bijna 50% van het geld dat in totaal is ingezet op van gaal ingezet.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Een lelijk wijf die je wel elke avond effectief klaarzuigt blijft een lelijk wijf waar je niet mee gezien wil worden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In de PL speelt Chelsea niet zo maar dat weet je toch? En uit tegen Atleti zo spelen zou imo niet slim zijn. Ongeslagen nog thuis in CL..
Bovendien missen ze best wat basisspelers nu![]()
90% van deze 18% is voor 90% zeker van chinese afkomst.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heeft die 18% van de mensen veel geld ingezet zeg.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik was ff 10 min weg. Maar speelt chelsea met 10 man of zo? Dat ze alles zo meteen naar voren trappen?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Chelsea speelt hier om niet te verliezen, maar in mijn ogen is Chelsea het aan haar stand verplicht om in iedere wedstrijd voor de winst te gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
In de PL speelt Chelsea niet zo maar dat weet je toch? En uit tegen Atleti zo spelen zou imo niet slim zijn. Ongeslagen nog thuis in CL..
Bovendien missen ze best wat basisspelers nu
Tevens heeft Mourinho Lampard aan prijzen geholpen. Zijn vrienden ook nog eensNAC Breda
Rèsbaarge![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mourinho wil gewoon door naar de volgende rondequote:Op dinsdag 22 april 2014 22:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Chelsea speelt hier om niet te verliezen, maar in mijn ogen is Chelsea het aan haar stand verplicht om in iedere wedstrijd voor de winst te gaan.Op welke manier maakt hem niet uit. Anti-voetbal is dan schijnbaar de beste oplossing in een uitwedstrijd
![]()
![]()
Ik zal nooit vergeten hoe hij Beckham naaide. Simone is geen held.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:10 schreef StijnDa het volgende:
Wat een held die SimeoneZo driftig langs de kant lopen springen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Is het niet een ongelofelijke zaadpot?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:10 schreef StijnDa het volgende:
Wat een held die SimeoneZo driftig langs de kant lopen springen.
Ik heb niet kunnen kijken.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jawelquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Is het niet een ongelofelijke zaadpot?
Ik heb niet kunnen kijken.![]()
![]()
Hoe dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten hoe hij Beckham naaide. Simone is geen held.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, vind je Beckham wel een leuk mannetje?quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten hoe hij Beckham naaide. Simone is geen held.![]()
Nee, ik zeg alleen dat Simeone hem op een schofterige wijze rood aansmeerde.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, vind je Beckham wel een leuk mannetje?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een knaker ploeg is dat toch ook![]()
![]()
Alsof Beckham daar nog een seconde minder om zal slapen met alles wat hij bereikt heeft. Denk dat jij je er drukker over maakt dan hijzelfquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat Simeone hem op een schofterige wijze rood aansmeerde.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof Beckham daar nog een seconde minder om zal slapen met alles wat hij bereikt heeft. Denk dat jij je er drukker over maakt dan hijzelf
Stijn geeft aan dat hij Simeone een held vindt. Dit gaat helemaal niet om Beckham, ik vind Simeone alleen vooral een viezerik.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Profijt trouwensquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:40 schreef Toefjes het volgende:
Wordt een schoppartij in Madrid. 10 euro op de rode kaart.![]()
![]()
MOTM Schwarzer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:38 schreef Maver24 het volgende:
Komt geen MOTM kaart vanavond. dat kan gewoon nietNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Panini
Mag ik die duplicate rechtsonder?quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die is momenteel in gebruik. gr grquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag ik die duplicate rechtsonder?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: