SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Geoje spitsquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds eens keer uitproberen.![]()
Een luiaard met een zonnebril op?quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb vandaag iets gestolen bij de AH
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Blijkbaar had er een of ander kutkind een 15cl flesje Desperados (ja die bestaan blijkbaar) onder de kartonnen plaat van een kratje Heineken verstopt en dat kratje heb ik gekocht.
Free 15cl Desperados![]()
Straight up gangster
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yeah right,quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Blijkbaar had er een of ander kutkind een 15cl flesje Desperados (ja die bestaan blijkbaar) onder de kartonnen plaat van een kratje Heineken verstopt en dat kratje heb ik gekocht.
Straight up gangster
Je was zeker ook zo'n kutkind wat zijn snoep eerst ging wegen + prijzen en er daarna wat extras bij deed.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die krijg je gratis bij een kratje Heineken sinds een paar weken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Straight up gangster
Feyenoord Rotterdam![]()
huh wat serieus? Haha, daar gaat mijn streetcredquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die krijg je gratis bij een kratje Heineken sinds een paar weken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een keer kauwgom geprobeerd te stelen maar toen werd ik opgepakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Straight up gangsterDat pink slips is gewoon een excuus om zo sweaty mogelijk te spelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:09 schreef over_hedge het volgende:
Leuk ditDat die verliest
Krijg je er van als je zo saai speelt en alleen maar crosses geeft 90 min lang.
![]()
Nee, ik was heel braaf. 1x ging ik met een vriend van mij Spacix kaarten jatten bij de Nettorama en toen heb ik strontnerveus een uur voor dat schap gestaan en ben ik uiteindelijk met lege handen en de staart tussen mijn benen maar naar huis gegaanquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yeah right,
Je was zeker ook zo'n kutkind wat zijn snoep eerst ging wegen + prijzen en er daarna wat extras bij deed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij speelt sowieso sweaty. Al zou hij tegen zijn zusje van 5 jaar spelen zou die nog sweaty spelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een keer kauwgom geprobeerd te stelen maar toen werd ik opgepakt.
[..]
Dat pink slips is gewoon een excuus om zo sweaty mogelijk te spelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een keer kauwgom geprobeerd te stelen maar toen werd ik opgepakt.![]()
![]()
wait whutquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je blijft me verbazenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Niet echt opgepakt maar ik werd betrapt en ik mocht een jaar lang niet meer bij de C1000 komen (alleen, wel als mijn ouders erbij waren)![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet echt opgepakt maar ik werd betrapt en ik mocht een jaar lang niet meer bij de C1000 komen.![]()
![]()
Wat een baas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |