SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Geoje spitsquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die moet ik nog steeds eens keer uitproberen.![]()
Een luiaard met een zonnebril op?quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik heb vandaag iets gestolen bij de AH
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Blijkbaar had er een of ander kutkind een 15cl flesje Desperados (ja die bestaan blijkbaar) onder de kartonnen plaat van een kratje Heineken verstopt en dat kratje heb ik gekocht.
Free 15cl Desperados![]()
Straight up gangster
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Yeah right,quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Blijkbaar had er een of ander kutkind een 15cl flesje Desperados (ja die bestaan blijkbaar) onder de kartonnen plaat van een kratje Heineken verstopt en dat kratje heb ik gekocht.
Straight up gangster
Je was zeker ook zo'n kutkind wat zijn snoep eerst ging wegen + prijzen en er daarna wat extras bij deed.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die krijg je gratis bij een kratje Heineken sinds een paar weken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Straight up gangster
Feyenoord Rotterdam![]()
huh wat serieus? Haha, daar gaat mijn streetcredquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Die krijg je gratis bij een kratje Heineken sinds een paar weken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een keer kauwgom geprobeerd te stelen maar toen werd ik opgepakt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:27 schreef Tim86 het volgende:
Straight up gangsterDat pink slips is gewoon een excuus om zo sweaty mogelijk te spelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:09 schreef over_hedge het volgende:
Leuk ditDat die verliest
Krijg je er van als je zo saai speelt en alleen maar crosses geeft 90 min lang.
![]()
Nee, ik was heel braaf. 1x ging ik met een vriend van mij Spacix kaarten jatten bij de Nettorama en toen heb ik strontnerveus een uur voor dat schap gestaan en ben ik uiteindelijk met lege handen en de staart tussen mijn benen maar naar huis gegaanquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Yeah right,
Je was zeker ook zo'n kutkind wat zijn snoep eerst ging wegen + prijzen en er daarna wat extras bij deed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij speelt sowieso sweaty. Al zou hij tegen zijn zusje van 5 jaar spelen zou die nog sweaty spelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een keer kauwgom geprobeerd te stelen maar toen werd ik opgepakt.
[..]
Dat pink slips is gewoon een excuus om zo sweaty mogelijk te spelen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb een keer kauwgom geprobeerd te stelen maar toen werd ik opgepakt.![]()
![]()
wait whutquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je blijft me verbazenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Niet echt opgepakt maar ik werd betrapt en ik mocht een jaar lang niet meer bij de C1000 komen (alleen, wel als mijn ouders erbij waren)![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet echt opgepakt maar ik werd betrapt en ik mocht een jaar lang niet meer bij de C1000 komen.![]()
![]()
Wat een baas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als dat kassameisje wist dat je zo gevaarlijk en badass was dan ging ze sowieso met je daten. Zijn vrouwen gek op.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet echt opgepakt maar ik werd betrapt en ik mocht een jaar lang niet meer bij de C1000 komen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is al 10 jaar geleden dus toen werkte ze er nog niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als dat kassameisje wist dat je zo gevaarlijk en badass was dan ging ze sowieso met je daten. Zijn vrouwen gek op.![]()
snap ook niet waarom ik het vroeger wel eens deed. rennen voor je leven met bewakers achter je aan voor een flesje AA terwijl ik minimaal 20 euro bij me had.
makes sense.tijd voor herhaling dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is al 10 jaar geleden dus toen werkte ze er nog niet.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Toen was ze pas net geboren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is al 10 jaar geleden dus toen werkte ze er nog niet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als je Mo heet moet je wel he.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:35 schreef poker4lifee het volgende:
snap ook niet waarom ik het vroeger wel eens deed. rennen voor je leven met bewakers achter je aan voor een flesje AA terwijl ik minimaal 20 euro bij me had.
makes sense.
[..]
tijd voor herhaling duswat is een lach als je van binnen huilt![]()
Een jaar maar? Ik heb levenslang voor het jatten van slechts 3 tamponsmisschien dat het nog van belang was dat de dames ze droegen op dat moment..
![]()
en bij het wegrennen nog m'n 'dure' karl kani pet verloren toen ik tussen zo'n hekje door ging naast de kassa en pet bleef hangen![]()
/csb
dat zal het wel geweest zijn jaquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
alles valt ineens op zijn plek.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mannen, waar is het fout gegaan met ons geslacht?
http://www.flabber.nl/lin(...)rouwen-in-1938-18596Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:36 schreef poker4lifee het volgende:
en bij het wegrennen nog m'n 'dure' karl kani pet verloren toen ik tussen zo'n hekje door ging naast de kassa en pet bleef hangen![]()
/csb
[..]
dat zal het wel geweest zijn ja
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ben nu wel verstandig, ik doe geen gekke dingen meer in de winkel.
O ja, ik heb nu eindelijk FUT op mijn mobiel maar ik kan de beveiligingsvraag niet beantwoorden.![]()
durfde er jaren niet meer heen na die achtervolgingquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
huh wat serieus? Haha, daar gaat mijn streetcred![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dan zal ik ook maar eens biechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
netjesquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:43 schreef Reemi het volgende:
Dan zal ik ook maar eens biechten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:43 schreef Reemi het volgende:
Dan zal ik ook maar eens biechten.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb nog nooit iets gejat. Op de hartjes van al jullie zusjes na dan.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb nog nooit iets gejat. Op de hartjes van al jullie zusjes na dan.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik kan nergens iets vinden over gratis Desperados bij Heineken. Ik ben gangster until proven otherwise.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit een klein flesje in een krat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan nergens iets vinden over gratis Desperados bij Heineken. Ik ben gangster until proven otherwise.![]()
Ik heb als jong-puberende Toefjes van alles gejat. Stripbladen, snoep, stroopwafels, waarmee we uiteindelijk gingen frisbeeën, omdat we stroopwafels eigenlijk helemaal niet lekker vonden.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan nergens iets vinden over gratis Desperados bij Heineken. Ik ben gangster until proven otherwise.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ben je in Oss geboren? Dan ben je per definitie crimineelquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan nergens iets vinden over gratis Desperados bij Heineken. Ik ben gangster until proven otherwise.![]()
jammer Tim, bijna.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb een atlas gestolen van school en woordenboeken![]()
en in de winkel alleen flippo's uit zakken chips gehaald (van die pakken waar 10 kleine zakjes in zaten)![]()
Of zwakbegaafd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je in Oss geboren? Dan ben je per definitie crimineel![]()
Open maken en de flippo's eruit halen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:47 schreef DutchSL het volgende:
en in de winkel alleen flippo's uit zakken chips gehaald (van die pakken waar 10 kleine zakjes in zaten)![]()
![]()
![]()
Dan valt het nog meequote:Op dinsdag 22 april 2014 18:47 schreef DutchSL het volgende:
(van die pakken waar 10 kleine zakjes in zaten)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ben wel een keer naar bureau Halt! gestuurd.![]()
Had op 30 december of zo een rookbommetje afgestoken in het centrum, en toen kwam er net een pliesie auto om de hoek.Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:47 schreef DutchSL het volgende:
en in de winkel alleen flippo's uit zakken chips gehaald (van die pakken waar 10 kleine zakjes in zaten)
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Ja, die waren te makkelijk (hoefde je niet door de chips zelf te zoeken, die zaten er los bij in)quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Open maken en de flippo's eruit halen?![]()
![]()
Alexquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zit een klein flesje in een krat.stervendehoerenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ewa matties.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Jou chick is slecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
PauPelle.quote:
In de winkel steam codes opschrijven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:52 schreef OmniRocket het volgende:
In de winkel de codes overschrijven van de Amstel flesjes
Paupeyenoord.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Had laatst een kerel uit Amsterdam aan de lijn om een hotel te reserveren en die begon ook alleen maar over messentrekkers en Jan Marijnissenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ben je in Oss geboren? Dan ben je per definitie crimineel
Stigmatisering van de Ossenaar
We hebben ook nog vervuild vlees namelijk. En Bart van Hintum. En deze man
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hey, ik ook!quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:53 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik ben ICT-er, ben je dronken of zo?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
HAHA! verkeerd getypt!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
JBGS gr grquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
![]()
Net zoals bij clubs bak je er nu ook niets van, jij kan echt niets hè.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:10 schreef DutchSL het volgende:
DSL 0-3 Reemi
Wat een aids heb ik zeg
Gefeli ReemiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Kaduukquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:13 schreef OmniRocket het volgende:
weet iemand hoe het is met de PS3 van el-blanchito?
Reanimatie moet nog plaatsvinden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:08 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik moet afwachten of m'n Playstation het nog doet
Omni is dus al door naar de volgende ronde als hij wilt
[ Bericht 18% gewijzigd door PrideoftheSouth op 22-04-2014 19:19:59 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
3-3?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:28 schreef Reemi het volgende:
Told youIk kan echt helemaal niks met dit team.
Wat nu?![]()
Ik zit alleen in de coupé met een chimeid. Even m'n miniatuurmoskee in haar field of view proppen.
Groetjes,
Ozz.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Beter lig ik er gewoon uit, ik wil niet meer met dit team spelen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Je hebt ook zo weinig keuze met Brazil teamsquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Reemi het volgende:
Beter lig ik er gewoon uit, ik wil niet meer met dit team spelen![]()
![]()
Met Alex scoorde ik een zieke finesse tegen DSL.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:29 schreef Reemi het volgende:
Beter lig ik er gewoon uit, ik wil niet meer met dit team spelen
Waarom geen Neuer?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:37 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team speelt echt zo lekker.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou altijd Neuer nemen, maar dat is persoonlijk. Verder prima teampjequote:Op dinsdag 22 april 2014 19:45 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Kan ook maar ik vind Hart persoonlijk beter.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou altijd Neuer nemen, maar dat is personlijk. Verder prima teampje![]()
![]()
Hebben sigaretten een houdbaarheidsdatum?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat niet. Na verloop van tijd worden ze wel kurkdroog en hoest je je helemaal de tyfes als je er één opsteekt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:51 schreef over_hedge het volgende:
Hebben sigaretten een houdbaarheidsdatum?![]()
Dit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat niet. Na verloop van tijd worden ze wel kurkdroog en hoest je je helemaal de tyfes als je er één opsteekt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Ohquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat niet. Na verloop van tijd worden ze wel kurkdroog en hoest je je helemaal de tyfes als je er één opsteekt.Ik ga verhuizen dus ben aan het opruimen. En vind de meest vreemde dingen. Waar onder dus een vol pakje sigaretten
Ik rook niet eens
Maar zijn 2 jaar oud of zo
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Pots alle bussen zijn vol
Heb er zin in
Reed naar mijn werk deze ochtend trouwens, wat een bende in Tilburg. 1 collega had gisterenavond maar even gemeld dat hij een vrije dag op nam voor vandaag
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Wordt hopelijk een mooi potje, spannend wordt het zekerquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
Pots alle bussen zijn vol
Heb er zin in
Reed naar mijn werk deze ochtend trouwens, wat een bende in Tilburg. 1 collega had gisterenavond maar even gemeld dat hij een vrije dag op nam voor vandaag
Volgend jaar sowieso weer 4 punten tegen de Stillempies
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Probeer ze te verkopen op koningsdagquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OhIk ga verhuizen dus ben aan het opruimen. En vind de meest vreemde dingen. Waar onder dus een vol pakje sigaretten
Ik rook niet eens
Maar zijn 2 jaar oud of zo
![]()
![]()
Als jullie in dezelfde divisie spelenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wordt hopelijk een mooi potje, spannend wordt het zeker
Volgend jaar sowieso weer 4 punten tegen de Stillempies![]()
![]()
Daar gaan we voor het gemak maar van uit. Dingen niet onnodig ingewikkeld makenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als jullie in dezelfde divisie spelen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
GGquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:57 schreef DutchSL het volgende:
Beslissingswedstrijd
DSL 2-2 Reemi
3-4 na penalties
GefeliciteerdWat een ellende.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
10 gulden gevonden
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
inb4 antivoetbal / verdedigende opstellingtwitter:chelseafc twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 19:48:14Chelsea team v Atletico: Cech; Azpilicueta, Cahill, Terry (c), Cole; David Luiz, Mikel, Lampard; Ramires, Torres, Willian. #CFC reageer retweet
![]()
kutclubquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:58 schreef ThadCastle het volgende:
inb4 antivoetbal / verdedigende opstellingtwitter:chelseafc twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 19:48:14Chelsea team v Atletico: Cech; Azpilicueta, Cahill, Terry (c), Cole; David Luiz, Mikel, Lampard; Ramires, Torres, Willian. #CFC reageer retweet
Kut mourinho![]()
2 1/2 speler die aanvallend denktquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:58 schreef ThadCastle het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Luiz, Torres en?quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
2 1/2 speler die aanvallend denkt
heb je zulke geweldige spelers ga je van dat afbraakvoetbal spelenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:58 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
![]()
Torresquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:58 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie bedoel je dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
heb je zulke geweldige spelers ga je van dat afbraakvoetbal spelen
Oscar?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: