Zoals Shakira zou zeggen: zijn heupen liegen niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:55 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooier is als het voetwerk er ook opstaat.
Bij nader inzien wel een schitterend shirt naast het roze van dit jaar. Ik kan er echt niet aan wennen.quote:
Zonder mij?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga 3 mei naar
[ afbeelding ]![]()
Nicki
Ze hebben er ook bar weinig in gewonnen schijntquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij nader inzien wel een schitterend shirt naast het roze van dit jaar. Ik kan er echt niet aan wennen.
Met als hoogtepunt toen ze er ook roze broekjes bij droegen![]()
Niet 6 keer naar dezelfde film gaan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar teleurstellen kan haast niet dus ik kan een tweede keer gaan met jou?
Dat is dus 60+ euro aangezien ik geen pas heb. Dan wacht ik wel op de dvd uitgave na de tweede keer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet 6 keer naar dezelfde film gaan.
Dan kan je de stukjes zonder Nicki tenminste ook doorspoelen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dus 60+ euro aangezien ik geen pas heb. Dan wacht ik wel op de dvd uitgave na de tweede keer.
Uiteraard, maar dat betekent niet dat ik het fijn vindt dat LR zonder mij naar de film gaat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou toch al met jou gaan?
Ik ga mijn eerste keer echt bewaren voor 3 mei, sorry Johannes.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Morgen is die film al bij Ladies Night bij Pathé, wie kan er dan?
Waarschijnlijk krijg je bij de ladies night ook een goodiebag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga mijn eerste keer echt bewaren voor 3 mei, sorry Johannes.
vind*quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je de stukjes zonder Nicki tenminste ook doorspoelen.
[..]
Uiteraard, maar dat betekent niet dat ik het fijn vindt dat LR zonder mij naar de film gaat.
Als het voorin ook nog eens gaat kloppen wordt het misschien nog watquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:10 schreef onlogisch het volgende:
Een leuke statistiek :
Het is wel knap dat ajax al 4 jaar kampioen wordt en dat er in al die jaren nooit een ajax-speler is geweest die meer dan 13 doelpunten in een seizoen heeft gemaakt.
Hier, een Sana voor je post.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als het voorin ook nog eens gaat kloppen wordt het misschien nog wat
En Bojan natuurlijk. Bojan komt immers van Barcelona.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kan ik me bij geen enkele veldspeler bedenken of het wel/geen verlies is als diegene weg zou gaan bij Ajax. Moisander en Blind misschien
Is het niet een beetje weinig?quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
jam jam jam
shoarma salade met cheddar.
veltman, cillessen en schonequote:Op dinsdag 22 april 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens kan ik me bij geen enkele veldspeler bedenken of het wel/geen verlies is als diegene weg zou gaan bij Ajax. Moisander en Blind misschien
Broodje mike je bent de broodjes vergeten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
jam jam jam
shoarma salade met cheddar.
dat bepaalt hij zelf welquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Broodje mike je bent de broodjes vergeten.
koppeltje veltman en moisander hebben echt weinig doelpunten tegen gehadquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cillessen is geen veldspeler.
Veltman is nou niet een overdreven geweldige verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |