That's what ur mom told you.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Status ontleen je niet op waar je voeten staan maar waar je hart ligt.
Ik roep je moeder erbij en vertel haar wat jij allemaal uitspookt in de digitale wereld.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik steek die Tulpenbol achter je dikke huig
Dan pleeg ik zelfmoord.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik roep je moeder erbij en vertel haar wat jij allemaal uitspookt in de digitale wereld.
Mooie OP had dat topic.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hadden geen moeite met Nederland.
Elan zei al dat dat geen prestatie is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hadden geen moeite met Nederland.
Wonnen ook met gemak van Belgie. Volgens velen hier een outsider voor de titel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Elan zei al dat dat geen prestatie is.
België is een arrogant teringland.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wonnen ook met gemak van Belgie. Volgens velen hier een outsider voor de titel.
En de vrouwen zijn lelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
België is een arrogant teringland.
Je bent zelf Belgie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
België is een arrogant teringland.
Als ze tweede worden in hun groep en Duitsland eerste moeten ze in de kwartfinale tegen Duitsland denk eerlijk gezegd dat dat een beetje lastig gaat worden voor ze.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wonnen ook met gemak van Belgie. Volgens velen hier een outsider voor de titel.
En anders tegen Portugal, ook geen pretje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ze tweede worden in hun groep en Duitsland eerste moeten ze in de kwartfinale tegen Duitsland denk eerlijk gezegd dat dat een beetje lastig gaat worden voor ze.
Ik heb altijd geleerd geen zinnen te gebruiken wanneer ik niet weet wat ze betekenen of weet wanneer ze te plaatsen.quote:
Zeker aangezien ze al vaker door Duitsland zijn verradenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Als ze tweede worden in hun groep en Duitsland eerste moeten ze in de kwartfinale tegen Duitsland denk eerlijk gezegd dat dat een beetje lastig gaat worden voor ze.
Nicki Minaj, Kate Upton, dat moet wel een echte mannen film zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga 3 mei naar
[ afbeelding ]![]()
Nicki
Voor elk wat wils. Al moge mijn persoonlijke motivatie wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nicki Minaj, Kate Upton, dat moet wel een echte mannen film zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |