Maar het blijft een schatje. Lijkt me zo bijzonder om te zien dat je drie kinderen op elkaar lijken, maar toch ook weer zo verschillend zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.naar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Die bovenste foto <3 Zo ontzettend vers <3
[ afbeelding ]
deze net geklikt :'D
Hahaha dat droge hoofd!quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Die bovenste foto <3 Zo ontzettend vers <3
[ afbeelding ]
deze net geklikt :'D
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Potvolblommen daar rammel ik mn meiske n partij van door elkaar...![]()
Ja duh!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:33 schreef Bolletje... het volgende:
Ben echt zooooo flieft op m'n mannetjeMet de liefste billetjes
en voetjes
Jaquote:Op woensdag 23 april 2014 18:59 schreef Omentielvo het volgende:
Tico is dat jouw middelste? Echt een liefje.
Ja en als ze niet huilt is het een onwijs leuk kind. Maar de jank periode ben ik echt heel erg zat... Maar goed, madammeke gaat per 15 mei lekker 2 ochtenden naar school, lekker oprijd erbij maar volgens mij is ze er heel erg aan toe.quote:
quote:
Dank jullie!quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 08:39 schreef Ticootje het volgende:
Ja . We hadden het er van de week over dat als we nog een 4e zouden willen met net zoveel leeftijdverschil dat het dan al wel weer tijd wordt.
Boehoe dat pakjeeee met weer zo'n lekkere kleine baby erinquote:Op donderdag 24 april 2014 11:02 schreef Bolletje... het volgende:
Hoera, ik ben 3 weken oud vandaag!![]()
[ afbeelding ]
S. Is heel blij dat hij F. zijn mooie pakje aan mag!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:02 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Boehoe dat pakjeeee met weer zo'n lekkere kleine baby erin![]()
Z'n moeder heeft er dikke euro's voor betaald, dus dat is 'm geraden!quote:Op donderdag 24 april 2014 23:11 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
S. Is heel blij dat hij F. zijn mooie pakje aan mag!![]()
Wauwquote:Op zaterdag 26 april 2014 09:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
16 maanden en zó'n mooie volle bos lang krullend haar!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 mei 2014 09:33 schreef Kimpossible het volgende:
J.ibbeik vind t ventje ook zon goede blend tussen z'n papa en z'n mama
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, ik ben verliefd![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
t zou echt familie kunnen zijn!
heeft ook kuiltjes
[ afbeelding ]
wat een geweldige foto spring!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 21:48 schreef -Spring het volgende:
Ik vraag me af wanneer ie nou eens écht oud wordt. Vorig jaar heeft ie in zn eentje de buitenboel van zn bungalow nog in de verf gezet. Hij is onvermoeibaar, zowel lichamelijk als verbaal.
ik wou in eerste instantie zeggen dat het precies zo'n david hamiltonfoto is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:26 schreef -Spring het volgende:
En in close up
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
door die balletfoto's wilde ik vroegah op balletquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:10 schreef -Spring het volgende:
Haha, wel sexy foto's.. Ik kende m niet.
Doe nog eens een foto vam jouw mannen...quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
Becky wat lijkt/is jouw grote al groot!![]()
En die foto met z'n tweetjes.
U vraagt wij draaien.quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Doe nog eens een foto vam jouw mannen...![]()
mijn meiske is stiekem nu al verliefd op de broertjes... Heus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 22:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
OhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door klaprooss op 11-06-2014 22:20:32 ]♥ J & S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
ken ik jou niet ergens van?quote:Op zondag 8 juni 2014 20:34 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
Jan met zijn bijna 2 maanden oude broertje Teun
Een glittertattoo of zo. Heeft ze op school gekregen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:25 schreef Omentielvo het volgende:
Paxlie die is heel vrolijk![]()
Spring leuk dat loomen. Maar wat zit er nou opmaat rechterarm?
En die onderste foto is
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:22 schreef Kyara het volgende:
Ja het gaat echt steeds meer krullen. Zeker als het wordt verstevigd met pindakaas of appelstroop. Vooral achter wordt het lang. Maar ik ben M's bos haar gewend dus ik vind het nog steeds vrij weinig. Speldje laten ze niet zitten en voor een staartje is er echt nog wat weinig haar....
Oh, dat ga ik eens proberen. Probleem is trouwens niet eens dat ze zelf hun eigen speldje uit hun haar halen....quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:29 schreef Linda2205 het volgende:
Speldje van boven naar beneden steken? Meestal krijgen ze er dan niet zo makkelijk uit. Ik vind jouw fotos altijd zoveel gezelligheid uitstralen! Drie hele gelukkige kindjes heb jij volgens mij!
Ik zou bijna zeggen "ik hoop het niet". God daar heb je je handen vol aan, aan die grote van mij. Lief is ze, dat staat buiten kijf, maar ze gedraagt zich als een 15-jarige, incl brutale mond en rollende ogenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:47 schreef Kyara het volgende:
Heerlijke foto's Linda! Ik wil je jochie knuffelen
En wat lijken je oudste en jongste op elkaar! Ik ben wel benieuwd of je dat straks ook in hun karakter terug gaat zien.
+1quote:Op zaterdag 28 juni 2014 07:49 schreef simmu het volgende:
verder vind ik alle fotos hier geweldig, ik ben dol op kinderfotos
Wat een gave foto!quote:
Ze zijn al 4.6 en 2.7quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Wat een gave foto!En wat is R groot geworden! Ik heb hem volgens mij als laatst als schattig peutertje gezien.
Ik vind dat ook heeeeel leuk om te zien, waar mijne heen gaat zeg maar!quote:Op vrijdag 4 juli 2014 21:08 schreef miss_sly het volgende:
Als tegenwicht tegenover al die schattige mini's
Ze zijn zo leuk, die kleintjes, maar O, wat is een grote ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
Hoor wie 't zegt...quote:Op zondag 13 juli 2014 11:56 schreef Sorbootje het volgende:
Die kinders van KD zijn echt schandalig knap. En die foto's van E echt prachtig.
Ik smeer bram flink met 50 en we gaan dit jaar niet naar de zon. Weinig meer kleur zal erop komen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
Sorbootje, wat een onwijs leuke foto, die eerste!
Bram wordt ook al groot joh! Die jongste van mij is trouwens ook zo'n witte. Kleurt Bram wel bij in de zon?
Bluezz, wat een lekkere kop heeft jullie kleinzoonEn dat haar!
Becky, wat worden ze allebei grootDie lippenstift foto is gaaf
En is dat jouw jongste in de draaimolen? Ik durf die van mij er echt niet alleen in te zetten, volgens mij blijf die nooit op haar plek zitten
Ik houd het verder qua commentaar even bij deze pagina (ik lees hier echt veel te weinig bij). Maar het is zo'n leuk topic, met al die vrolijke en mooie kindjes![]()
![]()
edit: bij de vorige pagina inmiddels, want mijn post is op pagina 11 terecht gekomen en ik comment op pagina 10
KD, het is al gezegd, maar wat is E. schandalig mooi
Riley, wat een schatjeEens met LB, ze begint echt een peutertje te worden
quote:Op woensdag 16 juli 2014 17:29 schreef -Spring het volgende:
'L is erg behouden,' vond de juf. 'Vooral met gym. Ze durft eigenlijk alleen aan het handje over de balk te lopen.'
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Was t ookquote:
Kan ze goed hequote:Op donderdag 17 juli 2014 23:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Was t ookHet is geen geposeerde foto, we waren gewoon aan het genieten! En de fotograaf spot dat dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |