abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139354522
Oh, heel even deze:
en weg...

[ Bericht 89% gewijzigd door Deepfreeze op 28-04-2014 22:02:23 ]
pi_139354684
Wat een stuntpilootje zeg!
pi_139354766
DF :D O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 april 2014 @ 21:33:38 #179
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139354861
DeepFreeze!!! _O- alsof ik Jan en Geert voor me zie hier .. alleen die springen dan nog van de salontafel af in plaats van de eettafel (en ze landen allebei op hun voeten in plaats van een buiklanding te maken) maar mijn hemel .. wat een stunten halen ze ook uit he ?!?!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 28 april 2014 @ 21:35:31 #180
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139354935
_O- Nah zeg! Gewoon een duik! Ik proestte mijn scherm onder!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 28 april 2014 @ 21:38:56 #181
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139355087
Zo, die durft :o :D O+
pi_139355100
De eerste keer probeerde ik nog te rennen&vangen, maar was ruim te laat. En daarna leek het eigenlijk best goed te gaan..
DJMO, de salontafel was de week ervoor, maar nu bedacht grote broer dat dit ook wel zou moeten kunnen..
  maandag 28 april 2014 @ 21:41:42 #183
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139355218
Mijn vriend; "oh, er ligt een matras onder" }:|
  maandag 28 april 2014 @ 21:58:36 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_139356021
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:41 schreef Susie het volgende:
:D
pi_139356125
quote:

Zou hij dit ook met jullie meiske gaan proberen dan?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 april 2014 @ 22:04:32 #186
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139356321
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 21:39 schreef Deepfreeze het volgende:
DJMO, de salontafel was de week ervoor, maar nu bedacht grote broer dat dit ook wel zou moeten kunnen..
de salontafel laat ik nog wel toe want weinig gevaar, maar op de eettafel klimmen?? dan word ik gewoon echt boos.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 april 2014 @ 22:04:43 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139356329
quote:
_O-

pi_139356421
Ze zijn behoorlijk beheerst in wat ze doen, geen idioten. Ze denken gelukkig eerst na voor het te doen. ;)
Maar normaal mogen ze ook niet op de eettafel klimmen. Nu met matras eens een gekke zondagochtend. En daarna heeft geen van tweeen een poging gewaagd op de tafel te klimmen. Dus dat scheelt..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 28 april 2014 @ 22:08:47 #189
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139356505
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Ze zijn behoorlijk beheerst in wat ze doen, geen idioten. Ze denken gelukkig eerst na voor het te doen. ;)
Maar normaal mogen ze ook niet op de eettafel klimmen. Nu met matras eens een gekke zondagochtend. En daarna heeft geen van tweeen een poging gewaagd op de tafel te klimmen. Dus dat scheelt..
Als ik Jan of Geert één keer toestemming geef in 'een gekke bui' is daarna het hek van de dam, want ja, het mocht vorige keer, dus mag het nu ook. Vandaar dat ik heel erg streng ben in dat soort dingen... ze hebben het nodig helaas.

pi_139356644
Dan kan ik het me voorstellen DJMO.. Hier begrijpen ze wel dat het een uitzondering is. Dan kun je de grenzen even wat makkelijker verschuiven. Wel jammer inderdaad. Maar liever streng dan gewond :X
  maandag 28 april 2014 @ 22:12:15 #191
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139356677
quote:
0s.gif Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]

Zou hij dit ook met jullie meiske gaan proberen dan?
Euh...dat hoop ik niet nee. Maar gelukkig is Anouk de verstandigste van de 2 ;)
pi_139356829
Daan zou het zelf ook niet bedenken. Maar grote broer wel. Je ziet Daan dan even denken en is dan ook enthousiast..
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:52:59 #193
30252 Soempie
Procreating
pi_139366160
Shandaly, nog gefeliciteerd met L.! Je hebt een kleuter! :o *O*
Ik vind het heel jammer dat je een topic verder gaat, maar voor je het weet kun je hier verder met F. O+

CS, nog gefeliciteerd (met jouw moeder?). Wat een leuk idee om samen appeltaart te bakken. Heb je foto's van je witte bakkende jongetje? :Y)

Ik doe dat soort dingen amper met M., maar hij kijkt wel vrijwel elke dag mee hoe z'n vader kookt. Vanmiddag maar eens kijken of we koekjes kunnen bakken. Het is hier namelijk best druilerig vandaag.

De kleine rode tractor ga ik eens opzoeken. :)

Gistermorgen ging hier de bel: 'dingdong!' en M. rende naar de deur, stond daar even te kletsen (kon het niet horen) en kwam vervolgens binnen met duidelijk iemand bij de hand. De Gruffalo kwam op bezoek!
Hij kreeg van M. een stoel aangewezen en hij mocht natuurlijk ook een boterham van M. De Gruffalo kreeg zo nu en dan een vorkje aangeboden en daarna werden er druk plannen gemaakt voor de rest van de dag. Eerst heeft de Gruffalo malle mollen meegespeeld (M. met twee hamers en twee hamers aan de andere kant van het spel) en daarna hebben ze samen met de treinen gespeeld. 's Avonds gingen ze met z'n tweeën onder de douche. M. heeft toen alle paarse stekels van meneer Gruffalo gewassen. _O- O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Soempie op 29-04-2014 12:33:46 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 29 april 2014 @ 09:53:32 #194
30252 Soempie
Procreating
pi_139366174
Df, ik heb het filmpje van je stuntpiloot gemist. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_139367917
Filmpje ook gemist }:|

Dankje Soempie, was inderdaad mijn moeder! Geen foto's gemaakt, ik zat ook van onder tot boven onder het deeg :@ (motorisch niet zo getalenteerd). En koekjes bakken is echt leuk, we hadden een hartje uitgestoken uit deeg en dat vond M ook heel leuk en dat kon hij al prima zelf!

En wat gezellig dat de Gruffalo er was, heerlijk zulk fantasiespel O+ Dat begint hier ook te komen, hoewel nog niet zo complex. M is soms een klein hondje en dan blaft hij zachtjes en komt lekker kroelen en eet hij 'brokjes'. En gisteren hebben we wel 20 ijsjes gegeten, citroen en mando en er ook mee gegooid :o

Vanochtend zong ik de begintune van Alfred J Kwak voor hem, en hij herhaalde "ik kom een druppel later, mama?" :? hij had goed in de gaten dat dat een rare uitdrukking was O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:24:55 #196
30252 Soempie
Procreating
pi_139370411
Zo, wat zullen jullie dikke buiken hebben gekregen van al die ijsjes! :o :9

Het fantasiespel vind ik echt genieten. We doen regelmatig boodschappen in de gang en een volgend moment is het de wasstraat of het Wilde Woeste Woud waar de draak woont. Meestal doe ik mee met het verzinnen van de meest wilde verhalen of het stellen van vragen (dat is meestal al voldoende), maar gister was M. lekker met de Gruffalo aan het spelen en heb ik me op de achtergrond gehouden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 11:11 schreef Clubsoda het volgende:

Vanochtend zong ik de begintune van Alfred J Kwak voor hem, en hij herhaalde "ik kom een druppel later, mama?" :? hij had goed in de gaten dat dat een rare uitdrukking was O+
Dat heeft hij mooi opgemerkt. O+

Bij M. is er sinds kort ook het inzicht dat hij dingen nog niet weet of kent (misschien was het er wel eerder, maar nu kan hij het ook goed aangeven). Als hij midden in een verhaal niet op een woord komt, bijvoorbeeld, dan benoemt hij dat. En hij komt regelmatig met dingen aanzetten: 'die kent M. nog niet. Mama?'.
Soms weet ik het dan ook niet. :') Dierentuinen zitten bijvoorbeeld vol beesten waar ik de naam niet van ken. :o

Gitte Spee heeft trouwens nog een leuk boek:

M.: 'De toren van pizza staat scheef mama!' :+
  dinsdag 29 april 2014 @ 12:32:51 #197
30252 Soempie
Procreating
pi_139370750
En hoe komt het toch dat je op randjes (stoepen) of afwijkende tegels moet lopen als kind? Ik vind het zo grappig om te zien dat M. dat doet, terwijl hij het nooit eerder iemand heeft zien doen (dat weet ik vrijwel zeker). :P
pi_139371702
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 09:52 schreef Soempie het volgende:
Shandaly, nog gefeliciteerd met L.! Je hebt een kleuter! :o *O*
Ik vind het heel jammer dat je een topic verder gaat, maar voor je het weet kun je hier verder met F. O+
:o :o Daar mag ik nog eerst een heel jaar dreumestopic mee he... Alsjeblieft zeg, de tijd gaat al zo snel :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 12:32 schreef Soempie het volgende:
En hoe komt het toch dat je op randjes (stoepen) of afwijkende tegels moet lopen als kind? Ik vind het zo grappig om te zien dat M. dat doet, terwijl hij het nooit eerder iemand heeft zien doen (dat weet ik vrijwel zeker). :P
Geen idee... maar wel fascinerend inderdaad. Heb het zelf ook (nog) wel eens, en dan heb ik ook altijd dat KvK-liedje in m'n hoofd... :@
SPOILER: Kijk uit, blijft hangen!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 29 april 2014 @ 13:05:40 #199
30252 Soempie
Procreating
pi_139371796
Ik moest ook wel even slikken toen ik eerst de foto van L. als baby en daarna als kleuter zag.

Hier komt er geen derde. Elke keer als J. iets nieuws doet, dan vind ik dat fantastisch, maar tegelijk gaat het me veel te hard. :') ;(
pi_139372039
Heel herkenbaar Soempie.. ook geen derde hier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')