quote:Op maandag 28 april 2014 21:41 schreef Susie het volgende:
Mijn vriend; "oh, er ligt een matras onder"
de salontafel laat ik nog wel toe want weinig gevaar, maar op de eettafel klimmen?? dan word ik gewoon echt boos.quote:Op maandag 28 april 2014 21:39 schreef Deepfreeze het volgende:
DJMO, de salontafel was de week ervoor, maar nu bedacht grote broer dat dit ook wel zou moeten kunnen..
Als ik Jan of Geert één keer toestemming geef in 'een gekke bui' is daarna het hek van de dam, want ja, het mocht vorige keer, dus mag het nu ook. Vandaar dat ik heel erg streng ben in dat soort dingen... ze hebben het nodig helaas.quote:Op maandag 28 april 2014 22:07 schreef Deepfreeze het volgende:
Ze zijn behoorlijk beheerst in wat ze doen, geen idioten. Ze denken gelukkig eerst na voor het te doen.![]()
Maar normaal mogen ze ook niet op de eettafel klimmen. Nu met matras eens een gekke zondagochtend. En daarna heeft geen van tweeen een poging gewaagd op de tafel te klimmen. Dus dat scheelt..
Euh...dat hoop ik niet nee. Maar gelukkig is Anouk de verstandigste van de 2quote:Op maandag 28 april 2014 22:00 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Zou hij dit ook met jullie meiske gaan proberen dan?
Dat heeft hij mooi opgemerkt.quote:Op dinsdag 29 april 2014 11:11 schreef Clubsoda het volgende:
Vanochtend zong ik de begintune van Alfred J Kwak voor hem, en hij herhaalde "ik kom een druppel later, mama?"hij had goed in de gaten dat dat een rare uitdrukking was
quote:Op dinsdag 29 april 2014 09:52 schreef Soempie het volgende:
Shandaly, nog gefeliciteerd met L.! Je hebt een kleuter!![]()
![]()
Ik vind het heel jammer dat je een topic verder gaat, maar voor je het weet kun je hier verder met F.
Geen idee... maar wel fascinerend inderdaad. Heb het zelf ook (nog) wel eens, en dan heb ik ook altijd dat KvK-liedje in m'n hoofd...quote:Op dinsdag 29 april 2014 12:32 schreef Soempie het volgende:
En hoe komt het toch dat je op randjes (stoepen) of afwijkende tegels moet lopen als kind? Ik vind het zo grappig om te zien dat M. dat doet, terwijl hij het nooit eerder iemand heeft zien doen (dat weet ik vrijwel zeker).
SPOILER: Kijk uit, blijft hangen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |