abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 april 2014 @ 22:16:38 #126
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_139264490
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 21:20 schreef Susie het volgende:
Euh, vind hij Diego niet leuker dan TJ? :D Anouk vindt die echt niet leuk! :D

Anouk slaat de laatste tijd ook wel eens een middagslaap over, moet daar erg aan wennen hoor...
Haha nou die gaan hier een beetje gelijk op, Dora en Diego. Als we naar buiten gaan is het hard roepend "mama jij dora helpen, ik diego" en echt zo hard dat je het aan het eind van de straat hoort :+
Het is echt ongelooflijk vind ik dan, maar "normaal" lopen doet hij buiten haast nooit, het is altijd hardlopend, en dan nog hele einden met die kleine beentjes van hem O+

Hier werd van de week zijn middagslaapje overgeslagen, ik was gelijk van slag :o ;)
Maar de afgelopen 2 dagen had hij weer wel zijn middagslaapje. Dus hij gaat beginnen met een beetje afbouwen.
Lijkt me wel wennen hoor, zonder middagslaapje, vooral ook omdat het zo'n plakkerd is, dus overal moet ik bij zijn, of overal moet hij bij zijn.
ik vond dat anderhalf uurtje effe rust vooral ook wel lekker voor mezelf :+
Rayen 2½ jaar!
pi_139265815
TJ herkenbaar. Hier was het toverwoord accepteren. Dat scheelde een hoop "frustratie".

Hier vind ik de onderbroeken van de zeeman en de hema fijn. Zeker voor mijn smalle.
verder hier alleen hemden in de winter. Die van mij heeft het altijd warm en loopt het liefst in de winter ook naakt in huis :D
lange mouwen rompers had ik dan ook maar sporadisch.
pi_139266014
Ik vind de onderbroeken van de Zeeman groot vallen en ook nog best een raar model. Beetje stug en bijna een 'pofbroekje'.
Die van de Hema zijn wel heel fijn, zacht, flexibel. Sluiten ook beter aan vind ik.

Eva slaapt nu voor de vierde nacht op rij in haar grote bed en het gaat prima. Dé tweede avond zei ze 'papa ik vind het niet leuk om in mijn grote bed te slapen'. Toen heeft hij dec schuld op zich genomen door te zeggen dat hij vond dat ze er groot genoeg voor was en het bedje heeft weggedaan. Eva heeft dat ingevuld met dat het bedje naar een klein kindje is gegaan (staat op zolder :P ).

Vanmorgen was ik net wakker en in de badkamer, hoor ik uit de kamer ernaast "rommeldebommel". Was ze uit bed gevallen. Ze lag nog steeds op dr rug toen ik bij haar kwam :D
beetje beduusd en geschrokken. Maar na een knuffel ging ze nog even terug.

woensdagochtend zei ze dat ook: "Papa ik blijf nog even liggen" O+
  vrijdag 25 april 2014 @ 23:39:51 #129
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_139267208
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 22:11 schreef danic het volgende:
Ik heb ook even gepuzzeld met hemdjes en wat doen onder t-shirts ipv lange mouwen rompers.
Ik heb bij de Zeeman een paar basic witte shirts met lange mouwen gekocht. Als ik bang ben dat het hemd eronder te warm is laat ik het hemd weg. Kleren gaan toch einde van de dag in de was.
Oh da's ook een slim idee, ik ga ook eens kijken.

Maar jullie doen dan toch geen onderbroek over de luier heen? Lijkt me ook een beetje vreemd.

Oh arme Eva, zo uit haar bedje geknald ;)

Hier gaat het na 3 weken lastig inslapen, soms met tussenpozen (en uitieindelijk duurde het soms anderhalf uur voordat hij echt sliep) mama roepen , om water roepen om weet ik wat roepen of gewoon maar roepen om het roepen eindelijk de laatste 2 dagen goed *O*
Eerst wilde hij steeds niet onder zijn dekbed liggen, maar dat laat hij de laatste 2 dagen ook liggen.
Pfff wat een verademing, pas als dat een tijd goed gaat, ga ik eens aan een peuterbedje denken ;)
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 26 april 2014 @ 00:21:12 #130
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139268362
Ja hoor boxershort hier over de luier heen en maatje 86/92 van lindex gaat ook over de luier.
En zonder luier is maatje 86/92 ook echt groot genoeg. Mini billetjes zijn het dan.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_139268525
Ik doe wel een onderbroek over de luier aan hoor, die neemt de functie van de romper over, de luier op z'n plek houden. En als hij ooit een doorlekincidentje heeft dat het vaak alleen het onderbroekje is waar een vlekje op zit in niet perse ook de broek. Vind het er ook wel een beetje raar uit zien eigenlijk, de broek rechtstreeks over de luier (gebeurd wel eens na doorlekken en ik geen onderbroekje in de tas had ofzo). Maar goed misschien ben ik wel apart :P

Middagslaapje is er hier bij ongeveer 2,5 af gegaan. Hij wou nooit naar bed s middags en sloeg al wel eens over en dat ging best goed mits er wat te doen is en hij dus "bezig gehouden wordt". Hij sliep toen dus nog meestal wel, en maakte dan een ruk van 3 uur en was ie met moeite wakker te krijgen (en dus humeurig, ook als ik hem eerder wakker maak).
Toen hadden we een tijdje best een paar dagen s middags op de planning staan (kindercarnaval en daarna nog een paar dagen iets dat het beter uit kwam) en dat ging eigenlijk zo goed dat we het maar zijn proberen hoe het gaat. Hij heeft even op de dag vaak wel even een breakdown maar dan helpt het om even rustig tv te kijken of samen een boekje te lezen, en daarna is ie weer opgeladen. Natuurlijk heeft hij bij een drukke dag wel eens last op het einde van de avond dat hij moe is en vervelend gedrag vertoont maar dat gaat meestal wel goed. Hij zal trouwens nooit toe geven moe te zijn :P bang dat ie dan naar bed moet.. ;)
Ik vind het wel erg wennen in m'n eigen planning, heb ik nog minder tijd voor te strijken of ander huishouden, want zichzelf de hele middag bezig houden lukt nog niet, en de deur uit gaat vaak ook niet omdat Eline s middags wel slaapt. Maar goed het went al steeds beter (vind het in het begin best even vermoeiend, je levert toch ook wat van je 'me-time' in ;)
pi_139273121
Mijn peuter huppelt in zijn oranje Jipshirt (met dank aan Lazi!), welpiepet en wuppiesjaal door het huis en roept uit: "Mita ben de toningsdag!" :') O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 26 april 2014 @ 21:44:43 #133
30252 Soempie
Procreating
pi_139287253
:D

En aan de foto's te zien hadden jullie een heel leuke dag gehad!

Hier ook een heel toffe dag gehad. Heel gave buit op de vrijmarkt: veel duplo (onder andere een draak, groot vliegtuig, ridders, dierenziekenhuis, tractoren, de rode brug (!), treinset, enz.), kinderboeken O+ , en aanvulling voor de treinbaan van hout.

M. kon van flinke afstand al zien waar de tractoren stonden op de kleedjes. Net zo'n wiggelroede: van tractor naar tractor over de vrijmarkt. :D In de draaimolen heeft hij dus ook een ritje op de tractor gemaakt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 26 april 2014 @ 21:47:55 #134
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139287338
Klinkt leuk Soempie!

Hier vooral veel pret op het springkussen gehad. De score hier was een boekje, autootjes en een little people auto. Ik wilde eigenlijk boekjes maar met een dreumes op mijn rug kon ik niet lekker bukken om alles te bekijken op die kleedjes :D

Ga wel een keer naar de kringloop.

M met zijn buit (en tijger)
pi_139287451
Geweldig die koningsdag vverhalen. Sofie heeft een step bemachtigd. Ze zag m staan en bleef bij dr vader zeuren tot hij om was. Ze heeft dr vader zo snel om dr vingertje gewonden O+
zindelijkheid gaat de ene dag top, de andere dag is het lastig. Ze doet ontzettend haar best en wil het heel graag.
*poef* nu is het weg
pi_139287540
Ean liep gisteren met een kroon gekregen bij de supermarkt al roepend over straat:" wij hebben feest ikke bijna jafig. En vandaag had ze iets oransje aan. Moeilijke kleur om uit te spreken. Ze is ook blij met wat wij op de vrijmarkt gekocht hebben.ven wij hebben ons heel de avond bezig kunnen houden met het uitzoeken van puzzels. Het was een doos met 10 puzzels erin die helemaal door elkaar lagen.
  zaterdag 26 april 2014 @ 22:13:34 #137
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139288113
Anouk liep op alle poppen af die ze zag O+ mijn poppekindje O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  zaterdag 26 april 2014 @ 22:56:02 #138
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_139289598
Leuk leuk :)

cristel heeft de hele tijd in de buggy gezeten, en op een gegeven moment wou ze eruit zei ze, en toen ging ze janken, en liep mijn man met dr naar de auto }:|

Enige wat ze aanwees was "kikker", een stoffen boekje dus dat hebben we dan ook gekocht, en een ernie (met pleisters enzo, al ben ik er nog niet over uit ofdat ik daar batterijen in ga doen, dan gaat dat ding praten.... )
En wat dvd's voor weinig, paar shirtjes, en een boekje over een boerderij...
Kortom, ik heb me goed ingehouden :P

Maarrrrr 18 mei kan ik weer :P Op naar de volgende markt *O*

De jongens hadden ieder hun eigen rugtas en portemonnee mee, en die hebben wel leuke dingetjes gekocht :) Wesley zeklfs een vissenlamp, hij is er zo blij mee, geweldig :s)

[ Bericht 10% gewijzigd door PureEvil op 26-04-2014 23:05:38 ]
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:04:54 #139
30252 Soempie
Procreating
pi_139289856
Gaaf shirt en ook een goeie buit, Kyara!
Hier J. op m'n buik, dus ik heb boekjes en dergelijke aangewezen, zodat m'n man ze kon pakken. :D Anders was het ook niet handig geweest.

Na die ronde zag ik de brandweerwagen met bel en ik dacht dat M. dat briljant zou vinden, maar hij wilde er absoluut niet in. Domme mama, niets overtreft een tractor. o|O
Terug naar de tractor, maar daar klom ook net een ander kindje in en toen wilde M. niet meer in de draaimolen. Hebben we de kaartjes maar weggegeven. Hij had het er net in bed nog over: 'Stom mama, M. wilde in de tractor! Niet in de brandweerwagen. Ander kindje ging in de tractor..blablabla' :@

En een heel drama in de auto, omdat ik achter het stuur ging in de auto van papa (m'n man bleef nog wat langer). Halverwege opeens vanaf de achterbank: 'mama is papa!' oO<
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zaterdag 26 april 2014 @ 23:07:08 #140
30252 Soempie
Procreating
pi_139289929
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 april 2014 22:13 schreef Susie het volgende:
Anouk liep op alle poppen af die ze zag O+ mijn poppekindje O+
Mooi die voorkeuren. :D O+

PE, lieve foto!
  zondag 27 april 2014 @ 07:23:23 #141
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139295560
Ja Soempie, hoe kan je ook denken dat een brandweer auto leuk is :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 27 april 2014 @ 08:16:14 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_139295716
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 17:54 schreef laziness het volgende:

[..]

Piemeltje hangt naar beneden in de pot dus dan moet het wel heel gek gaan wil dat hemd nat worden :P
Geert presteert het regelmatig om over de bril heen te piesen en zo z'n onderbroek / broek nat te plassen (hij moet echt zn worm omlaag duwen de pot in, anders gaat het mis :') )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_139295730
quote:
0s.gif Op zondag 27 april 2014 08:16 schreef DJMO het volgende:

[..]

Geert presteert het regelmatig om over de bril heen te piesen en zo z'n onderbroek / broek nat te plassen (hij moet echt zn worm omlaag duwen de pot in, anders gaat het mis :') )
dat heeft yaro vooral als hij heel nodig moet. Dan plast hij te hard ofzo :D
pi_139297579
Is het ook niet zo dat dat wormpje iets omhoog komt bij het plassen? en ze daardoor nog weleens door de opening bij de bij de wc-bril en de pot plassen?

Vorig jaar liep ean nog een stuk zelf op de vrijmarkt dit jaar wilde ze alleen maar in de buggy zitten. Op een gegeven moment was ik naar iets aan het kijken en stond ze ineens naast mij. Ze had een keukentje gezien waar een pizza op lag die je in stukjes kan maken. Bij het zien van een springkussen ging haar jas wel uit. Daarna deed ik haar schoenen uit maar wilde ze er niet meer op. Terwijl ze er normaal niet vanaf te slaan is. Echt soms snap ik haar niet.

In de draaimolen wilde ze wel. Ze had wel heel specifiek een voorkeur voor een auto dus moest er een rondje op wachten. Ze ging er alleen in en ze gaf netjes haar kaartje aan de draaimolen meneer.

Later zag ik nog los zo'n pizza liggen die ze eerder gezien had maar die was niet compleet. Die mocht ze gratis hebben met taartschep. Dat is de hit want daar heeft ze al uren mee gespeeld.
pi_139302234
Vanmorgen trok ik een broek uit yaro zijn kast. Bij het aantrekken bleek die van zijn broertje te zijn. Maat 74, maar ik kreeg hem nog wel dicht. Was alleen een beetje kort :P
pi_139325483
Wat een slankie, As, dat lukt hier echt niet...

Leuk, al die Koningsdagverhalen... volgend jaar doen we ook mee!
(Al was het maar omdat ml het niet leuk vindt om een verjaardag voor de verjaardag al te vieren... en daar kwam ie dan gisterochtend mee aan toen het hele feestweekend al gepland was) o|O
Wij hebben dus een heel verjaardagsweekend achter de rug. Lars is lekker verwend en heeft heerlijk gespeeld met z'n neefje en nichtje gister en z'n vriend(innet)jes vanmiddag. Hij heeft veel LEGO gekregen, en vindt het helemaal geweldig. Die spoorbrug gaan we misschien toch niet zo missen...

Het was wel erg vermoeiend... vanavond viel hij gewoon tijdens het avondeten, waar z'n oom en tante zelfs ook nog gezellig bij waren, voor het super verjaardagstoetje in een diepe slaap...

Morgen om deze tijd heb ik een kleuter!! *G*
pi_139325946
Nah ik vind ik dat altijd zo schattig, die kindjes die zomaar overal in slaap vallen.
Eva doet dat echt niet. Uitgezonderd de autostoel.
Die vraagt momenteel al twee dagen achter elkaar huilend aan ons of ze naar bed mag om 18.30 O+

Blijkbaar kan ze prima zonder middag slaapje zolang ze binnen is. Maar zodra ze buiten speelt in de zon kost het toch iets teveel energie.

Shandaly, mocht ik het vergeten morgen, alvast gefeliciteerd met je kleuter *O*
pi_139326365
Hij was écht op... zat te knikkebollen aan tafel.. vergat gewoon te kauwen... Zo schattig om te zien O+ Hij deed echt z'n best om wakker te blijven, maar het lukte gewoon echt niet.
  maandag 28 april 2014 @ 07:31:07 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_139330618
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 april 2014 18:05 schreef laziness het volgende:

[..]

Joh nog tijd zat. Het begint pas te dringen bij bijna 4. Tot die tijd niet teveel druk op leggen.
O. is nu 3 jaar en 2 maanden en het besef is er al wel een tijdje maar besef en link met op tijd aangeven dat je moet zijn ook weer twee verschillende dingen. Inmiddels kan hij dat goed dus heb ik mezelf er op voorbereid om er eens een paar dagen mee aan de slag te gaan en tot nu toe gaat dat goed overdag maar ik maak me ook nog niet druk als deze poging als nog strandt.
Het begint niet te dringen bij 4 :N
Althans niet volgens de fysio die ik geadviseerd heb met aantekening mbt zindelijkheidsproblemen.
Als ze met 6 nog niet zindelijk dan moet je er toch echt wat mee doen.

Harry is ook wisselend zindelijk overdag. 's Nachts helemaal niet
  maandag 28 april 2014 @ 07:36:23 #150
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_139330640
Shandaly, van harte gefeliciteerd met je kleuter! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')