abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139222648
Krijgt M. krullen, CS? Of zie ik dat nu verkeerd?
En als aanvulling op de tip van Kyara: beter lees je niet voor over Jip die naar de kapper gaat. Hier ging mijn M. altijd zonder problemen, maar na dat verhaaltje wilde hij opeens wegrennen, enz. Net als Jip, natuurlijk. :+

En het shirt met de miereneter is gaaf! 8-) Net als je grote jommen, trouwens. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_139225454
* Clubsoda streept Jip bij de kapper van de leeslijst :+

Ja O+ Krullies! Volkomen onduidelijk waar die vandaan komen en ik ben bang dat ze snel verdwijnen, maar het is zo schattig! En dankjewel voor de complimenten, het shirt is van Gap, leve werktrips naar de VS ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_139227985
Oh kapper daar hoef ik de komende jaren nog niet heen met Ean. Maar goed ook want dat wordt een drama. Wel gaat haar haar pieken en knip ik er af en toe iets af, want bovenop haar hoofd groeit het het snelst.
  donderdag 24 april 2014 @ 21:01:23 #79
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_139228090
Ahw, Anouk dr vriendje. Wat wordt hij alweer groot ook O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 24 april 2014 @ 21:05:47 #80
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_139228312
Mijn meneer wil niet naar de kapper.
En ik sta niet achter forceren dus zijn coupe is vooral ehhh wild..

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_139228850
Ik ben met Lars ook pas na de kapper geweest na zijn tweede verjaardag. Wel vlak erna, precies een week later, maar toch. Het was eerder ook niet echt nodig. En nu gaan we ongeveer eens in de drie maanden.

Twee keer geleden (ongeveer een half jaar dus) hadden ze zijn haar aan de achterkant met de tondeuse gekortwiekt, en dat vond hij prima. Dus bij de een-na-laatste keer deden ze dat ook... sneden ze hem toch zo in z'n oortje! :o bloed aan de tondeuse, aan de vingers van de kapster, en aan z'n oor (ofc), maar Lars zelf had niets in de gaten. Dus ik zei dat ze maar gewoon door moest gaan, en vooral niet panieken, want dán zou hij juist mee gaan doen. Dat kon ze niet (kappersvakschool) en dus heeft een collegaatje het afgemaakt. Het arme kind (de kapster dus) zat helemaal te bibberen op een stoel, helemaal onder de indruk. En Lars zat vrolijk de rest van z'n knipbeurt uit O+

Maar de laatste keer deinste hij toch wel weg toen ze met de tondeuse in de buurt van zijn oren kwamen... dus blijkbaar heeft hij er toch meer van meegekregen dan we dachten :@

Ik zit al in de herinneringenmodus... 4 jaar geleden....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_139229303
Oh shandaly wat verdrietig in je spoiler :*

en je kleine jongen gewoon bijna vier!!!

Denk dat 1x in de 3/4 maanden ook prima is hoor. Maar ze komt hier iedere zes weken (zekee voor de mannen in de familie nodig) en yari zijn kapsel is kort dus dan is het ook wel lekker.

kyan is mijn pluisje met zijn piekhaartjes dus die hebben we nog lekker overgeslagen.
pi_139231040
Sofie is nu 3 keer bij de kapper geweest. Ze vindt het prima. Als ze maar glitters en roze in dr haar krijgt.
*poef* nu is het weg
pi_139231406
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef kaatjejannie het volgende:
Sofie is nu 3 keer bij de kapper geweest. Ze vindt het prima. Als ze maar glitters en roze in dr haar krijgt.
Daar kan ik Lars toch minder goed mee paaien ;)
pi_139231583
Eva is nu 2x geweest. Ze vindt het helemaal niks. Maar ze kan ook slecht omgaan met situaties die voor haar onvoorspelbaar zijn. Herkenbaar :')
Dus vaak eerst dikke paniek en tranen. De laatste keer was vorige maand. Even bijpunten kwam uit op zeeën cm of 3 eraf en laagjes in haar haar. Helemaal niet praktisch voor staartjes enzo, maar goed voor haar krullen O+
Gelukkig heeft deze kapper een tv dus heeft ze stoïcijns'de wielen van de bus' gekeken. Ze hoorde me niet eens praten. Ze had zich echt afgesloten.
Zielig toch wel.
pi_139231589
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef Shandaly het volgende:

[..]

:D
pi_139232361
Mijn krullenbol word van de week voor het eerst geknipt. En ze is nu al boos omdat ze denkt dat haar krullen er af moeten terwijl ze alleen even gepunt moet worden anders pluist het alleen verder.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_139232513
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:02 schreef Shandaly het volgende:

[..]

lol. Niet???
*poef* nu is het weg
pi_139232725
Shandaly, wat deed Lars het goed bij de kapper! En je spoiler :'( :*

Hier ging de 1e keer zo....

(de keren daarna ging het overigens prima)
pi_139234034
Kapper is hier altijd wel goed gegaan, alleen de eerste (2?) keer was get. Toch wel erg interessant om de schaar te volgen, dat hij die ook in de spiegel kon zien had hij niet door dus dat was ooit wel even 'moeilijk'
Daarna hadden ze voortaan een tv hangen, en als er iets z'n hobby is is het wel tv, dus vind hij het helemaal niet erg om te gaan en blijft ook nog eens goed stil zitten (en kent het hele riedeltje ook vort. :P op welke stoel te gaan zitten en dat hij na afloop een snoepje krijgt.. Jaja sommige dingen onthouden ze erg goed!)
pi_139234902
quote:
0s.gif Op donderdag 24 april 2014 22:51 schreef hilliebillie het volgende:
Kapper is hier altijd wel goed gegaan, alleen de eerste (2?) keer was get.
Je praat net als mijn kind :+ O+

Wat een lieve foto's van Lars Shandaly, wat een puppy is het daar nog! En wat verdrietig, in je spoiler.

En och, arme huilende M, ik vind het een heel mooie foto trouwens.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 25 april 2014 @ 09:34:48 #92
30252 Soempie
Procreating
pi_139243234
Moppert, die wilde krullen staan hem wel heel goed!

Lars bij de kapper. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En M. zo verdrietig de eerste keer, die foto kon ik me nog wel herinneren. Maar ook de foto's waarbij het helemaal geen probleem meer was. :)

Hier hebben ze een Donald Duck auto waar de kindjes in mogen zitten tijdens het knippen. M. wilde om die reden best wel vaker naar de kapper. :P Alleen een schort/ cape wil hij niet om, maar dat hoeft dan ook niet.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 25 april 2014 @ 12:05:48 #93
30252 Soempie
Procreating
pi_139246800
Hier viel net de welkomstbrief van de peuterspeelzaal op de mat. M. kan er al vanaf half mei heen. Ik ben zo blij voor hem, hij is er zo aan toe! *O*
Gelukkig slaat hij al regelmatig middagslaapjes over, want er is plek voor twee middagen. Hebben ze het gestuiter daar. :D
  vrijdag 25 april 2014 @ 13:49:20 #94
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139249802
Wat fijn dat hij al zo snel kan Soempie!

Reminds me: ik moet het inschrijfformulier nog op de post doen. Maar ik hoop dan weer dat hij er NIET heen gaat ;)

M's rompers beginnen te klein te worden en ik twijfel nu tussen grotere rompers of toch echt ondergoed. Wat dragen jullie peuters?
  vrijdag 25 april 2014 @ 14:18:02 #95
30252 Soempie
Procreating
pi_139250571
Ik duim met je mee, dat hij er niet heen hoeft. :*

Hier afwisselend ondergoed en rompers. Hij heeft totaal nog geen interesse in de wc of het potje (behalve dan dat hij weet waar het voor is), dus ik heb maar weer rompers gekocht (vind ik makkelijker en ik heb zelf ook geen haast met het potje :+ ).
pi_139250584
Hier vanaf 2 overgegaan op ondergoed.
Vond ik leuker :D
pi_139250624
Hier vanaf 2 (maat 92 ongeveer) over gegaan op ondergoed.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_139252289
Ik heb onderbroekjes maatje 92 liggen, dus ook vanaf zoiets... alleen geen idee meer hoe oud hij toen was...
pi_139252701
Wij zijn denk ik toen hij met zindelijkheid begon echt overgegaan op ondergoed. Toen was hij nog net geen 2,5. Hebben nu maat 98 en al wat 104 aan ondergoed.
  vrijdag 25 april 2014 @ 15:48:51 #100
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_139253089
Hier draagt hij al een jaar ondergoed wegens geen rompers meer in zijn maat. Groter dan 98/104 is er in de reguliere winkels niet.

Hij is al twee dagen overdag droog *O*
Ook in de auto gaat het goed.
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')