Ik ben met Lars ook pas na de kapper geweest na zijn tweede verjaardag. Wel vlak erna, precies een week later, maar toch. Het was eerder ook niet echt nodig. En nu gaan we ongeveer eens in de drie maanden.
![Fotor0424211139_zps490e08f4.png]()
Twee keer geleden (ongeveer een half jaar dus) hadden ze zijn haar aan de achterkant met de tondeuse gekortwiekt, en dat vond hij prima. Dus bij de een-na-laatste keer deden ze dat ook... sneden ze hem toch zo in z'n oortje!

bloed aan de tondeuse, aan de vingers van de kapster, en aan z'n oor (ofc), maar Lars zelf had niets in de gaten. Dus ik zei dat ze maar gewoon door moest gaan, en vooral niet panieken, want dán zou hij juist mee gaan doen. Dat kon ze niet (kappersvakschool) en dus heeft een collegaatje het afgemaakt. Het arme kind (de kapster dus) zat helemaal te bibberen op een stoel, helemaal onder de indruk. En Lars zat vrolijk de rest van z'n knipbeurt uit

Maar de laatste keer deinste hij toch wel weg toen ze met de tondeuse in de buurt van zijn oren kwamen... dus blijkbaar heeft hij er toch meer van meegekregen dan we dachten

Ik zit al in de herinneringenmodus... 4 jaar geleden....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.