abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139432705
Oh wat heb ik dan een geluk met mijn uitslaapkinderen. Rosalie slaapt meestal tot 08.30. Eva is wisselend maar varieert tussen 08.00 en 09.00. O+

En volgens mij was het vandaag hysterische-kinderen-dag. De mijn waren vandaag heel lief, maar Eva stuiterde nogal door de supermarkt heen vanmorgen en ik heb met meerdere ouders blikken gewisseld. We begrepen elkaar :D gekke-kinderen-dag. Man wat een hysterie soms (vooral druk en 'losgeslagen').
  woensdag 30 april 2014 @ 22:23:12 #227
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_139433250
Wat een leuke foto's ^O^ en die 2 meiden van Kyara in dat karretje O+

Ik zal blij zijn dat de vakantie over is dan kan hij weer naar de peuterspeelzaal, lekker spelen. Rayen is echt een buitenkind, maar ik heb geen zin om een hele dag te voetballen :+ ;)
Hij kan nog weinig alleen spelen maar dat zal waarschijnlijk aan de leeftijd liggen denk ik dan maar.
Wat wel de laatste week opvalt is dat hij nog meer gaat praten, heerlijk al dat gezwam O+
En deze week is het ook mama week geloof ik, tijdens de wandeling buiten, "kijk mama", " doe zo mama", en nog heel wat ge-mama ;)

Vanochtend was het half zeven :O Ik hoop dat het morgen wat later is.

Haha en Susie toen ik nog werkte vond ik die werkdagen ook altijd heel ontspannend _O-
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 30 april 2014 @ 22:28:22 #228
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139433581
Hier kan M ook niet goed alleen spelen. Maar dat ligt meer aan zijn zusjes dan aan hem. Hij wilde vanochtend weer een hele tijd in de box om maar rustig met zijn auto's te kunnen spelen en vanmiddag zat hij zelfs op de salontafel....
  woensdag 30 april 2014 @ 22:46:02 #229
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_139434661
Och arme M, hij wil/kan wel alleen spelen maar het lukt hem gewoon niet door de "double trouble" ;)
:+
Rayen 2½ jaar!
  woensdag 30 april 2014 @ 23:28:26 #230
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_139436885
Arme M,plagen je zussen je zo :*

Hier is het dagelijks vroeg opstaan,tussen 5en6...
en ik moet toegeven het went :+

leuk die brusjes foto's O+ Hier nog even aanzien voordat er van een 3de sprake is. Al kriebelt het enorm bij me,en als ik de signalen goed opving bij p ook 8-)

Ow en hier was het juist een hele fijne middag,niks niet achter het behang. Maar lief spelen *)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_139442363
quote:
2s.gif Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef Kyara het volgende:
Hier kan M ook niet goed alleen spelen. Maar dat ligt meer aan zijn zusjes dan aan hem. Hij wilde vanochtend weer een hele tijd in de box om maar rustig met zijn auto's te kunnen spelen en vanmiddag zat hij zelfs op de salontafel....
Wij durven Dot niet in de box te doen omdat we bang zijn dat ie instort onder haar 17 kg. Staat ie bij jullie nog hoog of laag?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_139442919
Bar ik las het van het roy. Wat gaat hij ineens snel vooruit zeg.
Arme M. Maar je trio is wel zo leuk Kyara.

Vandaag was het 05:30. Ik gok dat het luchtalarm van de kat niet meegeholpen heeft aan blijven slapen. Het arme beest ineens doof lijkt het wel, dus die hoort zichzelf niet. En ze wil d'r rolluik niet helemaal dicht dus als het licht wordt ziet ze dat als dag dus wakker worden.
pi_139443903
Kyara wat een lieve foto O+

Hier is het altijd kwart voor 6. Ze heeft denk ik 1 keer ooit tot 7 uur geslapen.
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_139443917
quote:
0s.gif Op woensdag 30 april 2014 09:16 schreef Clubsoda het volgende:
Tally en Kyara, lekkere bijdehandjes hebben jullie :D

DF, wat een eetlust!

Een tweede, ik zou wel willen denk ik, maar ja, de praktische bezwaren ;) En ik vind het zo fijn zoals het nu is, met mijn peuter O+ Hij is zo leuk en het is allemaal zoveel makkelijker dan toen hij klein was en ik weet wie hij is en hoe we met elkaar om moeten gaan. Ik zou het best moeilijk vinden om weer in het grote onbekende te stappen en het wiel opnieuw uit te moeten vinden en de hobbels van de eerste tijd te nemen. Maar goed, ik ben daar volgens mij niet de eerste in, in die twijfels ;) Voorlopig heb ik er toch even geen ruimte voor in mijn hoofd, eerst proefschrift afschrijven en een nieuwe baan zoeken en dan denk gaan we er daarna eens goed over nadenken.
Wil je VL geen kleintje?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_139443981
Ach gut, arme M! Het is ook wat, krioelende zusjes. Maar knap dat hij zelf oplossingen verzint! En wat zoet, hoe hij ze met ze rondrijdt O+

Wat fijn Bar! ^O^ Mijne was ook prima geluimd gisteren. Er kwam een vriendin langs met een zoontje van een half jaar jonger en dat was heel gezellig, lekker 'samen' spelen. M vond het best moeilijk om zijn speelgoed te delen, maar hij deed enorm zijn best en het ging eigenlijk heel prima. Daarna nog in de tuin gewerkt, plantjes gepoot en alles water gegeven en champignonnetjes aan de schutting gehangen :+ En ik had een nieuwe zandbak besteld, die heb ik gisteren nog in elkaar gezet en nu kan er hopelijk eindelijk weer fanatiek gezandbakt worden want de blauwe schelp staat voortdurend volledig onder water -O- Ik vind het zo fijn dat het weer lente is en ik gewoon de tuindeuren op kan zetten en M buiten kan klooien O+ . In de winter moeten we veel meer uitstapjes maken omdat hij anders tegen de muren opstuitert, maar nu is de tuin meer dan voldoende.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_139444031
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:40 schreef bitterend het volgende:

[..]

Wil je VL geen kleintje?
In het algemeen of zelf zwanger zijn bedoel je? Ze zou ook graag nog wel een kindje willen (over een tijdje), maar de drang om zwanger te worden is bij haar niet zo heel groot. Ook niet dat ze het per se niet wil, maar ze ziet er ook wel tegenop en het feit dat het bij mij al eens gelukt is en heel prima ging, weegt ook wel mee. Ik zou het fijn vinden als een broertje/zusje ook echt een bloedband met M heeft, dus zoals het er nu uitziet is het zo dat, stel dat we eraan gaan beginnen, ik het kind zou krijgen. Maar goed, dat is ook allemaal nog toekomstmuziek en het kan ook best nog veranderen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 1 mei 2014 @ 10:17:23 #237
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139444635
quote:
1s.gif Op donderdag 1 mei 2014 07:34 schreef Vanyel het volgende:
Wij durven Dot niet in de box te doen omdat we bang zijn dat ie instort onder haar 17 kg. Staat ie bij jullie nog hoog of laag?
Hij staat laag. Maar de meiden samen zijn zwaarder dan M en die zitten er ook regelmatig samen in :D
pi_139444639
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef TimeJumper het volgende:
Haha Tally, jullie lagen vast ook in een deuk en kwamen niet meer bij _O-

[..]

Hier komt er geen tweede, maar dat is wel noodgedwongen :+ qua leeftijd en geld. Want stiekum zou ik er nog wel "eentje" willen ;)
Maar 7de?? :o haha ik mot er niet aan denken

Soms zou ik een klein weekje weer de babytijd willen hebben. Als ik hem nu zie zou ik haast vergeten hoe klein hij is geweest. Lekker in de draagzak, lekker knus O+
Maar deze leeftijd vind ik ook leuker qua interactie, heerlijk. Zelfs met peuterdriftbuien en al O+
Ik vind kleine babies heel lief maar ik zie de combinatie peuter + baby totaal niet zitten. Misschien als mijn R ouder is dat ik wel rammel maar nu heb ik het druk zat :D
pi_139444662
quote:
0s.gif Op donderdag 1 mei 2014 09:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

In het algemeen of zelf zwanger zijn bedoel je? Ze zou ook graag nog wel een kindje willen (over een tijdje), maar de drang om zwanger te worden is bij haar niet zo heel groot. Ook niet dat ze het per se niet wil, maar ze ziet er ook wel tegenop en het feit dat het bij mij al eens gelukt is en heel prima ging, weegt ook wel mee. Ik zou het fijn vinden als een broertje/zusje ook echt een bloedband met M heeft, dus zoals het er nu uitziet is het zo dat, stel dat we eraan gaan beginnen, ik het kind zou krijgen. Maar goed, dat is ook allemaal nog toekomstmuziek en het kan ook best nog veranderen.
Ah! wel fijn dat ze niet perse zwanger hoeft te zijn! mooi dat jullie zo op een lijn zitten :* en je hebt nog tijd zat!
  donderdag 1 mei 2014 @ 11:07:22 #240
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_139445972
Nathan is uit logeren O+ na 2 maanden vragen of hij mocht logeren heb ik hem gisterenop trein gezet (z'n tante stond bij de trein ;) ). Hij vond zelf dat hij "3x gaat logeren" :o dikke dondersteen O+ oma brengt hem ttegen 3 uur terug.
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:16:16 #241
30252 Soempie
Procreating
pi_139471998
Met de trein gaan is al een heel avontuur en ontzettend leuk. Hoe vond Nathan het logeren? Of komt hij morgen tegen drie uur terug?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:26:07 #242
30252 Soempie
Procreating
pi_139472541
Vorige week was ik het speelgoed van M. aan het opruimen en ik moest lachen om hoe hij iets achter had gelaten (ik weet niet meer hoe of wat). Ik vertelde het na het opruimen aan m'n man en hij zei: 'daar moet je juist foto's van maken!'. Dus nu maak ik elke dag een foto voor we opruimen.

Vond het wel bijzonder om daar echt even bij stil te staan en iets uit te zoeken. Vaak zie ik het wel tijdens het spelen, maar over een aantal jaar weet ik echt niet meer dat hij soep maakte en dat daar dan een poppetje van Maja de bij bijgevoegd werd. Of dat hij een olifant in de cockpit had gezet, terwijl de piloot met z'n handen in de lucht achterin het vliegtuig zat. Of dat hij het liefst naar de pagina met treinen kijkt in het boek van R. Scarry. Ik ga proberen het een maand lang vol te houden.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 1 mei 2014 @ 23:42:28 #243
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_139473292
Leuk idee Soempie ^O^
pi_139478426
Wat een tof idee Soemp! ^O^ Die ga ik onthouden.
pi_139480199
Wat een leuk idee, Soempie!
(En tof speelgoed! Dat vliegtuig O+ en DE spoorbrug! O+)
  vrijdag 2 mei 2014 @ 14:09:59 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139487145
Wat een leuk idee Soempie!

Ik heb wel foto's gemaakt van het favoriete speelgoed van de kinderen (voor in de fotoalbums waar ik nog steeds aan beginnen moet :X ). Is ook wel leuk om later terug te zien.
pi_139488229
Wat een tof idee Soempie O+
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_139489435
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 14:09 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuk idee Soempie!

Ik heb wel foto's gemaakt van het favoriete speelgoed van de kinderen (voor in de fotoalbums waar ik nog steeds aan beginnen moet :X ). Is ook wel leuk om later terug te zien.
Don't worry, dat valt nog mee. Ik moet zelfs nog aan die van Liesje beginnen. :')
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:14:53 #249
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_139489473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Don't worry, dat valt nog mee. Ik moet zelfs nog aan die van Liesje beginnen. :')
Ja, en dan ook nog zo'n 1200 foto's per maand uitzoeken :')
  vrijdag 2 mei 2014 @ 15:15:47 #250
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_139489508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

dat valt zeker nog mee,aan die van Roy is ook nog maar weinig aan gedaan :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')