Wij durven Dot niet in de box te doen omdat we bang zijn dat ie instort onder haar 17 kg. Staat ie bij jullie nog hoog of laag?quote:Op woensdag 30 april 2014 22:28 schreef Kyara het volgende:
Hier kan M ook niet goed alleen spelen. Maar dat ligt meer aan zijn zusjes dan aan hem. Hij wilde vanochtend weer een hele tijd in de box om maar rustig met zijn auto's te kunnen spelen en vanmiddag zat hij zelfs op de salontafel....
Wil je VL geen kleintje?quote:Op woensdag 30 april 2014 09:16 schreef Clubsoda het volgende:
Tally en Kyara, lekkere bijdehandjes hebben jullie
DF, wat een eetlust!
Een tweede, ik zou wel willen denk ik, maar ja, de praktische bezwarenEn ik vind het zo fijn zoals het nu is, met mijn peuter
Hij is zo leuk en het is allemaal zoveel makkelijker dan toen hij klein was en ik weet wie hij is en hoe we met elkaar om moeten gaan. Ik zou het best moeilijk vinden om weer in het grote onbekende te stappen en het wiel opnieuw uit te moeten vinden en de hobbels van de eerste tijd te nemen. Maar goed, ik ben daar volgens mij niet de eerste in, in die twijfels
Voorlopig heb ik er toch even geen ruimte voor in mijn hoofd, eerst proefschrift afschrijven en een nieuwe baan zoeken en dan denk gaan we er daarna eens goed over nadenken.
In het algemeen of zelf zwanger zijn bedoel je? Ze zou ook graag nog wel een kindje willen (over een tijdje), maar de drang om zwanger te worden is bij haar niet zo heel groot. Ook niet dat ze het per se niet wil, maar ze ziet er ook wel tegenop en het feit dat het bij mij al eens gelukt is en heel prima ging, weegt ook wel mee. Ik zou het fijn vinden als een broertje/zusje ook echt een bloedband met M heeft, dus zoals het er nu uitziet is het zo dat, stel dat we eraan gaan beginnen, ik het kind zou krijgen. Maar goed, dat is ook allemaal nog toekomstmuziek en het kan ook best nog veranderen.quote:
Hij staat laag. Maar de meiden samen zijn zwaarder dan M en die zitten er ook regelmatig samen inquote:Op donderdag 1 mei 2014 07:34 schreef Vanyel het volgende:
Wij durven Dot niet in de box te doen omdat we bang zijn dat ie instort onder haar 17 kg. Staat ie bij jullie nog hoog of laag?
Ik vind kleine babies heel lief maar ik zie de combinatie peuter + baby totaal niet zitten. Misschien als mijn R ouder is dat ik wel rammel maar nu heb ik het druk zatquote:Op dinsdag 29 april 2014 22:18 schreef TimeJumper het volgende:
Haha Tally, jullie lagen vast ook in een deuk en kwamen niet meer bij
[..]
Hier komt er geen tweede, maar dat is wel noodgedwongenqua leeftijd en geld. Want stiekum zou ik er nog wel "eentje" willen
![]()
Maar 7de??haha ik mot er niet aan denken
Soms zou ik een klein weekje weer de babytijd willen hebben. Als ik hem nu zie zou ik haast vergeten hoe klein hij is geweest. Lekker in de draagzak, lekker knus![]()
Maar deze leeftijd vind ik ook leuker qua interactie, heerlijk. Zelfs met peuterdriftbuien en al
Ah! wel fijn dat ze niet perse zwanger hoeft te zijn! mooi dat jullie zo op een lijn zittenquote:Op donderdag 1 mei 2014 09:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
In het algemeen of zelf zwanger zijn bedoel je? Ze zou ook graag nog wel een kindje willen (over een tijdje), maar de drang om zwanger te worden is bij haar niet zo heel groot. Ook niet dat ze het per se niet wil, maar ze ziet er ook wel tegenop en het feit dat het bij mij al eens gelukt is en heel prima ging, weegt ook wel mee. Ik zou het fijn vinden als een broertje/zusje ook echt een bloedband met M heeft, dus zoals het er nu uitziet is het zo dat, stel dat we eraan gaan beginnen, ik het kind zou krijgen. Maar goed, dat is ook allemaal nog toekomstmuziek en het kan ook best nog veranderen.
Don't worry, dat valt nog mee. Ik moet zelfs nog aan die van Liesje beginnen.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 14:09 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuk idee Soempie!
Ik heb wel foto's gemaakt van het favoriete speelgoed van de kinderen (voor in de fotoalbums waar ik nog steeds aan beginnen moet). Is ook wel leuk om later terug te zien.
Ja, en dan ook nog zo'n 1200 foto's per maand uitzoekenquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Don't worry, dat valt nog mee. Ik moet zelfs nog aan die van Liesje beginnen.
dat valt zeker nog mee,aan die van Roy is ook nog maar weinig aan gedaanquote:Op vrijdag 2 mei 2014 15:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Don't worry, dat valt nog mee. Ik moet zelfs nog aan die van Liesje beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |