http://nos.nl/artikel/638(...)ger-konijn-eten.htmlquote:Kinderen zien tijger konijn eten
Omroep Brabant meldt dat bezoekers van een dierentuin in Nuenen ongewild hebben gezien hoe een tijger een konijn opat. "Veel kinderen stonden te huilen en ouders liepen geshockeerd weg", zegt een getuige.
Op de site is een filmpje geplaatst, waarop te zien is hoe een tijger een spierwit konijn oppeuzelt. Het is niet duidelijk of het konijn nog leefde, toen het diertje in het tijgerverblijf belandde en ook niet of dat voor of tijdens de openstelling van de dierentuin is gebeurd.
.
Ja, daar moet je ook geen kleuters naar laten kijkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/638(...)ger-konijn-eten.html
http://www.omroepbrabant.(...)s+Pasen+[VIDEO].aspx
Boe hoe hoe
Stoute tijger eet nijntje...
Wat een klootloze natie van zacht gekookte eitjes
Waarom niet? Leren ze wat vreten is. Plantjes en beesjes.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, daar moet je ook geen kleuters naar laten kijken
Heb je er zin in vandaag Piet?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij gaat hem opeten, jaaaa
Hier janken de kinderen al voor dat de poes wat doet
Absoluut! Neuken?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je er zin in vandaag Piet?
Dat eerste filmpje, wat een sneaky beesten zeg, alsof het een swat team is er in een rijtje op afquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij gaat hem opeten, jaaaa
Hier janken de kinderen al voor dat de poes wat doet
De meeste volwassenen zijn al te laf om te kijken, maar ze willen wel vlees op hun bord, alleenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet? Leren ze wat vreten is. Plantjes en beesjes.
Mietjes inderdaad die kinderen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/638(...)ger-konijn-eten.html
http://www.omroepbrabant.(...)s+Pasen+[VIDEO].aspx
Boe hoe hoe
Stoute tijger eet nijntje...
Wat een klootloze natie van zacht gekookte eitjes
Nou ja, heel tactisch is het nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:37 schreef Zolder het volgende:
Schokkend hoor.
oh en het was ook nog tijdens pasen dat maakt het extra erg![]()
"Dit is heel ongepast tijdens Pasen."
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Random zeurpiet
Dan loop je toch weg met je kinderen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mietjes inderdaad die kinderen.
Wat ben je toch ook een hopeloos simpel figuur.
Dit dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
[...
Ouders die hierom van de rel gaan zijn van het type die kinderen kweken die denken dat melk in een fabriek gemaakt wordt.
Wij hadden vroeger een sloot voor de deur, tenminste niet helemaal voor de deur natuurlijk, maar je kon vanuit de huiskamer de sloot zien en natuurlijk ook vanuit de tuin en dan hadden de eendjes jonkies, ''pulletjes'' noemde we die altijd en die werden door de ratten opgegeten, dat vond ik wel zielig toen ik nog klein wasquote:
Ik keek ook altijd met mijn vader meequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:46 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn kinderen (4 en 6) kijken regelmatig naar natuurfilms (de echte ja ) en die weten prima dat wilde dieren andere dieren dood maken om aan hun eten te komen.
Nee, die kleuters niet. Die ouders wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De meeste volwassenen zijn al te laf om te kijken, maar ze willen wel vlees op hun bord, alleen
ze willen niet weten waar het vandaan komt... en dan ga je het die kleuter kwalijk nemen?![]()
Beetje flauw
Tja, ik denk dat Papa en Mama een krop sla hadden verwacht of zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:52 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Nee, die kleuters niet. Die ouders wel.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:53 schreef t-8one het volgende:
Sowieso, mensen met gevoel en empathie. [ afbeelding ]
Dus jij bent ook best een ''snelle jelle'' ?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Zag een paar jaar geleden in een dierenpark (Anholter Bärenwald, een steenworp hiervandaan) een beer een eend pakken, plukken en opeten. Verrassend hoe snel zo een logge beer kan zijn
Eentje die geen kipjes vangtquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus jij bent ook best een ''snelle jelle'' ?
heb vanmorgen bijna 3 uur in het bos gelopen met matroos hond, die is nu net zo lui als ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]dat weet ik Piet...
ik ga een Smoothie maken, doe ik ook eens iets nuttigs vandaag
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je er zin in vandaag Piet?
Godver.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
heb vanmorgen bijna 3 uur in het bos gelopen met matroos hond, die is nu net zo lui als ik.
Oh ja hoor, doe het voor me lol, lekker vroeg opstaan en dan met zonsopgang al in het bos. Je komt geen mens tegen, wel hazen, vossen, reeen, muizen etcquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]lekker duo dan.. maar 3 uur lopen is toch mooi zat?
Een heel oud kibbelend stelquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maakt dat nou uitPiet en ik zijn al heel lang een stel
Lijkt me héérlijk ! Serieusquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh ja hoor, doe het voor me lol, lekker vroeg opstaan en dan met zonsopgang al in het bos. Je komt geen mens tegen, wel hazen, vossen, reeen, muizen etc
Beetje mistig, ruikt ook zo lekker.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lijkt me héérlijk ! Serieus
Jah... mot jij een Smoothie? Of hoef je weer niet?quote:
Zolang er geen tarwegras in zitquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jah... mot jij een Smoothie? Of hoef je weer niet?
Als je niet wil maak ik er eentje voor mij alleenik ga niks opdringen...
Ja goed ik ga...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |