Ik heb me heel erg ingehouden bij z'n vrienden de dag erna!!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijkbaar kon het niet tussen jullie blijven.
Ik zit al de hele dag thuis.. Dus verdien nog meer medelijden!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:53 schreef Q. het volgende:
Ik had geen zin meer in dat suffe kantoor en ben nu thuis aan het werk. Heb medelijden!
Vergeet het maar, je werkt bij een bank, jullie hebben ons kapot gemaakt!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:53 schreef Q. het volgende:
Ik had geen zin meer in dat suffe kantoor en ben nu thuis aan het werk. Heb medelijden!
Het wordt hoog tijd dat we helemaal stoppen met banken. Kreeg vorige week weer zo'n melding in mijn app: "Van vrijdag t/m maandag worden geen betalingsopdrachten verwerkt" Echt, waarom de FUCK doen we daar nog aan mee met zijn allen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maar, je werkt bij een bank, jullie hebben ons kapot gemaakt!!
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit last gehad van m'n bankquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat we helemaal stoppen met banken. Kreeg vorige week weer zo'n melding in mijn app: "Van vrijdag t/m maandag worden geen betalingsopdrachten verwerkt" Echt, waarom de FUCK doen we daar nog aan mee met zijn allen.
Ja, want dat is het echte probleemquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat we helemaal stoppen met banken. Kreeg vorige week weer zo'n melding in mijn app: "Van vrijdag t/m maandag worden geen betalingsopdrachten verwerkt" Echt, waarom de FUCK doen we daar nog aan mee met zijn allen.
Fractional. Het is wel de basis van onze welvaart.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want dat is het echte probleemeen app die het niet goed doet
Fractured Reserve Banking is peanuts in vergelijking daarmee
Neuh, dat heeft het systeem zelf gedaan, dat is per definitie al niet stabiel en sustainable.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vergeet het maar, je werkt bij een bank, jullie hebben ons kapot gemaakt!!
En de ondergangquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Fractional. Het is wel de basis van onze welvaart.
Ga je nou ONS de schuld geven??? Het is NOOIT onze schuld!quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft het systeem zelf gedaan, dat is per definitie al niet stabiel en sustainable.
Dat zeiden ze op de F-Side ook.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga je nou ONS de schuld geven??? Het is NOOIT onze schuld!
Ik heb het ook niet over de app, maar over het complete betalingssysteem wat ze gewoon uitzetten (wtf maakt het die computer uit dat het pasen is?). De enige verklaarbare reden daarvoor is dat ze gewoon 4 dagen lang een nóg groter deel van ons spaargeld willen gebruiken om te speculeren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, want dat is het echte probleemeen app die het niet goed doet
Fractured Reserve Banking is peanuts in vergelijking daarmee
Ik zag mn zusje wel enkele tientallen keren voorbij komen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kon niet eens iemand herkennen in De Kuip op TV, terwijl ik toch best veel Zwollenaren ken
De banksystemen zijn gewoon open, het is Equens wat niet meewerkt op Goede Vrijdag en 2e Paasdag.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de app, maar over het complete betalingssysteem wat ze gewoon uitzetten (wtf maakt het die computer uit dat het pasen is?). De enige verklaarbare reden daarvoor is dat ze gewoon 4 dagen lang een nóg groter deel van ons spaargeld willen gebruiken om te speculeren.
Ik kan er zo nog één bedenken, die ook een goede is: groot onderhoud. Nog één? Nieuwe (risicovolle) oplevering.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over de app, maar over het complete betalingssysteem wat ze gewoon uitzetten (wtf maakt het die computer uit dat het pasen is?). De enige verklaarbare reden daarvoor is dat ze gewoon 4 dagen lang een nóg groter deel van ons spaargeld willen gebruiken om te speculeren.
Bitcoins zijn ook echt heel zaligmakend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef KomtTijd... het volgende:
WTF boeit mij dat, ik wil gewoon als ik geld overschrijf dat het binnen een minuut overgemaakt is, ook als het nacht of weekend of een feestdag is. Het is fucking 2014. Tyft op met dat Equens, we hebben bitcoins.
Preciesquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bitcoins zijn ook echt heel zaligmakend.
Ik kijk er naar uit hoe hard het gaat falen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Precies
Ik wacht met smart op de dag dat ik gewoon in de supermarkt met Bitcoin kan betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |