Ik was iets aan het doen wat de mensen in dat programma nooit hebben gedaanquote:
Zat je te kelderboxen in de Bijlmer?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was iets aan het doen wat de mensen in dat programma nooit hebben gedaan
Lunchbox 1quote:
Belmer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zat je te kelderboxen in de Bijlmer?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet ik in uw flatje langskomen?
Nee, belmer
He SC, jij komt toch uit Den Haag?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
xdquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet ik in uw flatje langskomen?
Nee, belmer
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja heb je jouw paaseikel geleegd knulquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
Haters.quote:
Ja.quote:
1quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:00 schreef ChatGirl het volgende:
Morgen
Lunchbox 1
Marilyn Monroe - Pharrell Williams
You're My Best Friend - Queen
Lunchbox 2
Still Into You - Paramore
Play That Funky Music - Wild Cherry
Prutser.quote:
Typefoutquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. Jij die op LB2 stemt, of ik die een beschamende typefout maakt.
Verliefde verlegenheidquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ze keek al 2x weg en/of deed of ze me niet zag.....of ze is verblind door mijn schoonheid of ze moet me niet....:')
ga vandaag of morgen wel ff mijn pauze tegelijk inplannen ofzo....quote:
hoezo? moet je er 1 kwijt?quote:
quote:
quote:
Nee eerste hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja heb je jouw paaseikel geleegd knul
Nu weer 9 maanden spanning
Goed bezig!quote:
mijn grote voorbeeldquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]hoezo?
[..]![]()
[..]
Nee eerste hoezo?
[..]
Safety first
Nouquote:
Uiteraard!quote:
quote:
en 1 uitzondering die de regel bevestigtquote:
Ohquote:
Bron?quote:
http://www.1opde5.nlquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh
Bij mij is het vaak de eerste (en tevens laatste). Dat is helaas de harde waarheid over mijn bedprestaties
heb ik me nooit aan gehouden..quote:
zachte waarheid...quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh
Bij mij is het vaak de eerste (en tevens laatste). Dat is helaas de harde waarheid over mijn bedprestaties
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ach joh, als ik maar lekker kan likken als lassie
www.chupachups.nlquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ach joh, als ik maar lekker kan likken als lassie
Regels zijn er om gebroken te worden.quote:
Maagdenvliesjes ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden.
Martijn is verboden he......meerderjarige maagdenvliesjes was een betere woordkeuze geweest....quote:
manmanman.quote:
14 jaar geleden welquote:
Dat hoeft niet. Een jaar of 20 terug zat ik in de leerlingenraad van mijn middelbare school en een van m'n mede-leden was een jongedame van 15 met een boezem om heel hard "GoedeMIDDAG!" tegen te zeggen. Ik kan je melden, they were real and they were spectacular.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
dan hebben ze nog wel kleine tetjes.
Seinfeld quotequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Een jaar of 20 terug zat ik in de leerlingenraad van mijn middelbare school en een van m'n mede-leden was een jongedame van 15 met een boezem om heel hard "GoedeMIDDAG!" tegen te zeggen. Ik kan je melden, they were real and they were spectacular.
en een vrouw van 55 kan ook kleine tetjes hebben...quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
15 is inderdaad te oud voor kleine tetjes.
10 gaat me iets te ver om te zeggen though
Tietenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Een jaar of 20 terug zat ik in de leerlingenraad van mijn middelbare school en een van m'n mede-leden was een jongedame van 15 met een boezem om heel hard "GoedeMIDDAG!" tegen te zeggen. Ik kan je melden, they were real and they were spectacular.
Dat is wat moeilijker te checken helaasquote:
Gewoon lief vragen, de meeste mannen zijn niet zo moeilijk...quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is wat moeilijker te checken helaas
gewoon vragen aan de persoon in kwestiequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is wat moeilijker te checken helaas
Ik zal het onthouden voor de volgende meetquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon lief vragen, de meeste mannen zijn niet zo moeilijk...
Ik wil minimaal wel de punani van de vraagster ook bekijken danquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende meet
zie mijn post boven jequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende meet
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil minimaal wel de punani van de vraagster ook bekijken dan
Voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon vragen aan de persoon in kwestie
wellicht moet je er dan wel wat tegenoverstellen maar dat heb je er vast wel voor over
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Altijd vrijdagquote:
wanneer gaan wij weer meeten???? ik heb geen punani om te laten zien, maar wel een fijne brandslang...quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil minimaal wel de punani van de vraagster ook bekijken dan
Dit is niet het soort taal wat mij overhaalt voor een meetingquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wanneer gaan wij weer meeten???? ik heb geen punani om te laten zien, maar wel een fijne brandslang...
Nee, bahquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En niet het interessante gedeelte verbergen met een enorme bos haar natuurlijk he
Tettenquote:
Onverza(a)digebaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC is nog niet aan z'n trekken gekomen vannacht blijkbaar.
ze had er geen trek inquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC is nog niet aan z'n trekken gekomen vannacht blijkbaar.
ja, hoho, nu willen we alles in geuren, smaken en kleuren!quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ik doe het niet vaak, maar ik onthoud mij van commentaar in dezen...
M'n kleding ruikt momenteel wel naar vrouwquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, hoho, nu willen we alles in geuren, smaken en kleuren!
Vis?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
M'n kleding ruikt momenteel wel naar vrouw
Ik voel wat opbloeienquote:
Ik kom er aan vliegenquote:
Nee die lucht zit onder m'n nagelriemen...quote:
Alleen daar maar?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee die lucht zit onder m'n nagelriemen...
Ik wist niet dat Panda's konden vliegen...quote:
M'n tong is zelfreinigend.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:09 schreef Bronson het volgende:
[..]
Alleen daar maar?
Weinig creatief hoor.
Kunnen ze ook niet, dat recht is exlusief toebedeeld aan Panthers.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Panda's konden vliegen...
Er zijn vliegtuigstoelenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Panda's konden vliegen...
Ik neem Portugal als besluit en laat mijn schepen achter. 'K ga er stiekem tussenuit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigstoelen
Miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er limousines
En er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien
Vliegende Pantersquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kunnen ze ook niet, dat recht is exlusief toebedeeld aan Panthers.
Want vliegende panthers
Whahahahi ha to the ho
Verdomme, die tekst is zo diep dat ik hem tot aan het begin van de stam erin wil stoppenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigstoelen
Miljoenen bijbedoelingen en bovendien zijn er limousines
En er zijn leugens over sterren die we toch nooit zien
Zij stuurt me kaarten uit Mexicanha d'Hoeiriaquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik neem Portugal als besluit en laat mijn schepen achter. 'K ga er stiekem tussenuit.
ik trek mijn regenpak aan en ga er helemaal in!quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:14 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verdomme, die tekst is zo diep dat ik hem tot aan het begin van de stam erin wil stoppen
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
manmanmanmanmanman
Ik trek dit allemaal niet meer. Hihi ik zei trek.
Ik ben ervandoor. Adieu en tot ziensMss wel tot ooit.
Wie weet wat de ooievaars voor mij in petto hebben...
lat0rquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
manmanmanmanmanman
Nog nooit op een trekker gezeten hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil ook op een trekker zitten....
[ afbeelding ]
Daarvoor hoef ik tegenwoordig maar een meter of 20 te lopen. Die deugnieten zitten om de hoekquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens ga ik vanmiddag opzoek naar ooievaars.
Het stikt er van inderdaadquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik tegenwoordig maar een meter of 20 te lopen. Die deugnieten zitten om de hoek
Songs for the Deaf is 1 van mijn favoriete platen. en nu ik er over nadenk komen veel mijn favoriete platen van begin deze eeuw...quote:
als je een avondje gaat zuipen met SC weet ik wel wat de ooievaar over 9 maanden voor je in petto heeftquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:16 schreef ieniminimuis het volgende:
manmanmanmanmanman
Leuke filmsquote:
Oh. Ik luister nietquote:
Groetjes aan Muisquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Oh. Ik luister niet![]()
Ik zit te borrelen met collega's tijdens het werken
Er is geen wijn.quote:
Het was er helemaal niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft ze dat allemaal al opgedronken?
Dat verklaart wel haar afwezigheidquote:
Gemeentequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat verklaart wel haar afwezigheid
Nep-ambtenaar. Ik doe hier vrijwilligerswerk.quote:
Dus er was wel wijn?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Nee hoor Muis, ik maak maar een grapje
Nee.quote:
Alleen gemeentepils dus?quote:
incrowd ftw!quote:
Nee. Er is jus d' orange, cola en fantaquote:
topfuifje! zijn er ook leuke mensen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Er is jus d' orange, cola en fanta![]()
En tompouce en chips en nootjes en toastjes
Alleen collega's. Allemaal vrouwenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
topfuifje! zijn er ook leuke mensen?
desperate 30ers met rammelende eierstokken en broekrokken? zo ja: waar moet ik wezen?quote:
hahaha'quote:
Rotterdamquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
desperate 30ers met rammelende eierstokken en broekrokken? zo ja: waar moet ik wezen?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hahaha'![]()
![]()
was ooit een softbalteam voor de sportdag. 1 jongen, allemaal meisjes. jongen heette Tom....de teamnaam: Tom en zijn Poesjes......Tom vond het niet heel grappig![]()
Rotterdamquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Maar het zijn ambtenaren dus die zijn over 15 minuten allemaal naar huis
SC heeft aan 1 minuut genoegquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
quote:
Mocht ik ook maar over 15 minuten naar huis.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
waarschuw me ff voor een volgende fuif, dan kan ik met mijn broek op de enkels binnenhupsen!quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rotterdam![]()
Den Haagquote:
Zo veel nog ja?quote:
Ik ben volgende week weg hier.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waarschuw me ff voor een volgende fuif, dan kan ik met mijn broek op de enkels binnenhupsen!
ken jij iemand die haar poes wast met poetswas?quote:
Dat mag vast wel. Zeg maar dat ik dat heb gezegd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mocht ik ook maar over 15 minuten naar huis.
dat scheelt weer, bij allemaal onbekenden vind ik het veel makkelijker om de 7granenknuppel tevoorschijn te toverenquote:
in die tijd doe ik mijn broek uit, kom ik klaar in de gordijnen en trek ik de broek weer aanquote:
Heb jij stiekem zitten praten met m'n date van gisterenquote:
quote:
Ja sorry, vorige keer bij jou ging het gewoon zo snel omdat jij zo ontiegelijk geil/lekker bentquote:
de 3e!quote:
de enige juiste uitspraakquote:
Man man manquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ja sorry, vorige keer bij jou ging het gewoon zo snel omdat jij zo ontiegelijk geil/lekker bent
Zie het als een compliment!
Vanavond weerquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trigger jij ook wel eens met je finger?
Ga je weer naar de Belmer?quote:
quote:
quote:
wacht, dan Belmer ik evenquote:
Bal is rondquote:
Sowieso Coens muzieksmaakquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een klassieker.".
.
.
Is Coenieboy doof ofzo?
Coen heb ik nog nimmer op goede smaak kunnen betrappen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Een klassieker.".
.
.
Is Coenieboy doof ofzo?
Het is op de frequentie van 3FM hè.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:32 schreef themauster het volgende:
Dat nummer van Dotan is zo slecht nog niet eigenlijk.
Eens!quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het echt een tergend kutnummer... kneuzenplaat
Voorspelbaar Mintjequote:Op dinsdag 22 april 2014 16:41 schreef minthy het volgende:
Dat nummer van net, iets met "going home" oid
quote:
Godver.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Wij gaan nog eens een Kensingtonic met ijs drinken. Of een piño colada
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:46 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Wat een lijstquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
SC, leuke quiz voor je http://www.buzzfeed.com/summeranne/whats-your-sex-number
Godver wat een lijst! Ik ben zo terugquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:46 schreef ChatGirl het volgende:
SC, leuke quiz voor je http://www.buzzfeed.com/summeranne/whats-your-sex-number
wat een werk zeg, maar ik kom tot 67, en dan heb ik er nog een paar open gelaten omdat het net niet helemaal klopte.quote:
wij schelen er maar 1? jij hebt dat opblaasschaap zeker meegeteld?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
You got 68 out of 200.
You’re really good at what you do (wink), but you’re not interested in freaky for freaky’s sake. Bonus: this quiz just gave you a few new ideas.
Ah, je doet een Domientje.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kon er gelukkig dankzij gister 2 bij zetten![]()
Eentje heeft met het aantal te maken en de ander zeg ik niet
je had een orgie met 100man/vrouw? dat tikt lekker aanquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik kon er gelukkig dankzij gister 2 bij zetten![]()
Eentje heeft met het aantal te maken en de ander zeg ik niet
Slik deze opmerking ff inquote:
Maar wat is je uitkomst?quote:
Ik zal eens kijkenquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:04 schreef Pandaplint het volgende:
You got 80 out of 200.
You’re really good at what you do (wink), but you’re not interested in freaky for freaky’s sake. Bonus: this quiz just gave you a few new ideas.
DeLuna toch ook?quote:
En hoe verder je op de lijst kwam, hoe meer je aan kon vinken?quote:
Luiers en voetenquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En hoe verder je op de lijst kwam, hoe meer je aan kon vinken?
Sommige keuzemogelijkheden zijn wel wat expliciet jaquote:
die moeten ze zijn stembanden ontnemen en opsluiten in de isoleerquote:
twitter:michielderomijn twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 18:03:32Hoe schoffeer je uitzendtechnici? Nou... "Dat kan een stagiair ook wel." Het is verdomme een vak. https://t.co/0oBW1Jocwa reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:28 schreef minthy het volgende:
Goed, ik trek m'n serverzeikerij weer in.
Die reacties daarop ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:08 schreef Evertjan het volgende:
Michiel (welke Michiel) de Romijn is boos op twittertwitter:michielderomijn twitterde op dinsdag 22-04-2014 om 18:03:32Hoe schoffeer je uitzendtechnici? Nou... "Dat kan een stagiair ook wel." Het is verdomme een vak. https://t.co/0oBW1Jocwa reageer retweet
ze kunnen beter de presentator leren schuivenquote:
idemquote:
hier. in. DUCK. STAD!quote:
zit net oude tv tunes te youtuben vandaar. Vroeger hadden we nog goede Nederlandse voiceovers voor buitenlandse tekenfilmsquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hier. in. DUCK. STAD!
auto's, lasers, vliegmachines
bliksems, tis wat!
dappere helden
trekken te velde
in Ducktales WOEHOE!
Mwa, vaak zijn de Nederlandse stemmen beter dan de originelenquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit net oude tv tunes te youtuben vandaar. Vroeger hadden we nog goede Nederlandse voiceovers voor buitenlandse tekenfilms
Boes!quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit net oude tv tunes te youtuben vandaar. Vroeger hadden we nog goede Nederlandse voiceovers voor buitenlandse tekenfilms
Moest je mee van mokkeltje?quote:Op dinsdag 22 april 2014 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
op een kwartier lopen van de bios zitten is geen straf trouwens hihi
hartenstraat daarentegen
Jan Kooijman
Dat was heerlijk de auto instappen jaquote:
Hij wil Coma van Muse nadoen.quote:Op woensdag 23 april 2014 08:13 schreef SilentChaos het volgende:
Meeeeeheeeeeeeheheeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeegic
Voor de rest een aardige plaat overigens, alleen waarom hij nou weer de hoogte in gaat blijft mij een raadsel
ja, heerlijk is dat. zeker van een unlimitedbioscoop. ach, zit nu 2min lopen van een videoland met unlimitedabo. nog goedkoper en nog meer aanbodquote:Op dinsdag 22 april 2014 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
op een kwartier lopen van de bios zitten is geen straf trouwens hihi
hartenstraat daarentegen
Jan Kooijman
quote:
i'm not so tough vond ik leuk. en toen was ze ook leukquote:Op woensdag 23 april 2014 09:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ilse toen Ilse nog leuke muziek maakte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |