Ik was iets aan het doen wat de mensen in dat programma nooit hebben gedaanquote:
Zat je te kelderboxen in de Bijlmer?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik was iets aan het doen wat de mensen in dat programma nooit hebben gedaan
Lunchbox 1quote:
Belmer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zat je te kelderboxen in de Bijlmer?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet ik in uw flatje langskomen?
Nee, belmer
He SC, jij komt toch uit Den Haag?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
xdquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moet ik in uw flatje langskomen?
Nee, belmer
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja heb je jouw paaseikel geleegd knulquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:
Haters.quote:
Ja.quote:
1quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:00 schreef ChatGirl het volgende:
Morgen
Lunchbox 1
Marilyn Monroe - Pharrell Williams
You're My Best Friend - Queen
Lunchbox 2
Still Into You - Paramore
Play That Funky Music - Wild Cherry
Prutser.quote:
Typefoutquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:05 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is. Jij die op LB2 stemt, of ik die een beschamende typefout maakt.
Verliefde verlegenheidquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ze keek al 2x weg en/of deed of ze me niet zag.....of ze is verblind door mijn schoonheid of ze moet me niet....:')
ga vandaag of morgen wel ff mijn pauze tegelijk inplannen ofzo....quote:
hoezo? moet je er 1 kwijt?quote:
quote:
quote:
Nee eerste hoezo?quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja heb je jouw paaseikel geleegd knul
Nu weer 9 maanden spanning
Goed bezig!quote:
mijn grote voorbeeldquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]hoezo?
[..]![]()
[..]
Nee eerste hoezo?
[..]
Safety first
Nouquote:
Uiteraard!quote:
quote:
en 1 uitzondering die de regel bevestigtquote:
Ohquote:
Bron?quote:
http://www.1opde5.nlquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh
Bij mij is het vaak de eerste (en tevens laatste). Dat is helaas de harde waarheid over mijn bedprestaties
heb ik me nooit aan gehouden..quote:
zachte waarheid...quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh
Bij mij is het vaak de eerste (en tevens laatste). Dat is helaas de harde waarheid over mijn bedprestaties
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ach joh, als ik maar lekker kan likken als lassie
www.chupachups.nlquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:35 schreef SilentChaos het volgende:
Ach joh, als ik maar lekker kan likken als lassie
Regels zijn er om gebroken te worden.quote:
Maagdenvliesjes ookquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden.
Martijn is verboden he......meerderjarige maagdenvliesjes was een betere woordkeuze geweest....quote:
manmanman.quote:
14 jaar geleden welquote:
Dat hoeft niet. Een jaar of 20 terug zat ik in de leerlingenraad van mijn middelbare school en een van m'n mede-leden was een jongedame van 15 met een boezem om heel hard "GoedeMIDDAG!" tegen te zeggen. Ik kan je melden, they were real and they were spectacular.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
dan hebben ze nog wel kleine tetjes.
Seinfeld quotequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Een jaar of 20 terug zat ik in de leerlingenraad van mijn middelbare school en een van m'n mede-leden was een jongedame van 15 met een boezem om heel hard "GoedeMIDDAG!" tegen te zeggen. Ik kan je melden, they were real and they were spectacular.
en een vrouw van 55 kan ook kleine tetjes hebben...quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
15 is inderdaad te oud voor kleine tetjes.
10 gaat me iets te ver om te zeggen though
Tietenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat hoeft niet. Een jaar of 20 terug zat ik in de leerlingenraad van mijn middelbare school en een van m'n mede-leden was een jongedame van 15 met een boezem om heel hard "GoedeMIDDAG!" tegen te zeggen. Ik kan je melden, they were real and they were spectacular.
Dat is wat moeilijker te checken helaasquote:
Gewoon lief vragen, de meeste mannen zijn niet zo moeilijk...quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is wat moeilijker te checken helaas
gewoon vragen aan de persoon in kwestiequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is wat moeilijker te checken helaas
Ik zal het onthouden voor de volgende meetquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon lief vragen, de meeste mannen zijn niet zo moeilijk...
Ik wil minimaal wel de punani van de vraagster ook bekijken danquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende meet
zie mijn post boven jequote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal het onthouden voor de volgende meet
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil minimaal wel de punani van de vraagster ook bekijken dan
Voor wat hoort wat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon vragen aan de persoon in kwestie
wellicht moet je er dan wel wat tegenoverstellen maar dat heb je er vast wel voor over
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
Altijd vrijdagquote:
wanneer gaan wij weer meeten???? ik heb geen punani om te laten zien, maar wel een fijne brandslang...quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik wil minimaal wel de punani van de vraagster ook bekijken dan
Dit is niet het soort taal wat mij overhaalt voor een meetingquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wanneer gaan wij weer meeten???? ik heb geen punani om te laten zien, maar wel een fijne brandslang...
Nee, bahquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En niet het interessante gedeelte verbergen met een enorme bos haar natuurlijk he
Tettenquote:
Onverza(a)digebaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC is nog niet aan z'n trekken gekomen vannacht blijkbaar.
ze had er geen trek inquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC is nog niet aan z'n trekken gekomen vannacht blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |