Ja, want van voetbal word je dommer.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:50 schreef VVDer het volgende:
[..]
Please! Lees het document wat ik gepost heb in mijn 2e post. Het gaat om teamsport en hoe we onze sociale norm verlagen dankzij voetbal
het zou er ook mee te maken kunnen hebben dat er alleen vrouwen interesse hebben in hockey en mannen liever naar het voetbal gaanquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:51 schreef VVDer het volgende:
[..]
Ik ben uiteraard zelf van voetbal afgegaan. Maar goed, vul het in zoals jij het graag zou willen zien.
VRAAG: Zou het met sociale klasse te maken kunnen hebben?
ik moet zo lachen. Al mijn vooroordelen die ik niet wil hebben worden gewoon bekrachtigd hier. Dan komt er zometeen weer een lame excuus :"het is fok, zo bedoel ik het niet!" Ik denk juist dat de ware aard naar boven komt op zo'n anoniem forumquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou zijn kinderen postnatale abortus aanraden.
Denken dat ik het niet zo bedoelquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:53 schreef VVDer het volgende:
[..]
ik moet zo lachen. Al mijn vooroordelen die ik niet wil hebben worden gewoon bekrachtigd hier. Dan komt er zometeen weer een lame excuus :"het is fok, zo bedoel ik het niet!" Ik denk juist dat de ware aard naar boven komt op zo'n anoniem forum
Wij hebben netzoveel mannen als vrouwen teams met hockey. Maar kijk anders naar basketbal. Ook een teamsport wat nagenoeg uitsluitend mannen beoefenen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
het zou er ook mee te maken kunnen hebben dat er alleen vrouwen interesse hebben in hockey en mannen liever naar het voetbal gaan
Fysiek contact met basketball? Trolololololquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:54 schreef VVDer het volgende:
[..]
Wij hebben netzoveel mannen als vrouwen teams met hockey. Maar kijk anders naar basketbal. Ook een teamsport wat nagenoeg uitsluitend mannen beoefenen.
Daar is zelfs nog heel veel fysiek contact en ook dat gaat goed.
haha mooie verzameling van linkse propaganda.quote:
Ja "vrind"! Schouders in en tegen elkaar. Blokken etc. Je zou het eens moeten proberen. Maar dan moet je ook als een echte basketballer de klappen vangen zonder te gaan vechten. Daar zal jij waarschijnlijk nat gaanquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:55 schreef Dven het volgende:
[..]
Fysiek contact met basketball? Trololololol
Je kan een voetballer uit de ghetto halen, maar de ghetto kan je niet uit een voetballer halenquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:57 schreef VVDer het volgende:
[..]
Je kan een kakker uit de hockeyploeg halen, maar de kakker kan je niet uit een kakwijk halen
kakker, kan je ook vervangen door VVDer![]()
Bij ons op de handbaltribune is ook wel eens gevecht uitgebroken hoor. Er was zelfs een trainer bij betrokken als ik het me goed kan herinneren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:30 schreef VVDer het volgende:
[..]
Het gaat over percentages dus kom nou niet met meest populaire sport. Procentueel heft hoeveelheden op.
Gebrek aan respect is volgens mij iets wat er bij voetbal parten speelt
Serieus liever een kakker dan zo'n stakker.quote:
Ik denk dat dat wel meevalt. De linkse partijen hebben zoveel uitgegeven om zieltjes te winnen. Ik denk dat als we nog meer gaan taxen hetzelfde gaat gebeuren als wat er nu met de toegevoegde heffingen is gebeurt. Verhogen, maar minder inkomsten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:02 schreef Mansjester het volgende:
Door die kapitalistische kutpartijen als de VVD zitten we nu in de crisis
Jammer dat mensen zoals TS dat nog steeds niet doorhebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |