Inderdaad. Ik word ook een beetje moe dat ze nu allemaal weer gaan praten over Engeland enzo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh en dat inderdaad.. fuckin dom. Maar dat vuurwerk zelf is echt niet zo bijzonder en het is al helemaal belachelijk dat het zelfs nu nog in het journaal is
Mwah. Het staafincident en de bommengooier uit Oss zijn ook wel incidenten die iedereen nog kan aanhalen. Daar past dit wel tussen. Het gaat ook helemaal niet om het vuurwerk an sich natuurlijk maar dat lijken ze bij Ajax gezien de infantiele statements die zijn gemaakt maar niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:06 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Oh en dat inderdaad.. fuckin dom. Maar dat vuurwerk zelf is echt niet zo bijzonder en het is al helemaal belachelijk dat het zelfs nu nog in het journaal is
Ben ik het wel mee eens.. de timing was niet zo slim, maar in mijn ogen is het niet meer dan een uit de hand gelopen sfeeractie. Vind de vernielingen in het stadion kwalijker eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In 45 zouden d Duitsers hun neus hiervoor ophalen.. Echt het enige erge was dat er spelers in de gooizone stonden..dat vuurwerk verder maakt geen fuck uit.
Als je filmpjes ziet van het staafincident of de bom bij Nederland - Cyprus dan kan je niet volhouden dat het vergelijkbaar is met zondag. Bij de eerste situaties werden de keepers beiden fysiek getroffen.. die bom was echt levensgevaarlijk. Dat was zondag echt niet zo.. echt flauwekul dat overdreven gedoe. Ajax mag wel een straf krijgen (liefst zo hoog mogelijk) maar echt ernstig vind ik het niet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Het staafincident en de bommengooier uit Oss zijn ook wel incidenten die iedereen nog kan aanhalen. Daar past dit wel tussen. Het gaat ook helemaal niet om het vuurwerk an sich natuurlijk maar dat lijken ze bij Ajax gezien de infantiele statements die zijn gemaakt maar niet te begrijpen.
Sfeeracties zijn altijd geregisseerd.. alleen de timing was dom ja. Waarschijnlijk hadden ze afgesproken om op dat moment massaal hun vuurwerk te gooien, los van de situatie op het veld. Dat was het enige domme.. doen ze het voor de wedstrijd dan vindt iedereen het mooi, krijgen er een paar achteraf een stadionverbod en hoor je er niemand meer over.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:09 schreef Caland het volgende:
Het mag best een klein wonder heten dat er niemand geraakt is. De incidenten die ik beschreef waren dan nog eenmansacties. Dit strak geregisseerd.
Ik schaar het doelbewust laten staken van een wedstrijd niet echt onder een sfeeractie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:13 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Sfeeracties zijn altijd geregisseerd.. alleen de timing was dom ja. Waarschijnlijk hadden ze afgesproken om op dat moment massaal hun vuurwerk te gooien, los van de situatie op het veld. Dat was het enige domme.. doen ze het voor de wedstrijd dan vindt iedereen het mooi, krijgen er een paar achteraf een stadionverbod en hoor je er niemand meer over.
Volgens mij werd de 2e keer maar 1 ding op het veld gegooid, bij Vermeer.. misschien heb ik dat niet goed gezien, maar de 2e actie was denk ik niet gepland.. stel je bent een hersenloze puber en je hebt een stuk vuurwerk in je handen.. tsja dan denk je niet na, dan gooi je dat ding weg zonder je af te vragen of dat misschien tot staking van de wedstrijd lijdt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schaar het doelbewust laten staken van een wedstrijd niet echt onder een sfeeractie.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik schaar het doelbewust laten staken van een wedstrijd niet echt onder een sfeeractie.
dan had je je bril niet opquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij werd de 2e keer maar 1 ding op het veld gegooid, bij Vermeer.. misschien heb ik dat niet goed gezien, maar de 2e actie was denk ik niet gepland.. stel je bent een hersenloze puber en je hebt een stuk vuurwerk in je handen.. tsja dan denk je niet na, dan gooi je dat ding weg zonder je af te vragen of dat misschien tot staking van de wedstrijd lijdt.
Ik zat een beetje ver van het scherm gezellig aan een tafel te eten.. ik zag wel de hele tijd ballen bij Vermeer erin vliegen maar de details heb ik gemist ja.quote:
alles liep volgens de planning anders doet capo dani niet zijn stofmasker opquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij werd de 2e keer maar 1 ding op het veld gegooid, bij Vermeer.. misschien heb ik dat niet goed gezien, maar de 2e actie was denk ik niet gepland.. stel je bent een hersenloze puber en je hebt een stuk vuurwerk in je handen.. tsja dan denk je niet na, dan gooi je dat ding weg zonder je af te vragen of dat misschien tot staking van de wedstrijd lijdt.
Oke, als ze er doelbewust op uit waren om die wedstrijd te staken dan verander ik van gedachten.. straf ze zo hard mogelijk dat gespuis.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alles liep volgens de planning anders doet capo dani niet zijn stofmasker op
Hij had na de eerste keer al kunnen staken. Dat weet je ook gewoon als je zo massaal vuurwerk het veld op gooit. Het heeft echt 0 te maken met een sfeeractie. Spelers en fotografen bekogelen werkt nooit echt sfeerverhogend al denk jij daar misschien anders overEr is in de Kuip een prima gracht om oa rookbommen in te gooien al zal dat wel niet genoeg youtubehits opleveren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt ja, het verbaasde mij eigenlijk dat hij na de eerste keer niet staakte omdat dat vuurwerk vlakbij de spelers werd gemikt. Bij nader inzien zal het inderdaad allemaal wel zijn bedoeld om de boel te verzieken en had het weinig met sfeer te maken.. en nu hebben ze spijt denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij had na de eerste keer al kunnen staken. Dat weet je ook gewoon als je zo massaal vuurwerk het veld op gooit. Het heeft echt 0 te maken met een sfeeractie. Spelers en fotografen bekogelen werkt nooit echt sfeerverhogend al denk jij daar misschien anders overEr is in de Kuip een prima gracht om oa rookbommen in te gooien al zal dat wel niet genoeg youtubehits opleveren.
quote:De jongens op Vak 410 in de Arena kopiëren Argentijnse voetballiedjes bijna letterlijk. Ze gebruiken dezelfde soort symbolen op spandoeken en vlaggen. Ze dansen graag in blote bast: precies zoals de Ultras in Zuid-Amerika en Oost-Europa dat doen.
Mensenkennis heb jij. Moet je wat mee gaan doen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij heeft nog tot zondag en dan zien we hem niet meer
quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:49 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Mensenkennis heb jij. Moet je wat mee gaan doen.
So what, dat doet half voetballand, zelfs fucking IJsselmeervogels.quote:
Het is inderdaad heel tof om youtube af te struinen wat er volgend weekend gekopieerd kan worden qua spandoeken of liedjes(zonder tekst is het makkelijkst uiteraard).quote:Op dinsdag 22 april 2014 22:08 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
So what, dat doet half voetballand, zelfs fucking IJsselmeervogels.
Laat ze lekker hun ploeg supporten zoals ze dat willen, als ze maar niet van die domme en gevaarlijke acties doen zoals afgelopen zondag. Pleur die rookbommen voor in de gracht voor de wedstrijd en je staat al 1-0 voor. Op deze manier zet je jezelf en alle acties om het voetbal weer combiloos en 'vriendelijker' te maken buitenspel. Helaas, want de meeste acties die ze doen zijn gewoon tof.
OEHquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel tof om youtube af te struinen wat er volgend weekend gekopieerd kan worden qua spandoeken of liedjes(zonder tekst is het makkelijkst uiteraard).
Hoe vaak moet ik jou nog waarschuwen Maastorenquote:Op dinsdag 22 april 2014 22:16 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Het is inderdaad heel tof om youtube af te struinen wat er volgend weekend gekopieerd kan worden qua spandoeken of liedjes(zonder tekst is het makkelijkst uiteraard).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |