quote:
Maak je er ook foto's van en laat je het vervolgens zien?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:19 schreef TARDIS. het volgende:
Ik voel me pas écht ergens op mijn gemak als ik er flink gescheten heb en de mensen het weten.
Niet met regelmaat, nee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Maak je er ook foto's van en laat je het vervolgens zien?
Dan hou je het opquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:27 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kak ook het liefste thuis, maar als je moet dan moet je...
En nu sta je in het Guinness book of rectums?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan hou je het op![]()
Ik heb het ooit 4 en half uur opgehouden zodat ik niet bij een tankstation hoefde
Kringspier koningquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En nu sta je in het Guinness book of rectums?
Wijffiequote:Op dinsdag 22 april 2014 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan hou je het op![]()
Ik heb het ooit 4 en half uur opgehouden zodat ik niet bij een tankstation hoefde
Lekker gezondquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:30 schreef Ronsol het volgende:
Naja, door al de jaren kringspier knijpen ben ik niets anders gewend dan wachten tot thuiskomst. Gelukkig is de nood niet hoog hoog
Neequote:Op dinsdag 22 april 2014 11:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
En nu sta je in het Guinness book of rectums?
Dat niet doenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Jezelf bezig houden met een poep PR
Maatbeker met pies in je witte broek hebben en dan zeuren over vlekkenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat niet doen![]()
Ik pies altijd in een maatbeker om te kijken of ik een nieuw blaasinhoudrecord gevestigd heb
De maatbeker staat naast de plee natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:10 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Maatbeker met pies in je witte broek hebben en dan zeuren over vlekken
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De maatbeker staat naast de plee natuurlijk![]()
Plassen doe ik ook niet op een openbare wc
quote:
Hoe zou ik een anusinfectie of uberhaupt al plasbuiskanker moeten krijgen?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Succes met je anusinfectie en je plasbuiskanker
ditquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:26 schreef datismijnmening het volgende:
Omdat gedeelde plee's ranzig zijn
Via de brilquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:16 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Hoe zou ik een anusinfectie of uberhaupt al plasbuiskanker moeten krijgen?
Hang jij die shit in het water van het toilet of wat?
Ik zou je anus en plasbuis gewoon met toiletpapier afdrogen ipv. met de wc bril. Maar misschien vind je dat fijner. Dat kan altijd natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ik zou je anus en plasbuis gewoon met toiletpapier afdrogen ipv. met de wc bril. Maar misschien vind je dat fijner. Dat kan altijd natuurlijk
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:27 schreef Dettol het volgende:
Jeeeej! Een poeptopic!
Nu even de OP lezen...
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:19 schreef niels0 het volgende:
Hier gaat straks iemand met een bruine avatar posten.
Je hebt een gave.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |