SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
neem aan dat jij of lindgren die op zijn naam gaat schrijven, zaten in verreweg de sterkste poulequote:Op dinsdag 22 april 2014 11:04 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe gaat het met het PS3-toernooi dan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik moet afwachten of m'n Playstation het nog doetquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neem aan dat jij of lindgren die op zijn naam gaat schrijven, zaten in verreweg de sterkste poule
Omni is dus al door naar de volgende ronde als hij wilti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
TOTY Neuer of de gewone?quote:
Want de normale Neuer is toch helemaal niet zo duur?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
maar de normale is morgen avond om 8 uur nog goedkoperquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
TOTY Neuer of de gewone?
Want de normale Neuer is toch helemaal niet zo duur?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gezien zijn team ga ik uit van TOTY Neuer, de normale is 42k best prijzig voor een keeper.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
TOTY Neuer of de gewone?
Want de normale Neuer is toch helemaal niet zo duur?![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:15 schreef DutchSL het volgende:
Reemi, kun jij vanavond na 21:00 voor de cup ?![]()
![]()
Het vraagt toch na 21:00. Dat kan dus ook om 23:00 zijn na de clquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk 't welquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:15 schreef DutchSL het volgende:
Reemi, kun jij vanavond na 21:00 voor de cup ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
JUUUUUUP, tipje van mijn kant, bruikbare IF uit het TOTW dat tegelijk is met BPL TOTS inslaanquote:
#FreeTrapz![]()
Dat was ik al van plan ja! Nu maar hopen dat ze daarna wel weer verkocht gaan wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
JUUUUUUP, tipje van mijn kant, bruikbare IF uit het TOTW dat tegelijk is met BPL TOTS inslaani'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
iedereen zit deze zomer nog in voetbal stemming met de WC dus dat komt wel goed denk ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan ja! Nu maar hopen dat ze daarna wel weer verkocht gaan wordenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Atletico - Chelsea vergeten, kun je daarna ook?quote:
Gisteren waren we urenlang tegelijk op PSN, maar jij zat iets anders te doen en ik ook![]()
![]()
Ik had dus een probleem met de PS3 harde schijf dit weekend, nieuwe HDD er in gezet en firmware op DVD gebrand om opnieuw te installeren.. nu heb ik er gratis Sing Star bijgekregen en ik kan het niet eens van het systeem verwijderen![]()
![]()
Wat ergquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:32 schreef DutchSL het volgende:
Ik had dus een probleem met de PS3 harde schijf dit weekend, nieuwe HDD er in gezet en firmware op DVD gebrand om opnieuw te installeren.. nu heb ik er gratis Sing Star bijgekregen en ik kan het niet eens van het systeem verwijderen![]()
Jij misschien nog interesse in een paar IF Moreno's voor een habbekrats?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
DePresident, vanmiddag of vanavond tijd?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTW sowieso.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef JaafkeEHV het volgende:
hoe werkt dat tots precies?
wat komt er morgen nou precies? tots BPL? of alles tegelijk![]()
waarschijnlijk morgen de 3 MC TOTSen tegelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef JaafkeEHV het volgende:
wat komt er morgen nou precies? tots BPL? of alles tegelijk
daarna afhankelijk van welke competities er een beetje ten einde lopen, maar dat is natuurlijk makkelijk uit te zoeken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Team of the season, dus selectie van de beste spelers van dit jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef JaafkeEHV het volgende:
wat komt er morgen nou precies? tots BPL? of alles tegelijk
Ik verwacht morgen eerst (een of meerdere) Most consistent TOTS, want die zijn al soort van bekend gemaakt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Benelux zal net als vorig jaar wel weer ergens een weekend tussendoor komen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat Benelux dit jaar samen gaat met nog een TOTS. Die ene pipo twitterde dat ze waarschijnlijk twee tegelijk gaan doen. EA zal echt geen grote leagues gaan combineren denk ik.
Waarschijnlijk een combo aan het einde van TOTS ofzeuwGRAAG VERWIJDEREN![]()
vorig jaar was TOTS Benelux van vrijdag tot en met zondag (tijdens TOTS bundesliga geloof ik)quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:03 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik denk dat Benelux dit jaar samen gaat met nog een TOTS. Die ene pipo twitterde dat ze waarschijnlijk twee tegelijk gaan doen. EA zal echt geen grote leagues gaan combineren denk ik.
Waarschijnlijk een combo aan het einde van TOTS ofzeuw
p.s. iemand een lijst met alleen SIF en TIFs er op ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb er zelf nog maar 10.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij misschien nog interesse in een paar IF Moreno's voor een habbekrats?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Fout. Voor de beste spelers van dit jaar is er het TOTY. Hier worden de beste spelers van het seizoen uitgekozen. Daarom TOTS. Dus ook van vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Team of the season, dus selectie van de beste spelers van dit jaar.
Ik verwacht morgen eerst (een of meerdere) Most consistent TOTS, want die zijn al soort van bekend gemaakt.![]()
Vanavond? Ik zou tot morgen avond wachten/quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:05 schreef JaafkeEHV het volgende:
bedankt iedereen, vanavond wat packjes kopen dus!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat een tyfes spel is het toch ook hé.
Lekker in de finale in de 90ste minuut de 3-3 tegen krijgen door een flipperkast bal in mijn 16. Komt het op penalty shootout red zijn keeper opeens alles wonderbaarlijk.![]()
Denk het wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Atletico - Chelsea vergeten, kun je daarna ook?
Gisteren waren we urenlang tegelijk op PSN, maar jij zat iets anders te doen en ik ook
Oh zou kunnen, zat te netflixen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
maakt niet uit, want finale dus als je de bovenliggende partij bent heb je alsnog gewonnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat een tyfes spel is het toch ook hé.
Lekker in de finale in de 90ste minuut de 3-3 tegen krijgen door een flipperkast bal in mijn 16. Komt het op penalty shootout red zijn keeper opeens alles wonderbaarlijk.
geen prijs betekend dus JBGS
#FreeTrapz![]()
Helaas was ik de bovenliggende partij. 10 tegen 4 shots on target.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maakt niet uit, want finale dus als je de bovenliggende partij bent heb je alsnog gewonnen.
geen prijs betekend dus JBGS![]()
als de statistieken voor jou in het voordeel zijn krijg je alsnog de prijs voor de cup.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Helaas was ik de bovenliggende partij. 10 tegen 4 shots on target.
en word je gewoon Team of the tournament.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Was het maar zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als de statistieken voor jou in het voordeel zijn krijg je alsnog de prijs voor de cup.
en word je gewoon Team of the tournament.![]()
![]()
sorry, vrije dag gister en heel mijn biologische klok is kapot.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vanavond? Ik zou tot morgen avond wachten/
Morgen eerst 75 packs, dan genieten van real - bayern.. mooi lefe![]()
Dat bedoelde ik natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fout. Voor de beste spelers van dit jaar is er het TOTY. Hier worden de beste spelers van het seizoen uitgekozen. Daarom TOTS. Dus ook van vorig jaar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lolwatquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit Eddie Johnson er ook in?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb USA bijna compleet.. alleen Altidore en Jones nog.![]()
Sexy hond, ik heb alleen Italie compleet.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Even koekeloeren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:18 schreef ThadCastle het volgende:
Trapzor heb je Iniesta of Xabi over? Dan offer ik mijn daley wel op
Sorry,
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die Jones heeft DS2 nog nodigquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even koekeloeren.
Sorry,
[ afbeelding ]
gr gr![]()
Welke dubbelen heb je? Ik heb altidore wel voor jequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb USA bijna compleet.. alleen Altidore en Jones nog.![]()
Wat is de site? Ga ik ook eens sparen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even koekeloeren.
Sorry,
[ afbeelding ]![]()
http://en.stickeralbum.fifa.com/game/flash?start_view=swfquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat is de site? Ga ik ook eens sparen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke dubbelen heb je? Ik heb altidore wel voor je![]()
![]()
hier Nederland, Spanje, Frankrijk, Uruguay.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sexy hond, ik heb alleen Italie compleet.
Vnvnd Portugal, Argentinië en Belgie even compleet maken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Imgame stats Cavani
Ball Control 87
Crossing 75
Curve 84
Dribbling 82
Finishing 99
F.K.Acc. 82
Heading Acc. 87
Long Pass 53
Long Shots 90
Marking 26
Penalties 92
Short Pass 79
Shot Power 95
Sliding Tackle 26
Standing Tackle 49
Volleys 93
Acceleration 80
Agility 86
Balance 61
Jumping 94
Reactions 87
Sprint Speed 88
Stamina 99
Strength 77
Aggression 94
Positioning 90
Interceptions 60
Vision 75![]()
Ik heb net al een request aangemaakt dus als het goed is werkt het.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Carrick heb ik nog niet
[ afbeelding ]![]()
wel hoor anders had je gewonnen als het een finale beslist op penalty's wasquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, anders had ik niet geragepostPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ibra en MOTM Cavani samenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:26 schreef Maver24 het volgende:
Imgame stats Cavani
Ball Control 87
Crossing 75
Curve 84
Dribbling 82
Finishing 99
F.K.Acc. 82
Heading Acc. 87
Long Pass 53
Long Shots 90
Marking 26
Penalties 92
Short Pass 79
Shot Power 95
Sliding Tackle 26
Standing Tackle 49
Volleys 93
Acceleration 80
Agility 86
Balance 61
Jumping 94
Reactions 87
Sprint Speed 88
Stamina 99
Strength 77
Aggression 94
Positioning 90
Interceptions 60
Vision 75![]()
Weet niet zeker of Cavani een TOTS kaart zal krijgen![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
1 Ron Djans voor je topic.
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Op dumpert stonden zijn benen niet op het gifje![]()
![]()
Daar heeft die thuis zeker weten voor geoefendquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb deze even van het filmpje geript.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:39 schreef Freire het volgende:
[..]![]()
Op dumpert stonden zijn benen niet op het gifje
Hahaha. Leukquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Kan wel hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:49 schreef el-blanchito het volgende:
Met 100K ga ik geen TOTS-speler redden vrees ik he?Maar gewoon niet een van de betere uit een dure competitie
![]()
![]()
Daar maar op hopen danquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan wel hoorMaar gewoon niet een van de betere uit een dure competitie
Bedankt!i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Met pace < 38quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan wel hoorMaar gewoon niet een van de betere uit een dure competitie
![]()
Wie heb je allemaal?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb jij nodig van mijn duplicates dan?
Toevallig geen Robben zeker
Niet veel:quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wie heb je allemaal?
Toevallig geen Robben zekerAlleen Carrick is nu wel weg.
![]()
Ging er net ook al 1 weg voor 1.4 miljoenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan nog altijd een bod van een 2e account zijn heandere username
Mag ik het bovenste stuk van die worldcup logoquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet veel: [ afbeelding ] Alleen Carrick is nu wel weg.logo 1
O, die is nu ook net wegquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag ik het bovenste stuk van die worldcup logologo 1
![]()
![]()
quote:quote:quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb jij nodig van mijn duplicates dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wie heb je allemaal?
Toevallig geen Robben zekerquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Niet veel: [ afbeelding ] Alleen Carrick is nu wel weg.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mag ik het bovenste stuk van die worldcup logologo 1
Dat kan nog steeds 2e account zijn, maar is wel bizar duurquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ging er net ook al 1 weg voor 1.4 miljoenandere username
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoveel betalen voor een Fernandez
Kan je voor dat geld niet ook een Nederlandse Legend halen op de XboX?
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ik zou hem best willen proberen in mijn Eredivisie silverteam (want Locadia speelt aardig, maar niet briljant). Maar niet voor die prijs, zelf nog niet voor de helftquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:19 schreef el-blanchito het volgende:
Kan je voor dat geld niet ook een Nederlandse Legend halen op de XboX?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Makkelijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:19 schreef el-blanchito het volgende:
Kan je voor dat geld niet ook een Nederlandse Legend halen op de XboX?Nog niet voor 10% vd prijsquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zou hem best willen proberen in mijn Eredivisie silverteam (want Locadia speelt aardig, maar niet briljant). Maar niet voor die prijs, zelf nog niet voor de helft![]()
![]()
Ow, 150k zou ik er best voor over hebben hoor. Als hij niet bevalt, slijt ik hem waarschijnlijk ook wel weer voor die prijs.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Makkelijk
[..]
Nog niet voor 10% vd prijs
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb 2x een TOTS Basta in een pack gehad, die was nog geen 20k waard (FUT 12..).quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:49 schreef el-blanchito het volgende:
Met 100K ga ik geen TOTS-speler redden vrees ik he?![]()
hij had een TOTS in 13 toch ?quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb 2x een TOTS Basta in een pack gehad, die was nog geen 20k waard (FUT 12..).Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Toen had je ook IF's voor 5Kquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb 2x een TOTS Basta in een pack gehad, die was nog geen 20k waard (FUT 12..).
Dat was FUT 11, in FUT 12 kwamen de hogere discard prijzen (daar kon je in het begin veel winst op pakken toen mensen nog IF's voor BIN's onder de discard value listten)quote:![]()
Dat was wel genietenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat was FUT 11, in FUT 12 kwamen de hogere discard prijzen (daar kon je in het begin veel winst op pakken toen mensen nog IF's voor BIN's onder de discard value listten)
Voor 50K een Full IF Team
IF Wilkshire voor 900cquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat was FUT 11, in FUT 12 kwamen de hogere discard prijzen (daar kon je in het begin veel winst op pakken toen mensen nog IF's voor BIN's onder de discard value listten)![]()
![]()
Op die Fernandez die Trapz net postte is nu 1,7 mil geboden. Dit wordt nu toch wel ongeloofwaardig
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Iemand moet echt een schijthekel hebben aan Ajax om Fernandez zo graag te willlen gebruikenquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Op die Fernandez die Trapz net postte is nu 1,7 mil geboden. Dit wordt nu toch wel ongeloofwaardig![]()
![]()
Of erg veel van Zwolle houden. Maar dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Iemand moet echt een schijthekel hebben aan Ajax om Fernandez zo graag te willlen gebruiken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dit kan iedere niet nadenkende domme rotterdammer zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Iemand moet echt een schijthekel hebben aan Ajax om Fernandez zo graag te willlen gebruiken
#FreeTrapz![]()
Tautologie gespot.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
dit kan iedere niet nadenkende domme rotterdammer zijn natuurlijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
In de tijd dat jij dit postte heb ik me nuttig gemaakt, en de aflopende MOTM Fernandez in de gaten gehouden. 800k rond, daar ging-ie voor. Wat een waanzinquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
2e account dit dat zus zo.quote:Op dinsdag 22 april 2014 13:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In de tijd dat jij dit postte heb ik me nuttig gemaakt, en de aflopende MOTM Fernandez in de gaten gehouden. 800k rond, daar ging-ie voor. Wat een waanzinRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
321k bod op xbox atmAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
In Game Stats MOTM Guyon Fernandezquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:50 schreef el-blanchito het volgende:
Waar blijven de stats van MOTM Fernandez?
Aggression 79
Attack Positioning 65
Interceptions 27
Vision 44
Acceleration 80
Agility 72
Balance 70
Jumping 84
Reactions 71
Sprint Speed 86
Strength 73
Stamina = Fitness
Ball Control 70
Crossing 71
Curve 68
Dribbling 73
Finishing 79
Free Kick Accuracy 74
Heading Accuracy 56
Long Passing 40
Long Shots 63
Marking 26
Penalties 70
Short Passing 61
Shot Power 82
Sliding Tackle 32
Standing Tackle 41
Volleys 68
kusjeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
jij hebt hem gekocht denk voor 800Ktjesquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In Game Stats MOTM Guyon Fernandez
Aggression 79
Attack Positioning 65
Interceptions 27
Vision 44
Acceleration 80
Agility 72
Balance 70
Jumping 84
Reactions 71
Sprint Speed 86
Strength 73
Stamina = Fitness
Ball Control 70
Crossing 71
Curve 68
Dribbling 73
Finishing 79
Free Kick Accuracy 74
Heading Accuracy 56
Long Passing 40
Long Shots 63
Marking 26
Penalties 70
Short Passing 61
Shot Power 82
Sliding Tackle 32
Standing Tackle 41
Volleys 68
kusjebaas
#FreeTrapz![]()
Merciquote:Op dinsdag 22 april 2014 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
In Game Stats MOTM Guyon Fernandez
Aggression 79
Attack Positioning 65
Interceptions 27
Vision 44
Acceleration 80
Agility 72
Balance 70
Jumping 84
Reactions 71
Sprint Speed 86
Strength 73
Stamina = Fitness
Ball Control 70
Crossing 71
Curve 68
Dribbling 73
Finishing 79
Free Kick Accuracy 74
Heading Accuracy 56
Long Passing 40
Long Shots 63
Marking 26
Penalties 70
Short Passing 61
Shot Power 82
Sliding Tackle 32
Standing Tackle 41
Volleys 68
kusje
op PS3 markt is die fernandez volgens mij als enige goed te vinden
hoorde net ook al dat op PC markt er 2 staan ofzo ook voor 1 mil start bid en inmiddels staat hij op
1.2 MIL geloof ik xD![]()
Wel een iets betere optie als je Chikhaoui wil hybriddenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die MOTM Gavranovic is beduidend minder duur
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een iets betere optie als je Chikhaoui wil hybridden
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Chikhaoui is ook bizar duur ineens.. 20k. En Chermiti ook iets van 5k terwijl ik hem vorige week nog voor veel te weinig verkocht toen ik hem in een pack had.![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
Pareltje dit.Skip alleen even naar 1:48. Heerlijke uitspraak.
Díepay
Waarom kijk je naar PSV tv van een jaar terug?quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
Pareltje dit.Skip alleen even naar 1:48. Heerlijke uitspraak.
![]()
Wel mooi uitgesproken door die kerel ja.![]()
Na het verlies van Ajax is hij overgestapt en nu is hij PSV supporterquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar PSV tv van een jaar terug?![]()
Wel mooi uitgesproken door die kerel ja.![]()
ditquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Na het verlies van Ajax is hij overgestapt en nu is hij PSV supporterhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
messi nog niet hebbenquote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef DePresident. het volgende:
Heeft iemand nog panini Messi nodig? Ik heb hem dubbel.![]()
maar ik bied 100KPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik stel mijn prioriteiten bij het volplakken van Nigeria.quote:Op dinsdag 22 april 2014 14:56 schreef DePresident. het volgende:
Heeft iemand nog panini Messi nodig? Ik heb hem dubbel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Mijn overbuurman op kantoor heeft een nieuw stopwoordje. Hij heeft nu al 3 keer vandaag gezegd dat hij zich ergens niet senang bij voelt.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Toch leuk dat die Indonesiërs zo ook hun bijdrage leveren aan onze taal.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn overbuurman op kantoor heeft een nieuw stopwoordje. Hij heeft nu al 3 keer vandaag gezegd dat hij zich ergens niet senang bij voelt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Deze man zou beter polsstokspringer kunnen wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
http://wefut.com/en/player/10655
Deze man heeft echt vage stats zeg
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hoge agility en strength combo bedoel je?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:13 schreef Tim86 het volgende:
http://wefut.com/en/player/10655
Deze man heeft echt vage stats zegi'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
agility, strength en finishing mega hoog en de rest is dan echt episch kut gewoonquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:16 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoge agility en strength combo bedoel je?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gr grquote:Ik doe dit voor Tim.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wie is hier nu de reserve-Belg
Ik heb alleen VermaelenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik heb ze allemaal moet ze alleen nog inplakkenquote:
#loopaltijdvooroptrapzPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Courtois heb ik wel voor je. Ik moet nog Witsel en Vermaelen. Rui Patricio is ook prima of een Brazilboiquote:![]()
Wie is dat dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
WAT IS DEZE.
[ afbeelding ]![]()
Callfreezy gayboiiquote:
Leuk om die als fan te hebben.
Thanks.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
MOTM Fernandez met een BIN van 785k op de markt
Sla je slag
![]()
inb4 "Given-speelt-niet-in-Argentinie"-grapRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je wil Thibaut niet hequote:Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 "Given-speelt-niet-in-Argentinie"-grap
kutvent![]()
Que?quote:
Godver jouw hele post gemist.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:37 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Courtois heb ik wel voor je. Ik moet nog Witsel en Vermaelen. Rui Patricio is ook prima of een Brazilboi
Heb alleen deze pauper voor je.
Received-speelt-niet-in-Belgiëquote:Op dinsdag 22 april 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 "Given-speelt-niet-in-Argentinie"-grap![]()
stilte voor de storm hier denk mannen![]()
morgen allemaal fappen op blauwe kaartenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Overigens ook best merkwaardig dat er nog geen TOTW is uitgelekt.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:08 schreef FCsuarez het volgende:
stilte voor de storm hier denk mannen![]()
morgen allemaal fappen op blauwe kaartenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neuh. Dat is altijd pas in de avond. Of zelfs pas in de nacht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Overigens ook best merkwaardig dat er nog geen TOTW is uitgelekt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik meen me toch dinsdagen te herinneren dat er al eea bekend was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh. Dat is altijd pas in de avond. Of zelfs pas in de nacht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
waarschijnlijk de prediction op het EA forumquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik meen me toch dinsdagen te herinneren dat er al eea bekend was.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
mooi teamquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:23 schreef el-blanchito het volgende:
Kan iemand dit een beetje leuk afmaken?
[ afbeelding ]![]()
Dinsdagavond ja, maar nooit overdagquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik meen me toch dinsdagen te herinneren dat er al eea bekend was.
Je bent niet zo in vorm vandaag potsie. Denken dat alle TOTS releasen tegelijk uitkomen en nu weer dit.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
een kut begin geeft natuurlijk ook een kut eindequote:Op dinsdag 22 april 2014 16:23 schreef el-blanchito het volgende:
[ afbeelding ]david luiz
maar denk dat je bijna wel 3 sterke links nodig heb. maicon strootman cerci ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vanaf mijn foon (dus geen chem gechecked): Beerens, Fer en een BPL RB?quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:23 schreef el-blanchito het volgende:
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door PrideoftheSouth op 22-04-2014 16:37:10 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Helemaal uit mijn doen door die Paasdagen enzo hequote:Op dinsdag 22 april 2014 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dinsdagavond ja, maar nooit overdag
Je bent niet zo in vorm vandaag potsie. Denken dat alle TOTS releasen tegelijk uitkomen en nu weer dit.
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
probeer het zo eerst maar eens
Wel bedankt voor de suggesties iig
Zat ik ook aan te denken. Ben Arfa - Sissoko - Debuchy is ook wel een leuke.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:36 schreef el-blanchito het volgende:
[ afbeelding ]
probeer het zo eerst maar eens
Wel bedankt voor de suggesties iig
Die kan ook idd. Heb Bennie wel eens geprobeerd dus ga nu voor McGeadyquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken. Ben Arfa - Sissoko - Debuchy is ook wel een leuke.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Prima speler. Lijkt me een goede keuze. Cerci - Montolivo en Abate zouden ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:40 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Die kan ook idd. Heb Bennie wel eens geprobeerd dus ga nu voor McGeadyhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bohhhhhhquote:
al haalt iniesta de chem niet volgens mij.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel toch, triple link met Pedro en dubbel met Alvesquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Bohhhhhh
al haalt iniesta de chem niet volgens mij.![]()
![]()
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel toch, triple link met Pedro en dubbel met Alves
@el-blanchito: je kunt misschien ook wat leuks met IF Tosic... best goede stats."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Is de andere halve finale van de xbox cup inmiddels al gespeeld eigenlijk?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jaquote:. De laatste keer dat ik keek was ie geloof ik nog 220k ofzo (paar dagen geleden).
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klopt, best wel wat IF's die in waarde gedaald zijn al laatste dagen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja. De laatste keer dat ik keek was ie geloof ik nog 220k ofzo (paar dagen geleden).
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
nog een dag of 6/7 wachtenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, best wel wat IF's die in waarde gedaald zijn al laatste dagen.
#FreeTrapz![]()
Ik heb ook nog wat NIF's op mijn lijstje staan. Die gaan dan ook nog zakkenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
die zou ik morgen rond 8en proberen te scorenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat NIF's op mijn lijstje staan. Die gaan dan ook nog zakken![]()
heb er ook nog wel een paar.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee joh, Neymar NIF gaat ook gewoon in prijs zakken tijdens BPL TOTSquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die zou ik morgen rond 8en proberen te scoren![]()
heb er ook nog wel een paar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neymar en consorte zijn nu al goedkoper dan wat ze waren op het hoogtepunt van het 5 jarig bestaan van FUT toen de markt ook instorte![]()
En ze worden alleen maar goedkoper, als iedereen massaal packs gaat openen tijdens een populair TOTSquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:17 schreef Maver24 het volgende:
Neymar en consorte zijn nu al goedkoper dan wat ze waren op het hoogtepunt van het 5 jarig bestaan van FUT toen de markt ook instorte
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
daar heeft potsie een punt alles buiten de BPL kun je het best tijdens BPL TOTS scoren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ze worden alleen maar goedkoper, als iedereen massaal packs gaat openen tijdens een populair TOTS
BPL kun je het beste scoren tijden BBVA denk ik.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Waarom zou je BPL NIF's niet tijdens BPL TOTS kunnen scoren?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar heeft potsie een punt alles buiten de BPL kun je het best tijdens BPL TOTS scoren.
BPL kun je het beste scoren tijden BBVA denk ik.
BPL blijft de populairste league (en dus ook TOTS).NAC Breda
Rèsbaarge![]()
omdat de duurdere NIF's niet in packs zitten want die zijn TOTSquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom zou je NIF's BPL niet tijdens BPL TOTS kunnen scoren?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat is geen zekerheidje: vraag me af of bv Aguero en Neymar een TOTS krijgenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
omdat de duurdere NIF's niet in packs zitten want die zijn TOTS
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neymar zou kunnne, Aguero lijkt mij een zekerheidje voor BPL TOTS,quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is geen zekerheidje: vraag me af of bv Aguero en Neymar een TOTS krijgen
voorhoede met Suarez en Aguero.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neymar denk ik niet. Zo bijzonder vond ik hem niet dit jaar. Aguero gaat er denk ik wel 1 krijgen. Kijk meer uit naar tots sturridge maar dan wel als spits en niet als rw ofzo![]()
En Sturridge dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:23 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Neymar zou kunnne, Aguero lijkt mij een zekerheidje voor BPL TOTS,
voorhoede met Suarez en Aguero.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik gok dat Sturridge en Suárez er sowieso wel in zitten. Misschien zelfs Sterling nog.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
En Hazard. Dan zou er inderdaad misschien nog een plekkie over zijn voor Aguero.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ik gok dat Sturridge en Suárez er sowieso wel in zitten. Misschien zelfs Sterling nog.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
MOTM Fernandez is gewoon absurd duur. Gewoon duurder dan Cavani. Op de xbox een bod van 650k terwijl er dus vanmiddag 1tje voor 400k ging. Had je winst op kunnen maken![]()
benieuwd welke feyenoorders een tots kaartje gaat krijgen als er uberhaubt een eredivisie tots komt. Zal wel benelux zijn met belgie erbijquote:![]()
denk niet dat ze half liverpool er in stoppen.
voorhoede: Hazard Suarez Sturridge
bank: Aguerona die vertoning van afgelopen weekend verdiend geen enkele ajacied een TOTS kaartquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:29 schreef Maver24 het volgende:
[..]
benieuwd welke feyenoorders een tots kaartje gaat krijgen als er uberhaubt een eredivisie tots komt. Zal wel benelux zijn met belgie erbij
#FreeTrapz![]()
Nee, ik denk dat in de Eredivisie Tadic of Kostic er een krijgt?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
niemand die gewoon even het TOTS prediction topicje opzoekt bij EA![]()
#teluiomtezoekenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Van Aanholt maakt misschien ook wel kans.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:31 schreef el-blanchito het volgende:
Nee, ik denk dat in de Eredivisie Tadic of Kostic er een krijgt?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niks mooiers dan een beetje speculeren in de margequote:Op dinsdag 22 april 2014 17:32 schreef FCsuarez het volgende:
#teluiomtezoeken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die zal wel kneitesduur wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Van Aanholt maakt misschien ook wel kans.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Nog meer pacequote:Op dinsdag 22 april 2014 17:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En je kan je afvragen wat die nog toevoegt, na zijn IF
[..]
kan zo snel weinig predictions vinden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:37 schreef Maver24 het volgende:
Is er uberhaubt al een eredivisie prediction op het ea forum?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wel episch lui want hij staat altijd op de eerste pagina.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:32 schreef FCsuarez het volgende:
#teluiomtezoeken
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2822565.page
Poephoofd wil Radja er niet in zetten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
TOTS Eredivisie.....quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel episch lui want hij staat altijd op de eerste pagina.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2822565.page
Poephoofd wil Radja er niet in zettenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vorig jaar was dat Benelux TOTS echt een verrassing, maar dat sloeg echt helemaal nergens op eigenlijk. Kan me echt niet voorstellen dat die er dit jaar weer komt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vraag em af of er iemand hier al een keer een Bale heeft gepulled? Ik zie die gast echt super weinig in pack opening videos etc. Ronaldo ben ik vaker tegen gekomen in videos![]()
ik ben kei blindquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb dit jaar volgens mij maar 1x tegen Bale gespeeld en dat was afgelopen week. Echt niemand gebruikt hem. Prijs slaat al nergens op en dan ook nog eens geen al te fijne positie voor hem..En blijkbaar dus een zwaar verneukte cardweight (wat uiteraard ook tot die prijs leidde)quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:44 schreef Maver24 het volgende:
Vraag em af of er iemand hier al een keer een Bale heeft gepulled? Ik zie die gast echt super weinig in pack opening videos etc. Ronaldo ben ik vaker tegen gekomen in videosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Volgens UTT zijn er ook minder Bale's op de markt dan Ronaldo/Messi/Ibra. Dat klopt ergens gewoon niet met een 87 kaart.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar volgens mij maar 1x tegen Bale gespeeld en dat was afgelopen week. Echt niemand gebruikt hem. Prijs slaat al nergens op en dan ook nog eens geen al te fijne positie voor hem..En blijkbaar dus een zwaar verneukte cardweight (wat uiteraard ook tot die prijs leidde)![]()
Ja johquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ThadCastle:
[ afbeelding ]
gr gr gr gr![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit die goal van Berbakoning nog eens te bekijken. Daar hoor je een IF voor te krijgen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou 'm er echt op de scootert nog heen brengen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ThadCastle:
[ afbeelding ]
gr gr gr gr![]()
![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik zou 'm er echt op de scootert nog heen brengen.![]()
Wel leuk Clasie en van Ginkel op de bank.
Ik heb Bale dit jaar al een keer geprobeerd en hij speelt echt klote. Meteen weer verkocht. Hooguit 100k waard maar zeker niet meer![]()
Tja, je moet wat als je speciaal hoog zand wil hebben.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ederland_van_nu.html
Jezus wat zielig.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
EA was vergeten Bale weer terug in packs te stoppen na zijn eerste IF. Was een topic op het EA forum, bleek dat er helemaal geen recente pulls waren geweest voor een maand ofzo
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Hoe is Zaha dit jaar? En iemand met Berget gespeeld toevallig?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vond Berget niet bijzonder. Bij lange na niet de speler van vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:57 schreef Tim86 het volgende:
Hoe is Zaha dit jaar? En iemand met Berget gespeeld toevallig?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vond Berget niet bijzonder. Bij lange na niet de speler van vorig jaar.
Ik zit eraan te denken om dit te maken. Eredivisiespelers heb ik al.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
![]()
Leuk ditDat die verliest
Krijg je er van als je zo saai speelt en alleen maar crosses geeft 90 min lang.
Jovetic is gewoon een beest.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:09 schreef over_hedge het volgende:
Leuk ditDat die verliest
![]()
Die moet ik nog steeds eens keer uitproberen.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
39K fifa pointsquote:Op dinsdag 22 april 2014 18:09 schreef over_hedge het volgende:
Leuk ditDat die verliest
![]()
![]()
Tja. Hij verdient zijn geld met die videos he. Dus niet zo gek. Zal wel allemaal voor tots zijn.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: