SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
neem aan dat jij of lindgren die op zijn naam gaat schrijven, zaten in verreweg de sterkste poulequote:Op dinsdag 22 april 2014 11:04 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe gaat het met het PS3-toernooi dan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik moet afwachten of m'n Playstation het nog doetquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neem aan dat jij of lindgren die op zijn naam gaat schrijven, zaten in verreweg de sterkste poule
Omni is dus al door naar de volgende ronde als hij wilti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
TOTY Neuer of de gewone?quote:
Want de normale Neuer is toch helemaal niet zo duur?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
maar de normale is morgen avond om 8 uur nog goedkoperquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
TOTY Neuer of de gewone?
Want de normale Neuer is toch helemaal niet zo duur?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gezien zijn team ga ik uit van TOTY Neuer, de normale is 42k best prijzig voor een keeper.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
TOTY Neuer of de gewone?
Want de normale Neuer is toch helemaal niet zo duur?![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:15 schreef DutchSL het volgende:
Reemi, kun jij vanavond na 21:00 voor de cup ?![]()
![]()
Het vraagt toch na 21:00. Dat kan dus ook om 23:00 zijn na de clquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk 't welquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:15 schreef DutchSL het volgende:
Reemi, kun jij vanavond na 21:00 voor de cup ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
JUUUUUUP, tipje van mijn kant, bruikbare IF uit het TOTW dat tegelijk is met BPL TOTS inslaanquote:
#FreeTrapz![]()
Dat was ik al van plan ja! Nu maar hopen dat ze daarna wel weer verkocht gaan wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
JUUUUUUP, tipje van mijn kant, bruikbare IF uit het TOTW dat tegelijk is met BPL TOTS inslaani'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
iedereen zit deze zomer nog in voetbal stemming met de WC dus dat komt wel goed denk ikquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:25 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan ja! Nu maar hopen dat ze daarna wel weer verkocht gaan wordenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Atletico - Chelsea vergeten, kun je daarna ook?quote:
Gisteren waren we urenlang tegelijk op PSN, maar jij zat iets anders te doen en ik ook![]()
![]()
Ik had dus een probleem met de PS3 harde schijf dit weekend, nieuwe HDD er in gezet en firmware op DVD gebrand om opnieuw te installeren.. nu heb ik er gratis Sing Star bijgekregen en ik kan het niet eens van het systeem verwijderen![]()
![]()
Wat ergquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:32 schreef DutchSL het volgende:
Ik had dus een probleem met de PS3 harde schijf dit weekend, nieuwe HDD er in gezet en firmware op DVD gebrand om opnieuw te installeren.. nu heb ik er gratis Sing Star bijgekregen en ik kan het niet eens van het systeem verwijderen![]()
Jij misschien nog interesse in een paar IF Moreno's voor een habbekrats?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:34 schreef Lindgren. het volgende:
DePresident, vanmiddag of vanavond tijd?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
TOTW sowieso.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef JaafkeEHV het volgende:
hoe werkt dat tots precies?
wat komt er morgen nou precies? tots BPL? of alles tegelijk![]()
waarschijnlijk morgen de 3 MC TOTSen tegelijk.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef JaafkeEHV het volgende:
wat komt er morgen nou precies? tots BPL? of alles tegelijk
daarna afhankelijk van welke competities er een beetje ten einde lopen, maar dat is natuurlijk makkelijk uit te zoeken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Team of the season, dus selectie van de beste spelers van dit jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:52 schreef JaafkeEHV het volgende:
wat komt er morgen nou precies? tots BPL? of alles tegelijk
Ik verwacht morgen eerst (een of meerdere) Most consistent TOTS, want die zijn al soort van bekend gemaakt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Benelux zal net als vorig jaar wel weer ergens een weekend tussendoor komen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik denk dat Benelux dit jaar samen gaat met nog een TOTS. Die ene pipo twitterde dat ze waarschijnlijk twee tegelijk gaan doen. EA zal echt geen grote leagues gaan combineren denk ik.
Waarschijnlijk een combo aan het einde van TOTS ofzeuwGRAAG VERWIJDEREN![]()
vorig jaar was TOTS Benelux van vrijdag tot en met zondag (tijdens TOTS bundesliga geloof ik)quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:03 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik denk dat Benelux dit jaar samen gaat met nog een TOTS. Die ene pipo twitterde dat ze waarschijnlijk twee tegelijk gaan doen. EA zal echt geen grote leagues gaan combineren denk ik.
Waarschijnlijk een combo aan het einde van TOTS ofzeuw
p.s. iemand een lijst met alleen SIF en TIFs er op ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik heb er zelf nog maar 10.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij misschien nog interesse in een paar IF Moreno's voor een habbekrats?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Fout. Voor de beste spelers van dit jaar is er het TOTY. Hier worden de beste spelers van het seizoen uitgekozen. Daarom TOTS. Dus ook van vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Team of the season, dus selectie van de beste spelers van dit jaar.
Ik verwacht morgen eerst (een of meerdere) Most consistent TOTS, want die zijn al soort van bekend gemaakt.![]()
Vanavond? Ik zou tot morgen avond wachten/quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:05 schreef JaafkeEHV het volgende:
bedankt iedereen, vanavond wat packjes kopen dus!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat een tyfes spel is het toch ook hé.
Lekker in de finale in de 90ste minuut de 3-3 tegen krijgen door een flipperkast bal in mijn 16. Komt het op penalty shootout red zijn keeper opeens alles wonderbaarlijk.![]()
Denk het wel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Atletico - Chelsea vergeten, kun je daarna ook?
Gisteren waren we urenlang tegelijk op PSN, maar jij zat iets anders te doen en ik ook
Oh zou kunnen, zat te netflixen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
maakt niet uit, want finale dus als je de bovenliggende partij bent heb je alsnog gewonnen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat een tyfes spel is het toch ook hé.
Lekker in de finale in de 90ste minuut de 3-3 tegen krijgen door een flipperkast bal in mijn 16. Komt het op penalty shootout red zijn keeper opeens alles wonderbaarlijk.
geen prijs betekend dus JBGS
#FreeTrapz![]()
Helaas was ik de bovenliggende partij. 10 tegen 4 shots on target.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maakt niet uit, want finale dus als je de bovenliggende partij bent heb je alsnog gewonnen.
geen prijs betekend dus JBGS![]()
als de statistieken voor jou in het voordeel zijn krijg je alsnog de prijs voor de cup.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Helaas was ik de bovenliggende partij. 10 tegen 4 shots on target.
en word je gewoon Team of the tournament.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Was het maar zoquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als de statistieken voor jou in het voordeel zijn krijg je alsnog de prijs voor de cup.
en word je gewoon Team of the tournament.![]()
![]()
sorry, vrije dag gister en heel mijn biologische klok is kapot.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vanavond? Ik zou tot morgen avond wachten/
Morgen eerst 75 packs, dan genieten van real - bayern.. mooi lefe![]()
Dat bedoelde ik natuurlijkquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fout. Voor de beste spelers van dit jaar is er het TOTY. Hier worden de beste spelers van het seizoen uitgekozen. Daarom TOTS. Dus ook van vorig jaar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
lolwatquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zit Eddie Johnson er ook in?quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb USA bijna compleet.. alleen Altidore en Jones nog.![]()
Sexy hond, ik heb alleen Italie compleet.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Even koekeloeren.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:18 schreef ThadCastle het volgende:
Trapzor heb je Iniesta of Xabi over? Dan offer ik mijn daley wel op
Sorry,
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Die Jones heeft DS2 nog nodigquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even koekeloeren.
Sorry,
[ afbeelding ]
gr gr![]()
Welke dubbelen heb je? Ik heb altidore wel voor jequote:Op dinsdag 22 april 2014 12:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb USA bijna compleet.. alleen Altidore en Jones nog.![]()
Wat is de site? Ga ik ook eens sparen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even koekeloeren.
Sorry,
[ afbeelding ]![]()
http://en.stickeralbum.fifa.com/game/flash?start_view=swfquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wat is de site? Ga ik ook eens sparen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke dubbelen heb je? Ik heb altidore wel voor je![]()
![]()
hier Nederland, Spanje, Frankrijk, Uruguay.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Sexy hond, ik heb alleen Italie compleet.
Vnvnd Portugal, Argentinië en Belgie even compleet maken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Imgame stats Cavani
Ball Control 87
Crossing 75
Curve 84
Dribbling 82
Finishing 99
F.K.Acc. 82
Heading Acc. 87
Long Pass 53
Long Shots 90
Marking 26
Penalties 92
Short Pass 79
Shot Power 95
Sliding Tackle 26
Standing Tackle 49
Volleys 93
Acceleration 80
Agility 86
Balance 61
Jumping 94
Reactions 87
Sprint Speed 88
Stamina 99
Strength 77
Aggression 94
Positioning 90
Interceptions 60
Vision 75![]()
Ik heb net al een request aangemaakt dus als het goed is werkt het.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Carrick heb ik nog niet
[ afbeelding ]![]()
wel hoor anders had je gewonnen als het een finale beslist op penalty's wasquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor, anders had ik niet geragepostPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ibra en MOTM Cavani samenquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:26 schreef Maver24 het volgende:
Imgame stats Cavani
Ball Control 87
Crossing 75
Curve 84
Dribbling 82
Finishing 99
F.K.Acc. 82
Heading Acc. 87
Long Pass 53
Long Shots 90
Marking 26
Penalties 92
Short Pass 79
Shot Power 95
Sliding Tackle 26
Standing Tackle 49
Volleys 93
Acceleration 80
Agility 86
Balance 61
Jumping 94
Reactions 87
Sprint Speed 88
Stamina 99
Strength 77
Aggression 94
Positioning 90
Interceptions 60
Vision 75![]()
Weet niet zeker of Cavani een TOTS kaart zal krijgen![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
1 Ron Djans voor je topic.
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Op dumpert stonden zijn benen niet op het gifje![]()
![]()
Daar heeft die thuis zeker weten voor geoefendquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Heb deze even van het filmpje geript.quote:Op dinsdag 22 april 2014 12:39 schreef Freire het volgende:
[..]![]()
Op dumpert stonden zijn benen niet op het gifje
Hahaha. Leukquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Kan wel hoorquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:49 schreef el-blanchito het volgende:
Met 100K ga ik geen TOTS-speler redden vrees ik he?Maar gewoon niet een van de betere uit een dure competitie
![]()
![]()
Daar maar op hopen danquote:Op dinsdag 22 april 2014 12:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan wel hoorMaar gewoon niet een van de betere uit een dure competitie
Bedankt!i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |