SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
neem aan dat jij of lindgren die op zijn naam gaat schrijven, zaten in verreweg de sterkste poulequote:Op dinsdag 22 april 2014 11:04 schreef el-blanchito het volgende:
Hoe gaat het met het PS3-toernooi dan?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik moet afwachten of m'n Playstation het nog doetquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neem aan dat jij of lindgren die op zijn naam gaat schrijven, zaten in verreweg de sterkste poule
Omni is dus al door naar de volgende ronde als hij wilti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
TOTY Neuer of de gewone?quote:
Want de normale Neuer is toch helemaal niet zo duur?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
maar de normale is morgen avond om 8 uur nog goedkoperquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
TOTY Neuer of de gewone?
Want de normale Neuer is toch helemaal niet zo duur?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gezien zijn team ga ik uit van TOTY Neuer, de normale is 42k best prijzig voor een keeper.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
TOTY Neuer of de gewone?
Want de normale Neuer is toch helemaal niet zo duur?![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:15 schreef DutchSL het volgende:
Reemi, kun jij vanavond na 21:00 voor de cup ?![]()
![]()
Het vraagt toch na 21:00. Dat kan dus ook om 23:00 zijn na de clquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Denk 't welquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:15 schreef DutchSL het volgende:
Reemi, kun jij vanavond na 21:00 voor de cup ?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
JUUUUUUP, tipje van mijn kant, bruikbare IF uit het TOTW dat tegelijk is met BPL TOTS inslaanquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat was ik al van plan ja! Nu maar hopen dat ze daarna wel weer verkocht gaan wordenquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
JUUUUUUP, tipje van mijn kant, bruikbare IF uit het TOTW dat tegelijk is met BPL TOTS inslaani'm black, i'm white, i'm a facking zebra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |