Waar kan ik dat bestand uploaden? Dat heb ik nog niet eerder gedaan.quote:Op woensdag 7 mei 2014 13:20 schreef Freezer het volgende:
Mocht je hem opnieuw hebben gemaakt kan je hem dan ook delen? Kan ik hem in de navi zetten voor die tijd.
Zo zit ik dus ook nu, te wachten op beter weerquote:Op woensdag 7 mei 2014 15:05 schreef Vrieskist het volgende:
Mocht het nog eens lekker weer worden voor die tijd, dan wil ik hem misschien ook nog wel eens proefrijden.
quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:47 schreef kawa4 het volgende:
ik heb me eigen ook aangemeld,
maar wel onder voorbehoud, dat het goed weer is,
ik heb geen zin om een kleine 170 km te rijden naar de tocht in de regen.
dus we hopen op goed weer
Eeehm bijvoorbeeld via dropbox of via upload/share site's (bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 14 mei 2014 22:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Waar kan ik dat bestand uploaden? Dat heb ik nog niet eerder gedaan.
[..]
Ja, mijn broer en een collega van hem rijden ook gaarne mee.quote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
-knip-
Ik zie dat er 9 mensen zijn die zich opgegeven hebben voor 1 juni.
Komt er nog aanwas mee? Hoe groot wordt de groep eigenlijk?
Mooi uitzicht he, zo'n banditquote:Op woensdag 21 mei 2014 07:50 schreef mennes2000 het volgende:
Ik heb gisteren eindelijk tijd gehad om wat videobeelden van de laatste rit aan elkaar te plakken:
Ben er komende rit waarschijnlijk niet bij.
ik moet ook iets van 180 km rijden voor ik er ben,quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:22 schreef Gummiebeer het volgende:
maar heb niet zoveel zin om solo naar het startpunt te rijden.
Ik rijd precies dezelfde routequote:Op donderdag 15 mei 2014 16:29 schreef Tankiej het volgende:
Ik kom ook langs Almere (A28 - A1 - A27 - A6)
quote:Op zondag 18 mei 2014 17:02 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Ja, mijn broer en een collega van hem rijden ook gaarne mee.
Top.quote:
*meldt*quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Nog een pre meet in Twente?
Als de weerberichten goed zijn ga ik mee maar heb niet zoveel zin om solo naar het startpunt te rijden.
Officieusquote:Op woensdag 21 mei 2014 15:58 schreef Nero22 het volgende:
Ziet er naar uit dat ik ook weer mee kom. Is er al iets afgesproken voor bij Almere?
Deze doen?quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:30 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
OfficieusIk begin er, dus daar verzamelen lijkt me goed idee
Primaquote:Op woensdag 21 mei 2014 16:44 schreef Nero22 het volgende:
Of we rijden nog een stuk door en spreken bij de Total langs de snelweg af. Ook handig voor kawa als 'ie via de A27 komt.
Daar
Bossche Bollen mee in een zakje aan het stuurquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:23 schreef kawa4 het volgende:
is voor mij ruim 1 uurtje rijden ,dus dat word om 8:30 aanrijden.
kan ik daar ff lekker ontbijten ( ow wacht daar hebben ze zeker geen worstenbroodjes)
Vervolgens elke stop schijtenquote:Op woensdag 21 mei 2014 18:09 schreef Vrieskist het volgende:
Meeste benzinepompen verkopen genoeg troep om te eten
Dat lijkt me een prima plan jaquote:Op woensdag 21 mei 2014 17:28 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Bossche Bollen mee in een zakje aan het stuur
Ik rij wel mee terug... Maar ik slaap van Zaterdag op Zondag bij mijn ouders... (die wonen sinds een paar jaar in Friesland...)quote:Op woensdag 21 mei 2014 14:22 schreef Gummiebeer het volgende:
Nog een pre meet in Twente?
Als de weerberichten goed zijn ga ik mee maar heb niet zoveel zin om solo naar het startpunt te rijden.
Je mag van je vriendin niet zonder supervisie het huis uit?quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:43 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ik rij als ik de oppas geregeld heb ook mee![]()
I.i.g. beter dan de regio Rijnmond.de komende dagen.quote:Op donderdag 22 mei 2014 11:47 schreef kawa4 het volgende:
[ afbeelding ]
vooralsnog redelijk weer volgende week
Precies!!quote:Op donderdag 22 mei 2014 16:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je mag van je vriendin niet zonder supervisie het huis uit?
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:40 schreef Maegrim het volgende:
nou nero is makkelijk over het hoofd te zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:46 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jij nog veel makkelijk als je op de grond ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al een aangepaste GPX nav het voorrijden? Kan ik die op m'n Garmin zettenquote:Op zaterdag 17 mei 2014 21:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
Vandaag de route voorgereden, wil nog een klein aantal dingen wijzigen.
Het is wel een eind haha, ben 4u onderweg geweest maar erg mooi al zeg ik het zelf.
Iets afgeweken van de route ook, dit gezien ik zelf ergens anders vandaan kom en dus niet per definitie vanuit Lemmer hoef te starten.
Batterij van mijn telefoon hield het niet meer vanaf Hindeloopen, dat was wel jammer want de rest moest ik op de gok doen, waardoor ik niet langs Harlingen ben gegaan omdat ik andere borden aanhield.
Ik zie dat er 9 mensen zijn die zich opgegeven hebben voor 1 juni.
Komt er nog aanwas mee? Hoe groot wordt de groep eigenlijk?
Nee ik denk dat we gewoon hem gaan rijden zoals hij is.quote:Op zondag 25 mei 2014 19:27 schreef Tankiej het volgende:
Ik sluit niet meer aan bij de pre-meet Almere. De dag ervoor ben ik in Groningen, blijf daar overnachten. Dus dan ga ik vanaf daar wel naar het startpunt
[..]
Heb je al een aangepaste GPX nav het voorrijden? Kan ik die op m'n Garmin zetten
quote:Op zondag 25 mei 2014 18:46 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Jij nog veel makkelijk als je op de grond ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Zuipt 'ie olie of gewoon veel kilometers gereden?quote:Op zondag 25 mei 2014 20:20 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet trouwens alweer olie verwisselen voor de rit
Veel kilometers, heb er alweer 14.000 op zitten dit jaar.quote:Op maandag 26 mei 2014 09:06 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Zuipt 'ie olie of gewoon veel kilometers gereden?
Daar wil je overigens ook niet dood worden gevondenquote:
En wat rijd je dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:14 schreef Pinkdwarf het volgende:
Mijn motor heb ik in Lemmer gekocht, dus die mag eventjes terug naar zijn vroegere woonplaats
Suzuki GSX-600F uit 1994. Oud ding, maar rijdt fantastisch.quote:
ow ik rij ook niet hoor met dit weer, en vooral niet helemaal naar fucking lemmer.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 08:42 schreef BlackLining het volgende:
Zal ik maar de eerste zijn die gaat mekkeren dan?
Als het van dit soort vuig zaadweer blijft haak ik af.
Het wordt zelfs steeds beterquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:03 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ow ik rij ook niet hoor met dit weer, en vooral niet helemaal naar fucking lemmer.
maar volgens de berichten ( zover je die kunt geloven) blijft het droog
Ik moet onderweg náár Lemmer al een keer tanken vrees ikquote:
Ga je via A6? Daar verzamelen we ons bij de Total iets na Almere.quote:Op woensdag 28 mei 2014 01:16 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik moet onderweg náár Lemmer al een keer tanken vrees ik
Motor stuk toch?quote:
Oow jammerquote:Op woensdag 28 mei 2014 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik andere dingen aan mijn hoofd heb.
Misschien, zal nog ff kijken. Rijden we weer samen muahaha? Ik wil wel een beetje het gas erop houden eigenlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 09:46 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Ga je via A6? Daar verzamelen we ons bij de Total iets na Almere.
[..]
Motor stuk toch?
Hoeveel gas hebben we het over?quote:Op woensdag 28 mei 2014 14:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Misschien, zal nog ff kijken. Rijden we weer samen muahaha? Ik wil wel een beetje het gas erop houden eigenlijk
Ben je gek, dan rammelt die bandit uit elkaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 15:55 schreef kawa4 het volgende:
een beetje is toch niet met 200+ over de A6 vlammen of wel?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je gek, dan rammelt die bandit uit elkaar.
Reden we 160 ja?quote:Op woensdag 28 mei 2014 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
Na de twenterit reed ik achter vinniiee aan, dat vond ik wel rap genoeg gaan(160). Op de a6/27/28 lijkt me wel dat je verdomt goed moet opletten op flitsers
Ja jaquote:Op woensdag 28 mei 2014 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben je gek, dan rammelt die bandit uit elkaar.
Standaard dit. Behalve binnen bebouwde komquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe hard rijden de helden meestal op de snelweg?
Zit er toch al gauw 20-30km boven...
Nice!quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja ja
Sinds de rebuilt rijdt de Bandit netjes 220, precies volgens het boekje
Mwa, snelweg? Meestal 150-160. En uitschieters naar de 220 als ik het op mijn heupen krijgmaar da's na 30 seconden ook niet leuk meer met 0,0 windbescherming
idd meestal 150 - 160.quote:Op woensdag 28 mei 2014 19:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe hard rijden de helden meestal op de snelweg?
Zit er toch al gauw 20-30km boven...
Men moet ook altijd op dezelfde wachten....quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:29 schreef Nero22 het volgende:
140/150 max. Dus dan weet je dat alvast: gas erop naar Almere, daarna moet het wat rustiger want ik hou niet veel over.![]()
160 gaat met moeite.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Men moet ook altijd op dezelfde wachten....
quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:48 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Men moet ook altijd op dezelfde wachten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |