Dat begrijp je verkeerd. Wanneer Vanas praat over anderen, dan is dat de waarheid vertellen, niet roddelenquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:51 schreef Tandplak het volgende:
Brief van Vanfles staat in dat ze niet roddelt, nou die schrijfster kan gelijk het gekkenhuis in.
Ik denk zelf het gunnen, ze kunnen het goed vinden samen. Ik vind dat Emil wel rake dingen zegt ookal heeft ie zoals anderen al zeiden andere waarden als het over zn eigen relatie gaat, beetje hypocriet maar toch vaak gelijk en grappig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Omdat hij het ze gunt? Of omdat hij haar leuk vind en weet dat zij hem ook wel leuk vind dus zich misschien niet in kan houden als ze niet meer met Rienk is (beat me maar Emil en Nico vind ik veeeeulll leuker)!
Nu Dre weg is komt er een overschot aan pammetjes. Ik zeg deel maar uitquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Zus van Nico is arts. Die heeft vast al alle boeken erop nageslagen aan welke syndromen die enge Rienk zou kunnen lijden.
Emile is strategisch! Laat iedereen zichzelf maar afbranden en dan komt hij straks als winnaar uit de bus. Emil wil zoveel mogelijk potentiele losers om zich heen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:51 schreef misssnapshot het volgende:
Waarom wil Emil zo graag dat Nico met Rienk blijft? En dat zij sex gaat hebben met hem?
Emil hanteert voor zichzelf (en zijn vriendin) totaal andere standaards. Denk aan het Playboy verhaal. Daar was ie voor, maar niet als zijn vriendin het zou zijn.
Daar heb je geen boek voor nodig.. Godsdienstwaanzinquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Zus van Nico is arts. Die heeft vast al alle boeken erop nageslagen aan welke syndromen die enge Rienk zou kunnen lijden.
vind je dat zo raar?..quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:51 schreef misssnapshot het volgende:
Waarom wil Emil zo graag dat Nico met Rienk blijft? En dat zij sex gaat hebben met hem?
Emil hanteert voor zichzelf (en zijn vriendin) totaal andere standaards. Denk aan het Playboy verhaal. Daar was ie voor, maar niet als zijn vriendin het zou zijn.
Eigenlijk is het nog erger. Hij heeft een soort van Messias Syndroom.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar heb je geen boek voor nodig.. Godsdienstwaanzin
Maar ze is zoooo eerlijk he, die Vanas. Altijd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef Urb het volgende:
Vanes praat feedback over haar gezuip goed, dat doet ze echt nooit nie he.
... iedere avond is daarintegen een speciale gelegenheidquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen
Ruud spreekt vanes aan op haar drankgebruik. Volgens Vanessa alleen op speciale gelegenheden en voor de rest sjouwt ze met lege flessen van anderen.
dat denk ik ook,in het land der blinden..........quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:54 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Emile is strategisch! Laat iedereen zichzelf maar afbranden en dan komt hij straks als winnaar uit de bus. Emil wil zoveel mogelijk potentiele losers om zich heen.
Het is dan ook een speciaal jaarquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
... iedere avond is daarintegen een speciale gelegenheid
quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:59 schreef UtoStreamer het volgende:
[..]
... iedere avond is daarintegen een speciale gelegenheid
Ja, dat is goed verwoord.quote:Op maandag 21 april 2014 22:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een goede vriend van ons heeft een bedrijf dat boortorens en -eilanden bouwt. Die zegt altijd dat de onderlinge cohesie in een dergelijke microsamenleving voor buitenstaanders niet te begrijpen is.
Nico vertelde de groep, dat ze Rienk niet alles heeft verteldquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:00 schreef Dotteke het volgende:
Heeft Rienk ook gehoord wat de familie van Nico over hem schrijft?
Raar vind ik het niet. Wel hypocriet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 10:58 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
vind je dat zo raar?..
ik zou ook van iedereen zeggen moet je doe pb als je dat wilt, zou het zelf ook zo doen als ik jonger was..
maar alles wat eigen is zus dochter nichtje , zou ik toch ern beetje huiverig voor zijn... er zijn mensen die het prachtig vinden , er zijn mensen die je er om gaan beoordelen /veroordelen...
en ik denk dat je die *eigen* mensen toch een beetje wil beschermen misschien..
Duidelijk toneelspel ja. Hoogopgeleiden is bullshit. Er zitten er daar maar vier met een hogere opleiding. Eventueel zou je Gio nog kunnen meerekenen. Maar die is maar eerste jaars.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:00 schreef Marenda het volgende:
Zo was ik ook weer,wat een nep gedoe zeg gister.Je zag op het laatst aankomen dat het Andrea zou worden.De hele dag is er een toneelstuk opgevoerd met als klap op de vuurpijl Emil op het laatst.zodat wij echt zouden gaan denken Ruud gaat eruit.Was er echt even klaar mee.Jammer dat we nu weer een tijd tegen dat ransbakken stel moeten aankijken en wat is de Isa een drama Queen zeg,die spoort echt niet.Jammer dat gister zo duidelijk werd dat ze ons gewoon belazeren,maar zelfs dat belazeren lag er zo dik bovenop dat het gewoon zielig word.Zit je daar met je hoogopgeleide mensen en ze komen over als een stel debielen,geef mij dan maar de laag opgeleide.
Ja, lekker duidelijk, helder en mooi opgebouwd. Ik heb veel vertrouwen in die man, dat het nu allemaal wat vlotter en gebekt zal gaanquote:Op dinsdag 22 april 2014 10:56 schreef Thom2802 het volgende:
Het valt me op dat er vaak rondom gedoe met Rienk streamlocks zijn... Het gaat wel weer een leuke minder saaie kant op sinds Dennis er in zit. Ik vind hem erg goed gecast, was echt genieten het exit verhaal van hem gisteren
quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:00 schreef Jian het volgende:
Wat ik echt vind; Die familie moet zijn bek houden, Nico is een volwassen en zeker geen domme vrouw en Rienk heeft haar niets aangedaan. Ik zou nooit dergelijke inmenging van mijn familie tolereren in mijn liefdesleven, wellicht een goed bedoelt advies, maar daar houdt het op en ligt de grens. Opzouten!
heb je het stukje als je niet van god houdt kan ik niet van jou houden niet meegekregen dan...quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:00 schreef Jian het volgende:
Wat ik echt vind; Die familie moet zijn bek houden, Nico is een volwassen en zeker geen domme vrouw en Rienk heeft haar niets aangedaan. Ik zou nooit dergelijke inmenging van mijn familie tolereren in mijn liefdesleven, wellicht een goed bedoelt advies, maar daar houdt het op en ligt de grens. Opzouten!
Is ook moeilijk denk ik.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nico vertelde de groep, dat ze Rienk niet alles heeft verteld
Dat was heel vals!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heb je het stukje als je niet van god houdt kan ik niet van jou houden niet meegekregen dan...
daar was nico kapot van..
Ja en? dan blijft het nog steeds een volwassen vrouw die haar eigen beslissingen neemt en niet haar familie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:03 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heb je het stukje als je niet van god houdt kan ik niet van jou houden niet meegekregen dan...
daar was nico kapot van..
Emil is een romantische ziel..quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef Dotteke het volgende:
Vind Emil erg kortzichtig in deze.
Iedereen kan toch op zijn 'blote' voeten nagaan dat de relatie tussen Rienk en Nico nooit kan werken.
Emil is een pedante betweter.quote:
Jammer dat de familie van Ruud dat niet gedaan heb,echt prijs de dag als dat stel uit elkaar is.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:04 schreef Urb het volgende:
Rienk "Twijfel maakt relaties stuk, en zij maken haar aan het twijfelen."
Emil "Precies, mooi gesproken!"
Rienk is al aan t veranderen, zijn standpunten waren in jenuari vaster als dat ze dat nu zijn. En hij wil miscchien geen eigen huis en baan, maar ik zie m wel bij nicolien gaan wonen en op de kinderen passen bvquote:Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef Dotteke het volgende:
Iedereen kan toch op zijn 'blote' voeten nagaan dat de relatie tussen Rienk en Nico nooit kan werken.
Met alleen romantiek kom je er helaas niet.quote:
haha dat ook maar ik mag hem wel ;-)quote:
Hij is in deze juist een stuk ruimdenkender dan de meesten hier!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:05 schreef Dotteke het volgende:
Geen eigenhuis, geen baan. Wat dan wel bij Nico gaan wonen, dan heeft hij toch ook een huis?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:06 schreef Marjeltje het volgende:
[..]
Rienk is al aan t veranderen, zijn standpunten waren in jenuari vaster als dat ze dat nu zijn. En hij wil miscchien geen eigen huis en baan, maar ik zie m wel bij nicolien gaan wonen en op de kinderen passen bv
Ja zoals met de orgaandonatie.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is in deze juist een stuk ruimdenkender dan de meesten hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |