Je hebt een DMquote:Op woensdag 23 april 2014 17:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Wtf, van Meerkerk naar Rotterdam CS kan gewoon 2x per uur sowieso. Waar in Rotterdam moet je zijn (desnoods per DM)?
Die nutteloze ov uren kan je toch wel declareren neem ik aan?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:11 schreef Amoeba het volgende:
Werden mijn ritten voor vandaag geannuleerd.. Mjah, maar wezen sporten dan. Toch weer mooi 2,5-3 uur voor niks in het OV gezeten.
Jazeker. Mjah, blijft toch een beetje zuur. OV is namelijk mijn minst favoriete manier van geld verdienen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:46 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Die nutteloze ov uren kan je toch wel declareren neem ik aan?
iPhone en dan vragen om gratis shit.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef CruisinDen het volgende:
Aangenomen bij EW, zo juist VOG aangevraagd en ben een beetje alles aan het regelen.
Iemand die nog een (gratis/goedkope) navigatieapp voor iPhone weet? Liefst die ik ook offline kan gebruiken! Thanks!
Van Slinge metro moet je richting het viaduct lopen. En in de VW dealer met de trap naar boven. Het is even lastig vinden! Had het maar binnen gevraagd.. Op de oude locatie zaten ze naast het pand.quote:Op dinsdag 22 april 2014 21:04 schreef meneer_valk het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een (nieuwe?) vestiging in Rotterdam, op de nieuwe autoboulevard aan de Zuiderparkweg. Wel klote om te vinden, de navigatie ken het huisnummer nog niet, in Google Maps staat de vestiging van E. nog niet op de kaart en echt duidelijk staat het ook niet op dat pand omdat er een schadehersteller in zit.
Maar inderdaad, fijne mensen op beide locaties. Laatst nog een lift gehad naar de metro in Rotterdam
Als die gejailbreakt was had ik natuurlijk gewoon de tomtom app ofzo gedownload.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:16 schreef Amoeba het volgende:
[..]
iPhone en dan vragen om gratis shit.
Is hij gejailbreakt?
Daarom Android.
Ik heb zelf Skobbler, daar ben je ongeveer 3 euro aan kwijt en dan heb je een Nederlandse kaart erbij. Maar ik gebruik hem zelf nooit meer, en weet ook niet of het offline werkt.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef CruisinDen het volgende:
Aangenomen bij EW, zo juist VOG aangevraagd en ben een beetje alles aan het regelen.
Iemand die nog een (gratis/goedkope) navigatieapp voor iPhone weet? Liefst die ik ook offline kan gebruiken! Thanks!
Wazequote:Op woensdag 23 april 2014 20:29 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Als die gejailbreakt was had ik natuurlijk gewoon de tomtom app ofzo gedownload.
Maar in dat geval ga ik wel even zoeken en testen enzo. Mocht iemand nog een suggestie voor een gratis/goedkope app hebben hoor ik 't graag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mocht iemand op een goede manier kunnen uitleggen hoe het OV bij de snelweglocatie in Meerkerk werkt, dan scheelt dat ook weer een hoop denk ik?
Het andere wat ik wil toevoegen is een "must-have apps". Hierin staan de apps die onmisbaar zijn voor de studentenchauffeur. Denk dan aan apps als: NS, 9292ov, Waze, Skobbler e.d.
Mocht het een goed idee zijn dan zal ik alvast een lijstje maken, welke later natuurlijk aangevuld kan worden.
Met name als je vanuit de richting Amsterdam komt ..quote:Op donderdag 24 april 2014 10:17 schreef Sarasi het volgende:
Ja. Welke verdraaide afrit je nou precies moet hebben in die puinzooi.
quote:Op donderdag 24 april 2014 10:08 schreef DrSnuggle het volgende:
Goeiesmorgens, ik kwam zojuist op het idee om de OP aan te gaan passen.
Ik wil graag twee tabjes toevoegen/aanpassen.Even taalkundig wat geredigeerd. Voor de rest een puik plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Ja als iemand dat nog 1x zegt, mep ik z'n hoofd in.quote:Op donderdag 24 april 2014 10:18 schreef Viezze het volgende:
De borden Hoevelaken volgen zou gewoon moeten werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |