Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:17 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Inderdaad. Het algemene deel is gewoon voorrang, borden, snelheden etc. Motortheorie is meer de wegpositie, filerijden, onderhoud. Bijv. moet je even weten dat een cardanaandrijving (wat het ook moge wezen) minder onderhoud behoeft dan een kettingaandrijving.
Ik heb 5 oefenexamens (per torrent) steeds herhaald en eigenlijk alle vragen van het CBR zaten daar wel in. Maar er zijn er ook nog 1400 op diezelfde piratebay te vinden en dan heb je echt alles. Helaas zijn sommige van die vragen wel een stuk vager.
Als je autotheorie onder de knie hebt is het in ieder geval weinig werk om dit even te fixen.
Gefeliciteerd, maar je moet het in Duitsland doen, is makkelijker en krijg je vertaler erbij die je meestal wel hint geeft voor de goeie antwoordenquote:
Deze manquote:
Niet alleen de A1, ook de A16, A27, A28 en de A58. Wat een gekloot allemaal, vooral die vrachtwagens die achter elkaar gaan inhalen op 2-baanwegen in 120 km gebieden :lquote:Op dinsdag 22 april 2014 20:40 schreef Panthera. het volgende:
Idioten reden er vandaag weer op de weg. A1 richting Duitsland was ik, en er stond een politieauto en een gewone auto de andere richting op. Vond iedereen blijkbaar superinteressant want iedereen ging vol op de rem staan, van 130 naar 5 vrijwel ineens. Ik zag dat de man achter me niet doorhad dat ik hard moest remmen, dus probeerde zelf zo dicht mogelijk op mijn voorganger te remmen (toegegeven, ik zat bijna aan zijn trekhaak vast maar veel anders kon ik niet, die man achter me stopte serieus ook centimeters achter mij). Vond die man voor me blijkbaar niet zo leuk, begon armgebaren te maken en me de eerste paar kilometer te blokkeren om er voorbij te gaan
Ik was laatst bij een (nieuwe?) vestiging in Rotterdam, op de nieuwe autoboulevard aan de Zuiderparkweg. Wel klote om te vinden, de navigatie ken het huisnummer nog niet, in Google Maps staat de vestiging van E. nog niet op de kaart en echt duidelijk staat het ook niet op dat pand omdat er een schadehersteller in zit.quote:Op dinsdag 22 april 2014 16:42 schreef CitroenFrance het volgende:
Die Renttoko op de Contactweg in Amsterdam werken best relaxte mensen! Nja, ik word meestal geholpen door die dame met der leuke lach. En de wagens zijn 90% van de tijd nog geen jaar oud
! Dus ook het Golfje. Focus was smerig ten top -___-"
quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:40 schreef Panthera. het volgende:
Idioten reden er vandaag weer op de weg. A1 richting Duitsland was ik, en er stond een politieauto en een gewone auto de andere richting op. Vond iedereen blijkbaar superinteressant want iedereen ging vol op de rem staan, van 130 naar 5 vrijwel ineens. Ik zag dat de man achter me niet doorhad dat ik hard moest remmen, dus probeerde zelf zo dicht mogelijk op mijn voorganger te remmen (toegegeven, ik zat bijna aan zijn trekhaak vast maar veel anders kon ik niet, die man achter me stopte serieus ook centimeters achter mij). Vond die man voor me blijkbaar niet zo leuk, begon armgebaren te maken en me de eerste paar kilometer te blokkeren om er voorbij te gaan
Volgens mij krijgt iedereen dat bericht. Ik werd een dag later al gebeldquote:Op woensdag 23 april 2014 14:16 schreef Thom90 het volgende:
Even vraagje hoor, heb mij bij Easyway ingeschreven.
Maar ik kom dan op de wachtlijst, mensen hier ervaring mee, hebben ze nog wel vacatures?
Ik zit dan ook nog eens regio Amsterdam, dus zal ook wel druk zijn.
Het leek mij nog wel leuk werk om te doen, laatste periode van m'n studie.
OP laatste spoiler lezen aubquote:Op woensdag 23 april 2014 14:16 schreef Thom90 het volgende:
Even vraagje hoor, heb mij bij Easyway ingeschreven.
Maar ik kom dan op de wachtlijst, mensen hier ervaring mee, hebben ze nog wel vacatures?
Ik zit dan ook nog eens regio Amsterdam, dus zal ook wel druk zijn.
Excuus, gelijk even doorgenomen. Had de OP wel even vluchtig doorgenomen, maar daar overheen gelezen.quote:
Top, we gaan het zienquote:Op woensdag 23 april 2014 14:29 schreef Lolish het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt iedereen dat bericht. Ik werd een dag later al gebeld
Afstudeerder?quote:Op woensdag 23 april 2014 14:16 schreef Thom90 het volgende:
Je hebt een DMquote:Op woensdag 23 april 2014 17:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Wtf, van Meerkerk naar Rotterdam CS kan gewoon 2x per uur sowieso. Waar in Rotterdam moet je zijn (desnoods per DM)?
Die nutteloze ov uren kan je toch wel declareren neem ik aan?quote:Op woensdag 23 april 2014 19:11 schreef Amoeba het volgende:
Werden mijn ritten voor vandaag geannuleerd.. Mjah, maar wezen sporten dan. Toch weer mooi 2,5-3 uur voor niks in het OV gezeten.
Jazeker. Mjah, blijft toch een beetje zuur. OV is namelijk mijn minst favoriete manier van geld verdienen.quote:Op woensdag 23 april 2014 19:46 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Die nutteloze ov uren kan je toch wel declareren neem ik aan?
iPhone en dan vragen om gratis shit.quote:Op woensdag 23 april 2014 20:06 schreef CruisinDen het volgende:
Aangenomen bij EW, zo juist VOG aangevraagd en ben een beetje alles aan het regelen.
Iemand die nog een (gratis/goedkope) navigatieapp voor iPhone weet? Liefst die ik ook offline kan gebruiken! Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |