Ja ga ik inderdaad doen, weet nog precies hoe laat en waar het wasquote:Op donderdag 1 mei 2014 16:45 schreef Viezze het volgende:
Bel even, misschien kunnen ze wat voor je doen aan de hand van het overzicht wat ze krijgen van de tankpassen.
Ja, autotransport. Ook al verwacht. Net dus gebeld, moet maar gewoon er bij zetten 'geen bon meer'. 'Misschien zien ze het door de vingers', maar weinig kans.quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:50 schreef Viezze het volgende:
Moet je het autotransportformulier invullen? Want dan geef ik je weinig kans. Anders kan je nog wel eens geluk hebben.
Er is alleen geen transactie want tankpas gebruikt.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:14 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Gewoon een screenshot maken van de transactie in internetbankieren.
Dit is wel een optie inderdaad, misschien kunnen zij het voor je terughalen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:15 schreef Panthera. het volgende:
Je kan eventueel nog proberen tankstation te bellen?
Aldus shell.nlquote:Ik heb geen bon ontvangen? Hoe kan ik toch een bon krijgen?
U kunt een email sturen aan: Shellstation@shell.com
Voor een snelle afhandeling dient U bij de aanvraag de volgende elementen te voegen: (uw persoonlijke gegevens : Naam, adres en het kaartnummer waarmee u getankt heeft. Datum, uur, plaats van tanken en het type brandstof zodat wij de transactie snel kunnen terugvinden. Ten slotte het aantal liters en de som van de tankbeurt).
Tracht zo volledig mogelijk te zijn.
Zou EW serieus voor elke 3 litertjes benzine een aparte factuur malen??quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:20 schreef Viezze het volgende:
Het gaat er om dat ze geen factuur naar de klant kunnen sturen. Dat is de hele reden dat je het autotransportformulier dezelfde dag nog in moet vullen.
Ik denk dat ze voor bepaalde klanten dagelijks een factuur sturen met alle ritten van de voorgaande dag ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zou EW serieus voor elke 3 litertjes benzine een aparte factuur malen??
True. Maar dan nog, die drie die ik gereden heb, trokken nog langzamer op dan slak.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:39 schreef Viezze het volgende:
Ik vind een Caddy anders fijner rijden dan een Prius.
Caddy's zijn vaak afgetrapt, dat maakt ze kut. Maar als er normaal mee om wordt gegaan rijden ze prima.
Ja de SDIs of de 1.6 TDIs met 75 pk zijn om te janken. Daar kan je niet fatsoenlijk mee inhalen op een weg zoals de N33 (tweebaans en 100).quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
True. Maar dan nog, die drie die ik gereden heb, trokken nog langzamer op dan slak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |