Ik denk dat ze voor bepaalde klanten dagelijks een factuur sturen met alle ritten van de voorgaande dag ja.quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zou EW serieus voor elke 3 litertjes benzine een aparte factuur malen??
True. Maar dan nog, die drie die ik gereden heb, trokken nog langzamer op dan slak.quote:Op donderdag 1 mei 2014 14:39 schreef Viezze het volgende:
Ik vind een Caddy anders fijner rijden dan een Prius.
Caddy's zijn vaak afgetrapt, dat maakt ze kut. Maar als er normaal mee om wordt gegaan rijden ze prima.
Ja de SDIs of de 1.6 TDIs met 75 pk zijn om te janken. Daar kan je niet fatsoenlijk mee inhalen op een weg zoals de N33 (tweebaans en 100).quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
True. Maar dan nog, die drie die ik gereden heb, trokken nog langzamer op dan slak.
Dafuq ..quote:Op donderdag 1 mei 2014 17:31 schreef Wave103 het volgende:
Overigens vandaag letterlijk uitgelachen door een einde lease-klant. 'Ben je hier afgezet?' 'Nee, met de bus.' ' HAHAHA dat meen je niet!?!? Met het OV??'![]()
Ik had hem ook kunnen uitlachen omdat hij al een paar jaar in een Civic hybride rijdt, maarja. Klanten he.
Het was een 1.8 TFSI met 170pk. Voldoende pit, en klonk ook goed wat hoger in de toeren. Best lekker!quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:24 schreef Solidberg het volgende:
Wat voor een motor zat er in die A5? 2.0 TDI met 140pk oid die ze in de A4 doen vind ik niet echt spannend, maar de 2.0 TDI (?) met 170pk in een A6 is al stukken beter
In principe wel, maar ik meen ooit gehoord te hebben dat er voor de 4 grote steden een regeling te treffen is voor die regel.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:38 schreef CruisinDen het volgende:
4 ritjes gehad vandaag, prima maar druk dagje want de CP van de eerste rit was op vakantie en degene die het over kon nemen was er zo snel nog niet.
Ohja, super leuk dat 'in je eigen woonplaats krijg je niet betaald' enzo, maar ik woon in Amsterdam.. Ik heb en zal regelmatig +30min (zoals maandag bijna een uur) moeten reizen. Is dat dan gewoon onbetaald?:")
De huidige Kuip blijft ongeëvenaardquote:Op donderdag 1 mei 2014 19:11 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ik mag dan wel Ajacied zijn, maar damn.. Dit ziet er veel beter uit dan die betonnen doos in Amsterdam!
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)-meer-vertrouwen.htm
Easyway bellen voor een nieuw formulier en dan dat formulier opnieuw invullen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 18:42 schreef Exorbitantes het volgende:
Aangenomen bij een benzinepomp. Toch wat zekerheid binnenhalen qua werkgelegenheid. Hoe moet ik dat nu doen met loonheffing? Ik heb nu bij mijn nieuwe werk loonheffing toegepast maar dit is ook van toepassing bij EW. Dat van EW wil zonder loonheffingskorting doen.
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2014 21:24 schreef trolley het volgende:
Ik weet dat het al heel vaak gevraagd is, en ik zou het eigenlijk ook niet mogen/moeten vragen, maar toch doe ik het![]()
![]()
Ik moet morgen naar snelweglocatie Meerkerk, stopt de 388 ri Utrecht bij P+R sowieso?
Ja of niet, als je verwacht dat je onder de 6000 euro blijft op jaarbasis.quote:Op donderdag 1 mei 2014 21:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Easyway bellen voor een nieuw formulier en dan dat formulier opnieuw invullen.
Volgens mij mag je loonheffingskorting maar bij één werkgever tegelijk toepassen.quote:Op donderdag 1 mei 2014 22:11 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja of niet, als je verwacht dat je onder de 6000 euro blijft op jaarbasis.
Je komt weer even lapo hunten?quote:
Laat maar, ik doe het zelf welquote:Op donderdag 1 mei 2014 22:34 schreef Kiprollade het volgende:
Quote mij weer even voor een berichtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |