Wie is je favoriet?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Het ene uur wat vaker dan het andere. Fobo's van KLB SC chicks natuurlijk..
Ik wel. :squote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er zitten zwarte stippeltjes in mijn thee
Kan niet handelen
quote:
Gewoon opgedronken, omdat ik geen smetvrees heb.quote:
tijd voor een lease autoquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon opgedronken, omdat ik geen smetvrees heb.
En ik lees dat ik vanmiddag naar Amsterdam moet.
Gr gr vanuit Roffa.
bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 22 april 2014 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom heeft de Mexx geen online shop meer?
Ja, maar die krijg ik nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijd voor een lease auto
[..]
bestaat dat nog?
een Up! van de zaakquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die krijg ik niet
En ja Mexx bestaat nog.
Die heeft hele fijne jurkjes.
Heel netjes
Ik wil geen UPquote:
mijn motor heeft een onderhoudsinterval van 10kquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet binnenkort naar de garage om de auto een beurt te laten geven, ben benieuwd wat de kosten zijn._ ding slijt nu 300 x harder dan normaal.
geen idee, ik draag nooit jurkjesquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die krijg ik niet
En ja Mexx bestaat nog.
Die heeft hele fijne jurkjes.
Heel netjes
300x zo duur dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet binnenkort naar de garage om de auto een beurt te laten geven, ben benieuwd wat de kosten zijn._ ding slijt nu 300 x harder dan normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |