abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_139133510

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door Jero_nimo op 22-04-2014 20:09:52 ]
pi_139133555
Nog maar eens mijn laatste post :P

quote:
14s.gif Op maandag 21 april 2014 23:43 schreef Yuki het volgende:

[..]

FTFY.
Nee, zwoot heeft Twinky geïntroduceerd. Als een quote van een van haar leerlingen :+ .

Ohja, voor Hats en Quoi: ^O^
http://www.runnersworld.com/photos/15-great-post-run-beers
  maandag 21 april 2014 @ 23:51:09 #3
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_139133733
Lief knientie!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_139134058
quote:
1s.gif Op maandag 21 april 2014 23:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Lief knientie!
[ afbeelding ]
Iets groter als Harry :P
Vlaamse reus, niet normaal ja!
pi_139135859
Zo. Ingeschreven voor de vlm2015 loting. Nu echt maar proberen te slapen. Mijn benen stralen gewoon actief vermoeidheid uit. Raar gevoel! :o maakt dat ik lastig in slaap kom!
Ja doei.
  dinsdag 22 april 2014 @ 03:14:47 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139136195
Zou een rondje hardlopen niet helpen MoBlo? ;)
In ieder geval veel succes met de loting voor London

[ Bericht 17% gewijzigd door rechtsedirecte op 22-04-2014 03:45:29 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_139136523
quote:
0s.gif Op maandag 21 april 2014 23:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Nog maar eens mijn laatste post :P

[..]

Nee, zwoot heeft Twinky geïntroduceerd. Als een quote van een van haar leerlingen :+ .

Ohja, voor Hats en Quoi: ^O^
http://www.runnersworld.com/photos/15-great-post-run-beers
Het grootste deel is hier niet/slecht te krijgen, maar komt er dus op neer dat alles mag. Ik zat gisteren aan de weizener (supermarktweizeners testen, dat is altijd wel ok na het rennen :P)
  dinsdag 22 april 2014 @ 06:26:53 #8
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139136561
hier de grand stand die ik opgenomen heb in de training van vanavond.

beginnen bij het hekje vooraan, links de trap op..... langs de bovenkant van de grandstand naar de rechter trap en dan weer naar beneden naar het hekje en dat in sessies van 5 keer

De twee dames die vanavond mee trainen lopen prima en kunnen makkelijk een sub uur 10km lopen maar ze willen in September hun eerste HM gaan lopen dus een beetje "krachttraining" kan geen kwaad om ze het gevoel te geven wat het is om met vermoeide benen te lopen...want na de grand stand nog even 5km uithobbelen!
  dinsdag 22 april 2014 @ 06:33:10 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_139136581
Ook ingeschreven voor de loting voor Londen. Tegen beter weten in, want daar kom je als "overseas" al helemaal niet doorheen
F means you're fucked
  dinsdag 22 april 2014 @ 06:34:46 #10
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139136587
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 06:33 schreef YUR het volgende:
Ook ingeschreven voor de loting voor Londen. Tegen beter weten in, want daar kom je als "overseas" al helemaal niet doorheen
tegen beter weten in dan toch maar succes gewenst!
Weet je zo hoeveel "overseas" tickets er beschikbaar zijn van de 40,000?
  dinsdag 22 april 2014 @ 07:57:39 #11
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139136922
http://www.tahoe200.com/race-organizers-2/
Als we het dan toch over bier hebben, dit loopje heeft zelfz zijn eigen bier-consulent :D
pi_139136946
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 07:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.tahoe200.com/race-organizers-2/
Als we het dan toch over bier hebben, dit loopje heeft zelfz zijn eigen bier-consulent :D
Met een briljante achternaam. Schranz :D Jammer dat het een ultrarunner is, anders had ik met m willen trouwen O+
pi_139137051
Wauw. Benen zijn nog wel moe, maar heb geen greintje spierpijn! Waar ik een paar weken geleden na 18mijl op diezelfde route de trap niet neer af kwam huppel ik er nu gewoon af! Tof!
Ja doei.
pi_139137145
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
Wauw. Benen zijn nog wel moe, maar heb geen greintje spierpijn! Waar ik een paar weken geleden na 18mijl op diezelfde route de trap niet neer af kwam huppel ik er nu gewoon af! Tof!
Klinkt goed!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_139137169
Ben zeer verbaasd! :D kan ik morgen hopelijk ook gewoon rennen :9

Lichamen zijn rare dingen...
Ja doei.
pi_139137171
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:32 schreef motorbloempje het volgende:

Misschien komt het nog :P Ik stapte gisteren fris en fruitig uit mijn bed, en het rennen ging top, maar ben vanochtend toch wel aardig gesloopt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_139137223
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:32 schreef motorbloempje het volgende:

Lichamen leren ook best wel snel, dat scheelt :). Lekker dat het zo goed voelt!
Bij mij valt het ook erg mee. Alleen de bovenbenen wat moe, maar voor de rest geen pijntjes nog, had het veel erger verwacht. Vooral omdat ik niet heel vaak in de heuvels train. Toch eens wat vaker gaan doen, vond het ook wel erg leuk! ^O^
pi_139137243
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 06:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
hier de grand stand die ik opgenomen heb in de training van vanavond.
[ afbeelding ]

beginnen bij het hekje vooraan, links de trap op..... langs de bovenkant van de grandstand naar de rechter trap en dan weer naar beneden naar het hekje en dat in sessies van 5 keer

Ouch, ik heb nu al plaatsvervangend spierpijn als ik je plannen zo lees.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:18 schreef motorbloempje het volgende:
*O* Goed bezig dus *O*
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_139137270
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Lichamen leren ook best wel snel, dat scheelt :). Lekker dat het zo goed voelt!
Dat klopt hier ook wel. Mijn benen lijken die 18 kilometer van zaterdag nu ook makkelijk te verteren, zelfs terwijl ik de week ervoor 22km liep. Wel gaaf, dat dat zo rap kan wennen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 22 april 2014 @ 08:58:54 #20
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_139137472
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:39 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ouch, ik heb nu al plaatsvervangend spierpijn als ik je plannen zo lees.

Buiten het gemekker en geklaag om hebben ze het overleeft.
Ik heb ze voorgehouden dat je de trainingen die niet leuk zijn (ik ben hier absoluut ook geen fan van) juist in een groep moet doen.
Ze doen het hartstikke goed hoor, ook al heb ik wel tien keer gehoord "my legs are jelly..."
pi_139137526
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 08:33 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Misschien komt het nog :P Ik stapte gisteren fris en fruitig uit mijn bed, en het rennen ging top, maar ben vanochtend toch wel aardig gesloopt..
Daar wil ik nog even niet aan denken! :o :') :D

Maar, ook al krijg ik morgen ineens wat meer last, dan is 't iig niet zo erg als toen, want toen had ik op de avond zelf al problemen met de trap en de kleinere op-/afstapjes in huis...
Ja doei.
pi_139137571
Binnenkort maar eens nieuwe hardloopkleding kopen. Zo licht en luchtig mogelijk dus dat word even een zoektocht opzetten naar de perfecte kleding.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_139137602
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:04 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Binnenkort maar eens nieuwe hardloopkleding kopen. Zo licht en luchtig mogelijk dus dat word even een zoektocht opzetten naar de perfecte kleding.
Ja doei.
pi_139137632
Ik moest eigenlijk meer hieraan denken:
pi_139137644
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 april 2014 09:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is het overwegen waard! Weet niet of die bladeren nou comfortabel zijn.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')