Awrquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ga snel langs of ze komt maar even hier dan maak ik lekker soep voor dr en zielige films met ijs eten op de bank
Nee zij is er achter gekomen, hij is schijnbaar niet zo handig met computersquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Awr
Maar had die gozer het nu zelf verteld ofzo? Of was ze er achter gekomen?
Spullen inmiddels haar huis uit?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee zij is er achter gekomen, hij is schijnbaar niet zo handig met computers![]()
Ja alle spullen van hem zijn weg nu, ze heeft alles bij zijn ouders voor de deur achter gelatenen hem een bericht gestuurd dat ie daar kan gaan slapen vanaf nu .. echt briljante actie
Bij een vriend ofzo want hij ontkent alles en voelt zich vals beschuldigdquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]![]()
![]()
waar is die eikel nu dan?
bij die andere chick ofzo?
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Bij een vriend ofzo want hij ontkent alles en voelt zich vals beschuldigd
Ja zij heeft gewoon foto's waar hij met die meid opstaat... en nog gaat hij stoer doen en ontkennenquote:
Das wel sneu jaquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja zij heeft gewoon foto's waar hij met die meid opstaat... en nog gaat hij stoer doen en ontkennen
Ik ben niet thuis in al die stromingen…quote:
Ja daaromquote:
Ja ik kruip er na dit liedje ook in….quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja daarom![]()
Ik ga wel lekker mijn bedje bezoeken, ben moe ook druk weekend gehad en morgen weer vroeg op
Jaaaa heerlijk manquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja ik kruip er na dit liedje ook in….
Hoop te regelen morgen… en dan woensdag naar London
Echt wel… Lekker wat zaken regelen voor de release… 's avonds optreden… donderdag de live tracks doornemen en dan zoef 's middags weer naar huisquote:
Goed bezigquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Echt wel… Lekker wat zaken regelen voor de release… 's avonds optreden… donderdag de live tracks doornemen en dan zoef 's middags weer naar huis
Eigenlijk ook gekkenwerk…
Binnenkort maar een lang weekendje heen… gewoon voor de rust
Waar zie je dat dan?quote:
Neequote:Op dinsdag 22 april 2014 00:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ken jij de dagcijfers niet?
GC / Dagcijfers #231
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Neezijn dat het aantal posts dat je hebt gedaan?
Dat zal bestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |