Wanneer ga jij weer eens een van je shows doen Egggs?quote:
Had je gister moeten luisterenquote:Op maandag 21 april 2014 23:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens een van je shows doen Egggs?
Geen dank, ik heb nog niets gedaan.quote:
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen dank, ik heb nog niets gedaan.
Bij muisje had ik ook al gezien hoe een net bij haar kan dus bij jou gaat dat ook zeker lukken!
Was wel leuk geweest als dat je nickname was geweest: als je het stokje zou overdragen aan de volgende DJ, kon je hem de Spazz-stick geven!quote:
Laat dan even weten wanneer de volgende is, dan zorg ik dat ik luisterquote:
Wanneer daar behoefte toe is, ik heb teveel tijd.quote:Op maandag 21 april 2014 23:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Laat dan even weten wanneer de volgende is, dan zorg ik dat ik luister
quote:Op maandag 21 april 2014 23:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wanneer daar behoefte toe is, ik heb teveel tijd.
Vaker dan jij nu denkt.quote:Op maandag 21 april 2014 23:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Wanneer daar behoefte toe is, ik heb teveel tijd.
Ja volgens mij één of andere ehhh....ijshockyër die jij wel tof vindt of zo iets dergelijks?quote:Op maandag 21 april 2014 23:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja weinig Nederlanders/Fokkers snappen het
Helemaal mee eensh!quote:Op maandag 21 april 2014 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaker dan jij nu denkt.
Ik heb de laatste tijd een paar keer een hardcore show gedraaid maar dat was niets...
Hardcore ed worden veel te weinig gedraaid op den radio!
Mijn favo NHL club is Ottawa Senators… en daar is hij 1 van de top spelersquote:Op maandag 21 april 2014 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja volgens mij één of andere ehhh....ijshockyër die jij wel tof vindt of zo iets dergelijks?
Gister had ik een dikke shpongle set.. van hun nieuwe album...quote:Op maandag 21 april 2014 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaker dan jij nu denkt.
Ik heb de laatste tijd een paar keer een hardcore show gedraaid maar dat was niets...
Hardcore ed worden veel te weinig gedraaid op den radio!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |