Goeie troll dit.quote:Op maandag 21 april 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke Feyenoorder die je tegenkomt springt het vuur in de ogen als ze Ajax of Amsterdam horen.
Ik heb ze alleen dit seizoen niet gehoord, maar oke, jij zult het ongetwijfeld beter weten.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef RensAjacied het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik in het stadion van Feyenoord vaak anti Ajax leuzen hoor terwijl ze niet tegen Ajax spelen. Maar goed dat zegt ook niet alles.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er zullen er morgen wel weer een aantal een ban hebben om onverklaarbare redenen.
Stino heeft je verslagen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er zullen er morgen wel weer een aantal een ban hebben om onverklaarbare redenen.
Nee hoor. Gaat er alleen maar om bij welk kamp er meer haat heerst.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef GGMM het volgende:
Oh. Er is weer een spannende onze supporters zijn beter dan due van jullie discussie gaande
haha ja noord korea en zo!quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik zou eens een cursusje discussiëren nemen als ik jou was.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké sorry dat ik jou en alle andere Feyenoord supporters beledigd hebben..
Uiteindelijk houdt iedereen van Ajax natuurlijk
Je beledigd niemand, ik geef alleen aan dat je vooringenomen bent en dat je totaal niet weet waar je over praat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké sorry dat ik jou en alle andere Feyenoord supporters beledigd hebben..
Uiteindelijk houdt iedereen van Ajax natuurlijk
Waarom heb ik notes gekregenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stino heeft je verslagen.
Zijn notes zijn grappiger dan die van jou.
Elk weekend een andere club!quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht even, is Rens in de Kuip geweest?
Want het leven duurt maar evenquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik heb ze alleen dit seizoen niet gehoord, maar oke, jij zult het ongetwijfeld beter weten.
Uh, nou nee.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef GGMM het volgende:
Oh. Er is weer een spannende onze supporters zijn beter dan due van jullie discussie gaande
*beledigt. Ik zal de schuld aan je dikke handjes geven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je beledigd niemand, ik geef alleen aan dat je vooringenomen bent en dat je totaal niet weet waar je over praat.
Meerdere malen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Wacht even, is Rens in de Kuip geweest?
ah ok. Fat is een stuk mindet treurig.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor. Gaat er alleen maar om bij welk kamp er meer haat heerst.
Wasn't me.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom heb ik notes gekregen. Ik heb me netjes gedragen vandaag.
Waar denk je dat ik mee bezig benquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zou eens een cursusje discussiëren nemen als ik jou was.
Ik heb mijn banden met GGMM verbroken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef Doublepain het volgende:
Ajacied422 die al zijn screenshots stuurt naar GGMM.
Ik hoefde deze discussie dan ook helemaal nietquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Je beledigd niemand, ik geef alleen aan dat je vooringenomen bent en dat je totaal niet weet waar je over praat.
Die screenshots zullen hoe dan ook bij GGMM belanden.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn banden met GGMM verbroken.
Roep niet van die domme dingen dan.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoefde deze discussie dan ook helemaal niet
Ik heb het inlogaccount van mijn Puush ook niet doorgegeven aan GGMM als je dat soms dacht.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die screenshots zullen hoe dan ook bij GGMM belanden.
Roep dan niet zulke onzin joh.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoefde deze discussie dan ook helemaal niet
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Roep niet van die domme dingen dan.
Oké sorry, ik hou het wel bij kutgrappen voortaan.quote:
Wordt nooit gezongen, behalve tegen Ajax.quote:
Maak eerst je mbo af, kom daarna maar eens terug.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Oké sorry, ik hou het wel bij kutgrappen voortaan.
HAHAHAHA JE BENT NOG DIKKER DAN SJAAK.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:05 schreef GGMM het volgende:
Mijn vingers zijn veel te dik om moviel te typen.
hahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:05 schreef GGMM het volgende:
Mijn vingers zijn veel te dik om moviel te typen.
Ik heb mijn havo diploma al en op het mbo leer je niks bijquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:05 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maak eerst je mbo af, kom daarna maar eens terug.
Sjaak is stevig dik. Dat is iets heel anders.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
hahahahahahahahahaha
Stijn gaat jou zo een sloopkogel noemen.
Morgen lekker naar Artis toch dit dat.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn havo diploma al en op het mbo leer je niks bij
niet overdrijven.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HAHAHAHA JE BENT NOG DIKKER DAN SJAAK.
Dan ben je nog dommer dan je eruit ziet.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb mijn havo diploma al en op het mbo leer je niks bij
Omdat ik een havo diploma heb?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Dan ben je nog dommer dan je eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |