Je bent zelf onnozel.quote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Huh?
Meest random onnozele post van de dag.
Ik wist dat iemand me zou noemen nadat ik KPD zagquote:Op maandag 21 april 2014 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt er aan welke topics je bezoekt.
De topics waar Drizzt post moet je vermijden.
Elke Feyenoorder die je tegenkomt springt het vuur in de ogen als ze Ajax of Amsterdam horen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Maar wanneer komt het argument waarmee je iedereen het zwijgen oplegt en doet accepteren dat dit bij Feyenoord niet zo is in 90% van de vakken?
En als ze zeggen dat ze uit protest van de tribune afstappen, stormen ze gewoon naar een ander vakquote:Op maandag 21 april 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Midden-Noord > de rest. Nu de rest van het stadion nog vol krijgen.
Zo, daar heb je hem.quote:Op maandag 21 april 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en jij bent een arrogante kakkerlak.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke Feyenoorder die je tegenkomt springt het vuur in de ogen als ze Ajax of Amsterdam horen.
Dat komt door je pics in het mannentopic met je olifantenslurf.quote:Op maandag 21 april 2014 23:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand me zou noemen nadat ik KPD zag
Onderkruipsels.quote:Op maandag 21 april 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik 'kakkerlak' een treurig begrip vind?
Waar is die associatie met Feyenoord mee ontstaan eigenlijk?
Er was een kakkerlakken plaag in Rotterdam. En ze hadden een 'scheldwoord' nodig.quote:Op maandag 21 april 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik 'kakkerlak' een treurig begrip vind?
Waar is die associatie met Feyenoord mee ontstaan eigenlijk?
Zullen er vast veel zijn in jouw woongebiedquote:Op maandag 21 april 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke Feyenoorder die je tegenkomt springt het vuur in de ogen als ze Ajax of Amsterdam horen.
Purmerend is een aidsdorp.quote:Op maandag 21 april 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen er vast veel zijn in jouw woongebied
Alhoewel... in omgeving Purmerend schijnen ze wel te bestaan.
Bestaan er wel hoor.quote:Op maandag 21 april 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen er vast veel zijn in jouw woongebied
Alhoewel... in omgeving Purmerend schijnen ze wel te bestaan.
Alleen omdat ik aangeef dat je werkelijk waar geen idee hebt waar je over praat?quote:Op maandag 21 april 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en jij bent een arrogante kakkerlak.
Ik heb wel een idee waarover ik praat. Ik heb nog nooit een Feyenoord-supporter normaal zien doen als ze Ajax hoorden.quote:Op maandag 21 april 2014 23:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Alleen omdat ik aangeef dat je werkelijk waar geen idee hebt waar je over praat?
Komt goed Stijn. Evander Sno komt wellicht naar Den Haag als Fraser zijn best doetquote:Op maandag 21 april 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
M'n hele paasweekend naar de teringtyfus
Godgloeind verdomme aids
Ik ben een aardig fanatieke Feyenoorder, maar op de een of andere manier kan ik toch normaal omgaan met een aantal vrienden van me die toevallig op 410 staan te trommelen en midden in Amsterdam wonen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vinden de Legia fans niet leuk.quote:Op maandag 21 april 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed Stijn. Evander Sno komt wellicht naar Den Haag als Fraser zijn best doet
Ik hoor het alweer jouw matras heeft een zware nacht voor de boeg.quote:Op maandag 21 april 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee waarover ik praat. Ik heb nog nooit een Feyenoord-supporter normaal zien doen als ze Ajax hoorden.
Met hun 020 gejank.
Moet je eens opletten als je mij ooit ontmoet.quote:Op maandag 21 april 2014 23:57 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ben een aardig fanatieke Feyenoorder, maar op de een of andere manier kan ik toch normaal omgaan met een aantal vrienden van me die toevallig op 410 staan te trommelen en midden in Amsterdam wonen.
Hah, niet elke Feyenoorder dus!
wat is er aan de hand?quote:Op maandag 21 april 2014 23:57 schreef Ajacied422 het volgende:
M'n hele paasweekend naar de teringtyfus
Godgloeind verdomme aids
Hoeveel Feyenoord fans ken je?quote:Op maandag 21 april 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee waarover ik praat. Ik heb nog nooit een Feyenoord-supporter normaal zien doen als ze Ajax hoorden.
Met hun 020 gejank.
quote:Op maandag 21 april 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit vinden de Legia fans niet leuk.
Ooh jij gaat ook weer meelopenquote:Op maandag 21 april 2014 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik hoor het alweer jouw matras heeft een zware nacht voor de boeg.
Dat zal een zéér boeiende confrontatie worden.quote:Op maandag 21 april 2014 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet je eens opletten als je mij ooit ontmoet.
De comments onder het filmpje ookquote:
Tuurlijk hand in hand kameraden hand in hand voor feyenoord één zo rollen die kakkerlakken.quote:
Hand in handquote:Op maandag 21 april 2014 23:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Tuurlijk hand in hand kameraden hand in hand voor feyenoord één zo rollen die kakkerlakken.
Dat valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 21 april 2014 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met hun 020 gejank.
Wat heb jij tegen GGMM dan?quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Ah GGMM is er weer, verstop alles nu het nog kan.
Er zullen er morgen wel weer een aantal een ban hebben om onverklaarbare redenen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:00 schreef Doublepain het volgende:
Ah GGMM is er weer, verstop alles nu het nog kan.
trusten LRquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn telefoon is leeg. Ik ga op bed liggen bij mijn oplader.
Ik groet jullie
Oké sorry dat ik jou en alle andere Feyenoord supporters beledigd hebben..quote:
En vriendjes van GGMM zijn plotseling mod geworden!!quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Er zullen er morgen wel weer een aantal een ban hebben om onverklaarbare redenen.
quote:Op dinsdag 22 april 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is 00:00 en ik moet straks weer naar school.
Ik ga weer energie opsparen in mijn teringheerlijke bed.
Tot later, strijders.
Dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |