Wat verkoop je dan Fleshlights ?quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:19 schreef Starm het volgende:
Ik heb nu wel een hele aparte verkoper op Marktplaats.
Hij heeft het bedrag overgemaakt, maar een verzendadres geven doet die niet
quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb je klant gevonden. Zijn PC werkt inderdaad niet meer beeld is zwart zijn processor is aan vervanging toe.
Goed bezig. Jij komt er welquote:Op dinsdag 22 april 2014 17:33 schreef AF_ het volgende:
Hehe eindelijk klaar op school, nu naar huis!
quote:
Man wat sjiekquote:Op dinsdag 22 april 2014 16:40 schreef WcPot het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hier zijn ze dan. Wees er blij mee zou ik zeggen.![]()
![]()
Werkendequote:Op dinsdag 22 april 2014 17:37 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Verkoop je werkende (handel?) of verkoop je oude kapotte voor scrap gold?
quote:
Maar hoe krijg jij ze dan? En niet de nieuwste i7 lijkt mequote:Op dinsdag 22 april 2014 17:46 schreef Starm het volgende:
[..]
Werkende![]()
Nog geen handel, al begint het ondertussen wel die richting op te gaan.
[..]![]()
Ow op die manier, dan kan je wel spreken over handel.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar hoe krijg jij ze dan? En niet de nieuwste i7 lijkt me
Netjes hey! Heel interessant vind ik zoiets. Paar vraagjes als je het niet erg vind (wil het niet zelf gaan doen, maar gewoon om te weten).quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:06 schreef Starm het volgende:
[..]
Ow op die manier, dan kan je wel spreken over handel.
Nee zeker geen dure processors, voornamelijk Intel Core 2 Duo.
Om het kort samen te vatten.
In de VS liggen de prijzen van gebruikte computer onderdelen een stuk lager dan in de rest van de wereld, mits je goed zoekt. Ik koop de processors daar goedkoop in en stuur het door naar een bedrijf in de VS, die sturen het dan weer door tegen een gereduceerd tarief naar mij.
Rechtstreeks verzenden vanuit de VS naar Nederland is belachelijk duur, vandaar de omslachtige manier.
In Nederland verkoop ik het weer, met een winst van ~ ¤5,-
- Op Ebay viel mij constant het prijsverschil tussen de VS en de rest van de wereld op. Zo ging het balletje rollen.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Netjes hey! Heel interessant vind ik zoiets. Paar vraagjes als je het niet erg vind (wil het niet zelf gaan doen, maar gewoon om te weten).
Hoe ben je er (zelf?) opgekomen dit zo te gaan doen?
Hoe kan er zoveel vraag zijn, als mensen het ook zelf vanuit de VS kunnen laten komen dan?
Hoe zit dat precies met dat bedrijf; ken je die ofzo?
Verdomme goeien handel man! Niet alle geheimen online gooien hequote:Op dinsdag 22 april 2014 18:37 schreef Starm het volgende:
[..]
- Op Ebay viel mij constant het prijsverschil tussen de VS en de rest van de wereld op. Zo ging het balletje rollen.
- Omdat men schrikt van de belachelijke hoge verzendkosten, verzending internationaal kost minstens 9 dollar. Ook zijn er heel veel Amerikaanse verkopers die niet internationaal willen verzenden, de vraag binnen hun land is al hoog.
- Nee het bedrijf in kwestie heb ik via Google gevonden. In de VS heb je zogenaamde "mail forwarding" bedrijven, je koopt een pakket in de VS stuurt het naar ze op en hun sturen het weer door met een koerier. Men gebruikt dit omdat veel Amerikaanse bedrijven niet internationaal willen verzenden. Ik vond het concept wel grappig, echter is het belachelijk duur om bubbelenveloppen per koerier te versturen.
Het bedrijf waar ik mee samen werk pakt het wat creatiever aan, als ze mijn bubbelenveloppen met inhoud binnen krijgen en ik opdracht geef om het naar mij toe te versturen gaat het eerst naar een grote loods in Californië, een algemene verzamelplaats waar alle niet koerierszendingen binnenkomen. Aan het eind van de week bieden ze alles aan de Amerikaanse post ( USPS ) aan, door de bulk krijgen ze een fikse korting. Het zou mij daarnaast ook niet verbazen als ze iets van subsidie krijgen.
Ik doe het meer omdat ik het leuk vind.quote:Op dinsdag 22 april 2014 18:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Verdomme goeien handel man! Niet alle geheimen online gooien he![]()
Verdien je er echt goed aan, of doe je het meer omdat je het leuk vind?
Nouja wat ik enorm leuk en interessant vind is het scrappen van oude electronica. Alle gold plated printplaten en onderdelen. Tuurlijk loont het ook niet echt, maar het is wel leuk om te zien enzo. Uren youtube vermaakquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:04 schreef Starm het volgende:
[..]
Ik doe het meer omdat ik het leuk vind.
Waar ik mij momenteel meer mee bezig houd, is kijken waar er nou echt vraag naar is. Je kan wel veel inkopen maar als het niet verkoopt heb je toch een aardig probleem
quote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef AF_ het volgende:
Banaan, verander je naam in vraagaan. God al die vragen van je altijd
Champions league op ned 3quote:
ik wilde het al niet zeggenquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:46 schreef AF_ het volgende:
Banaan, verander je naam in vraagaan. God al die vragen van je altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belgen adorerenquote:
wat is er op 1?quote:Op dinsdag 22 april 2014 20:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
Allemaal naar NED1
[ afbeelding ]
Geen atleticoquote:
Opgelicht! met echte confro'squote:
owja, hun kijken ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |