Maak eens wat detail foto's van je balkon dan. En dan bedoel ik de randen.quote:Op maandag 21 april 2014 23:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ow ik heb een kattennet gekocht voor op balkon maar totaal geen idee hoe ik dat in godsnaam moet gaan bevestigenimpulsieve aankoop
Ja ik zal morgen wel even goede foto's makenquote:Op maandag 21 april 2014 23:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak eens wat detail foto's van je balkon dan. En dan bedoel ik de randen.
Boven in de randen van het plafond aldaar, links en rechts de muren van je balkon (als die er zijn en een overzicht van je balkon is ook handig.
Ik ben er van overtuigd dat het kan en gaat lukken!quote:Op maandag 21 april 2014 23:24 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja ik zal morgen wel even goede foto's maken
Ja dat moet ook wel anders verkopen ze die dingen niet toch hahaha maar ik had volgens mij beter iets anders kunnen kopen want dit is gewoon een slap net.. en verder zit er ook niet echt iets bijquote:Op maandag 21 april 2014 23:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat het kan en gaat lukken!
quote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef ToT het volgende:
Hierna past LL Cool J & Leshaun - Doin' it ook erg goed!
quote:Op maandag 21 april 2014 23:27 schreef Carooltje79 het volgende:
Nu heb ik echt zin om lekker op stap te gaanGa er een lekker biertje bij pakken
Gaan we een xtje op stap dan?quote:
Een slap net is ook een net. Het gaat er alleen maar om dat je kat of wat dan ook niet te pletter valt. Slap of niet boeit dan niet als het net maar goed vast zit.quote:Op maandag 21 april 2014 23:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat moet ook wel anders verkopen ze die dingen niet toch hahaha maar ik had volgens mij beter iets anders kunnen kopen want dit is gewoon een slap net.. en verder zit er ook niet echt iets bij
Ja daarom, nu houd ik ze steeds binnen maar ook wel lekker als ze straks buiten in het zonnetje kunnen zittenquote:Op maandag 21 april 2014 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een slap net is ook een net. Het gaat er alleen maar om dat je kat of wat dan ook niet te pletter valt. Slap of niet boeit dan niet als het net maar goed vast zit.
Meets zijn tegenwoordig zeer zeldzaam, maar tijdens mijn verhuizing komt er wel een soort mini-meet!quote:
mini meetquote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Meets zijn tegenwoordig zeer zeldzaam, maar tijdens mijn verhuizing komt er wel een soort mini-meet!
Ik wil best helpen kijken…quote:Op maandag 21 april 2014 23:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Meets zijn tegenwoordig zeer zeldzaam, maar tijdens mijn verhuizing komt er wel een soort mini-meet!
Ik hoop snelquote:
quote:Op maandag 21 april 2014 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik wil best helpen kijken…
Verder heb ik een hekel aan verhuizen
Heul niet, jij kan ook gewoon helpen soppen meneertjequote:Op maandag 21 april 2014 23:31 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Schenk ik wel de drankjes in en verzorg het eten
Jou helpen soppen?quote:Op maandag 21 april 2014 23:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Heul niet, jij kan ook gewoon helpen soppen meneertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |