Nieuwe afleveringen vanaf 3 maart 2014! Wekelijks op maandag om 21:30quote:Vandaag de dag is het hebben van seks op jonge leeftijd steeds normaler en verliezen jongens en meisjes steeds eerder hun maagdelijkheid. In Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan worden mensen gevolgd die daar, bewust of onbewust, juist laat mee zijn.
Ewout Genemans heeft de afgelopen maanden tien mensen tussen de 20 en 48 jaar oud gevolgd, die om de een of andere reden nog nooit seks hebben gehad terwijl zij daar wel de leeftijd voor hebben. Zij zijn toe aan het moment om ontmaagd te worden en willen ‘HET’ eindelijk eens meemaken.
Waarom zijn ze nog maagd? Wat doen ze om hun maagdelijkheid te verliezen? Het programma volgt deze en andere maagden, op de weg naar hun ontmaagding. Voor de een is die weg wat langer dan voor de ander.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
Niet langquote:Op maandag 21 april 2014 21:42 schreef Paxcon het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat hij deze vrouwen compleet afbrandt?
Beetje maar.quote:
quote:
Welke aflevering is dit? Wil ik ook even kijken morgen.quote:Op maandag 21 april 2014 01:46 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ben een paar afleveringen aan het terugkijken, vandaar dat ik wat achterloop, maar wie heeft in godsnaam deze twee aan elkaar gekoppeld?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Zo'n lelijke vent is die Rob niet. Die kan echt stukken beter krijgen.
Wtf man.
Van vorige week.quote:Op maandag 21 april 2014 21:43 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Welke aflevering is dit? Wil ik ook even kijken morgen.
Hij draagt z'n wintervachtje altijd bij zichquote:Op maandag 21 april 2014 21:43 schreef Housekeeper het volgende:
Hij loopt in een polo. De rest in winterkleding...wtf
idd. wat ongemakkelijkquote:Op maandag 21 april 2014 21:44 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zou mijn moeder afmaken als ze zoiets zou doen...
quote:Op maandag 21 april 2014 21:44 schreef Szura het volgende:
Maar goed dat die andere niet komt Chinezen. Die had de wc gelijk volgescheten.
Die is er gewoon expres ingescript om het extra gênant te maken.quote:Op maandag 21 april 2014 21:43 schreef Paxcon het volgende:
Dit is wel een aardige jongen, alleen die moeder moet oprotten
o jaquote:Op maandag 21 april 2014 21:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hij draagt z'n wintervachtje altijd bij zich
Zorgen dat ze maagd blijven.quote:
Moraal van deze hele serie is dat die obsessieve moeders tot dit soort ellende leidenquote:
39quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:44 schreef Szura het volgende:
Ja kloptquote:Op maandag 21 april 2014 21:44 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Die is er gewoon expres ingescript om het extra gênant te maken.
Die kan inderdaad wel aardig baggeren gok ik zo.quote:Op maandag 21 april 2014 21:44 schreef Szura het volgende:
Die moet een stoelpoot in haar nek hebben. Hard.quote:
All his life, het wordt nu duidelijk.quote:
En in elk geval die date wat ingefluisterd hebben om te zeggen dat je een beetje vreemde moeder hebt...quote:Op maandag 21 april 2014 21:45 schreef ChatGirl het volgende:
Ik zou mijn moeder echt uit het huis geschopt hebben.
quote:
Ik zou sowieso al niet op een eerste date thuis gaan eten.quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef CaptainCab het volgende:
Dames, hoe zouden jullie dit ervaren tijdens een eerste date?
Hetzelfde als de heren.quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef CaptainCab het volgende:
Dames, hoe zouden jullie dit ervaren tijdens een eerste date?
Die hadden er geen zin in, net als mijn vrienden.quote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heeft Ewout jou nog niet gevraagd om je familie erbij te betrekken?
Is de tweede date al he, pop.quote:Op maandag 21 april 2014 21:46 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zou sowieso al niet op een eerste date thuis gaan eten.
quote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Die hadden er geen zin in, net als mijn vrienden.
Ja, dat zeker, maar die moeder zou het nog kunnen verpesten...quote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef marcodej het volgende:
Leuke meid verder. Strik er omheen en trouwen.
Maar jij zat in het programma (toch?), het is wel heel erg in scene gezet enzo toch? Of is het een domme vraag?quote:
Volgend seizoen zijn wij allemaal je vriendenquote:Op maandag 21 april 2014 21:47 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Die hadden er geen zin in, net als mijn vrienden.
1e date toch. Eerder deze dag gingen ze toch naar de dierentuin?quote:
Ik wilde het net zeggenquote:
Alles voor de 15 minutes of fame?quote:Op maandag 21 april 2014 21:48 schreef CaptainCab het volgende:
[..]
Volgend seizoen zijn wij allemaal je vrienden
Jaquote:Op maandag 21 april 2014 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
1e date toch. Eerder deze dag gingen ze toch naar de dierentuin?
Ja, en dan meerennen met de trein als ie weg rijdt.quote:
Die stem alleen alquote:
Met het hout zagen toch?quote:Op maandag 21 april 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
DIe vertraagde shots als Karin dromerig richting Marcel kijkt
Die stem vooral. Prachtig. En dan dat hoofd erbij. Alsof er een soort matroeskja van binnen zit te schreeuwen.quote:Op maandag 21 april 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Dit gaat een topmontage worden.quote:Op maandag 21 april 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Jaquote:Op maandag 21 april 2014 21:49 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Is dit de laatste aflevering?
O, dacht dat dat een andere date was. Excuses.quote:Op maandag 21 april 2014 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
1e date toch. Eerder deze dag gingen ze toch naar de dierentuin?
Geweldigquote:Op maandag 21 april 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou de hele handel per direct afbreken en haar op de trein zetten.quote:
Ja geloof het wel, zit ook steeds in de promo..ziet er echt geniaal uitquote:
quote:
Echt he,quote:
Ja, ernstig genoeg wel.quote:
Vorig seizoen was minder ergquote:Op maandag 21 april 2014 21:49 schreef Wut het volgende:
Wat een serie is dit ook, niks dan dieptepunten
Deze reactiequote:Op maandag 21 april 2014 21:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die stem vooral. Prachtig. En dan dat hoofd erbij. Alsof er een soort matroeskja van binnen zit te schreeuwen.
Daarom is het ook zo leukquote:Op maandag 21 april 2014 21:49 schreef Wut het volgende:
Wat een serie is dit ook, niks dan dieptepunten
Weet jij al of er een seizoen 3 aan komt? En zit jij er ook weer in ?quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die stem vooral. Prachtig. En dan dat hoofd erbij. Alsof er een soort matroeskja van binnen zit te schreeuwen.
Moet nog steeds de derde date plannenquote:Op maandag 21 april 2014 21:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met Karin of niet?
We zullen naar buiten moeten.quote:Op maandag 21 april 2014 21:52 schreef Housekeeper het volgende:
Godver...is dit ook al de laatste aflevering![]()
Er ontstaat een leegte volgende week.quote:Op maandag 21 april 2014 21:52 schreef Housekeeper het volgende:
Kut hequote:Op maandag 21 april 2014 21:52 schreef Housekeeper het volgende:
En heb je al een date met Karin gepland in het openluchtmuseum?quote:Op maandag 21 april 2014 21:51 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met Karin of niet?
Kut levenquote:Op maandag 21 april 2014 21:52 schreef Housekeeper het volgende:
En hoelang is het geleden dat je haar hebt gezien dan?quote:Op maandag 21 april 2014 21:52 schreef De-Dwerg het volgende:
[..]
Moet nog steeds de derde date plannen
>.> een paar weken....quote:Op maandag 21 april 2014 21:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En hoelang is het geleden dat je haar hebt gezien dan?
Ik raak nu al in paniek bij de gedachtequote:
Je moet wel een beetje tempo maken met dit soort dingen.quote:
Daarna was ook mooiquote:
ditquote:Op maandag 21 april 2014 21:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje tempo maken met dit soort dingen.
en ditquote:
Haha, ja. Dat was goud.quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Daarna was ook mooi
''Ja doe maar 1 met extra veel slagroom want dat is voor een hele stevige dame''
waarom laat je het nu verwateren dan? Zonde! Of heeft ze je laten weten dat ze toch niet geïnteresseerd is? Of ben jij soms zelf niet meer geïnteresseerd?quote:
Mee eensquote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef DjinN het volgende:
Joh, laat Marcel toch.
Als hij het toch fijn vindt om het op zijn eigen tempo te doen, laat hem lekker
Dat eigen tempo heeft al een jaar of 30 vrij weinig gebracht.quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef DjinN het volgende:
Joh, laat Marcel toch.
Als hij het toch fijn vindt om het op zijn eigen tempo te doen, laat hem lekker
Goedbedoeld advies, niets mis meequote:
Go get her tiger!quote:Op maandag 21 april 2014 21:54 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik weet het, dit soort gedrag ben ik nu aan het werk mee.
Cockblockende moeder van Rob.quote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nog iets gemist voor het reclameblok? Schakel net in.
Marcel.quote:
Iets met een moeder en Chinees.quote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Nou..ze zat zelfs nog in een relatie toen ze Marcel tegenkwam. Maar die ging langzaam dood. De relatie dan.quote:Op maandag 21 april 2014 21:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Karin zal ook niet zo enorm snel weer voorzien zijn denk ik. Met alle respect trouwens.
Wellicht hebben ze gewoon elke dag wel contact via Facebook/Whatsapp/sms/whatever ?quote:Op maandag 21 april 2014 21:55 schreef xApple het volgende:
Als een jongen zo lang zou wachten met een date plannen zou het niet meer hoeven hoor.
Dusse; zet er eens vaart achter, je bent eigenlijk al te laat !
Ik vind dat jij erg galant bent jongen.quote:
Kom haten danquote:
Marcelquote:
Kijk eens aanquote:Op maandag 21 april 2014 21:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nou..ze zat zelfs nog in een relatie toen ze Marcel tegenkwam. Maar die ging langzaam dood. De relatie dan.
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef Housekeeper het volgende:
IK VIND DAT JIJ HEEL ERG GALANT BENT!![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind dat jij erg galant bent jongen.
Ja, Marcel is zojuist de liefdesgrot van Karin binnen gedrongenquote:Op maandag 21 april 2014 21:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Jongeuh, ik copy-paste hem ook maar uit de OPquote:
Hints das toch en spel?quote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef marcodej het volgende:
"Misschien hebben die OOK verkering!"
Dit was een hint, Marcel.
Veel stopcontacten daar. Verkeerde inspiratiebronnen.quote:
quote:Op maandag 21 april 2014 21:58 schreef Cynix ® het volgende:
Volgens mij is er nog wel wat te maken van Karin.
Omdat ze niet voor niet daar werkt.quote:Op maandag 21 april 2014 21:59 schreef -0- het volgende:
Waarom praat dat mens alsof ze voor een kleuterklas staat?
Weer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |